מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת ויחי תשע''ט


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת ויחי תשע''ט
נמסר ביום ראשון, ח' בטבת תשע"ט (16.12.18) | 8:30

ריבונו של עולם מגביר בכל יום את הדין בעולם, מטהר את העולם ומזכך את העולם, עד שייצא עולם חדש. שמונה מיליארד אנשים בעולם ורובם חיים באפילה, בטומאה ובזוהמת הנחש. בורא עולם מזכך ומטהר את העולם מכל זוהמת הנחש ומכין למלך המשיח את הדרך לצאת בפרהסיה.
הגאולה ברחמים, אז אבא שבשמיים פוגע דרך איתני הטבע, דרך רוחות קשות וסערות, שיטפונות וצונאמי, אש ושריפות, רעידות אדמה והרי געש, סכסוכים וסיבוכים בכל מדינה, סכסוכים וסיבוכים בין מדינות, שמאל נגד ימין וימין נגד שמאל בעולם כולו, תאונות של רכבות, אוטובוסים, מטוסים ואוניות. הרוע מכלה את עצמו בכל יום ויום והקדוש-ברוך-הוא שובר את הגב של הסטרא אחרא, של זוהמת הנחש בעולם. לאט לאט ממוטט הקדוש-ברוך-הוא את כל הרוע שבעולם ובמקביל מכין את אורו של משיח, מכין את המשיח ומחבר אותו עם הנשמה ה'יחידה', כדי להוציא אותו בפרהסיה בזמן הקרוב ביותר!
העולם עובר טלטלה ובמקביל – שִיקום. הקדוש-ברוך-הוא שובר את הרוע בעולם וגם משקם את הטוב. זה לא ייעצר, זה יימשך עד שהעולם הזה יהפוך ללבן, לאנשי חסד ואמת, לאנשי שלום ואהבת חינם. לא יהיו מטוסים, לא יהיה נשק ולא מלחמות, לא טנקים ולא נגמ"שים. מדינת ישראל תשלוט בעולם וליהודים יהיו חיים לנצח. 'בילַע המוות לָנֶצַח' מהעם הישראלי, יפסיק המוות ליהודים וגם יבנה בית המקדש השלישי. אלו תוכניותיו של בורא עולם.
יעקב אבינו רצה שיוסף בנו ימשיך אותו, שיהיה המשך השושלת - אברהם, יצחק, יעקב ויוסף. ידע שיש בו משהו מיוחד, שיש בו רוח הקודש, אבל לא ידע על החטיפה והמכירה. שבע-עשרה שנה חי יוסף עם יעקב, שמח יעקב לגדל אותו ואת בנימין כי היו יתומים, ויוסף היה בן זקונים מיוחד. עשרים ושתיים שנה חי יעקב אבינו בסבל נוראי. עשרים ושתיים שנה לא כיבדו אותו ילדיו ונתנו לו לסבול, סבל של חוסר ידיעה, של ספק אם יוסף חי או לא. בסוף ימיו, נתן לו הקדוש-ברוך-הוא שבע-עשרה שנה של שפע וכל טוב, כדי לחבר לו את שבע-עשרה השנים שהיו לו עם יוסף וכדי לבטל לו את עשרים ושתיים שנות הסבל והייסורים הקשים. עד יומו האחרון היה יעקב שמח ומאושר.
אנשים מבוגרים סובלים בדרך כלל קשה ביותר בעשרים שנותיהם האחרונות. אבל יעקב היה עד יומו האחרון בשמחה, אהבה ושלום עד אין-סוף.
כשידע יעקב שהגיע זמנו לעזוב את העולם, השביע אך ורק את בנו יוסף, שיקבור אותו ליד אביו יצחק, סבו אברהם ולצד לאה. הרבה פירושים לעניין: אחד מהם הוא שרחל אימו קבורה בדרך ואם לא היה משביע אותו, יכול היה יוסף שהוא מלך על מצרים ועל כולם, לקבור אותו על יד אימו רחל. פירוש נוסף: יעקב לא האמין לילדיו כי שִיקרו לו בעניין יוסף. כי עשרים ושתיים שנה לא ריחמו עליו, נתנו לו לסבול ולא אמרו לו שמכרו את יוסף, רק אמרו: 'חיה רעה אכלתהו'. יוסף היה מלך על מצרים והיה תמים וישר ודובר אמת, לא כמו האחים ששיקרו לו, לכן היה ליעקב ביטחון שהוא יכול לסמוך עליו.
גם בניו של יוסף, אפרים ומנשה, היו טובים. אפרים היה תמים וישר יותר ממנשה, הוא היה ישר ותמים כמו יוסף אביו וכמו יעקב סבו. אחרי שהודיע יעקב שילדיו של יוסף הם בשבילו כמו ראובן ושמעון, הביא אותם יוסף לאביו שיברך אותם. הביא את מנשה בידו השמאלית ליד ימינו של יעקב ואת אפרים הביא בידו הימנית ליד שמאלו של יעקב. בזמן הברכה, שִיכל יעקב את ידיו, שם את יד ימינו על אפרים ואת שמאלו על מנשה. יצא שאפרים התברך מיד ימינו של יוסף ויד ימינו של יעקב. יעקב בירך חזק את אפרים בימינו כדי שלא יסטה מהדרך, כדי שיצליח בכל דרכיו בטהרה וקדושה, בדרך של אביו וסבו. מנשה היה חזק ויכול היה להסתדר בכל מצב. אחר כך בירך יעקב את כל בניו, אחד-אחד, כל אחד לפי אופיו ולפי הברכה שהיה צריך לקבל, כי אחרי הפגישה המחודשת עם יוסף, חזרה אליו רוח הקודש והנבואה והיה יכול לברך כל ילד בברכתו.

העולם כולו מחוץ לארץ ישראל בתוהו ובוהו. אמרנו ונגיד עוד פעם – כל מדינה שתלך נגד ארץ ישראל ובעד הפלסטינים והחמאס, ותרצה לקחת חלקים מארץ ישראל – בורא עולם יעשה לה מהפכה שלא חלמה עליה.
סוריה נמחקת.
עיראק נמחקת.
תורכיה בדרך למהפכה.
באיראן תהיה מהפכה.
ירדן מתה למות.
הדוגמא הבולטת ביותר היא צרפת. נשיא צרפת אמר לפני כמה שבועות שיש לו תוכנית לשלום בין ישראל לפלסטינים, לפני טראמפ. נתן הקדוש-ברוך-הוא מכות בצרפת והחזיר את צרפת עשרים שנה אחורה ואולי גם לעולמים. כמה שבועות לפני טראמפ הוא הודיע שיש לו תוכנית לשלום והקדוש-ברוך-הוא הביא לו את המהפכה ואת ההפגנות הקשות ביותר, כדי שיתעסק עם מדינתו, כדי שישב בשקט ולא יתערב בענייני מדינת ישראל. כי תכניותיו הן לא לטובת עם ישראל. הפלסטינים חשובים לו יותר מעם ישראל, אז בורא עולם עושה לו 'בית ספר'.
זה עבר בכל מדינות העולם – לא להתעסק עם ארץ ישראל! ההפך, לעזור לארץ ישראל וליהודים שבארץ ישראל. זה סגור לכל מדינה שתפריע לארץ ישראל. שינסו ויראו, איך יקבלו את המכות הקשות ביותר.
חיילים ואזרחים נפגעים מהחמאס והפלסטינים ובכל זאת יש יהודים תמימים שחושבים שיש ערבים טובים שאפשר לעשות איתם שלום. הקדוש-ברוך-הוא אומר להם: 'הערבים המוסלמים, לא אכפת להם מהשמאל ולא מהימין, הם רוצים לפגוע, להרוג ולהיהרג'.
אבו מאזן הוא ראש הפורענויות. נותן להם כסף ודוחף אותם לפגוע ביהודים. הם לא רוצים שלום, לא החמאס ולא הפלסטינים. לא להאמין להם!
חמאס ואבו מאזן מתעתעים בממשלת ישראל וביהודים בארץ ישראל. פעם הם רוצים הפסקת אש, פעם רוצים שלום ופעם לא רוצים. הם שקרנים ונוכלים. נלחמים עִם מדינת ישראל בדם קר. לא להאמין להם בשום דבר.
חייל צה"ל שנמצא בשמירה חייב להיות ערני כל השמירה.
בארץ ישראל הקדושה, צריכה להיות אהבת חינם. השמאל והימין צריכים להיות מאוחדים ומלוכדים. אם אין אחדות בין שמאל לימין – עם ישראל לא מוגן.
הערבים המוסלמים לא מעניין אותם שמאל ולא ימין הם שונאים את שניהם. לא לסמוך עליהם. במקום זה, צריכים עם ישראל להתפלל לקדוש-ברוך-הוא ולחזור בתשובה ולבקש משיח שיגיע.
לבנון, נסראללה וחיזבאללה יש להם מנהרות ותחבולות. לא להאמין להם. נסראללה הוא נחש שבנחשים. יש עוד מנהרות שהגיעו לגבול ישראל. במלחמת יום כיפור, סוריה ומצרים הפתיעו את ארץ ישראל. לפני כמה שנים, שוב תכננו חיזבאללה ונסראללה, פלסטינים וחמאס, להפתיע את ישראל עכשיו דרך המנהרות שיש להם. אבל, תודה לאל - והקדוש-ברוך-הוא הקדים אותם, הביאו מכשירים לגלות את המנהרות והתוכנית שלהם השתבשה ונעצרה. הם רוצים לחטוף חס ושלום, חיילי צה"ל, אם דרך המנהרות או הטרמפיאדות בכל מקום, כדי לבייש את חיילי צה"ל ולדרוש במקומם ערבים מוסלמים שכלואים בבתי הכלא.
בגבולות ישראל צריך להיות ערניים, חמאס בשקט – זה שקר.
חמאס ופלסטינים וג'יהאד וכל המשוגעים האלה מתכננים תוכניות.
ברמאללה ובמזרח ירושלים יש קנוניות. הם עשו 'בית ספר' כשהיו בבית הסוהר.
אירופה תהפוך לאפר, לפרא, אין לה רפואה ולא יעזור לה כלום. ערבים, מוסלמים ומסתננים ודאע"שים באים בהמוניהם ויסבכו אותם כבד. בכל אירופה, הנוצרים והיהודים עם חֶבֶל על הצוואר.
יהודים שגרים באירופה, כדאי לכם, כדאי לכם, כדאי לכם, לברוח מאירופה לארץ ישראל הקדושה! לא להשקיע שקל אחד באירופה, להשקיע כסף רק בארץ ישראל הקדושה. שלא יבוא יום ותגידו שלא הזהירו אתכם. אתם בסכנת חיים וזה הולך וגובר מיום ליום. האנטישמיים והמסתננים באירופה שונאים את היהודים וזה מתגבר כל יום עוד יותר. אתם היהודים חולמים, נמצאים בתוך חלום כאילו הכל בסדר וכל יום גרוע יותר מאתמול. פתאום יבוא ה'בום' ליהודים בכל אירופה.
רוסיה, פוטין אוהב את ישראל.
ארה"ב, טראמפ כל כולו מדינת ישראל והיהודים שבארץ ישראל.
באסיה חיים בלי כלכלה. יש מעל מיליארד אנשים ולא יודעים איך להביא להם אוכל לאכול.
ירדן בבועה לתבואה.
בסוריה יש מלחמות והרג יום יום, אין פתרון ולא יהיה פתרון.
תורכיה, כאילו עוזרת, כדי לקבל כסף.
במצרים, סיסי לא רוצה להתערב, הוא כאילו מתערב. הוא בשלום עִם ישראל בסתר. כדאי לו להמשיך בשלום הזה. הוא יודע שחמאס ופלסטינים, דאע"ש וקיצוניים מוסלמים נגדו.
איראן, כל התחבולות להבריח נשק ותחמושת לחיזבאללה – לא הולך להם. בכל מקום ומקום באיראן, בכור, במפעל האטום, יש אנשי מוסד. יש במפעל האטום באיראן אנשים שמוכנים ליום הדין, מוכנים לפוצץ את המפעל ולמות שם. כל מטוס שעולה מאיראן ללבנון – צה"ל יודע.
יהודים צריכים "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". המוות והחיים בידי הקדוש-ברוך-הוא והאדם צריך גם לעשות השתדלות לשמור על עצמו. הקדוש-ברוך-הוא נותן כלכלה לאדם. הפרנסה בידיו של הקדוש-ברוך-הוא אבל אדם צריך להשתדל ולצאת לעבוד. הזיווגים בידיו של הקדוש-ברוך-הוא אבל צריך לפגוש ולראות ולהשתדל שיהיה זיווג. למרות שהזיווגים מהקדוש-ברוך-הוא, לא יביא לך הקדוש-ברוך-הוא את הזיווג הביתה. הקדוש-ברוך-הוא לא יביא לך את האוכל הביתה. פרנסה בידי בורא עולם – כן. זיווגים בידי בורא עולם – כן. המוות בידי בורא עולם – כן. אבל צריך האדם להשתדל לעבוד ולחפש זיווג. צריך גם להיות ערני בכל מקום ולא לקחת סיכונים, לנסוע בזהירות "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".
השנאה בין ימין ושמאל מביאה אסונות בישראל. השמאל מלשין על הימין, והימין מלשין על השמאל ודרך זה חוזרים בתשובה. אנשים היום לא מאמינים אחד בשני. חוזרים המון בתשובה.
הורים להשגיח על ילדיכם שלא תהיה התבוללות, הימורים, סמים ושתייה חריפה.
הכלכלה בישראל טובה מאוד. שואלים בשמיים: מה קרה שמעלים מחירים?! ממשלת ישראל, צריך לעשות חישוב כלכלי נכון, לא חסרות עבודות ויש עודף של כסף. יש הכל בשפע, למה לייקר?! זה משפיע על העניים ועל הבינוניים, והעשירים מתעשרים יותר.
אל תחשבו שהפרשת חלה מבטלת גזירות או מחייה את האדם. זה לא עושה כלום. הפרשת חלה טובה אך ורק ביום שישי לכבוד שבת, כמו שהדלקת נרות בערב שבת לכבוד שבת. אם אדם לא יעשה תשובה ולא יתקן את מידותיו, לא תעזור לו הפרשת חלה, לא יעזור לו מלאך, לא אלף צדיקים שיברכו אותו, לא אלף מלאכים שיברכו אותו, כלום לא יעזור לו להתרפא ולהיגאל מייסוריו. אותו אדם שחטא חטאים גדולים, רק הוא עצמו יכול לתקן את עצמו על ידי תשובה שלמה, רק הוא בעצמו. שום דבר אחר לא יכול לעזור לו. אף אחד לא יכול לתקן אדם אחר. כל אחד מתקן את עצמו בעצמו, על ידי שחוזר בתשובה. הפרשת חלה לא עוזרת לאדם לתקן עוונות וחטאים. גם כשהולכים לקברי צדיקים, צריך לבקש על עם ישראל, ולבקש מהקדוש-ברוך-הוא שירחם על חיילי צה"ל ועל עם ישראל בכללותו. קברי צדיקים לא מכפרים על חטאיו של אדם ולא מתקנים את תיקונו. אם הקדוש-ברוך-הוא לא מתקן את תיקונו של האדם ולא מוותר לאף אחד, אז איזה צדיק לא ישמע לקדוש-ברוך-הוא ויעשה את העבודה הזאת לחוטא? רק האדם החוטא, בכבודו ובעצמו יתקן את התיקון שלו. מה שחטא – שיפסיק. אם גנב – שיחזיר את הגניבות. אם שיקר – שיפסיק לשקר. אם נאף – שיפסיק לנאוף. אם מבייש אנשים – שיפסיק לבייש. אם לא שומר שבת - שישמור שבת. אם מכבד את הוריו בגלל הירושה - יכבד אותם כיבוד חינם, ללא אינטרס. יאמין בקדוש-ברוך-הוא ויקיים "נעשה ונשמע" בלי שאלות. לא 'כשייתן לי, אתפלל...' לא עושים תנאים עם הקדוש-ברוך-הוא. אם תלכו עם המסר הזה יפה – יהיו לכם חיים טובים לכולם!
הכל מוכן להתגלות משיח. משיח צריך לצאת כל רגע ורגע. הקדוש-ברוך-הוא מנפה ומנפה, עושה דברים קשים בעולם כדי שכולם יתעוררו לחזור בתשובה. לחזור בתשובה – זה ראשית כל קיום עשרת הדיברות. משיח לא בא בקלי-קלות. לקבל זכות חיים לנצח נצחים ושארץ ישראל, מדינת ישראל תשלוט בכל העולם, זה לא פשוט. עם ישראל צריך להתאמץ ולבקש מאבא שבשמיים שימליך את מלך המשיח, שיגלה אותו בפרהסיה. משיח עושה חסד ומציל את עם ישראל ואת חיילי צה"ל, עובד ביום ובלילה ועם זאת משיח נמצא בהמתנה ליום הגדול והמיוחל לעם ישראל, שלא יסבלו עוד לעולם!
אם היהודים היו יודעים ומבינים מה זה משיח ומה כוחו של משיח, היו מתפללים כל יום ויום לפני הכל לבקש משיח. בזמן שמשיח ייצא בפרהסיה, אף יהודי לא ימות וליהודים יהיו חיי-נצח!


תגובות

רשומות פופולריות