מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת תרומה תש"ף


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת תרומה תש"ף
נמסר ביום ראשון, כ"ח שבט תש"ף (23.2.20 08:30)

"וידבר ה' אל משה לאמר דבר אל בני ישראל ויקחו לי תרומה מאת כל איש אשר ידבנו ליבו תקחו את תרומתי" (שמות כה, א-ב).
בפתח פרשת תרומה, מצווה הקדוש-ברוך-הוא את בני ישראל לתרום לבניית המשכן. כל אדם יכול לתרום, אבל לא כל אחד יכול לתרום בצורה המהודרת שהיא נתינה בשמחה מכל הלב. יש שתורמים בקמצנות, בצביטת הלב והתכווצות הלב, הם אומנם תרמו אבל ליבם לא תרם, החומר תרם אבל הנשמה והרוח לא תרמו. הלב זה הרוח ואם הלב לא משחרר, יוצא שלמרות שיהודי תרם – כאילו לא תרם. וכשיהודי נותן צדקה ומעשר לנזקקים או ללומדי תורה, הוא חייב להרפות ולשחרר את הלב, כי נתינה חומרית, היד שנותנת, זה לא מספיק ליהודים. יהודי חייב לשחרר את התרומה ולתת בשמחה ואהבה מעומק הלב והנשמה - זו תרומה שמצילה חיים, זו צדקה שמצילה ממוות. יהודי שמעשר כך – מתעשר. אבל אם תרם בלב מכווץ וכואב, נחתם בו שהתרומה ניתנה רק מהיד והלב לא שחרר. תרומה כזאת לא מחזירה ברכה ולא מתקיים בה "בחנוני בזאת".  אנחנו יהודים וצריכים להיות בשלמות, לתת מעומק הלב והנשמה, לשחרר בשמחה ולהיות מאושרים על הזכות להיות שותפים עם הקדוש-ברוך-הוא בעולם הזה. הקדוש-ברוך-הוא טוב ומטיב, תמיד נותן, אנחנו חיים ממנו במאת האחוזים ורוצה שגם אנחנו נתרום בעין טובה, מעומק הלב והנשמה, כך תהיה ברכה והצלחה.
ה'קורונה' היא מהקדוש-ברוך-הוא, יגידו מה שיגידו. כל מחלה היא מהקדוש-ברוך-הוא, הוא מביא את המחלה והוא לוקח את המחלה, תלוי בנו.
הרופאים שיצאו מישראל לספינת ה'תענוגות' שהייתה נגועה בקורונה, יצאו לטפל בחולים הישראלים ובמקביל לבדוק מה המחלה הזאת, מה המקור למחלה הזאת, אם נוצרה מחומרים כימיים או מאוכל שיש בו קלקול, אוכל מסוכן שכשמתחבר לגוף האדם יוצר בו 'פיצוץ' ונוצרת בו המחלה הקשה 'קורונה'.
ה'קורונה' תמשיך ותמשיך ותמשיך. כל עוד לא מתקנים את המעוות - המעוות ימשיך וימשיך. יד ה' בדבר. הקדוש-ברוך-הוא עושה, הוא מחליט והוא יחליט.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל העולם את הפתגם שאומר האדם: 'הגיעו מים עד נפש!' עד מתי?! עד מתי אנשים לא יבינו שיש בורא לעולם הזה?! גם בזמן המבול לא הבינו. הביא להם מבול ועד שהבינו כבר לא היו בעולם. עד מתי לא יחזרו בתשובה?! עד מתי יפריעו לארץ ישראל הקדושה, ליהודים שגרים בארץ ישראל?! כל ארץ בעולם שתרצה לפגוע בארץ ישראל, ביהודים שגרים בארץ ישראל בלבד, בורא עולם ייתן בה את עשרת המכות, קשה.
הסינים קונים וקונים וקונים מפעלים בישראל, קונים פטנטים מישראל. בורא עולם אומר ליהודים בישראל: אל תמכרו את הפטנטים שנתתי לכם! אני הכנסתי את הסטארט-אפ למוח שלכם! אני, הקדוש-ברוך-הוא המצאתי לכם את הפטנטים! אני בלבדי, הקדוש-ברוך-הוא, הארתי לכם את הדרך לדעת איך ליצור סטארט-אפ כזה או אחר, פטנט כזה או אחר! כל הפטנטים והסטארט-אפ צריכים להישאר בארץ ישראל בלבד! אסור למכור אותם לגויים! זה שייך ליהודים, זו זכות של היהודים ולא של הגויים! אם אתם תמכרו אותם לגויים, אני אפגע בכל אותן חברות שקנו ובכל אותן ארצות שקנו. ארצות העולם צריכות רק לעזור ולתת לעם ישראל בלי סוף, לא לקחת מישראל שום דבר ולא לקנות אף מפעל בארץ ישראל. ההפך, רק לעזור ולעזור כי ישראל היא האור והנשמה שנותנת חיים לשמונה מיליארד בני אדם בעולם, לחיות ולבהמות. הם חיים בזכות ארץ ישראל הקדושה. אי אפשר לפגוע באדמת הקודש ולמחוק אותה מעל פני כדור הארץ. מי שמנסה, הקדוש-ברוך-הוא מוחק אותו מעל פני כדור הארץ, אם על ידי איתני הטבע, אם במחלות, אם במלחמות. ימחק אותו כליל. הנה הוזהרתן ארצות העולם!
אנו בתקופה שכל יהודי ויהודי צריך לעשות חשבון נפש ולפתוח דף חדש. אף פעם לא מאוחר להתקרב ליהדות, להתקרב לקדוש-ברוך-הוא, להתקרב לגאולה ולמשיח עבדו. הקדוש-ברוך-הוא טוב ומטיב ורוצה שיהיה טוב ליהודים. כשיהודי נכנס לענווה נפתחים לו שערי שמיים. ענווה פרושה לקבל את כל הייסורים באהבה, בלי מרמור ובלי תלונות, לקבל את הדין ולהצדיק את הקדוש-ברוך-הוא. ענווה היא כלי לקבל שפע מהקדוש-ברוך-הוא כדי לתת. מי שבענווה יהיה לו שפע כל הזמן, לא יהיו לו מחלות, לא סיבוכים ומה שיעשה יהיה מוצלח ומבורך.
מי שבענווה תורם בכל מה שיכול לתרום. התרומה מגדילה את הטהרה והקדושה, מגדילה את הגאולה ומגלה את מלך המשיח. מי שתורם מעומק ליבו עולה ברוחניות, בקדושה והגנה. קמצן שלא תורם מהלב או לא תורם בכלל, מתכווץ לו הלב ואין לו ברכה בעולם הזה ולא בעולם הבא.
נתן הקדוש-ברוך-הוא גשם לעם ישראל, לנקות ולזכך את כל המחלות שבתוך ארץ ישראל והמחלות שבאות מהגויים סביב ישראל. הגשם שטף, טיהר והמית את כל הווירוסים והחיידקים המזיקים ליהודים. ארץ ישראל היא כמו תיבת נוח, מוגנת ושמורה מאויבי ישראל וממזיקים.
בישראל יש משיח חי וקיים, עובד פועל ומציל. ישראל מוגנת ושמורה יותר מכל מדינה אחרת בעולם, מכל עם אחר בעולם. משיח מגן ושומר, מבטל גזירות מעם ישראל וגוזר גזירות רעות על מדינות שמפריעות לעם ישראל. מי שעיניו בראשו, יודע, מרגיש ומבין שיש משיח פועל ועובד. לעג זה עגל, מי שלועג ילעגו לו ולא יהיה בגאולה.
הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו יחליט מתי יפרסם את מלך המשיח בפרהסיה, ברבים. קרוב הזמן! רוב רובם של הרבנים יודעים בדיוק מי זה המשיח, איפה הוא גר וגם מה שמו. הם פוחדים לדבר שלא יגידו שהם פרימיטיביים. בסידור התפילה, בתפילת שמונה-עשרה, כתוב משיח. הם מחכים ומחכים ומחכים לאותות שייתן הקדוש-ברוך-הוא למלך המשיח, כל שבוע ושבוע, ולאט לאט יבינו בביטחון מלא ויצאו לצעוק בפרהסיה: 'רוצים משיח וזה המשיח!' אחר כך הכל יפתח ויראו את האור!
התיירים היהודים שהיו בספינת ה'תענוגות', או ספינת ה'ייסורים והסבל', לא הגיעו לשם במקרה, אלא כדי לראות בעיניים, להעיד ולהגיד לכל עם ישראל 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'. בכל ארצות ערב שונאים את הפלסטינים, החמאס והג'יהאד, מאוד שונאים אותם. כולם שונאים אותם. כל העולם שונא את הפלסטינים, החמאס והג'יהאד כי הם מקוללים, מזרע עמלק, עושים רע כל הזמן ובאף מדינה ממדינות ערב לא רוצים לקבל אותם. הם לא רצויים. לא רוצים אותם כי הם אנשי מלחמה וזדון, רוצים רק כסף וכסף ולא רוצים שלום. הם דבק, קרציות, זפת. הם מזויפים, לא רוצים שלום. רוצים רק לפגוע ביהודים, רוצים לפגוע במפלגות השמאל. לא מעניין אותם שמאל או ימין, רוצים רק להרוס את מדינת ישראל. הרבה אנשים מסכנים מהשמאל, מדברים איתם, חושבים שהם חברים טובים, מתוקים ונעימים אבל הם מדברים עם הנחש! היום הוא איתך מחר יכיש אותך. יש להם תאווה של שנאה וקנאה לפגוע בארץ ישראל. הם לא רוצים את ירושלים, לא רוצים שום חלק בישראל, רוצים פשוט לרמוס את היהודים עצמם, לא משנה להם שמאל או ימין. את הדתיים הם מכבדים, את זה אתם לא יודעים.
איראן נגד ישראל. הקורונה תתפרץ באיראן. המוסד יודע כל צעד וצעד שמתכננים באיראן, יום, שבוע, חודש וגם שנה לפני.
סוריה נמחקת נמחקת ונמחקת. יד ה' בדבר. אסור להתערב.
עיראק נמחקת נמחקת ונמחקת. יד ה' בדבר.
חיזבאללה ונסראללה הקדוש-ברוך-הוא קיצץ לו את הכנפיים.
מצרים, סכר אסואן מאיים על מצרים. סכר אסואן מאיים על מצרים. הקדוש-ברוך-הוא אומר למצרים: או שתהיו בשלום עם ארץ ישראל הקדושה, במאת האחוזים, או שאני משחרר עליכם את סכר אסואן לעולמים. אל תעשו תוכניות שליליות נגד עם ישראל, מנהרות, חפירות, קניית נשק ותחמושת. זו המדינה שלי! של הקדוש-ברוך-הוא! אני שולט פה, זה המקום שלי! אל תפריעו לי עם היהודים הקדושים שלי! בבחירות בארה"ב פוטין מעוניין בטראמפ, כי טראמפ חכם ונבון והם יכולים להסתדר ולעבוד ביחד, הם מתחלקים יפה בשליטה בעולם. טראמפ הכי מתאים לארה"ב. הוא בא לעשות סדר, לא לכסות על הנוכלות והרמאות. טראמפ בא לתקן את המעוות ולכן יש לו הרבה מתנגדים כי יש הרבה מעוותים.
ארצות אפריקה נותנות למטוסים ישראלים לעבור מעליהן כדי שישראל תעזור להם בכלכלה.
הקדוש-ברוך-הוא יגלה את כל אנשי הצווארון הלבן במערומיהם.
ביום הבחירות חייבים אנשים לגשת לבחור בימין. אנחנו רוצים את הימין. לב מלך ביד ה', ה' בוחר את ראש הממשלה, לא אנחנו. ה' יחליט מי יהיה ראש הממשלה, זה או זה או מישהו אחר. יהודים יקרים לבחור בימין. אל תברחו מהימין בגלל ראש הממשלה, אין קשר. לב מלך ביד ה'. הקדוש-ברוך-הוא יודע על כל אחד ואחד איזו 'חבילה' יש לו מאחוריו, מאז שנולד לעולם הזה. אין צדיק שלא יחטא. הקדוש-ברוך-הוא יגלה את כל אנשי הצווארון הלבן במערומיהם.
בורא עולם מבקש מכל היהודים בעולם לעלות דחוף לארץ ישראל ואומר ליהודים שגרים בארץ ישראל: תישארו בארץ ישראל בחגים. אל תעזבו את ארץ הקודש בחג הפסח, בחג של הניסים והנפלאות, החג בו שמח הקדוש-ברוך-הוא שכל ילדיו שמחים לשמוע וללמוד על הניסים והנפלאות שעשה להם במצרים. הקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ הקודש! לא בחו"ל. הקדוש-ברוך-הוא לא יגן ולא ישמור, ולא ישמע את אף אחד בחו"ל, רק בישראל.
אש, מים, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, סערות, רעידות אדמה, התנגשויות בין רכבות, מטוסים ואוניות. ה'קורונה' תתפשט בכל מקום - שיאכלו אוכל כשר למהדרין! כולם! אף אחד לא יכול לברוח מאחיזתו של הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא נכנס לדין ומחזיק את העולם חזק. לא מוותר לאף אחד.
ימי משיח ומשיח פה! אין חזרה. אף אחד, מהעולם כולו, לא יכול לפגוע עוד בעם ישראל. כל מי שינסה לפגוע בישראל – יתרסק.
השוק האירופי, האיחוד האירופי, הבי.די.אס, הכל יתפרק להם בפנים.
משיח עובד ופועל, מגן ושומר ומחזיר את עם ישראל בתשובה. מכניס בליבם של עם ישראל רחמים, עשייה מרחמים, אהבת הבריות מרחמים, אהבת חינם מרחמים, עבודה מרחמים, עזרה זה לזה מרחמים, וויתור זה לזה מרחמים, כי משיח רחמן ובא לשמח את העולם!


תגובות

רשומות פופולריות