מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת כי תצא

 

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת כי תצא

נמסר ביום ראשון, ג' אלול תש"ף (23.08.20 08:30)

 

"כי תצא למלחמה על אויבך ונתנו ה' אלוקיך בידך ושבית שביו" (דברים כא, י).

הקדוש-ברוך-הוא דיבר על היצר הרע. הניצחון על היצר הרע תלוי בסיוע של הקדוש-ברוך-הוא. אם אדם מחליט ללכת בדרך ה' ולעשות טוב, מקבל אותו הקדוש-ברוך-הוא אליו, פותח לו דרך ועוזר לו לנצח את היצר הרע. אבל אם חלילה, החליט במחשבתו לעשות מעשים רעים וחטאים, הקדוש-ברוך-הוא לא עוזר לו אבל גם לא עוצר בעדו, לא חוסם את דרכו.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שאנשים יבחרו בו מרצונם החופשי. אדם צריך להבין שאם הוא החליט לחטוא, הקדוש-ברוך-הוא לא יתערב ולא ימנע זאת ממנו. אם הוא שומר תורה ומצוות, יעשה לו הקדוש-ברוך-הוא הפרעות פה ושם אבל לא יעצור אותו, לא יתחנף אליו. בורא עולם לא רוצה לרדוף אחרי בני-אדם שיבואו אליו, רוצה שאדם יבחר מעצמו, בכל ליבו ונשמתו לאהוב את הקדוש-ברוך-הוא. אם לא מבינים מי זה הקדוש-ברוך-הוא, אם אין אמונה בקדוש-ברוך-הוא, אז אין מה לעשות.

הכל בידי אדם, הבחירה בידיו טוב או לא טוב, לכן לא יכול לבוא בטענות למה יש לו בעיות ולמה הוא לא מצליח בחיים. הבא להיטהר - מסייעים לו ומטהרים אותו. הבא להיטמא - פותחים לו פתח, לא עוצרים בעדו, בסוף הוא ישלם.

אנו בתהליך יפה מאוד בעניין גילוי מלך המשיח בעם ישראל. כשמחברים את הפאזל של המשיח שמתגלה בישראל עוד ועוד בכל יום - פותרים את כל החידות והסימנים של כל מה שקורה בארץ ובעולם - בורא עולם רוצה לעשות שינוי מהיר מאוד, מקצה לקצה לגילוי משיח בפרהסיה, בגלל המצב בארץ ישראל ובעולם. אומר בורא עולם: אין תקנה לעולם ע"י בני האדם, אין תקנה בגשמיות, צריך כוח עליון מעל הטבע, כוח של בורא עולם שמדבר דרך גרונו של משיח צדקנו - שינהל את ארץ ישראל והעולם! אין תקווה ואין פתרון אחר! כשמשיח יצא לפעול בפרהסיה, הוא יבטל את נגיף הקורונה, יכוון את ממשלת ישראל, את כל ראשי הערים ואת כל העולם! בורא עולם מאיץ את פרסומו של מלך המשיח בארץ ישראל על ידי חלומות, חזיונות, דברים שקורים ודרשות.

בארץ ישראל היהודים מסובכים. חלק מהיהודים בישראל ובגולה, למדו מתרבות הגויים והמידות הרעות שלהם והפכו הפכפכים וחסרי רחמים. הפגנות, לשון הרע, שנאת חינם, חוסר אמון וזלזול בנגיף הקורונה בישראל, עושים הפרעות קשות בארץ ישראל. רק משיח צריך להגיע ולהרגיע את המצב! עמים אחרים שיטפלו בעצמם. עם ישראל הוא עם מיוחד, עם ישראל הוא דוגמה לכל העולם ל'דרך ארץ קדמה לתורה' 'ואהבת לרעך כמוך'. כל העולם לומד מעם ישראל איך להתנהג ואיך לתקן את המידות. אסור ליהודים ללמוד מהגויים שמתנהגים ההפך מעשרת הדיברות.

כל עם ישראל צריכים להאמין שהמשיח נמצא בפועל בארץ ישראל וחייב להופיע בגלוי! בשמיים יודעים בוודאות מי זה המשיח, בארץ לא כולם יודעים. בורא עולם רוצה שרוב עם ישראל ידעו מי זה המשיח ואז הוא יפעל. ואז כל עם ישראל יהיו כנועים לקדוש-ברוך-הוא וידעו שהוא מחליט וידו יכולה להגיע לכל אדם ולכל מקום בעולם.

הקדוש-ברוך-הוא ברא את העולם הזה, את כל הבריאה ומה שבתוכה, ואין חיידק או נגיף, בהמה, דג, עוף, עץ, רמש או אדם, שיכולים לחיות בלי שהקדוש-ברוך-הוא יחייה אותם יום יום.

אם חברי הממשלה והכנסת לא ישמעו לקדוש-ברוך-הוא ויהיו כפופים אליו, אף אזרח לא יבחר בהם. מאה ועשרים חברי כנסת מתחרים זה בזה והעם איבד אמון. ילדים בגן מתנהגים יותר טוב מחברי הכנסת. הדרג המדיני מתחת לנורמה. לא יודעים מה להחליט. לא עושים את תפקידם כראוי. יש חוסר אמון ביניהם, יצר הרע התערבב בגופם.

טראמפ לא הצליח ולא יצליח לבצע את תוכנית המאה, לכן בא 'מסביב', לעשות, כביכול, שלום בין ישראל ואיחוד האמירויות. ארה"ב בתקופה של בחירות וטראמפ עושה הכל כדי לעלות. אם הכוונות של טראמפ טובות, הקדוש-ברוך-הוא יעזור לו ויצליח, אם לא - יחליף אותו.

איחוד האמירויות הם בעלי לשון חלקלקה ורוצים הכל לטובתם. לא אכפת להם עם ישראל וטובת עם ישראל. הם גונבים דעתם של עם ישראל, הם יתהפכו עלינו ויגידו: אין לנו שום הסכם איתכם, לא ברית ולא כלום.

ממשלת ישראל צריכה להיות מפוכחת ולא לפחד מאף מדינה. כשעם ישראל מאוחד ומלוכד, אף אחד בעולם לא יכול לנצח אותו. אומר בורא עולם: תשכחו מזה שיכתבו אתכם בהיסטוריה. מי שמנסה לגנוב ולרמות את עם ישראל יהיה בכף הקלע, בין שמיים וארץ.

ישראל היא במקום ראשון בעולם בתחמושת ונשק, המצאות וסטארטאפים. כל העולם צריכים את ישראל, ישראל לא צריכה את אף אחד. בישראל המציאו את החיסון נגד נגיף הקורונה.

איראן הולכת להתפקע בגלל השלום עם ארה"ב ואיחוד האמירויות, במתח ולחץ, אין שום שלום! הם עושים תרגילים כאילו אוהבים את היהודים. לא פוגעים ישירות בישראל, שולחים שליחים מסוריה ולבנון. פוחדים פחד מוות מישראל. איראן תתמלא ברעב ובנגיף הקורונה. איראן רעבה ללחם. העם האיראני שונא את הממשלה והצבא שלהם.

חמאס שקרנים ורמאים ולא ישתנו.

ישראל לא מגיבה, בממשלה לא רציניים. להכין הגנה על שדרות וסביבותיה כי אין ממשלה, אין עם מי לדבר. השקט של החמאס רע מאוד.

מצרים העיקר שיביאו לה כסף, היא תשב בשקט.

סוריה נהרסת, נגמרת, נאכלת, מכלים אותה.

לתורכיה אין גב מאף אחד, כולם פושטים רגל ותורכיה הולכת ונופלת. כל המזרח התיכון פושטים רגל וזה ימשיך הלאה לאירופה, ארה"ב, סין, רוסיה, כולם פושטים רגל.

לבנון חיזבאללה יאכלו אחד את השני.

הקדוש-ברוך-הוא מלווה את כל חיילי צבא הגנה לישראל, השוטרים, משמר הגבול ואנשי הביטחון.

כל המדינות, נשיאים או ראשי ממשלה שמפריעים לעם ישראל, בורא עולם מכה אותם ישירות. הקדוש-ברוך-הוא יטפל בהם ישירות וכשבורא עולם מכה, זה כואב מאוד.

יהודים לברוח מאירופה ומכל העולם ולבוא לגור בארץ הקודש. מגיעים יהודים מחו"ל בסתר, חלק בגלוי וחלק מגיעים כתיירים לבדוק את המצב.

אין מיתון בישראל, יש פרנסה לכולם. לא חסרה עבודה בארץ ישראל, כל עבודה מכבדת את בעליה. צריך ללמוד ולהתמקצע במקצועות אחרים. העיקר לא להיות מובטל, שכל אחד יעסיק את עצמו כי הבטלה מביאה את האדם לדברים רעים. בורא עולם יעזור למי שיעשה השתדלות למצוא עבודה.

משה רבינו, דוד המלך, אבותינו אברהם, יצחק ויעקב, התנאים והאמוראים, כל גדולי עולם עבדו בחקלאות, בשדות. כולם ללא יוצא מן הכלל חרשו, זרעו, שתלו, קצרו חיטה ושעורה, בצרו ענבים - עבדו חצי יום וחצי יום למדו.

בורא עולם אומר להישמע להוראות הקבינט בעניין הנגיף, יש נגיף והוא מסוכן מאוד, אל תזלזלו. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.

איתני טבע, אש, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, שיטפונות, הכל עובד, מנקה ומזכך את העולם.

בורא עולם בורא עולם חדש! הורס את הישן ובמקביל מעלה את החדש. רק בורא עולם יכול לברוא בריאה כזאת. כדאי לכם להידבק בקדוש-ברוך-הוא!

חודש טוב ומבורך, חודש הרחמים! שהקדוש-ברוך-הוא ירחם עלינו, על כל היהודים בארץ ובעולם. שבחודש הזה, במקביל לגילוי מלך המשיח בפרהסיה, נחזור בתשובה מלאה! בחודש אלול בורא עולם עוזר הרבה יותר לחזור אליו, לחזור בתשובה!


תגובות

רשומות פופולריות