מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת שלח תש"ף

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת שלח תש"ף

נמסר ביום ראשון, ט"ו סיון תש"ף (07.06.20 08:30)

 

למה נסמכה פרשת המרגלים לפרשת מרים? לפי שלקתה על עסקי דיבה, שדברה באחיה, ורשעים הללו ראו ולא לקחו מוסר (רש"י במדבר יג, א). לשון הרע ודיבה, הם דברים קשים ביותר. למען יראו ויראו, לקחה מרים על עצמה להיסגר מחוץ למחנה, שהעם יחכה לה וידעו כולם שהיא מצורעת כי דברה על משה.

שמע בורא עולם שיש בעם ישראל מרננים ומתנגדים לכניסה לארץ, אמר למשה "שלח לך אנשים ויתורו את ארץ כנען" שלח לך – על דעתך שלח, אני לא מצוה אותך, אם תרצה – שלח (רש"י שם). אם לא תרצה לשלוח אותם, אני, בורא עולם, אכוון שיכנסו לארץ בלי לבדוק אותה.

בורא עולם מכוון את העולם ואת בני האדם כדי לעזור להם ולהציל אותם. בכל ראש השנה נקבע לאדם מה יהיה לו בכל השנה, עד ראש השנה הבא. אם הלך בדרך הטובה, מה שעשה יוסיפו לו, ואם הלך בדרך הרעה מה שהיה צריך לקבל לא יקבל. גם בדרך הישרה וגם בדרך העקומה הוא יגיע למטרה הסופית בה רוצה הקדוש-ברוך-הוא. יגיע בכוח או במוח, בדרך הייסורים ובסבל נוראי או בקלי-קלות, בחיוך ובשמחה. האדם קובע את עתידו, ולמרות שהעתיד בידינו, הקדוש-ברוך-הוא קובע מה יהיה בסוף.

משה רבינו רך הלב, רצה להציל את האנשים שלא יפגעו, שלא יכעס עליהם בורא עולם, וניסה לשלוח את המרגלים לארץ ישראל, שיחזרו ויספרו את טובת הארץ. משה לא יכול היה להאמין שתתהפך עליהם דעתם, הם היו ראשי השבטים, צדיקים וחכמים. כבר לפני שיצאו התהפכה דעתם. כשישב איתם משה לפני היציאה וניסה לשכנע אותם לא ללכת, לצאת אל העם ולהגיד שהכל בסדר בארץ ישראל, שיכבשו את הארץ בקלות והכל יהיה טוב, לא הסכימו והתעקשו לבדוק את הארץ. הבין משה שיש כאן איזו תחבולה ושהם עומדים להתהפך.

ברך משה רבינו את יהושע שלא יתבלבל מעצת המרגלים וכלב בן יפונה הלך להתברך אצל האבות. ידע משה מראש שהמרגלים יעשו הפרעות. גם כשחזרו, ניסה משה בכל דרך, עם יהושע בן נון וכלב בן יפונה, לשנות את דעתם ולא עזר, הם רצו להפגין כוח. הבהילו את העם ואמרו: ראינו את ארץ ישראל, פחד! זה מקום עוצמתי, העם רב, האנשים ענקיים ומפחידים אי אפשר לכבוש אותם. התחילו העם לצעוק, לבכות ולהתמרמר ולא רצו להיכנס לארץ ישראל.

המית הקדוש-ברוך-הוא את המרגלים כי דיברו דיבת הארץ. המית כמעט את כל הדור הישן במשך ארבעים שנה, נשארו רק האחרונים שפחדו ועשו תשובה.

מפה לומדים שהקדוש-ברוך-הוא כל כך אוהב את אדמת הקודש! הקדוש-ברוך-הוא ברא את היהודים בעולם הזה כדי שיהיו באדמת הקודש! לא באפריקה, לא באמריקה, לא באירופה, לא באף מקום. יהודים קדושים שיש להם נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל, צריכים להיות באדמה טהורה וקדושה, בארץ ישראל, הם לא יכולים לגור במקום אחר כי הם טהורים וקדושים!

היום, לוחץ בורא עולם על כל יהודי העולם, להגיע לארץ ישראל.

עם ישראל בארץ ישראל נמצאים בתקופה הכי יפה. יש לנו לצפות למשהו יקר מפז שצריך להתגלות בארץ ישראל - זה מלך המשיח! מתי יגיע? כשיחליט הקדוש-ברוך-הוא. בזמננו? כן! בתקופה שלנו? כן! אין חזרה! משיח כבר יצא לאור בפרהסיה, מתגלה כל יום יותר בפרהסיה, למרות הבלבולים, העליות והירידות בארץ ובעולם. בורא עולם לא מוכן לוותר על כלום! יש לו תאריכים שלו בלבד. עוד לפני בריאת אדם הראשון החליט בורא עולם באיזה שנה זה יהיה, באיזה יום, באיזה חג, וזה מה שיהיה! מתי יתגלה מלך המשיח? הקדוש-ברוך-הוא החליט מראש. הקדוש-ברוך-הוא לא מחכה לעתיד, הוא קובע את העתיד, קובע מתי יתגלה מלך המשיח, מתי יצא בפרהסיה גדולה. תאריכים אצל בורא עולם, אנחנו לא יודעים את התאריכים במדויק, הוא יודע בדיוק.

הגשם, החום והקורונה שמביא בורא עולם - רוצה שהעם יזעק ויתפלל אליו. יש שינוי מקצה לקצה. יש פה משהו, אף אחד לא יודע, אנחנו עם מיוחד, נותן לנו מילה ואנחנו מפרשים אותה כמה שיותר. בזה מחזק אותנו, את עם ישראל.

הקורונה צריכה להיגמר ולא להדביק אף אחד בישראל. חלק מהיהודים בישראל הפסיקו להאמין שהקורונה מזיקה, בגלל אנשים שמשפיעים עליהם. אומר הקדוש-ברוך-הוא אומר לשמוע רק לוועדה מיוחדת שמתעסקת עם הקורונה ולעשות מה שהם מחליטים, כי למעלה מחליטים ונותנים להם בתוך המחשבה. אם ילכו לפי ההוראות, הקורונה תיעלם מישראל! בחו"ל לא תיעלם בקלות. הקורונה זה דבר רציני מאוד, לקחת אחריות! לא להגיד 'לי זה לא יקרה'. הקדוש-ברוך-הוא עשה נס ראשון, ריחם על ילדיו, נתן פתח ועכשיו אנחנו צריכים לבחור, ימינה או שמאלה. בשנים האחרונות נתן הקדוש-ברוך-הוא הרבה מכות מאיתני הטבע, משבית את כל מדינות ערב סביבנו, סוריה, עיראק ועוד, הביא קורונה לעולם כדי שהיהודים יבואו לארץ ישראל ויחזרו בתשובה שלמה. אחרי הקורונה האנטישמיות תתגבר ותתגבר ויחד איתה ימשיכו להיות דברים קשים בעולם, זה לא יעצור עד שיבוא אחרון היהודים לישראל! יהודים יקרים, בורא עולם אומר: זה לא יעצור! ימשכו הצרות, צרות על גבי צרות שלא יעצרו, עד שאחרון היהודים יעלה לארץ ישראל ומלך המשיח יתגלה בפרהסיה! האנטישמיות הקשה בעולם תימשך עם מיליארדים של אנשים, זה לא יגמר. תיגמר צרה, תבוא צרה גרועה יותר, עד לגילוי מלך המשיח! זה סגור! כך יהיה! כך יהיה!

בארץ ישראל יש שליטה גדולה על הקורונה, מיד מוצאים פתרונות, שחלילה לא תהיה מגיפה. מחוץ לגבולות ישראל הכל תוהו ובוהו, מסובך, צרות על גבי צרות.

כל מי שמפריעים לארץ ישראל, בורא עולם יכה אותם מכות קשות, יפגע בהם ויהרוס אותם, בזמן שהוא יבחר. הזמנים אצל בורא עולם. בני אדם שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם יפגע בהם מיד. לא אחרי שנה או שנתיים, מיד!

תוכנית המאה - הריבונות, יש לבדוק טוב טוב את התוכנית, יש בה גם דברים קשים. לא למהר. הכי חשוב להיזהר עם השטחים של ארץ ישראל. אדמת קודש לא הפקר, שייכת לקדוש-ברוך-הוא. על טעויות משלמים. אסור לעשות טעויות בנושא זה!

הגויים בחו"ל אומרים שהקורונה והצרות באו מהעם היהודי, בגלל שיהודים ממשיכים לגור בחו"ל. הם מאשימים את היהודים כי הם יודעים שהקדוש-ברוך-הוא מכה אותם בגלל היהודים שגרים בתוכם. מה הם עושים? כועסים, שונאים ומפגינים, כי יודעים שהקדוש-ברוך-הוא עושה להם את הצרות האלה כדי להבריח את היהודים לישראל, הם כאילו עוזרים לקדוש-ברוך-הוא לגרש את היהודים מכל מדינות העולם לארץ ישראל. כל העולם בטלטלה, הכל סתום, לא יודעים מה ילד יום. המוח שלהם לא מתפקד, לא יודעים מה הצרות האלה שבאות עליהם.

עם ישראל מאמינים בקדוש-ברוך-הוא. כשמאמינים מרגישים שיש תקווה לכל יהודי. כשיש בעיה בעם ישראל כולם באחדות. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שיהיו באחדות גם כשאין בעיות. שתהיה אהבת חינם בכל מצב, טוב ורע. הקדוש-ברוך-הוא מלמד ומדריך אותנו שדרך ארץ קדמה לתורה, להיות בענווה, אהבת חינם, עין לא צרה, עין טובה. לא להסתכל במראות אסורים, זה הורס את הנשמה, העיניים הן כמו מוח. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שילדיו יהיו מלוכדים ומאוחדים. לאט לאט נגיע לאחדות ואהבת חינם ללא אינטרס, יחד עם המשיח.

כל הערבים במזרח התיכון רוצים להתקרב לעם ישראל, יש בתוכם קנאה קשה, קשה להם. בורא עולם לא משנה את דעתו. עשה ברית עם האבות, נדר ולא ישנה לעולם. עשה ברית עם היהודים, לא ישנה ולא ישתנה לעולמי עולמים! ההפך, זה מתחזק מיום ליום, למרות החטאים. הקדוש-ברוך-הוא נותן תמיד הזדמנות לחזור בתשובה. מדינות ערב כולן בפשיטת רגל, כולן רוצות להתקרב לישראל, כי לישראל יש את כל המפתחות לעזור בעולם. סוריה מתה, לא מתפקדת.

עיראק מתה, לא מתפקדת.

בירדן סבל נוראי, העם מתפוצץ.

חמאס נחש קוברה. לא להאמין להם. הם בשקט ויש להם מזימות לא קלות.

מצרים טוב להם עם היהודים.

איראן מנסה בכל דרך לפגוע בישראל. לא יעזור לה כלום, לא יכולה. אם העם לא יתקומם, יקבלו מכה קשה מאוד, של רעב כבד שלא יצאו ממנו.

נסראללה חיזבאללה בגבול הצפון, שולחים מסתננים לחדור לארץ ישראל. הם רוצים להביא גל ענק של אלפי מסתננים להכניס אותם בגבול הצפון. ישראל צריכה לשמור במאה עיניים, בצפון ובכל הגבולות.

לעם היהודי בישראל יש רק רחמים בעיניים. לעמים אחרים אין רחמים, לא בעיניים, לא באוזניים ולא בלב. בורא עולם בחר את היהודים.

סין וארה"ב כמו חתול ועכבר. כולם יודעים מאיפה באה הקורונה. זה בא מהקדוש-ברוך-הוא כדי שאנשים יתעוררו לעשות רצון ה' לעלות לארץ הקודש.

בישראל יש פרנסה טובה. הכל יחזור הכל לשגרה. בישראל אכפת מכל יהודי ויהודי, מדינת ישראל מוגנת ושמורה בשמיים ובארץ. בישראל לא יתנו לקורונה להתפתח כמו בהתחלה. יש מומחים, מטפלים במהירות, יש תרופות, הכל בשליטה בארץ ישראל.

שלב אחרי שלב. אומר בורא עולם: נגמרו השלבים! נמצאים בקצה של הקצה של גילוי משיח! כולם מסתכלים, חושבים ובודקים מה חסר לי? מה חסר? מה חסר? מה חסר? כל יהודי ויהודי משהו חסר לו. בורא עולם אומר לכם: חסר לכם משיח שיצא לאור!

 

 

תגובות

  1. מצפים בכל רגע לישועת ה' התמידית בגילוי מלך המשיח בפהרסיה - ברחמים גדולים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות