מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת ניצבים וילך תש"ף

 

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת ניצבים וילך

נמסר ביום ראשון, י"ז אלול תש"ף (06.09.20 08:30)

 

"אתם ניצבים היום כולכם לפני ה' אלוקיכם ראשיכם שבטיכם זקניכם ושוטריכם כל איש ישראל" (דברים כט, ט).

אנחנו נמצאים בחודש אלול, בו נתן בורא עולם לעם ישראל סליחות, כדי שתהיה תפילתם שגורה בפיהם בראש השנה, יום הכיפורים וסוכות. באמצעות התפילות עושים תשובה, מזככים, מתקנים ומנקים את הצינור המחובר לבורא עולם, דרכו עולה הנשמה לקדוש-ברוך-הוא יום יום. הסליחות, התפילות ולימוד התורה מעוררים לתשובה ופותחים את הדרך הטובה, להיות מוכנים וראויים לבורא עולם.

הקדוש-ברוך-הוא נתן לנו את החגים, את ראש השנה, יום כיפור וסוכות, פסח, שבועות, חנוכה ופורים, כדי שניזכר ונזכור את מה שהיה ביחד עם בורא עולם. הקדוש-ברוך-הוא רואה עבר ועתיד, וכשעם ישראל חוגגים את החגים, הם מזכירים לבורא עולם את אותה תקופה כאילו זה עכשיו ממש.

היחיד והציבור בעם ישראל, רואים ניסים מוסתרים וגלויים, וצריכים להודות לבורא עולם על כל הטובה שנותן לנו יום יום. להודות על הנשימה, על האוכל, על הבריאות, העבודה, החיים, להכיר בטוב שנותן בורא עולם ולהודות על הפרטי והכללי. אם מכירים בטוב ובניסים, ממשיך בורא עולם לעשות טוב. כשאדם מכיר בטוב ומודה עליו לקדוש-ברוך-הוא, זה אומר שהוא מאמין בקדוש-ברוך-הוא שממנו הניסים והנפלאות האלה. אדם שלא מודה לבורא עולם, חושב 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה'. אנשים שברך אותם הקדוש-ברוך-הוא בעושר, צריכים לתת צדקה, תרומות ומעשרות בלי חשבון, כי את הכסף קיבלו מהקדוש-ברוך-הוא. בורא עולם לא אוהב צבועים, לא אוהב אנשים שמתחפשים לדתיים, עוד מעט יגלה את כל המזויפים במערומיהם.

נגיף הקורונה נשלח לעולם על ידי בורא עולם ואסור לנו, יהודים יקרים, לזלזל בעניין הזה. צריך לציית להוראות, לשמור מרחק של שני מטר אחד מהשני ולשים מסיכה מחוץ לבית, כדי למנוע את התפשטות הנגיף ולמנוע סכנת חיים. הסיבה להתפשטות הנגיף בישראל היא בגלל התקהלויות, לא רק בחתונות, ישיבות וכוללים, גם בהפגנות ובכל מיני מקומות שמתערבבים בריקודים. הנגיף התפשט בארץ כי אנשים מזלזלים. הממשלה לא מחליטה החלטות נקיות, מחליטים לטובת מה שייתן להם יותר כח בבחירות. ממשלת ישראל צריכה להיות קשוחה עם אזרחים בעניין הנגיף. בכל המלחמות הצלחנו ונגד הנגיף הזה אי אפשר?! הממשלה חולה ומבולבלת וצריכה להתעורר לחיים.

טראמפ, נשיא ארה"ב, עושה ככל יכולתו כדי להיבחר לעוד קדנציה, זה הדבר הראשי שמעניין אותו. אומר הקדוש-ברוך-הוא, אומרים בשמיים, אם טראמפ לא יעשה לטובת עם ישראל וארץ ישראל, לא תהיה לו הצלחה בשום דבר.

איראן בלחץ ומתח בגלל השלום עם איחוד האמירויות.

איחוד האמירויות מקבלים, חוץ ממטוסים, עוד הרבה דברים מיוחדים ומוסתרים, בקרוב ידעו עליהם.

ממשלת ישראל לא צריכה להסתבך עם איחוד האמירויות, הם רוצים בסך הכל לנצל את עם ישראל, יודעים שלישראל וליהודים יש ידע וטכנולוגיה, דעת וחוכמה, יותר מכל עם אחר בעולם. הם גם בלחץ, פוחדים שאיראן תילחם בהם ורוצים את ההגנה של ארה"ב וישראל.

הקדוש-ברוך-הוא צועק יום-יום, צועק וצועק: 'אל תגעו לי באדמת הקודש!'

סוריה נמחקת ונמחקת ונגמרת. צה"ל וחיל-האוויר ערניים לכל תחמושת שמגיעה מאיראן לחיזבאללה ומפוצצים כמעט 90%. כמה טילים משוכללים ומסוכנים מאוד הצליחו להגיע.

ברוסיה, מי שמפריע נופל ונעלם. האינטרס שלהם רק למכור לערבים נשק ותחמושת, לא מעניין אותם איחוד האמירויות או כל איחוד אחר.

במצרים וירדן שמחים על השלום עם האיחוד, חושבים שהשלום טוב להם. הקדוש-ברוך-הוא לא ייתן להם את ההנאות המיותרות האלה.

חיזבאללה ונסראללה ציפור בלי כנפיים. הוא לא יכול נגד ישראל כי יש לישראל מכשירים מיוחדים, עשרים וארבע שעות רואים אותו ויודעים בכל רגע איפה הוא נמצא.

יהודים מאירופה, ארה"ב, אמריקה הדרומית והצפונית, אוסטרליה וכל העולם, לעלות לארץ ישראל דחוף! הגויים שונאים אתכם, אתם בלתי נסבלים עליהם! הבית שלכם בישראל מחכה לכם! זו קריאה של בורא עולם! אתם מזלזלים בקריאתו וזה מסוכן!

למעלה אומרים להיאבק ולבקש את הנעדרים וחיילי צה"ל במשא ומתן, לא במלחמות. זה בלתי נסבל שהורים בוכים בצער גדול, כל אמא רוצה את הבן שלה קרוב אליה.

אסונות טבע אש, מים, רעידות אדמה, חום לא טבעי ולא נורמלי, סופות ורוחות, תוהו ובוהו בעולם, כדור הארץ כאילו לא תקין, כדור הארץ מתחיל להשתולל. זה תהליך לשינוי גדול של עם ישראל! תהליך לפני גילוי משיח בפרהסיה חזק!

המשיח נמצא עובד ופועל, כל מילה אמיתית! כל מה שאומר וגוזר חותמים למעלה! אין שום ספק! יש משיח ואף אחד לא יכול לשנות, אף אחד לא יכול להמרות את פיו, כי בורא עולם מלווה אותו בכל הדרך, עשרים וארבע שעות, מאותו יום שהיה ברחם אימו. יש מתמהמהים, אבל אין חזרה, זה בדורנו, זה הדור האחרון! זה יהיה אם ירצו או לא ירצו, זה יהיה ולטובתכם! מחכים לחיבור שמיים וארץ, בין היהודים בישראל לבין המלאכים, הצדיקים והנשמות שנמצאים למעלה. כולם למעלה הסכימו וברכו את בחירתו של בורא עולם במלך המשיח פה בארץ. למטה, השכל המודרני לא מעכל שבדורנו יש משיח. משיח מגן ושומר, עוזר בסתר ובגלוי. כל דיבורו, מא' ועד ת' - מבורא עולם. אף מילה לא יכול לומר מעצמו, הכל אומר מלמעלה, את מה שהקדוש-ברוך-הוא רוצה, הקדוש-ברוך-הוא שם לו בפה את המילים. בקרוב יתגלה מלך המשיח בפרהסיה ויתחיל לפעול בפרהסיה ויהיה שקט לעם ישראל לעולמים! צה"ל ינוח ולא יהיו עוד מלחמות! הממשלה לא תשקיע יותר בביטחון ובצבא! יהיו חיי נצח לעם ישראל!


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות