מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת נח תשע''ט


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת נח תשע''ט
נמסר ביום ראשון, כ"ח תשרי תשע"ט (7.10.18) | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא קבע בראש השנה, מה יהיה לכל מדינה ומדינה, לכל אדם ואדם ולכל מי שמפריע לארץ ישראל וליהודים שגרים בארץ ישראל. באיזו מדינה יהיו שיטפונות, צונאמי, שריפות, רעידות אדמה, שיטפונות, רוחות קשות, סערות, התפרצויות הרי געש, סכסוכים וסיבוכים, לאיזו מדינה להפיל את הכלכלה ועוד ועוד. אוי ואבוי למדינה או לאדם שירצו לפגוע בארץ הקודש וביהודים שגרים בארץ הקודש בלבד. תוך 21 יום הם יקבלו את המכות הקשות ביותר שלא חלמו עליהם.
השנה זה יהיה יותר בולט ויותר מובהק. יֵדעו יותר בבירור מה היו הסיבות שקיבלו את המכות. לא רק מדינות יֵדעו, גם בני אדם יֵדעו בדיוק מה הייתה סיבת הסיבות שקיבלו את המכות, הבעיות או הגזירות הקשות - כדי לזכך אותם ולהחזיר אותם בתשובה.
אף אחד בעולם לא יכול לפגוע בארץ ישראל הקדושה, אף אחד בעולם לא יכול להפריע לה - יש את משיח צדקנו שפועל, עובד, מגן ושומר ומלמעלה הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על ארץ ישראל ועל היהודים שגרים בארץ ישראל בלבד.
היהודים בחו"ל ירגישו בשנה הזאת את המכות הקשות ביותר שהיו אי-פעם, אם זה במזג האוויר, עונות השנה, איתני הטבע ואם באנטישמיות כבדה ביותר, שנאה ורוע. זו המכה שתשבור להם את החשק להישאר בחו"ל. שלא יעזו, חס ושלום, לעבור לגור בארה"ב, כי גם שם יקבלו היהודים מכות קשות. אותו הדבר שהיה באפריקה, באסיה ובאירופה יעבור לאמריקה הדרומית והצפונית. חבל לבזבז זמן וכסף מיותר. להגיע ישירות לארץ ישראל! אתם תרגישו את ידו של בורא עולם בכל פינה ופינה בעולם!
בכל שנה מחזיר הקדוש-ברוך-הוא את החגים, כדי לא לשכוח שום מאורע או אירוע שקרה מאז בריאת העולם ועד עכשיו. מי שלומד תורה, לומד בשבת "בראשית" את פרשת בראשית בתשומת לב, מרגיש את התחלת העולם. כך בכל חג וחג. כמו אדם שנפטר מן העולם ומזכירים אותו בכל שנה ביום האזכרה. בכל שנה נותן הקדוש-ברוך-הוא התחלה חדשה, לעזור לאדם להשתנות ולתקן את מידותיו. כל פעם מקבלים עוד הזדמנות לחזור בתשובה, לחזור ללמוד את ספר "בראשית", להראות לכולם שלא שוכחים את הטוב שעושה לנו הקדוש-ברוך-הוא - הכרת הטוב. בכל התקופות הקדוש-ברוך-הוא לא שינה כלום. מי שלומד את פרשת השבוע של אותו שבוע, מרגיש את אותו זמן בדיוק. כשלומד "בראשית", מרגיש את בריאת העולם. מרגיש את התקופה בליבו ובמוחו.
בזמנו של משה רבנו, הקדוש-ברוך-הוא רצה שמשה יהיה משיח, ינהיג את עם ישראל ויתקן את העולם. בגלל חטא העגל וההפרעות של הערב-רב הסתבך הכל ועד היום הזה מתקנים. מה שטוב ויפה בדבר, שזה דור אחרון! זה בני ישראל בדור המדבר, זה דור אחרון, משיח חי בדורנו! זה דור אחרון! צריך סבלנות, להמתין ולעבור את הייסורים באהבה ושלום.
למרות שמשיח חי בדורנו, יש אנשים שעוד בשאננות, שרוצים מעכשיו לעכשיו, הם מחכים, חס ושלום, כאילו לא קיים כלום – זו הטעות. נֹח במשך 120 שנה ניסה להחזיר את העולם בתשובה, אנחנו לא מתייאשים! עם ישראל צריך להפסיק את ההתבוללות, לקיים את עשרת הדיברות ולהפוך מר - למתוק, רע - לטוב, שנאה - לאהבה, קמצנות - לשפע של תרומות ומעשרות. העם היהודי שורד ושרד שנים רבות. לא להאמין לאף גוי ולא להאמין לאף אדם שאין לו נשמה של יהודי.
עכשיו משיח נמצא, חי בדורנו ובארצנו, פועל, מגן ושומר בדרכו של הקדוש-ברוך-הוא. יש ענן והגנה משמיים. בכל שניה ושניה יש ניסים גדולים בעם ישראל - זה מהמשיח שדרכו פועל הקדוש-ברוך-הוא.
משיח עובד רגיל ביום ובלילה עובד אחרת. מי שעיניו בראשו יודע מי זה המשיח. תרדו לענווה, אל תחפשו תפאורה, בגדים בוגדים, תארים או תעודות, אז תכירו את המשיח, אז תגלו. כמו שהיה משה רבנו, כמו שהיה דוד המלך וכמו שהיו כל הנביאים. בלי חקירות, לא לחפש את החיצוניות, לא לחפש את השפה, לחפש את הלב הַמְדַבר.
הדור הזה הוא מודרני, אלגנטי, הולכים לפי תארים ותעודות וכל מיני דברים חיצוניים - זו הטעות! ההפך זו האמת. בגדים נורמליים לכל דבר, לא קרועים ולא מלוכלכים. לא צריך פרסום בתקשורת כדי להכיר אותו. הקדוש-ברוך-הוא לא עובד עם התקשורת ולא עם העיתונים.
"הִנֵּה יַשְׂכִּיל עַבְדִּי יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד, כַּאֲשֶׁר שָׁמְמוּ עָלֶיךָ רַבִּים כֵּן מִשְׁחַת מֵאִישׁ מַרְאֵהוּ וְתֹאֲרוֹ מִבְּנֵי אָדָם. כֵּן יַזֶּה גּוֹיִם רַבִּים עָלָיו יִקְפְּצוּ מְלָכִים פִּיהֶם כִּי אֲשֶׁר לֹא סֻפַּר לָהֶם רָאוּ וַאֲשֶׁר לֹא שָׁמְעוּ הִתְבּוֹנָנוּ. מי הֶאֱמִין, לִשְׁמֻעָתֵנוּ וּזְרוֹעַ ה', עַל מִי נִגְלָתָה. וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה, לֹא תֹאַר לוֹ, וְלֹא הָדָר. וְנִרְאֵהוּ וְלֹא מַרְאֶה, וְנֶחְמְדֵהוּ" (ישעיה נב, א-ה. מתוך "חוק לישראל", פרשת נח של יום ראשון).
חברי כנסת, שרי ממשלה וצה"ל צריכים להיות מלוכדים ומאוחדים. אסור להם להיות בתחרות או בקנאה. שתהיה להם קנאה ותחרות אך ורק על שמירת אדמת הקודש ועל האזרחים היהודים שגרים בארץ הקודש. במקום לטפל בעיקר מטפלים בטפל. חבל לפגוע ולהשמיץ בני אדם, כי אף אחד לא יקבל עלבונות, שנאת-חינם ומילים פוגעות.
בני המיעוטים בעלי תעודת זהות כחולה, ברובם מלאים בתחמושת ואסור להאמין להם. מותר להם להסתובב חופשי למרות שהמוסד והשב"כ יודעים עליהם, מה שהם יודעים זו טיפה בים.
ערבים במזרח ירושלים – הכל גלוי.
אבו מאזן עושה טרור ובלאגן. יש בביתו אוכל, הוא מתנפח במזון ובכסף במאות מיליוני דולרים, והורס את עתיד הפלסטינים. הוא רוצה להרוס את החמאס, חונק אותם כדי שיפריעו לישראל. אבו מאזן רוצה להביא את צה"ל לחסל את החמאס, כי הוא לא יכול לחסל אותם, והחמאס רוצה לחסל את אבו מאזן. לא יהיה שלום איתם, הם שונאים אותנו שנאת-מוות, אף פעם לא היה פתרון ולא יהיה.
ממשלת ישראל חכמים, מחכים בסבלנות. צריכים להכות את ראש הנחש.
סוריה, רוסיה נתנה לה טילי S-300 . לא המטוס שנפל הפריע לפוטין, נשיא סוריה בכה לו: 'עזבתם אותי ונטשתם אותי', אז פוטין נתן לו טילים ותחמושת במיליארדים. לרוסיה יש חוב ישן של הרבה מאוד כסף לסוריה ופוטין סוגר את החשבון עם התחמושת שמוכר להם. אין לסוריה תקנה ולא תהיה. תיגמר מיום ליום.
צה"ל מודרך מאוד מאוד ויודע בדיוק איך פועלים הטילים S-400  S-300. לצה"ל יש את הידע. הם יודעים כל דבר וקיבלו ידע מכל מיני מקומות. אפשר בדרך רגלית לפוצץ את כל הטילים האלה.
רוסיה רוצה למכור נשק ותחמושת לפרנסתה.
איראן מתה מפחד מול ישראל, שולחת זרועות-זרועות לישראל. איראן תיפול ותתרסק כלכלית ומדינית.
תורכיה, הכלכלה נגמרה, מתה. דאע"ש מכרסם את תורכיה ואת ארדואן. ארדואן גמור, לא נותנים לו מנוחה.
מדינות אירופה הולכות להתמוטט מיום ליום. למוסלמים יש רוב ורוצים שיבחרו בהם. המוסלמים שונאים את הנוצרים ורוצים להרוג אותם.
ארה"ב וטראמפ יודעים שהפלסטינים שקרנים ורמאים ולא ייצא מזה כלום.
כולם רוצים שכל הפלסטינים יהיו בירדן. המקום של המסתננים והפליטים - בירדן. הקדוש-ברוך-הוא נותן ביניהם מלחמה כדי שירדו מארץ ישראל ומצה"ל וילכו למקום אחר.
מצרים, סיסי רוצה לדבר על שלום. הוא מקבל כסף מארה"ב והגנה מצה"ל. רוצה שקט בגבולות סיני. זה אינטרס של סיסי, ישראל עוזרת לו מאוד. ישראל עוזרת לירדן וגם למצרים. מצרים שמחים על העזרה של מדינת ישראל והכל בשקט, בסוד. דאע"ש לא מפסיק להציק למצרים.
חיזבאללה, אף אחד לא איתו, כולם שונאים אותו. אין לו טכנולוגיה חדשה, הוא משתמש בנשק ובתחמושת ישנה.
צפון קוריאה מתכופפת לארה"ב. בלי זה אין להם אוכל וחיים.
הטילים יהפכו לאבן שאין לה הופכין.
החגים עברו טוב מאוד.
לשמור על נפשותיכם. לשים לב בנהיגה, לתמרורים ולטלפונים. לא לנהוג בהשפעת שתייה חריפה וסמים. נהרגים אנשים סתם, מטעות, לא מהקדוש-ברוך-הוא. זה לא מוות טבעי. האדם בוחר את סוף מזלו.
הורים, לדבר עם הילדים - לא הימורים, לא סמים, לא שתייה חריפה ולא התבוללות!
בישראל הכל טוב. משיח נמצא, מחכים לגילוי בקרוב. לא להתייאש. יהודים רבים מצביעים על המשיח והקדוש-ברוך-הוא רוצה שעוד יהודים יתאספו ויצביעו על מלך המשיח צדקנו. השנה היא שנה מיוחדת והכל טוב. מחכים לגילוי בפרהסיה. תהיה עלייה גדולה מאוד מאוד מחו"ל. משיח עליון ותחתון נפגשים, מחכים להכרזה. כל אחד רואה שהמדינה הקטנה ישראל שכל סביבותיה חיות ובהמות... זו יד אלוקים ומשיח שמגינים על ארץ ישראל ולא מצליחים לפגוע בה!
הקדוש-ברוך-הוא יודע בדיוק, יותר מכל אדם, מתי להכריז על גילוי מלך משיח בן דוד, חי וקיים בדורנו ובארצנו. המאמין מכל הלב – יהיה במעגל הראשון. הלא מאמין – יסבול בינתיים, יסתבכו לו כל העניינים. זה רצונו של בורא עולם, לגאול את העולם ואת היהודים – הראשונים!
שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל!


תגובות

רשומות פופולריות