מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת שופטים תש"ף

 

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת שופטים

נמסר ביום ראשון, כ"ו אב תש"ף (16.8.20 08:30)

 

"שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך אשר ה' אלוקיך נותן לך לשבטיך ושפטו את העם משפט צדק" (דברים טז, יח).

על מנת לעזור לאדם לחנך את עצמו לדרך הטובה והישרה, ציווה הקדוש-ברוך-הוא למנות שופטים ושוטרים. בזכות השופטים והשוטרים, העולם מתנהל בצורה טובה יותר והאנשים הישרים יכולים לחיות חיים שקטים וטובים. כל זמן שיש בעולם הזה יצר הרע, יש הפרעות של מעשים לא טובים המזיקים לבני אדם, נהיגה לא בטוחה בדרכים, התנהגות לא ראויה בציבור, בכל אלה מטפלים השוטרים והשופטים, עד שיצא משיח צדקנו.

כל מדינה בעולם, נשיא או ראש ממשלה, שירצה להפריע לעם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יפיל אותו, את כל משפחתו ואת מדינתו. יפיל עליו אימה ופחד, חלחלה ורעד, כדי שלא יפריע לעם ישראל. ברגע שמפריעים לארץ ישראל, בורא עולם מכה אותם, באותו יום! עד שכולם יבינו: לא נוגעים בארץ הקודש! בורא עולם הביא את נגיף הקורונה לעולם כולו, כדי להרוס את הכלכלה בעולם, להנמיך את הגאוותנים ולהחזיר את כולם בתשובה, שיהיו כנועים לבורא עולם.

כה אמר ה': לא לחלל את אדמת הקודש אשר נתתי לכם! אסור לעשות הפגנות ולדבר לשון הרע על אדמת הקודש! על אדמת הקודש צריך לשמור שבת! בזמן הזה, של גאולה ומשיח בפעילות, צריך לשמור שבת כהלכתה! לא לחלל את אדמת הקודש בשבת! ארץ ישראל, אדמת הקודש, מחוברת לשמיים לקדוש-ברוך-הוא, כסאו זה שמיים והדום רגליו זו אדמת הקודש.

בורא עולם אומר לטראמפ: לא לגעת לי באדמת הקודש! אומר לממשלת ישראל שמתעסקים בזה: לא לגעת לי באדמת הקודש! לעשות רק מה שטוב ורצוי לעם ישראל. לא לעשות תרגיל לעם ישראל. לא לרמות את עם ישראל. אם מרמים את עם ישראל, מרמים אותי למעלה בשמיים, אתם לא יכולים לרמות אותי! מה שהיה בגוש קטיף לא יחזור. אם עושים חוזה עם איחוד האמירויות - חוזה שלום בלבד, בלי קשר למדינה פלסטינית ומסירת חלקים מארץ ישראל ולהחיל ריבונות - בלי תרגילים, בורא עולם לא אוהב תרגילים! אתם מתעסקים עם הקדוש-ברוך-הוא ואל תחשבו שמה שכתוב פה זה משחק. אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא וצריכה להיות קדושה ומיועדת אך רק ליהודים בעם ישראל. מי שגר בישראל ועושה בעיות, בורא עולם לא מוותר לו כי האדמה שייכת לו.

אומר הקדוש-ברוך-הוא: ארץ ישראל זה הבית שלי! בורא עולם אומר: זה הבית שלי! זה בית המקדש והכלים של בית המקדש שנמצאים מתחת לכותל המערבי. הקדוש-ברוך-הוא השאיר קיר אחד, את הכותל המערבי, כדי שלא יוכלו להכחיש שהיה בית מקדש ראשון ושני.

אנחנו נמצאים בתקופה שלא יודעים מה ילד יום. אף אחד לא יודע מה יהיה עם נגיף הקורונה ובגבולות ישראל. לא להיות בשאננות, הם עושים את כל המאמצים כדי להכשיל את עם ישראל בגבולות. הקדוש-ברוך-הוא נתן את הקורונה כדי שהגויים יתעסקו עם עצמם ולא יושיטו ידיהם להפריע לעם ישראל.

הכלכלה בישראל בסדר. מה לא בסדר? שהממשלה לא מגובשת. הממשלה לא מיידעת כמו שצריך את אזרחי ישראל, אם תיידע אותם, יהיו כולם רגועים וימצאו את פרנסתם ברוגע בכיוונים אחרים.

החיסון האמיתי של הקורונה נמצא אך ורק בישראל, בידי מדענים ישראלים יהודים. לאט לאט יפרסמו את החיסון כשיהיה יעיל במאה אחוז.

איראן יודעת שכל תזוזה שלה מול ישראל תביא מפולות, קורונה שתגדל בצורה קשה ורעב כבד.

נסראללה וחיזבאללה ראשו בבור של בוץ. ממשיך עם הגאווה ולא יעזור לו כלום. כמו הפיצוץ הגדול שהיה בנמל, כך יהיו עוד פיצוצים במחסנים שהוא מסתיר בתוך לבנון ובמקומות אחרים.

ירדן בשקט. ישראל מגינה ועוזרת להם, הרעש הוא חיצוני לא פנימי.

מצרים מקבלים תדרוך מישראל איך לטפל בכלכלה ועוד.

תורכיה שומרת על השקט. כל מי שרוצה לעשות בעיה נעלם, ממיתים אותו. תהיה מפולת בתורכיה.

אירופה הרוסה וממשיכה להיהרס, אין שום התקדמות בכלכלה, הכל יהיה קשה יותר מקשה.

בארה"ב המצב בכלל לא תקין. טראמפ עושה ככל יכולתו להיות נשיא ארה"ב. אם לא יפסיק לדבר על תוכנית מאה, לא יצליח לו כלום. אם הוא עושה תרגיל נגד ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יכשיל אותו ואת כל ארה"ב, יפיל אותו מהנשיאות. טראמפ רוצה להתחבר לסין לא יעזור לו כלום.

רוסיה גם בבעיה קשה, הכלכלה לא טובה.

בסין הקורונה מתפשטת שוב, עד שיעזבו את ישראל ויפסיקו לקנות מפעלים בישראל.

איתני הטבע, אש, שיטפונות, מים, רעידות אדמה, שריפות, רכבות עפות מהמסילה, מטוסים מתבלבלים, אוניות - העולם בטלטלה קשה! האנטישמיות תגבר ותגבר ותגבר ותגבר עד שאחרון היהודים יברח מאירופה, ארה"ב ומכל מקום בעולם.

כל התהליך של משיח צדקנו בן דוד, שהתחברה אליו היחידה, הולך כשורה. כולם שמחים, כל הצדיקים בשמיים שמחים, כל המלאכים בשמיים שמחים וכל מי שמבין מה זה שישמח! המלאכים והצדיקים כולם שמחים ומוכנים. כל תדרוך שמקבל מלך המשיח בעולם הזה, מקבלים הצדיקים והמלאכים בשמחה, אין קנאה ותחרות בשמיים. מחכים שהכל יפתח בפרהסיה בפרהסיה בפרהסיה. מחכים שלא רק למעלה בשמיים ידעו מי זה המשיח, רוצים שלמטה יהיו מודעים ושותפים מי זה המשיח, להתגלות מלך המשיח. בשמיים הכל מתוכנן 'לפי הספר', מתדרכים את המשיח מלמעלה.

משיח נותן כוח לאחדות עם ישראל, בין חילונים לדתיים, בין ימין לשמאל. אצל בורא עולם אין שמאל וימין, צריכים כולם להתאחד ולהיות בכיוון אחד, לתקן את המידות ולהיות כנועים לבורא עולם. כך יהיה טוב לכל עם ישראל ואף יד זרה לא תוכל להשיג את עם ישראל או להפריע לו.

משיח עליון (היחידה) התחבר למשיח תחתון, שלב אחרי שלב, כדי להושיע את עם ישראל מהצרות!

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות