מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת ראה תש"ף

 

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת ראה תש"ף

נמסר ביום ראשון, י"ט אב תש"ף (09.08.20 08:30)

 

"ראה אנכי נותן לפניכם היום ברכה וקללה" (דברים יא, כו)

בורא עולם מביא בפני עם ישראל היהודים את הברכה ואת הקללה ואומר להם: מעשיכם יקבעו אם תקבלו ברכה או קללה. תבחרו לעשות מעשים טובים - תחול עליכם הברכה, אם חס ושלום, חס ושלום, תבחרו במעשים לא טובים – תחול עליכם הקללה. קלקולים מביאים קללה על האדם. מעשים טובים מביאים ברכה וחיים טובים. הבחירה בידי האדם. בורא עולם מדבר איתנו ואומר לנו: 'יהודים יקרים תבחרו, תבחרו את החיים שלכם. אתם קובעים מה יהיה לכם בעולם הזה, טוב או רע. אני אעשה לכם ניסיונות, לא קלים, ואתם תתגברו ותקיימו את עשרת הדיברות, תתקנו את המידות, תנהגו באמת ויושר, תקיימו 'ואהבת לרעך כמוך' ו'דרך ארץ קדמה לתורה' ותבואו אליי!' זה אומר שעתיד היהודי נתון בידיו. הדרך לעתיד של ברכה היא שלוש תפילות ביום, קביעת עיתים לתורה וקיום עשרת הדיברות במקסימום האפשרי, זה יביא עתיד טוב וברכה גדולה. אבא שבשמיים מגן ושומר על עם ישראל, עושה להם ניסים ונפלאות יום יום וימשיך ויגביר להם את הניסים והנפלאות מול כל העולם.

כל העולם יודע שצריך להתרחש משהו לטובת עם ישראל. למה מרגישים כך? כי כל מדינה או נשיא שפועלים נגד עם ישראל, חוטפים פתאום מכות, אסונות טבע, פיצוצים, תחמושת מתפוצצת, רכבות מתהפכות, רעידות אדמה, שיטפונות, אש ושריפות, צונאמי, גשמים ושיטפונות, ברד, מחלות ונגיף הקורונה. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל הגויים בעולם כולו: 'כל עוד אתם פוגעים בעם ישראל ולא משתחווים ליהודים שגרים בארץ ישראל בלבד, אני לא אפסיק לפגוע בכם. אל תגעו בבניי היהודים שגרים בארץ ישראל! כל מי שיגע או ידבר נגד עם ישראל יחטוף ממני מכות קשות ביותר! אנחית עליכם הנחתות במקום. פעם שלחתי מלאכים שיטפלו בכם, עכשיו אני, הקדוש-ברוך-הוא, בכבודי ובעצמי מכה את כל הרוצים להפריע לארץ הקודש וליהודים שבארץ ישראל. המכות של היום שונות מעשר מכות מצרים, אלה מכות מודרניות לעולם מודרני. מכות לא קלות, קשות ביותר. כל מי שנוגע בעם ישראל, בארץ הקודש, חוטף מכות קשות וכולם יודעים שיש הגנה ושמירה על ישראל'.

כך רוצה בורא עולם. מראה את הניסים והנפלאות לילדיו היהודים, בארץ ישראל ובעולם כולו, כדי שיתקרבו לקדוש-ברוך-הוא ויהיו באמונה שלמה מול בורא עולם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל היהודים יקיימו את עשרת הדיברות. הקדוש-ברוך-הוא רוצה ליהנות מהפירות שברא בעולם היפה הזה, רוצה לשבת להתבונן על ילדיו היהודים ששומרים את עשרת הדיברות, מתפללים ולומדים תורה, עושים חסד, אהבת חינם ושלום, שמחים ומאושרים, ככה רוצה הקדוש-ברוך-הוא לראות את בניו. הקדוש-ברוך-הוא ייתן לכם הכל, רק תקשיבו לו!

עוד מתנה גדולה נתן הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל - את מלך המשיח שפועל ועובד, מגן ושומר על עם ישראל, והקדוש-ברוך-הוא מדבר דרכו. מלך המשיח כבר התפרסם הרבה בעם ישראל, התפרסם הרבה מאוד בארץ ובעולם והרבה מכירים אותו. ככל שיכירו אותו יותר ויותר, יגיע הזמן שייתן הוראות לראשי ממשלות בארץ ובעולם, לראשי ערים, ראשי צבא ולכולם.

משיח זו נשמה שהתלבשה על גוף האדם שנקראת 'היחידה'. משיח לא נבחר באמצע חייו, הוא נבחר כבר בבטן אימו ועובד ומושיע ויושיע את עם ישראל. משיח מגן, מגונן ומסנגר על עם ישראל מול בורא עולם. הדיבור בין הקדוש-ברוך-הוא ומשיח עבדו, זה שפת דיבור מיוחדת שרק המשיח מבין אותה. אף אחד בעולם לא מבין את השפה הזאת, רק משיח מבין את השפה עם הקדוש-ברוך-הוא. יש חיבור, דיבור ביניהם, שפה אחת שרק משיח מכיר. רק משיח מבין את השפה הזאת!

אמרנו שמשיח בדורנו ועכשיו, טיפין-טיפין רואים שדברים קורים, הוכחות שכל מילה שאמר ואומר מתקיימת והוא כל כולו אהבת עם ישראל, הצלחת עם ישראל, שמחתם של עם ישראל. אין לו שום אינטרס לעצמו, הכל לעם ישראל, אך ורק לטובת עם ישראל! מסנגר ומגונן עליהם מול בורא עולם, שימשיך לרחם על ילדיו היהודים שגרים בארץ ישראל. משיח מסנגר גם על יהודים שעושים טעויות, כדי להציל אותם. כל עם ישראל צריכים להיות באחדות, אהבת חינם, אמונה בקדוש-ברוך-הוא ודרך ארץ קדמה לתורה.

אמרנו ונאמר שוב, שימצאו פתרון לנגיף הקורונה, למרות שהוא עדיין איתנו, כדי שיכירו את כוחו של הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא מרומם ומוריד, מעשיר ומוריש. רוצה בורא עולם שעיני כל ילדיו יביטו אליו. בורא עולם לא אוהב שנאת חינם, לא צרות עין, לא לשון הרע ורכילות. נתן מסיכות והרחיק אותנו זה מזה כדי שנבקש סליחה זה מזה. זה תיקון כבד, מידה כנגד מידה. כשאדם מדבר לשון הרע, נפגעות השיניים, הלשון, מיתרי הקול והריאות, לא רוצה בורא עולם לפגוע בגוף האדם לכן נתן להם להתכסות במסכות. המשחית בחו"ל מקבל הוראה ופוגע בכולם, לא מבחין בין טובים ורעים, בארץ-ישראל אין משחית, יש בורא עולם!

הגויים בעולם כולו 'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה'.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל: יש ברית חוזה עם אברהם אבינו והתחלתי לקיים אותה לפני ארבעים יום!

קיום עשרת הדיברות זה ברכה, בריאות, חיים ארוכים וטובים, פרנסה, שלום בית, זרע בר קיימא, כסף, הכל. כל מה שמוציא הקדוש-ברוך-הוא מפיו, הכל לטובת עם ישראל, רוצה להחזיר את כולם בתשובה. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שאדם ישנה את הטבע של העולם, רוצה שאדם יהיה תמים עם הקדוש-ברוך-הוא.

אסור לשכוח שהקדוש-ברוך-הוא ברא אותנו. קשה להאמין כי אנחנו לא יכולים לברוא אדם. רובוטים אנחנו יודעים לבנות אבל הקדוש-ברוך-הוא מעל כולנו וברא אותנו, את בני האדם, החיות והבהמות. אסור לנו לשכוח מאיפה באנו, מאיפה נברא האדם.

העולם עבר טלטלה גדולה מאוד עד שיצא אברהם אבינו ועד שהגענו לזמן הזה שמשיח פועל ועובד בעם ישראל. הקדוש-ברוך-הוא אמר לכם, עוד טיפה ועוד טיפה, ומשיח יצא חזק בפרהסיה, בכל הארץ ובעולם. להמשיך לבקש את מלך המשיח שיתפרסם בעם ישראל ובכל מקום.

רואים איך בורא עולם מנחית בעולם הנחתות קשות. אם לא היה עכשיו הפיצוץ הגדול בלבנון, מי יודע מה היה יכול לקרות בעם ישראל מהתחמושת הרקטות והטילים שהיו מגיעים לחיזבאללה. חומר הנפץ התלקח ועשה הרס גדול, יד ה' בדבר! אומרים בשמיים, אם המקום לא היה מתפוצץ עכשיו, הייתה מצטברת שם כמות גדולה פי עשר שהייתה עושה חורבן בכל לבנון. לחיזבאללה ונסראללה יש תחמושת כבדה.

באיראן שריפות ושריפות, נגיף הקורונה ורעב כבד.

חמאס מנסה את הרקטות לראות איך צה"ל מגיב. אם צה"ל לא יגיב, הוא יגביר. כשצה"ל מגיב, זה מרתיע אותו. לא להאמין להם, הם ממשיכים עם רוע ושנאה מול ישראל. לא לעצום עיניים. חמאס הם נוכלים, עושים בדיקות, שולחים רקטות כל פעם.

היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, יהיו כולם מלוכדים ומאוחדים, בלי לשון הרע ודיבורים, הרע יהיה טוב, ואיש תחת גפנו ותחת תאנתו ילמדו תורה.

משיח מתגלה שלב אחרי שלב. העולם המודרני יהפוך לעולם מודרני צנוע ושמרן, מקיים מצוות, דתי וקדוש. ימשיך להיות עולם מודרני יחד עם קדושה וטהרה ושמירת הצניעות. תהיה אהבת חינם בעולם מודרני. אנשים יהיו צנועים וכנועים לקדוש-ברוך-הוא. אנשים עובדים והקדוש-ברוך-הוא משלים את עבודתם. כל העולם חייב להיות מתוקן ונפסיק לסבול כולנו.

כל הארצות והמדינות בעולם המודרני, מבוהלים ומפוחדים ולא מבינים איך זה שעם ישראל בארץ ישראל מוגן ושמור. לא מבינים מה קורה פה. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מהיהודים שגרים בישראל, תעשו השתדלות לשמור על הפה, להפסיק את כל ההפגנות, לתת לכל חברי הכנסת תפקידים מיוחדים, כל אחד והעבודה שלו.

בארץ ישראל אנשים גורמים שריפות בכוונה, זה לא מהקדוש-ברוך-הוא. בכל זאת אומר הקדוש-ברוך-הוא 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. הבאתי קורונה כדי שכולם יחזרו בתשובה וכל אחד יפשפש במעשיו.

יהודים מחו"ל תעלו לישראל דחוף. אחרי המכות והטרדות יתחילו לפגוע בגופכם. אם לא תצאו עכשיו יהיה לכם קשה, קשה ביותר לצאת.

בימים האחרונים יש התעניינות רבה וגדולה במשיח צדקנו, יש שמחה בארץ ובשמים וזה נותן התקדמות גדולה מאוד. רואים את הניסים הנפלאים וההגנה על עם ישראל. ההתעניינות הגדולה במשיח נותנת לו כוח לפעול בפרהסיה יותר חזק. הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו מכה את הגויים. פעם שלח מלאכים, עכשיו לקח את ההנהגה לידיו כי זה הסוף של הרע ונפתח הטוב של היהודים שיפסיקו לסבול לעולמי עולמים.

יהיה משיח, בית מקדש שלישי ותחיית המתים!



תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות