מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת אמור תש"ף


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת אמור תש"ף
נמסר ביום ראשון, ט' אייר תש"ף (03.05.20 08:30)

"אמור אל הכהנים בני אהרון ואמרת אלהם לנפש לא יטמא בעמיו" (ויקרא כא, א). בפתיחת פרשת אמור, הקדוש-ברוך-הוא אומר למשה לצוות על הכהנים לשמור על טהרתם וקדושתם, כדי שלא תקטע שושלת הכהונה מכהנים שאבדו את דרכם. הקדוש-ברוך-הוא משח את אהרון ובניו לכהונה ופנחס קיבל את הכהונה מבורא עולם בזכות קנאתו לה'. בורא עולם רוצה שהכהנים יתחתנו עם נשים כשרות, לא גויות, לא גרושות ולא אלמנות, שיהיו נקיים, זכים וטהורים כדי שזרע הכהנים יהיה טהור וקדוש לעבודת המקדש והמקומות הקדושים. לשם כך צריך להבדילם ולייחדם מעם ישראל.
האדם הראשון, יציר כפיו של הקדוש-ברוך-הוא, נולד מן האדמה וכל ראשית פרי האדמה נלקח לביכורים לבית המקדש, כך גם הבנים הבכורים הנולדים לזוגות שומרי הלכה, מיועדים לעבודת הקודש במקדש.
היום אין בית מקדש ואין עבודת כהנים. כשתיפתח הדרך לגאולה ומשיח, ויבנה בית המקדש השלישי, יכוון בורא עולם את הכהנים והבכורים לפי הצורך. כרגע צריכים הכהנים להיטהר ולהתקדש. הם ראויים מכל אדם אחר, עולים ראשונים לתורה, מברכים את עם ישראל בברכת כהנים, בתנאי ששומרים הלכות ועשרת הדיברות ומקפידים על נישואין נכונים שממשיכים את כוח הכהונה.
גם כלל עם ישראל צריכים להיות טהורים. כדי להיות טהורים מקיימים מצוה, ועוד מצוה, ועוד מצוה, וככל שיהודי מרבה בקיום מצוות, הוא נטהר, עוזב את הרע ונדבק בטוב, עולה ועולה בדרגות הטהרה ואז הוא מתקדש ונדבק עוד יותר בקדוש-ברוך-הוא. צריך להקפיד על ברכות, על מים, פירות, ירקות, לחם, לברך ברכת המזון בקול רם. כל הברכות והמצוות מעלות את היהודי במעלות הטהרה שמביאות לקדושה. הקדוש-ברוך-הוא קדוש ורוצה שעם ישראל יהיו קדושים.
העולם כולו נמצא בתקופה מבולבלת, מצוקה גדולה וקשה מאוד בכל העולם, חוץ מארץ ישראל הקדושה. כשכולם בארץ ישראל יקפידו על הוראות משרד הביטחון, משרד הבריאות והממשלה, תיעלם הקורונה מישראל הרבה יותר מהר ממה שחושבים, כי השרים מקבלים הוראות משמיים בלי שיהיו מודעים לכך. בארץ ישראל אין משחית, בחו"ל יש משחית שלא מבדיל בין אדם לאדם, אנשים צריכים לשמור על עצמם. הקורונה עושה צדק בעולם הזה. אנשים נפתחו לדברים לא נכונים ולא טובים ובורא עולם הביא קורונה לעולם כולו שמתאימה לכולם, לכל יהודי ויהודי ולכל אדם בעולם, לכולם. צריך לעשות 'חישוב מסלול מחדש', כל אחד יחשוב פעמיים מה רוצה מאיתנו הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא ברא את העולמות למעלה ולמטה, ברא בריאה כל כך מיוחדת, ים וכל מיני סוגי דגים, יבשה וכל מיני סוגי אדמה ובעלי חיים. בורא עולם ברא הכל טוב, עשה רק טוב בעולם ואנחנו צריכים להידבק בו, לא משנה דתיים או לא דתיים. אל לנו להגיד, חס ושלום, שהעולם מתנהל על פי הטבע, זו כפירה. יכול אדם להגיד שאין לו מספיק חוכמה, בינה ודעת להבין מי זה הקדוש-ברוך-הוא ומה העוצמה הזאת, אבל לא לכפור. אם יגיד כך, תהיה לו עזרת שמיים להבין מה זה הקדוש-ברוך-הוא.
נגיף כמו הקורונה רק בורא עולם יכול להביא, זה מעל לכל טבע, כל העולם קורונה. כולם פוחדים ומבוהלים, בורחים זה מזה. הקורונה מדבקת וממיתה, זה כמו כל עשרת המכות יחד.
בארץ ישראל, אם יפעלו על פי ההוראות, יבריאו ויהיו מוגנים ושמורים. מלאכים משמיים עוזרים לרופאים ולאחיות לטפל בחולים. החיים והמוות בידי הקדוש-ברוך-הוא. יש כאלה, לא עליכם ולא על אף אחד, שהגיע זמנם ועוזבים את העולם.
טוב שהשב"כ ימשיך עם המעקב אחרי הקורונה, כדי שישראל תוכל לחזור לשגרה הרבה יותר מהר. כל העולם מופתע מארץ-ישראל, מהיהודים בישראל, באיזה עוצמה ואחדות הם פועלים להציל בני אדם. למעלה בשמיים מקווים שהאחדות הזאת ואהבת החינם תמשיך לנצח ואז הכל יפתח, תהיה רפואה שלמה לכולם ומשיח יתגלה. כשמשיח יופיע, הכל יסתדר בדרך הטובה ביותר, יהיה טוב לכולם, חיים ארוכים ללא מחלות והצלחה בכל. משיח נמצא, הוא לא אוויר, הוא אדם רגיל שהקדוש-ברוך-הוא בחר בו וגם הוא מחכה, נמצא בהמתנה כמו עם ישראל. בורא עולם רוצה שכולם יהיו מלוכדים.
בורא עולם מכניס לעם ישראל את קיום עשרת הדיברות בלי שירגישו, על הדרך. הפחד מהמוות מחזיר בתשובה, גורם להתרחקות זה מזה, להתרחקות מדברים רעים וממעשים לא טובים, חושבים פעמיים לפני המעשים, כולם שומרים על היגיינה, מטהרים ומתקדשים כמו בפרשת קדושים.
בחו"ל תוהו ובוהו, עסוקים בעצמם ולא אכפת להם אחד מהשני, לא כולם. בישראל יש רחמים, בחו"ל לא בכל מקום רחמנים.
איראן, עם כל המהלומות שמקבלת מהקדוש-ברוך-הוא, רוצה להמשיך להעביר תחמושת דרך סוריה לחיזבאללה, אבל הקדוש-ברוך-הוא ייתן לה עוד מהלומות קשות.
רוסיה במצב כלכלי קשה מאוד, תיקח את כל הצבא שלה מסוריה לכיוון רוסיה.
טראמפ עסוק בקורונה ובכלכלה.
סוריה חוזרת למהפכה שלה, בגלל שהרוסים עוזבים. סוריה תמשיך להיהרס, תוהו ובוהו בסוריה וכל זה בגלל האכזריות שלה מול היהודים.
לבנון אמנם מדינה קטנה ושקטה אבל יש שם בלאגן גדול.
החמאס זקוקים לישראל בגלל הקורונה, אין מספיק כסף וכל מדינות ערב עזבו אותם, עסוקים בצרות שלהם. רק ישראל עוזרת לחמאס ולפלסטינים.
מצרים, סיסי חייב להמשיך לשמור על עצמו, שלא יזלזל, שוב קמים אנשים כדי לפגוע בו. שימשיך להיות בשלום עם ארץ ישראל.
בירדן מצב כלכלי קשה מאוד.
הכלכלה בכל העולם קשה מאוד, עוברת טלטלה, לא אומרים את האמת. בישראל מדברים אמת כדי שה' ירחם. באירופה ובכל העולם לא מבינים מאיפה באה המכה הזאת, הגזרה של הקורונה.
בינתיים נמצאים בהמתנה, עד שמשיח יצא, עד שבורא עולם יחליט לגלות אותו ואז יהיה רק טוב לכל עם ישראל ולכל העולם!

תגובות

רשומות פופולריות