מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת כי תשא תש"ף


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת כי תשא תש"ף
נמסר ביום ראשון, י"ב אדר תש"ף (08.03.20 08:30)

"כי תשא את ראש בני ישראל לפקודיהם ונתנו איש כופר נפשו לה' בפקוד אותם ולא יהיה בהם נגף בפקוד אותם" (שמות ל, יב). אמר רבי אלעזר בוא וראה: כבר העמדנו שאין ברכה עילאית שורה על דבר הנמנה. ואם תאמר: ישראל, איך נמנו? אלא, שכופר נטל מהם. וכבר העמדנו שלא עשו חשבון עד שנאסף כל אותו כופר ועמד לחשבון. ובתחילה ברכו את ישראל, ואחר כך מנו את הכופר, ואחר כך חזרו וברכו את ישראל. נמצאו ישראל מתברכים בתחילה ובסוף, ולא היה בהם נגף. ומפני מה בא הנגף על ידי מניין? אלא, לפי שאין הברכה שורה בדבר המנוי, וכיון שנסתלקה הברכה, שורה עליו סיטרא אחרא ויכול להזיק. לפיכך נטלו כופר ופדיון, כדי לקיים בו את המניין (זוהר נגלה שם).
יהודי צריך לקיים מצוות ולתת תרומות בצנעה ובהסתר, כמו שהקדוש-ברוך-הוא מתוך ההסתר מנהיג את העולם כולו. העולם מתנהל כאילו בטבע, אבל הקדוש-ברוך-הוא מנהיג בסתר את בני האדם, החיות והבהמות, העופות, המלאכים. אבא שבשמיים הוא אבא טוב, מנהיג אותנו כאילו בטבע, מורה דרך, שופט, מתקן כשטועים ומכוון אותנו. הקדוש-ברוך-הוא יצר את העולם, הוא ברא אותנו והוא משגיח על כל דבר שקורה על פני כדור הארץ, החל מהחיידקים, העצים, הדגים, הים, השמיים והארץ, הכל. בורא עולם בחר בעם היהודי שאמרו 'נעשה ונשמע' וקורא להם היום: 'מי לה' אליי!' אם לא יבינו שזה זמן מי לה' אליי, יגביר בורא עולם את הדין בעולם. אין לבורא עולם זמן לכל הגאוותנים, המשוחדים, הגנבים, אנשי הזימה וכל אלה שלא רוצים לקיים את עשרת הדיברות. רוצה בורא עולם להחזיר את כל העולם הזה בתשובה, לא רק את היהודים, והיהודים יהיו לו לממלכה, ראשונים בעולם כולו.  
מה שקורה היום בעולם עם הקורונה, איתני הטבע, חיות למיניהן, רמסים, ארבה, חיידקים ומחלות, סכסוכים בין מדינות ובתוכן, אם זה לא ימי משיח, אז מה זה?! מה שקורה עכשיו זה ימי משיח! לא שום דבר אחר ולא שום טעות!
מאריק שרון ועד עכשיו, לא קם ראש ממשלה יציב. עד אריק שרון היו ראשי הממשלה יציבים, היה להם כבוד, הייתה להם החלטה. היום אין כבוד לראש ממשלה. החוצפה גדלה מאוד כי יש יהודים ויש כאלה שהם לא יהודים, הכל מתבלבל ומתערבב. ראש ממשלה כבר לא קובע כמו שקבע אריק שרון וראשי ממשלה שהיו לפניו. היום מתנהגים לראש ממשלה כמו לפקיד בנק, גם אל חברי הכנסת והשרים, אין להם כבוד, הם עצמם הפילו את כבודם.
אנחנו בתקופה של משיח, תקופה של בלבול. אנשים לא יודעים מה הם רוצים, לא יודעים מה ילד יום. יש שנאה, טינה וקנאה חזקה מאוד בארץ ישראל וזה לחינם! על כלום! בתי המקדש הראשון והשני נחרבו בגלל לשון הרע, שנאת חינם וקנאת חינם.
