מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לשבת חוה"מ פסח תש"ף


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לשבת חוה"מ פסח תש"ף
נמסר ביום ראשון, י"א ניסן תש"ף (05.04.20 08:30)

העולם עובר טלטלה גדולה מאוד. אנשים שכחו שיש בורא לעולם, שכחו שהעולם הזה שייך לקדוש-ברוך-הוא, למלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא. אנשים שקעו יותר מדי בחומר. התגברו בעולם יותר מדי השנאה, הקנאה והתחרות. היהודים בארץ הקודש עושים איזון. בזמן המבול לא היה איזון והעולם נחרב. התאוות, החטאים והמעשים הרעים מאוד של האנשים, הביאו את המבול שלקח את כולם.
היום, ארץ ישראל הקדושה והיהודים שבארץ ישראל הם בעצם 'צדיק בדורו' והעולם ממשיך להתקיים בזכות הצדיק. ארץ הקודש היא המדינה הצדיקה בעולם שבזכותה העולם מתקיים וממשיך להתקיים. הקדוש-ברוך-הוא לא יחריב את העולם בזכות הצדיק שבעולם, בזכות שיש ארץ ישראל ויש יהודים בארץ ישראל שמחיים את כל העולם. אם לא הייתה ארץ ישראל הקדושה, העולם היה נחרב עכשיו. אבל יש לבורא עולם דרכים אחרות, הביא נגיף אחד, קורונה, שפתר את כל הבעיות של הבעיות של הבעיות שרצה הקדוש-ברוך-הוא לפתור.
נתן הקדוש-ברוך-הוא קורונה לכל העולם ולכל המדינות בעולם כדי שיהיה איזון בין המדינות, שלא תקום מדינה כלשהי ותאיים על מדינה אחרת. כולם שווים וכולם מסובכים שווה בשווה בקורונה.
עמים וכל מיני ארגונים שרצו לפגוע בארץ ישראל, נתן להם הקדוש-ברוך-הוא קורונה.
היהודים מישראל רצו להתפזר לו בעולם. במקום לחגוג את פורים עם סיפור מגילת אסתר המלכה והצלת היהודים מהשמדה, אנשים (לא כולם) עשו מפורים חג של טיולים ומשחקים שמרגיזים את הקדוש-ברוך-הוא, לא מתנהגים כמו שצריך להתנהג בפורים.
גם פסח. בשנים עברו, רבע מהיהודים עזבו את ישראל לטייל בחו"ל. לא מבינים מה זה פסח! חג הפסח הוא זכר לניסים והנפלאות שעשה הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל ביציאת מצרים, עשר המכות, קריעת ים סוף והניסים המדבר. רוצה הקדוש-ברוך-הוא לשמוח עם עם ישראל, עם היהודים שמספרים לילדיהם על ניסי יציאת מצרים, מפארים ומשבחים את הקדוש-ברוך-הוא על מה שעשה במצרים. פסח זה יציאה משעבוד לחירות, לחיים טובים ומשוחררים. אז מה עושים אנשים בפסח? מיליון וחצי נוסעים לטייל בחו"ל ומי שנשאר בארץ ישראל, חלקם לא יודעים בכלל מה זה פסח. אמר הקדוש-ברוך-הוא: עכשיו תהיו כל אחד בביתו, עם משפחתו בלבד ותרגישו מה זה פסח.
רצה הקדוש-ברוך-הוא שלא תהיה ערבוביה בחתונות, שתהיה הפרדה, עכשיו כולם בהפרדה.
רצה הקדוש-ברוך-הוא שלא יחללו שבת, שלא ישחקו כדורגל בשבת, עכשיו כולם בשבת בבית.
ראה הקדוש-ברוך-הוא שהיהודים שלו, שעליהם עומד העולם, מתפזרים בעולם ושוכחים מה זה קדושה וטהרה, הביא קורונה כדי לאסוף אותם חזרה שלא יאבדו כיוון. היום כמעט כל היהודים מקיימים את עשרת הדיברות! השנה, אסף הקדוש-ברוך-הוא את כל היהודים שיהיו בפסח בבתיהם וכולם נקיים, נטו לחג הפסח.
היו בתי כנסת שהייתה בהם רכילות ולשון הרע (לא כולם חס ושלום), עכשיו כל בתי הכנסת והישיבות סגורים וכל אחד מתפלל לבדו מול בורא עולם. אומר הקדוש-ברוך-הוא: עכשיו אני רוצה לשמוע אותך איך אתה מתפלל אליי לבד, מכל הלב. אל תסמוך על החזן ולא על המניין, תתפלל מכל הלב ואני אשמע אותך. תתאמץ. עכשיו כולם יהיו דתיים אמיתיים מהלב, נגמרו השחקנים.
כל היהודים העשירים שבעולם כולו שיבואו לגור בארץ ישראל, יזרימו כספים לארץ הקודש וישקיעו בארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא לא ישכח אתכם לעולם.
להמשיך לבנות בתים בארץ ישראל, לא לעצור, להמשיך עם הנדל"ן. בזכות הקורונה הבינו כל היהודים בעולם שהם צריכים להתנער משם ולעלות לארץ הקודש.
כולם צריכים לשמוע בקול מי שמדריך את עם ישראל בעניין הקורונה. לא לזלזל בהוראות. בגלל שמזלזלים בהוראות משרד הבריאות והממשלה, הקורונה ממשיכה. אם לא יזלזלו בהוראות, הקורונה תיעצר ונחזור לשגרה בארץ ישראל. כשתקום סופית ממשלת אחדות ימנית, ימצא פתרון ותיעצר הקורונה. בארץ ישראל ימצאו פתרון כדי לגמור את המחלה הזאת, את הנגיף הזה והוא ידעך מיום ליום.
היו שנה וחצי של לשון הרע, שנאת חינם ומלחמות זה עם זה בגלל הבחירות, עכשיו כולם מתקנים את שנאת החינם, לשון הרע – הנחש, וחוזרים בתשובה. שני בתי המקדש נחרבו בגלל שנאת חינם וגירש בורא עולם את כל היהודים מארץ ישראל. עכשיו לא מגרש את היהודים אבל הביא קורונה ומרחיק אותם זה מזה כדי לעשות תשובה על לשון-הרע, רכילות, טינה ונקמה. זה נקרא 'תיקון'. קורונה זה התיקון של ארץ ישראל והעולם כולו.
כדי שימצאו תרופה לקורונה הרבה יותר מהר, צריכה לקום ממשלה עכשיו ודחוף, והיהודים ייכנעו לקדוש-ברוך-הוא. כניעה זה 'נעשה ונשמע'. כל מי שלא נכנע לקדוש-ברוך-הוא ולא נכנע להוראות החוק, יש בו עזות מצח. לא לציית לחוקי משרד הבריאות, המשטרה והצבא, זה בדיוק כמו לא לציית לקדוש-ברוך-הוא, לא לעשות את רצון ה'. מי שלא עוצר בעצור ופוגע, חס ושלום באנשים, נחשב בשמיים רוצח. כשנחקק חוק בארץ, נחקקת הלכה למעלה. לא רק חכמי התורה קובעים הלכות, גם חוקי המדינה נקבעים כהלכות.
אם כל אחד יקיים את עשרת הדיברות, נצא ביד רמה וישראל תהיה המקום הכי טוב ובטוח בעולם!
יש התגברות ענקית באנטישמיות כלפי היהודים בעולם, גדלה הקנאה, החמדנות, צרות העין, השנאה והנקמה של הגויים נגד היהודים בחו"ל. זו הסיבה שהיהודים מוכרחים, נגד רצונם, לעלות לארץ הקודש, ירצו או לא. תהיה עליה גדולה מאוד בזמן הקרוב מאוד.
ארץ ישראל היא ארץ הצבי, נמתחת, נמתחת ונמתחת. יש מקום ופרנסה לכל יהודי העולם, גם למאה מיליון יהודים. כדאי לכם להאמין. בורא עולם ידחוף את ים התיכון, ידחוף את מדבר סיני, ירדן וסוריה הצידה, בלי שירגישו והמדינה תגדל ותגדל. אלה הניסים הנפלאים שהמוח האנושי רואה אותם כהזויים, אצל הקדוש-ברוך-הוא הכל אפשרי!
זה הזמן וזה הדור, יש משיח בארץ ישראל פועל ועובד, והקדוש-ברוך-הוא מחכה לכל היהודים האמיתיים מחו"ל שיגיעו לארץ הקודש כדי לקבל את אורו של משיח צדקנו! לא רצו להבין בדרך הטבעית ולעלות לארץ ישראל, נוצרה להם אטימות. כשהזהיר הקדוש-ברוך-הוא באמצעות איתני הטבע - לא עזר. הביא להם אנטישמיות, גם לא עזר. הביא להם קורונה בכל העולם, אנטישמיות מתחזקת ואין להם ברירה אלא להתקפל משם ולבוא לארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא רחום וחנון, מנסה בכל דרך להביא את היהודים לארץ ישראל. לא רצו היהודים לעלות, טוב להם שם עם החומר והכסף, הביא להם קורונה שתביא אותם בכוח לארץ ישראל. זה כמו עשר המכות שהיו במצרים.
רוצה הקדוש-ברוך-הוא לגלות את מלך המשיח ברוב עם הדרת מלך! רוצה שיהודים יזכו לראות איך משיח מתגלה בארץ ישראל בזמן הקרוב מאוד ושיזכו גם כל היהודים מחו"ל! לא יחכה לאחרון.
הקדוש-ברוך-הוא נתן חורף טוב, שפע של מים מילא את הכנרת כדי לפתור את מצוקת המים. נתן שפע של מים בגלל חולי הקורונה.
במצוקת הקורונה שבכל העולם, ישראל בצד הטוב ביותר. ישראל שולטת במחלה ותשלוט במחלה בקרוב מאוד. בקרוב מאוד ימצאו פתרון לחולי, ימצאו פתרון שזה יהיה חולי רגיל ולא מגיפה.
בעולם כולו מבולבלים מאיפה הגיעה קורונה ולא יודעים איך יקומו בבוקר.
אנחנו בתקופה שבורא עולם רוצה להרגיל אותנו לכל דבר. השקט שהיה בעבודת ה', לא היה במלואו. כל אחד חשב 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה', אנשים נכנסו למצב שהכל מגיע להם. הקדוש-ברוך-הוא אומר: תתעוררו! אתם תעשו את רצוני בלבד!
בכל העולם עסוקים להציל את עצמם. הקדוש-ברוך-הוא נותן להם קורונה להתעסק עם עצמם. כולם רוצים ללמוד מעם ישראל איך להילחם בקורונה.
אצל היהודים הפתרון שמשיח בן דוד ייצא לאור. כל זקני הדור, גדולי וחכמי התורה יודעים שזה הזמן להתגלות משיח! כל עם ישראל חוגגים פסח לבד, הסבים והסבתות לבד. הקדוש-ברוך-הוא אומר לנו רציתי לתת לכם בית מקדש ומשיח לנהל אתכם. עכשיו תראו את המשפחות והסבים והסבתות מרחוק ותרגישו את הצער שמרגיש הקדוש-ברוך-הוא שבית המקדש נחרב ועדיין לא קם. זה תהליך אלוקי של משיח, לא רגילים לראות אותו. הקדוש-ברוך-הוא מראה שיש מישהו בעולם הזה שמכוון את העולם, זה הקדוש-ברוך-הוא!
כדי לעצור את המגיפה הזאת, מבקש הקדוש-ברוך-הוא שעם ישראל יהיו באחדות אמיתית, באהבת חינם לשם שמיים, מגדול ועד קטן. שכולם יהיו נאמנים לקדוש-ברוך-הוא, דתיים ולא דתיים. עכשיו כל העדות בישראל, ספרדים ואשכנזים, כולם יהודים רחמנים זה לזה. רוצה הקדוש-ברוך-הוא שייצא גזע עץ בעם ישראל וענפים מחוברים עליו. להיות באחדות כל עם ישראל. לא יחסר אוכל בישראל. רוב היהודים בישראל דואגים ועוזרים זה לזה. במדינות אחרות בעולם כל אחד דואג לעצמו, אין להם רחמים זה על זה.
ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. חיילי צבא הגנה לישראל תשמרו על עצמכם, לא לזלזל, ללכת לפי החוק.
אומר הקדוש-ברוך-הוא: חולי הקורונה, איך שבא - כך ייעלם!
בבקשה מכל הלב שכל יהודי ויהודי יתייחס למסרים מאוד ברצינות, לא להתחכם ולא לחפש עתידות וחשבונות של בורא עולם. המאמין בתמימות, יזכה - לכל מילה יש חשיבות עליונה.
חג פסח כשר ושמח ומבורך! כל אחד ייקח לעצמו קבלה לתקן את מידותיו, כל אחד יודע בדיוק מה לתקן. לקרוא הרבה תהילים, להיות בסבלנות, לקבל הכל באהבה וה' רחום וחנון ירחם על עם ישראל!

תגובות

רשומות פופולריות