מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת וירא תשע''ט


בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת וירא תשע''ט
נמסר ביום ראשון, י"ב בחשוון תשע"ט (21.10.18) | 8:30

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא ימשיך להכות חזק ביותר את כל המדינות, את ראשי הממשלות והנשיאים שפוגעים בארץ ישראל ושרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל הקדושה. הקדוש-ברוך-הוא ימשיך את פעילות איתני הטבע ויהיו אסונות, רוחות קשות, שיטפונות, הרי געש, שריפות ורעידות אדמה, סכסוכים בכל העולם, אסונות ברכבות, מכוניות, מטוסים ואוניות ואין הֶסְבר למה זה קורה. כולם מרגישים שקורה משהו בעולם ויודעים שהרוע עומד להיגמר בגילוי משיח - שיכוון את היהודים ואת כל העולם כולו, יבנה את בית המקדש ותהיה תחיית המתים. חיילי צה"ל שנהרגו במלחמות ישראל יקומו הראשונים.
הקדוש-ברוך-הוא שונא זימה ושונא התבוללות. איש או אישה החיים עם גויים – לגייר אותם דחוף, הזמן אוזל ולא יוכלו לחיות יחד לעולמים.
כל היהודים שגרים בחו"ל: תעלו דחוף דחוף דחוף לישראל – תרוויחו את החיים שלכם ושל משפחותיכם. כסף זה חומר, ישראל זה חיים. כל יום חולף במהירות, כל שבוע חולף במהירות, כל חודש חולף במהירות, הכל רץ לגילוי משיח בפרהסיה.
כשעם ישראל מזכירים את רחל אימנו פעם בשנה, היא בוכה ומתחננת לקדוש-ברוך-הוא שמשיח ייצא לאור ושיגמרו כל הייסורים לעם ישראל. כל פעם שמבקשים ממנה, היא צועקת לקדוש-ברוך-הוא שיגלה אותו. נשמות לאה ורחל מחוברות כאחת, מחכות עד שהקדוש-ברוך-הוא יחליט לגלות משיח בפרהסיה.
מכל האימהות צריך להזכיר תמיד את רחל אמנו, היא ויתרה על כבודה והעבירה לאחותה. בגלל שעשתה כבוד לאחותה, שיצאו ממנה השבטים, עַם ישראל - יש לה מתנה מהקדוש-ברוך-הוא. רחל מדברת עם הקדוש-ברוך-הוא קשה, אף אחד לא יכול לעצור את בקשותיה, לא מלאכים ולא בני אדם. ההתחלה לא הייתה קלה. בזכות רחל – נבנה עַם ישראל, שניים-עשר השבטים. צריך לעבוד קשה כדי להגיע למעלתה של רחל, הכל נמצא אצלה. כל רגע ורגע היא מתחננת לקדוש-ברוך-הוא שימליך משיח.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לרחל: 'תבקשי מה שאַת רוצה ואני אחליט מתי לקבל בקשותיך, כל בקשה והזמן שלה'. עַם ישראל – לבקש מרחל ולעזור לה להתפלל לאחדות ולגילוי משיח. הקדוש-ברוך-הוא רואה שגם בניו מבקשים משיח וממתיק ומקצר מאוד את הַהַמְתָנָה להתגלות משיח. מחכים ליום הגדול. די לסבל של עם ישראל.
כל העולם קנאה ושנאה למדינת ישראל הקטנה שכולם חיים בזכותה. מקום קטן שמפיץ אור בכל העולם! יש הכל בישראל, מתנות, ירקות ופירות, טכנולוגיה ומדע.
היום הקדוש-ברוך-הוא מוחל על חטא אדם הראשון.
הקדוש-ברוך-הוא נותן פירות וירקות בישראל בשפע, למרות קלקול העולם. במדינת ישראל יש הכל כדי שלא יתבוללו. אין עַם כמו עַם ישראל! רק לעם ישראל יש אמונה בקדוש-ברוך-הוא: 'אתם מכבדים אותי ומקיימים את עשרת הדיברות'.
יש הרבה תיקונים לכל אחד ואחד, חלק יודעים וחלק לא יודעים. התיקונים קיימים מזה אלפי שנים, חלק מהתיקונים מאבותינו, חלק מההווה וחלק בעתיד.
צה"ל לא רוצה להיכנס לרצועת עזה. שומרים על חיילי צה"ל ומנסים בכל דרך להשתיק אותם. לא יהיה פתרון של שלום ושקט.
רוסיה ממשיכה לשלוט על סוריה, כובשת את סוריה בחיוך ובאלגנטיות. סוריה נשלטת ע"י רוסיה, יש בסיסיים רוסיים בסוריה. רוסיה דיווחה לישראל איך להימנע מטילי S300. רוסיה מוכרת תחמושת ישנה ומחדשת את התחמושת לצבא רוסיה.
בסוריה תמיד יהיו בעיות קשות והמלחמה לא תיפסק.
ישראל רוצה להיות חברה של כל המדינות, לא רוצים להינתק מרוסיה ומארה"ב. זה העם היהודי שאוהב שלום, שקט ושלווה.
ארה"ב, טראמפ איש ממולח, איש עסקים, רוצה להכניע את הערבים כדי שיהיו כפופים אליו. רוצה להגיד להם מה התוכניות, אבל לא יעזרו לו שום תוכניות, לא יצליח.
הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שישראל תחולק חס ושלום. הקדוש-ברוך-הוא קבע את גבולות ישראל מהתחלת העולם. לא יהיה שלום איתם. תמיד יכנסו ביניהם בלבול במחשבה וסכסוכים ויהיו אסונות טבע – אש, מים, רוח ואדמה.
ממשלת ישראל עושה טעויות, צריך להיות באחדות. אסור להפיץ דברים וסודות של צה"ל. אין לנו מדינה אחרת.
האנטישמיות מתגברת ושונאים את היהודים בגלוי. מכים את היהודים חופשי-חופשי. לאף אחד לא אכפת שייתנו מכות ליהודים, זה לא מעניין את אף אחד.
ירדן מחכה להבטחות של ארה"ב, עד שהקדוש-ברוך-הוא ייתן להם מהלומה בקרוב. יש קשר טוב עם מלך ירדן, בשקט.
מצרים כאילו עושה שלום בכדי לקבל תקציב מארה"ב. טראמפ מומחה בעסקים.
תורכיה במבוי סתום. ארדואן כאילו אכפת לו מהמקרה של רצח העיתונאי, רק כדי שכל העולם יגיד שלארדואן אכפת. דאע"ש, חמאס ומורדים נגד ארדואן.
אירופה, המוסלמים באירופה קובעים ומחליטים. אירופה נכבשת ע"י המוסלמים והמסתננים.
לבנון לא מתערבת.
חיזבאללה ונסראללה מחכים ומחכים לתחמושת ולא מגיעה אליהם.
איראן פוחדת פחד מוות מישראל. הם יודעים שאם יִפְתחו חזית מול ישראל - ישראל תפציץ את מפעלי האטום.
הקדוש-ברוך-הוא זקוק למשיח, כמו שהמשיח זקוק לקדוש-ברוך-הוא שיפתח לו דרך, להציל את ישראל היהודים והעולם כולו.
מתחילת העולם, הרסה חווה את העולם והביאה חורבן ומוות לאנושות, לבני האדם. אם לא, היינו חיים לנצח נצחים. משיח ייעודו לבטל את זוהמת הנחש, לבטל את המוות מהעולם ומהיהודים. משיח פועל ועובד 24 שעות. יש כוחות רוע וטומאה קשים שמפריעים למשיח. הטוב נלחם ברע ובסוף רק הטוב מנצח.
משיח, איש אלוקים טהור וקדוש, נלחם נגד כל סוגי הטומאה והרוחות הרעות. אם זה ברוחניות או בבני אדם שלא רוצים משיח כי הם מהסטרא אחרא, מהערב רב או שדין יהודאין. הקדוש-ברוך-הוא עוזר למשיח להילחם נגד כל המפריעים, נגד כוחות הטומאה. כרגע, הרבה בסתר.
בקרוב מאוד, בזמן גילוי משיח בפרהסיה, המלחמות של המשיח יהיו בגלוי בכל כלי התקשורת ובכל רגע ורגע יידעו מה עושה משיח בישראל ובעולם כולו!


תגובות

רשומות פופולריות