עם ישראל צריך לנהוג על פי החוק, גם בחירות לפי החוק וגם סביב הבחירות לפי החוק. לא בכל מחיר לוותר על ראש ממשלה או על הימין בגלל מחשבה פסולה על מישהו. ללכת לפי החוק! יש חוק ומשפט ועל פי זה נוהגים. לא להפיל את כוח הימין שהוא מעל ממחצית ממדינת ישראל! יש אולי 25% שמאלנים בישראל שגם הם יהודים טובים שטעו בחשבון, לא להרוס בגלל זה את ארץ ישראל הקדושה! לא יצליחו להרוס אותה! למה לזרוע הרס ושנאת חינם בעם ישראל, בימין ובשמאל, כולם בסופו של דבר יהודים, הרוב בממשלה יהודים.
אסור לשכוח את מה שקרה בשואה בגלל שנאת יהודים. אסור לשכוח ששני בתי המקדש נחרבו בגלל שנאת חינם, קנאת חינם ולשון הרע. יהודים להיות מלוכדים ולעשות הכל לטובת עם ישראל, לא לאינטרס האישי והטינה האישית. הימין חייב לשלוט בעם ישראל! בלי ימין זה לא נקרא ארץ ישראל! ארץ ישראל שונה מכל הארצות, יהודים מהעולם כולו באו לגור בה, חזרו לארץ אבותיהם, לארץ הקודש. אם הימין לא ישלוט, יהיו בחירות בפעם הרביעית.
השנאה והקנאה מוציאים את האדם מן העולם. יש שנאה קשה בין חברי הכנסת, העולם כולו צוחק ולועג לכנסת ישראל, אומרים: אלה היהודים שחכמים מכל אדם?! שרבים ביניהם כמו ילדים קטנים בגן?! בעיה קשה מאוד. כל אחד יאסוף את עצמו, את גופו ואיבריו. העם בחר אתכם לשמור על גבולות ישראל ולא כדי לפורר ולהרוס את ארץ ישראל.
אנחנו בתקופת משיח חזק מאוד! קרוב מאוד! יש בלבול, לחץ ומתח, סיבוכים וחושך נוראי לפני האור! לפני גילוי משיח! אף אחד לא יודע מה ילד יום. משוחדים מסובכים. בסופו של דבר אומר בורא עולם: שיהיה לכם בינה, דעת ושכל ותקימו ממשלה ימנית!
הקורונה ניתנה לגויים, לא לארץ ישראל. אף אחד לא צריך היה לחלות בקורונה בארץ ישראל, אנשים שבאו מחו"ל הם שהביאו איתם את המחלה והדביקו את האנשים בארץ ישראל. צריך להישמע להוראות החוק.  
הגשם יורד, מנקה ומזכך את החיידקים בארץ-ישראל ומי שנדבק וחולה שה' ירפא אותו.  כשיש בעיה כלשהיא בארץ-ישראל, כולם מלוכדים ועוזרים זה לזה. כשטוב, כשיש בטלה, נכנס השעמום ונלחמים זה עם זה.
בארצות העולם אין שליטה בקורונה כי הסתירו כדי שלא תהיה פאניקה ובסוף התפשטה בצורה קשה מאוד. הקדוש-ברוך-הוא הביא את המחלה 'קורונה' לכל העולם ואומר: 'מי לה' אליי!' שיתעסקו בקורונה ולא בשנאת חינם, קנאה ותחרות. כשיש חולי כזה כולם בחרדות ופחדים, אין עני ועשיר, חכם וגאון, כולם בהיסטריה ובפאניקה, שכחו מה לעשות ועסוקים במחלה הקשה. היהודים יודעים מי זה בורא עולם, הגויים לא יודעים מאיפה זה בא.
ישראל צריכה לשמור על הגבולות מפני החמאס ברצועת עזה, בגדה המערבית, בצפון, ביישובים הערביים, זה שקט שלפני הסערה. הם שקטים ומכינים תחמושת כבדה ביותר, רוצים להפתיע כולם ביחד, מבפנים ומבחוץ. הם מחכים לראות איפה הכוח שלהם בבחירות ואם חס ושלום, יתנו להם כוח שליטה בישראל, תראו מה יקרה בארץ ישראל, חס ושלום, טילים מכל הכיוונים.
אסור לתת כניסה מהכפרים הערביים והערים עד שימצאו פתרון, כי הם רוצים להכניס את הקורונה לישראל. רצוי לבדוק אותם טוב טוב, מאיפה הם באים, כי אין להם מה להפסיד, הם רוצים להכניס את המחלה בישראל. ונשמרתם לנפשותיכם! לא להגיד 'לי זה לא יקרה', להיות ערניים בכל מקום.
בארה"ב עסוקים בבחירות ובקורונה.
ברוסיה אין מתחרה לפוטין. פוטין אין כמוהו בעולם. גם טראמפ הוא הכי טוב בעולם, לעולם כולו.
באיראן הקורונה קשה מאוד, חלק מודיעים וחלק גדול מאוד מסתירים. המחלה התפשטה על המנהיגים של איראן כדי שיתעסקו עם עצמם.
מצרים, סיסי טוב ומצליח, שימשיך להצליח. ישראל עוזרת לו, שימשיך להיות נאמן לארץ ישראל.
בתורכיה מהפכה, נלחמים עם סוריה ואירופה. אירופה כועסת שארדואן משחרר פליטים.
עיראק נקרעת לגזרים.
ירדן בשקט-בשקט, נמצאת בלחץ אטומי בתוך עצמה.
הקדוש-ברוך-הוא מגלה בעם ישראל את הפנים האמיתיות של כל יהודי ויהודי, הכוונה לחברי הכנסת, מגלה למי אכפת מאדמת הקודש ועם ישראל ולמי אכפת מהכיסא, הצלמים, שומרי הראש והמטוס.
רק משיח יכול לפתור את כל הבעיות. משיח נועד להגן ולשמור על ארץ ישראל הקדושה וגבולותיה, לעשות סדר חדש בעולם.
איתני הטבע, שריפות ואש, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, סופות ורוחות קשות, מים ושיטפונות, צונאמי פה וצונאמי שם, המטוסים נחים עכשיו.
כל אנשי הצווארון הלבן, אנשי הזימה, רמאים, נוכלים, גונבים ושקרנים, נתפסים כולם.
כולם מתרחקים זה מזה בגלל הקורונה ומתחזקים ביראת ה'.
נדב ואביהוא החליפו את אהרון ומשה, אמרו שהם זקנים, התבגרו ולא פועלים כמו פעם - מתו לפני אביהם.
בפורים רצה המן להרוס את העם היהודי ובסופו של דבר נתלו הוא ובניו על העץ. הכל התהפך ביום פורים!
בכל פורים נותן לנו הקדוש-ברוך-הוא מתנה, ניסי ניסים, כדי לפקוח את עיניהם של היהודים להיצמד לימין, לבחור בימין, להתאחד עם הימין. זו לא בושה ללכת עם הימין, זו גבורה. אשרי האיש הכובש את יצרו! יורד לענווה! מחזק את הימין של עם ישראל, כי זה העם היהודי!
בפורים – 'ונהפוך הוא'! 'נהפוך הוא' זה להצלת העם היהודי הקדוש והטהור!
פורים שמח לכל עם ישראל!




תגובות

  1. ישתבח שמו אין עוד מלבדו. הוא יחיד ואין שני, הוא אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד, עוד יגיע היום, וחיתתו חרבותם לעטים ומזמרותם

    השבמחק
  2. מאמינה באמונה שלמה שאף על פי מחכה לו שיבוא.
    אמן ואמן סלע 🌹
    אבא אני אוהבת אותך ❤
    תודה לך אבא שאני יהודיה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות