מסר לפרשת ויצא תשע"ט מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת ויצא תשע''ט,
נמסר ביום ראשון, ג' בכסלו תשע"ט (11.11.18) | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את כל העולם ברחמים ובדין, משלב את הרחמים בדין כדי שאנשים יבינו ויחזרו בתשובה לאביהם שבשמיים.
כדור הארץ הוא כוכב מיוחד, אין עוד כוכב כזה. זה כוכב שבנוי מכל הכוכבים שמפוזרים בשמיים. מורכב מחלקים מהרבה כוכבים. חלק מכוכב שמש שהוא כולו לבה, זה גרעין הלבה במרכז כדור הארץ. יש כוכב מים, יש כוכב אדמת חמרה, כוכב נחושת, כוכב יהלום, כוכב כסף ועוד ועוד. כדור הארץ שאנו חיים בו, מורכב מהרבה כוכבים בשמיים ולכן הוא מיוחד. ברא בו הקדוש-ברוך-הוא את בני האדם, העצים, הבהמות והחיות, החרקים והרמשים, הדגים והעופות.
הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה עוד לראות את העולם הזה כעולם של שנאה, רוע ורצח, גנבים ורמאים, משחדים, סוטים ונואפים. הקדוש-ברוך-הוא התחיל כבר מזמן - דרך ארץ ישראל, דרך היהודים שגרים בארץ ישראל - לשקם את העולם בדרך שרוצה, להביא אותו לעולם של אהבת חינם ושלום, עולם בו כולם מקיימים את עשרת הדיברות במלואן, שיפסיקו בו הרצח וההרג, שנאת החינם, הסכסוכים, הגנבים והרמאים, הנוכלים והמשוחדים.
ממשיך הקדוש-ברוך-הוא, בעוצמה אדירה, לטפל ולשקם את כל כדור הארץ על כל יושביו. והיהודים שגרים בארץ ישראל הם ימשלו בכל העולם, בדרך הטובה והנכונה, לכוון אותם לחיים טובים ובריאים, אהבה ושלום.
היהודים שגרים בחו"ל – כדאי להם לברוח ולברוח, לא להסס ולא להתמהמה. מאמינים או לא מאמינים, כדאי לכם להאמין. השיקום שעושה הקדוש-ברוך-הוא בכדור הארץ, הוא בדין והוא קשה מאוד! הוא לא ליטופים ונשיקות. לכן מבקש הקדוש-ברוך-הוא מכל היהודים – לא להפריע לו לשקם את כדור הארץ! לעלות דחוף לארץ ישראל כי הקדוש-ברוך-הוא לא יבחין בין צדיק ללא צדיק. שולח הקדוש-ברוך-הוא את המשחית, והמלאך המשחית לא מבחין בין צדיק לא צדיק. כל זה מדובר על חו"ל. חיכה הקדוש-ברוך-הוא ליהודים אלפי שנים שיעלו לארץ ישראל. קמה מדינת ישראל בשנת תש"ח (1948), מלאו 70 שנה לארץ ישראל הקדושה, ירושלים עיר הבירה – נחתם בארץ ובשמיים, ואומר הקדוש-ברוך-הוא: 'לא מחכה לכם, השכינה עזבה את חו"ל. השכינה נמצאת בארץ ישראל בלבד. חייכם בסכנה. דתיים או לא דתיים'. בבקשה לא להתחכם עם הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לטובתכם ולטובת העולם, רוצה להביא את העולם לעולם של אהבת חינם ונתינת חינם, עולם שכולם מתפללים יחד ומכירים את בורא עולם הרבה יותר קרוב מעכשיו.
משיח צריך לצאת לאור, בקרוב בפרהסיה ותוך זמן קצר ביותר תתחיל בניית בית המקדש השלישי, על היסודות של בית המקדש הראשון והשני.
למה הלך יעקב אבינו רגוע לעבוד אצל לבן? כי הקדוש-ברוך-הוא נגלה אליו בחלום והבטיח שייצא ממנו עם מובחר של 12 שבטים - עם ישראל. יעקב היה איש תמים, וכשהגיע ללבן נתן לו לבן לעבוד שבע שנים בשביל רחל. אירס אותם, נחתם ונסגר שהיא אשתו לעתיד. יעקב עבד שבע שנים ורחל דיברה עם אביה והחליפו את רחל בלאה, כי רחל ראתה ברוח הקודש שעשיו יבוא לקחת את אחותה. עשיו לא יכול היה לקחת את רחל כי היא מאורסת ליעקב והיא כמו אשתו. יעקב התחתן עם לאה כדי שעשיו לא ייקח אותה ואחרי החתונה ושבעת ימי הברכות של לאה, לבן נתן גם את רחל ליעקב לנישואין. רחל ראתה ברוח הקודש שמאחותה לאה ייצאו חלק מ-12 השבטים, ראובן, שמעון, לוי, יהודה, יששכר וזבולון. ראתה שייצאו ממנה גדולי תורה – יששכר, מלכים – יהודה, כוהנים ולויים וגם דינה שיצאה ממנה אסנת. רחל אמנו ויתרה אך ורק כדי שייצאו 12 השבטים מיעקב לעם ישראל. אם חס ושלום היה עשיו לוקח את לאה, הייתה מלחמת עולם בין עשיו ליעקב. היה עשיו יכול להרוס את יעקב, כי לא היו יוצאים ממנו השבטים שהייתה צריכה לאה להביא לו, ולא היה קם עם ישראל. זאת הסיבה שרחל היא במקום הראשון בעולם אצל הקדוש-ברוך-הוא.
אברהם, יצחק ויעקב, והאימהות, הם במקום ראשון בעולם לפני כל צדיק, לבקש מהם, הם מעל כולם. שלוש פעמים ביום בברכות הראשונות של תפילת שמונה-עשרה ובברכת המזון מזכירים את האבות ולא אף צדיק אחר.
מיעקב אבינו למדו עם ישראל לתת מעשר. "וַיִדַר יעקב נֶדֶר לֵאמור אם יהיה אלוקים עִמָדִי ושְמָרַנִי בדרך הזה אשר אנוכי הולך ונתן לי לחם לאכול ובגד ללבוש. וְשַבְתִי בשלום אל בית אבי והיה ה' לי לאלוקים. והאבן הזאת אשר שַמְתִי מַצֵבָה יהיה בית אלוקים וכל אשר תִתֶן לי עַשֵר אֲעַשְרֶנו לך" (בראשית כח, כ-כב).
מיעקב ייצא עם מובחר שֶיַעבוד את הקדוש-ברוך-הוא. רחל אמנו נתנה את כל כולה לקדוש-ברוך-הוא, כדי להקים את העם היהודי שיהיה העם המובחר לעבוד את הקדוש-ברוך-הוא. נתן לה הקדוש-ברוך-הוא מתנה גדולה ביותר בעולם – שיבואו להתפלל אצלה בלי שום תנאים ותדבר עם הקדוש-ברוך-הוא ותבקש בשבילם.
משיח נמצא חי וקיים בדורנו ובארצנו, פועל ועובד. ממשיח יוצא אור, כל כולו אור שעוטף אותו, אור צהוב ואור הגנוז. לאט לאט, כל אחד יוכל לראות ממש את האור הצהוב והאור הגנוז. יבוא זמן שיראו את זה מעל המשיח, מלמטה עד למעלה, כל אדם.
עם ישראל נמצאים בתקופה שנלחמים מול כל העולם. כוחו של עם ישראל – תפילה, לימוד תורה ותיקון מידות. הקדוש-ברוך-הוא מחובר למשיח וממנו עוזר לעם ישראל.
משיח, אין לו כלום ממנו, מאה אחוז מקבל מהקדוש-ברוך-הוא ישירות. בורא עולם שלח משיח כדי להציל כל יהודי ויהודי. נותן למשיח לדבר עם כל יהודי ויהודי ולהציל אותם. כל יהודי יכול להבין בוודאות שזה משיח, לא צריך רוח הקודש. הקדוש-ברוך-הוא מחבר צינור למשיח כדי להציל את עם ישראל וכל הסימנים שרואים עכשיו - זה סימני משיח.
חלק מהרבנים הם לא רוחניים ולא מעכלים מה זה משיח. חלק מהרבנים הרוחניים, מבינים מה זה משיח וגאולה. בגלל העולם המודרני לא מאמינים כל כך ברוחניות, בקדושה ובטהרה. כל הסימנים שנותן בורא עולם, נותן כדי שעם ישראל יהיה כנוע אליו.
בעולם כולו חוץ מארץ ישראל, תוהו ובוהו וגוג ומגוג. כל מדינה שרוצה לפגוע בארץ ישראל הקדושה או ביהודים שגרים בארץ ישראל - הקדוש-ברוך-הוא נותן להם מכה שיאבדו את הכיוון והשליטה והם נכנסים לסחרור.
הקדוש-ברוך-הוא נתן לעם ישראל פינת חמד – ארץ הקודש, מקום שיש בו הכל. לכל העמים יש המון אדמה, מיליוני ק"מ, אדמה בלי סוף וכסף בלי סוף והם רוצים דווקא את אדמת ישראל, נקודה קטנה בעולם.
"עשיו שונא ליעקב", האנטישמיות גדלה מאוד מאוד ועוד פעם מאוד ועכשיו זה גלוי. אם פעם זה היה בסתר, עכשיו זה גלוי לעיני כולם. אם היהודים חכמים, אם תהיה להם חוכמה בינה ודעת להבין – שיעלו מהר מהר לארץ ישראל. עוד מעט הם יהיו נרדפים, רצוצים ושבורים, ולא יוכלו לצאת מארצות הגויים, מהמקומות הטמאים מארה"ב, מאירופה, אסיה ואפריקה ולא יהיה מי שיציל אותם. לא מתעסקים עם אזהרותיו של הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא לא מוותר לאף אחד.
ארה"ב, הרבה מדינות מרכיבות אותה ולטראמפ קשה לאחד אותם. הוא נלחם כדי שארה"ב תהיה טובה והעולם יהיה טוב. טראמפ אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל ומאוכזב מאוד מהיהודים שגרים בארה"ב. הוא עוזר ליהודים בארץ ישראל, זו השליחות שלו מבורא עולם.
בסוריה לעולם לא יהיה שלום, המצב רע מאוד, יש מלחמה ביניהם. באים מכל העולם להילחם בסוריה.
רוסיה, לא מעניין אותה כלום, רק למכור נשק ותחמושת. הטילים ששלחה לסוריה, המיוחדים כביכול, S300 S400, שלחו אותם כדי לבדוק אם הטייסים הישראלים יכולים לגבור עליהם. הטייסים של חיל האוויר הישראלי, משתעשעים ומשחקים עם הטילים ששלחו הרוסים לסוריה. יבוא זמן, וחיל האוויר יפוצץ ויגמור אותם וזה יהיה כישלון לרוסיה.
מצרים, סיסי חבר של ישראל, רק בגלל שהוא מקבל תקציב מארה"ב. מה שהוא מחסל בסיני זה אינטרס שלו כדי שלא יהרגו אותו, לא בגלל ישראל.
חמאס, אבו מאזן, מזרח ירושלים וחלק מהערבים בעלי תעודת זהות כחולה, אין בהם אמונה. הם עכשיו בשקט כי הם מכינים 'הפתעה' גדולה לצה"ל. הם רמאים ונוכלים, שקרנים ולא רוצים שלום. שונאים את היהודים.
צה"ל – להיזהר בכל מקום וגם האזרחים היהודים. השקט הזה מסוכן מאוד.
ירדן, מלך ירדן עבדאללה מת מפחד, מאוים מכל הפליטים ולא יכול לעשות שום צעד, למרות שישראל מגינה עליו. ארה"ב לא עובדת אצלו.
בתורכיה רוצים לעשות מהפכה. ארדואן מעלים אנשים. בוכה על רצח העיתונאי ומעלים אנשים. לא יעזור לו כלום. מהפכה תהיה בתורכיה.
איראן פוחדת מישראל בגלל מפעלי האטום, אבל יש לה זרועות בכל מקום כדי להפריע לישראל. כלב נובח בטוח לא נושך. לא יכול לנבוח ולנשוך ביחד. במפעלי האטום יש אנשים שמוכנים למסור את נפשם, לפוצץ את מפעל האטום ולמות שם עם כל מפעל האטום.
ארה"ב לא אוהבים את איראן, כי הם רמאים, נוכלים ושקרנים. רוצים לפרק את איראן ואת מפעלי האטום המסוכנים לכל העולם.
חיזבאללה ונסראללה - זמנו קרב. לא יכול לעשות כלום, כי כל המדינות גילו שהוא נוכל, רמאי ושקרן ועזבו אותו. כל תחמושת שרוצה להגיע לחיזבאללה – צה"ל מפרק בדרך.
עיראק תמשיך להיות כך. הרס וחורבן.
צפון קוריאה רוצים שלום בגלל הכלכלה הקשה.
ממשלת ישראל, מבקש הקדוש-ברוך-הוא להתאחד, להיות מאוחדים ומלוכדים. די להילחם על הכיסאות. להילחם בשביל היהודים בארץ ישראל ולהילחם להביא את היהודים מחו"ל כי הם בסכנה, שיבואו להתיישב בארץ הקודש.
כל אנשי הצווארון הלבן, הבכירים, הדתיים והלא דתיים - המושחתים, הרמאים, המשוחדים, הגנבים והנואפים, אלה החיים על גב אחרים והעושים עוול - בכל משרדי הממשלה והמשרדים בארץ ישראל, כולם יתגלו במערומיהם. הקדוש-ברוך-הוא יגלה את כולם, חלק בתקשורת, חלק בשקט וחלק בייסורים ומחלות. הקדוש-ברוך-הוא מזכך את העולם ומכין אותו לגאולה ומשיח. אנחנו נמצאים בתקופה של זיכוך של עם ישראל. היום הכל מתגלה, יש מצלמות והקלטות בכל מקום. מי שידיו נקיות ישמח וירקוד. מי שידיו לא נקיות, מי שחוטא ועושה דברים לא טובים – שיתקן מהר מהר מהר. אם לא, בזמן הקרוב יתגלה במערומיו ובבושה גדולה מאוד מול כל התקשורת.
העולם כולו תוהו ובוהו, ימשיכו שריפות, רעידות אדמה ואסונות טבע, רוחות קשות וסופות, התפרצויות הרי געש ואסונות במטוסים, באוניות, במכוניות וברכבות, סכסוכים בין מדינות – כל זה לפני בואו של משיח.
בישראל הכל טוב. יהיה גשם טוב. נתפלל שהכנרת תתמלא עד אין-סוף. הטכנולוגיה הכי טובה בישראל, הרפואה הכי טובה בישראל, המדענים הכי טובים בישראל, העולם חי בזכות ארץ ישראל הקדושה. כל הסימנים בכותל – כדי לרענן את היהודים ולהכין אותם ליום הגדול.
משיח פועל ועובד 24 שעות. אדם פשוט ועניו, יש לו אשה וילדים, וחי בפשטות רגילה, לא רודף כבוד, כל כולו לעם ישראל. למרות הפעילות 24 שעות, הוא בהַמְתנה ליום ההכרזה בפרהסיה!


תגובות

רשומות פופולריות