מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת דברים

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת דברים

נמסר ביום ראשון, כ"ז תמוז תש"ף (19.07.20 08:30)

 

"אלה הדברים אשר דבר משה אל כל ישראל בעבר הירדן במדבר בערבה מול סוף בין פארן ובין תפל ולבן וחצרת ודי זהב" (דברים א, א) אומר רש"י שם: "לפי שהן דברי תוכחות ומנה כאן כל המקומות שהכעיסו לפני המקום בהן, לפיכך סתם את הדברים והזכירם ברמז, מפני כבודן של ישראל".

הדיבור האחרון של משה רבינו אל בני ישראל, קודם שעזב אותם, טרם כניסתם לארץ ישראל, היה תוכחה, כדי שלא ישכחו אותו לעולם. מכין אותם משה לדרך חדשה, הדרך הנכונה לחיים טובים. בטרם עוזב אדם את העולם דבריו הם דברי אמת, ודבריו האחרונים של אבא נשמרים בזיכרון ילדיו כל ימי חייהם.

אנחנו נמצאים בעידן רגיש מאוד, שמח וטוב. תקופה עדינה, טובה ויפה. מצד אחד גאולה ומשיח - משיח יצא לאור, ומצד שני, הקורונה, האנטישמיות ושנאת היהודים בעולם. בורא עולם אומר ליהודים בארץ ישראל: נתתי לכם את כל סימני משיח בן דוד שנמצא קרוב מאוד להתגלות בפרהסיה, וידעו כולם מיהו. הקדוש-ברוך-הוא לא מסתכל על תארים, אלא על נשמות שבחר מבטן אימן. כל הצדיקים והמלאכים בשמיים שמחים שבורא עולם הביא את המלכות, משיח צדקנו בן דוד לעולם הזה, לגאול את עם ישראל. כולנו מצפים ליום הטוב והמבורך שיגיע לעם ישראל, כדי להיות בריאים בנפש, בגוף, ברוח ובנשמה, כדי שיפסיק המוות ליהודים בעולם ויהיו חיים ארוכים לכולם, כדי שיפסקו הרדיפות והסבל של עם ישראל. משיח יטפל בכל המפריעים לעם ישראל ולארץ ישראל.

שלמה המלך, שניסה הכל בעולם, כותב בספר קהלת: "הבל הבלים הכל הבל". לשון הרע, מעשים לא טובים, זימה, כעס, מתח והוללות, הכל שלילי, הכל הבל הבלים. מה שנשאר בסוף לאדם אלו התפילות והתורה, המצוות והמעשים הטובים שעשה בעולם הזה, זה הטוהר שלו, זו תעודת הזהות שלו בעולם הזה ובעולם הבא ולהיכנס למעגל הראשון.

בורא עולם נותן לנו ניסיונות כדי לבחון אותנו, כמו שבחן את אדם הראשון וחווה ולא הצליחו. כל יום בוחן אותנו הקדוש-ברוך-הוא כדי לראות אם אנחנו מתגברים ושומעים בקולו, הולכים בדרכו, בדרך עשרת הדיברות, תרומות ומעשרות, תורה ותפילות, תיקון המידות, יושר, אמת, שלום, שמחה ואושר, או חס ושלום שומעים בקול אלוהים אחרים.

הבעיה העיקרית עם נגיף הקורונה והחולי בישראל, שהבכירים לא מתדרכים את האזרחים מהי הדרך הנכונה. הממשלה מבולבלת, מאה ועשרים חברי הכנסת מבולבלים ורוצים רק לשמור על תפקידם, כיסאם ופרסומם, יש תחרות ביניהם וזה הורס את האמון בממשלה ופוגע בפרנסת האזרחים שלחלק מהם אין אוכל. הכל נופל על אזרחי מדינת ישראל שחיים רובם על משכורות מהיד לפה. זה דבר קשה ביותר בשמיים, מתעתעים אחד בשני על גב האזרחים.

יש תרופה לנגיף הקורונה וצריך להשתמש בה, לא לחכות.

לא יקרה כלום אם עם ישראל לא יצאו לבילויים, אין צורך, אלה דברים ומקומות שיכולים לגרום להידבק בנגיף. כשימצאו פתרון לקורונה, תעשו מה שאפשר לעשות. כרגע, צריך לציית להנחיות. אנחנו עושים את המקסימום שאנחנו יכולים, בכל דבר, והקדוש-ברוך-הוא ממשיך. איפה שנגמר כוחו של האדם, משם ממשיך הקדוש-ברוך-הוא.

הממשלה נמצאת בבלבולים נוראיים. יש שני ראשי ממשלה, יש קורונה, העולם בתוהו ובוהו וגוג ומגוג, אלה סימני משיח. לא תקום ממשלה אמיתית עד להתגלות מלך המשיח! ראש ממשלת ישראל לא עושה מה שהוא רוצה, מכתיבים לו. הוא לא ראש ממשלה, הוא רק 'שומע בקול היועצים'. פעם ראש ממשלה היה חותם ולא מחכה לאף אחד, היום הוא מחכה לכולם ואחר כך חותם. אם הממשלה תהיה בדעה אחת, הרבה דברים יסתדרו. ממשלת ישראל יודעת כמה כסף יש לה ובכמה כסף יכולה לעזור לעם ישראל.

לא יעזור כלום, יהיו עליות וירידות עם הקורונה והממשלה תהיה מסובכת, עד שעם ישראל יזעקו לקדוש-ברוך-הוא זעקה גדולה וישמע את נאקתם שמבקשים את מלך המשיח.

החמאס והפלסטינים בשקט שלהם, שקט של שקר. הם מתכוננים להפתיע וצריך להיות ערוכים שלא יהיו הפתעות. גם חיזבאללה נסראללה בצפון, גם מזרח ירושלים וגם חלק מהערבים בישראל בעלי תעודת זהות כחולה, בעיה קשה.

לא תהיה תוכנית מאה! טראמפ עסוק בעצמו, בצרות שלו, בעמו, בבחירות, עסוק בנגיף שהתפרץ על כל העולם, נמצא במבוי סתום. טראמפ צריך ללכת בדרך בה התחיל, יד ביד עם ישראל במאה אחוז. אם ילך בדרך הזאת יעזרו לו משמיים וימשיך עוד קדנציה, לא ילך יד ביד עם עם ישראל כמו שהתחיל, יפריעו לו משמיים, גם עכשיו מפריעים.

איראן תמשיך להיפגע ברעב כבד, קורונה, שריפות ופיצוצים ואיתני הטבע.

בורא עולם מדריך את צה"ל, המוסד והשב"כ לפוצץ כל דבר שבא מאיראן. בורא עולם משמיים יפגע באיראן. כל מדינה שתרצה לפגוע בארץ ישראל, ביהודים בארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יפגע בהם קשות, במקום, בלי דחייה, פורע איתם חשבון במקום ועכשיו. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל מדינות העולם, לנשיאים וראשי ממשלות: לא רוצה שתגעו לי בילדיי שגרים בארץ ישראל. ילדיי בתקופה של גילוי מלך המשיח!

רוסיה מנסה לקחת מידע מהעולם בעניין הקורונה.

כל אחד רוצה להיות היחידי שימצא את הפתרון והתרופה לקורונה. כל תרופה שהומצאה נגד הקורונה, בארץ או בחו"ל, הומצאה רק על ידי מדענים יהודים.

לבנון חיזבאללה יריבו ביניהם, יש רעב כבד, גונבים זה את זה, נלחמים ביניהם, וזה פוגע בחיזבאללה. נסראללה נשאר רובוט.

סוריה תמשיך להימחק.

עיראק אותו דבר, תימחק.  

תורכיה תקבל מהלומה.

האנטישמיות בעולם חזקה מאוד. שמונה מיליארד אנשים בעולם מאשימים את היהודים שהביאו את הקורונה. זו הסכנה הקשה ביותר, סכנת החיים ליהודים. האנטישמיות חזקה מאוד והכל בגלוי. פעם זה היה בסתר, עכשיו הכל גלוי. כל שמונה מיליארד האנשים בעולם שונאים את היהודים. כדאי לכם לחזור הביתה לישראל! לאמא ואבא שלכם ולקדוש-ברוך-הוא! גם אם לא תהיה לכם עבודה, גם אם תתפרנסו מכלום, החיים שווים יותר מכל דבר!

מי שרוצים לנסוע לחו"ל לקברי צדיקים, אומר לכם בורא עולם: תתבגרו! סכנה מרחפת על כל היהודים בעולם. מי שרוצה להתפלל, שיתפלל מהבית. למה להסתבך, ממילא הצדיק לא נמצא בציון. חוליית הלוז שלו נמצאת במערת המכפלה. שמרו על עצמכם, נשותיכם וילדיכם.

אסונות טבע, אש, רעידות אדמה, שיטפונות, רוחות קשות, סופות ושריפות, ימשכו בעולם.

עם כל המצב הקשה, הכלכלה של ישראל בסדר גמור, יש שליטה.

באר מרים תהיה מלאה מים תמיד, לעולם לא תיגמר. כמו שבאר מרים לא תפסק לעולם, גם משיח בן דוד לא יפסק לעולם!

משה רבינו הטיל עליו בורא עולם לגאול את עם ישראל ממצרים.

אסתר המלכה הטיל עליה בורא עולם להציל את היהודים בעולם כולו.

משיח בן דוד, הגאולה האחרונה, הטיל עליו בורא עולם להציל את עם ישראל! להציל אותם מחולי הקורונה, להציל אותם שיכנסו כולם למעגל הראשון, להביא את היהודים מחו"ל ולבנות את בית המקדש השלישי.

היום הקדוש ברוך הוא מתערב ישירות בעצמו, מוביל את מלך המשיח! לפני זה היו שליחים שלו מובילים, עכשיו בורא עולם מוביל אותו, להציל את עם ישראל ואת העולם כולו. איש האלוקים שבחר בו בורא עולם, משיח בן דוד, דיבר אתו הקדוש-ברוך-הוא בחזיון: כה אמר ה', תצא אל העם! המלכות בידך! וזאת הישועה להושיע את עם ישראל!


תגובות

רשומות פופולריות