מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת וארא תשע"ט



בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת וארא תשע"ט
נמסר ביום ראשון, כ"ב טבת תשע"ט 30.12.18 8:30


"וידבר אלוקים אל משה ויאמר אליו אני ה' " (שמות ו, ב). דיבר ריבונו של עולם עם משה בשם 'אלוקים' שהוא דין, "וידבר אלוקים", לא דיבר בשם 'השם' שהוא רחמים. דיבר עם משה רבינו קשות כי בפרשה הקודמת אמר משה "למה הרעותה לעם הזה למה זה שלחתני" (שמות ו, כב), לכן דיבר איתו בדין, בדיבור קשה. בתחילה לא רצה משה ללכת בשליחות זאת, התווכח עם הקדוש-ברוך-הוא ואמר "מי אנכי כי אלך", "והן לא יאמינו לי", "לא איש דברים אנוכי... כי כבד פה וכבד לשון אנכי", "בי אדוני שלח נא ביד תשלח" (שם ד, יג). שבעה ימים התווכח משה והקדוש-ברוך-הוא ניסה לשכנע אותו לקבל את השליחות, לחץ עליו ולא השאיר לו כל ברירה. רק אחרי שבוע השתכנע משה וקיבל עליו את השליחות. אם היה משה מאמין באמונה שלמה, מקבל את השליחות באהבה, מכל הלב והנשמה, אם לא היה מתווכח עם הקדוש-ברוך-הוא - היה מתרפא דיבורו, היה הולך לבדו לשליחות ועושה הכל בלי עזרתו של אף אחד, היה משיח והיה גואל את עם ישראל בזמן קצר ביותר והיה נכנס לארץ ישראל. מכיוון שאמר "ואני ערל שפתים" אמר לו הקדוש-ברוך-הוא שיפגוש בדרך את אהרון אחיו והוא יהיה לו לפה. רמז לו הקדוש-ברוך-הוא "מי שם פה לאדם או מי ישום אילם או חרש או פיקח או עיוור הלא אנכי ה' " (שם ד, יא). רמז לו הקדוש-ברוך-הוא שהכל מתחיל ממנו ונגמר ממנו. בכל זאת משה לא הסכים. אם היה מאמין באמונה שלמה ומקבל את הרמז שנתן לו הקדוש-ברוך-הוא היה מתרפא. הוויכוח הזה עם הקדוש-ברוך-הוא, שבעה ימים, גרם לו לכל ההפרעות בדרך.
איך יכול היה משה להגיד לקדוש-ברוך-הוא "למה הרעותה לעם הזה"? למה אתה הקדוש-ברוך-הוא עושה רע לעם? והרי הקדוש-ברוך-הוא לא עושה רע לאף אחד! הקדוש-ברוך-הוא טוב ומטיב! זה האדם שעושה רע לעצמו, בזה שהוא חוטא ועושה רע בעולם הזה. כי הכל חוזר לשורשו, הרע והטוב חוזרים למי שעשה אותם. בורא עולם טוב ומטיב, אנחנו האשמים בכל מה שקורה לנו. לכן צריך לקבל באהבה את כל מה שבא עלינו, בשני הלבבות, ביצר הטוב וביצר הרע. כי כל רע שבא על האדם, בא באשמתו. אם יהודי שומר תורה ומצוות, עושה מעשים טובים ומקיים את עשרת הדיברות ב- 60% - מקבל טוב מהקדוש-ברוך-הוא 60%. אם 20% - יקבל 20%. אם 100% - יקבל 100% טוב מהקדוש-ברוך-הוא. האדם עצמו קובע אם יהיה לו טוב או רע בעולם הזה וכמה, אם יהיה עשיר או עני. אם הוא נותן צדקה, תרומות ומעשרות – יהיה עשיר. אם אדם פוגע באנשים, גונב ומרמה אנשים, בשלב כלשהו יפגעו בו ויגנבו לו.
צדיקים שמקבלים ייסורים, סובלים באהבה ולא מתלוננים, מקבלים את הייסורים למען עם ישראל.
הקדוש-ברוך-הוא רוצה שילדיו יידעו שהכוח בידיו של בורא עולם, לא אצל אף אחד. הקדוש-ברוך-הוא עשה חוזה עם אברהם, יצחק ויעקב והבטיח להם שארץ ישראל תהיה שייכת להם, לעם היהודי. בברית בין הבתרים אמר הקדוש-ברוך-הוא לאברהם "כי גֵר יהיה זרעך בארץ לא להם ועבדום ועינו אותם ארבע מאות שנה" (בראשית טו, יג) והוריד את שנות השִעבוד מ-400 ל-210 שנה. אם היו בניו של יעקב מאמינים לאביהם יעקב, מאמינים שיוסף אחיהם קיבל מתנת-אל לעזור למשפחה ולחסוך מהם צרות - לא היו יורדים למצרים בצורה קשה ולא היו סובלים כל כך קשה בשִעבוד כבד מאוד. אם היו האחים מאמינים ביוסף ובאביהם ובקדוש-ברוך-הוא, היה הקדוש-ברוך-הוא ממתיק להם את השִעבוד.
אברהם יצחק ויעקב היו כפופים וממושמעים לקדוש-ברוך-הוא ותמיד אמרו 'נעשה ונשמע'. אבל ילדיו של יעקב זלזלו באביהם, שיקרו לו, רימו אותו, ונתנו לו להיות באבל על יוסף 22 שנה. יעקב נכנס לעצבות, עזבה אותו רוח הקודש ולא יכול היה לראות שבניו חטפו ומכרו את יוסף. עשרת הבנים השביעו את השכינה ומנעו ממנו את הראיה ברוח הקודש. אם היו מאמינים שהכל מהקדוש-ברוך-הוא, היה הקדוש-ברוך-הוא מונע מהם את הדרך הקשה של הסבל, הייסורים והשִעבוד הקשה.
תפילה ובכי אמיתי לקדוש-ברוך-הוא, מבטלים גזירות מעל האדם. אנחנו לומדים זאת מִלֵאָה אמנו שבכתה שנים רבות בגלל שאמרו הבריות: הקטנה רחל ליעקב והגדולה לאה לעשיו. בכתה לאה שלא תיפול בידיו של עשיו. בגלל שבכתה ורצתה שייצאו ממנה ילדים קדושים וטהורים מהאיש הקדוש יעקב, ריחם עליה הקדוש-ברוך-הוא ונתן לה לִזְכות ביעקב. גם במצרים "וישמע אלוקים את נאקתם ויזכור אלוקים את בריתו..." (שמות ב, כד) - שלח ריבונו של עולם את משה להציל אותם ולגאול את בני ישראל.
הקדוש-ברוך-הוא רוצה שנאמין בדברים שלא רואים אותם. בני ישראל במצרים לא היו מודרניים ומשכילים כמו היום, לכן היו צריכים לראות בעיניהם את עשרת המכות וגם יותר מזה. גם היום הקדוש-ברוך-הוא עושה ניסים ונפלאות לעם ישראל, יש כאלה שעושים חיבורים ומאמינים שזה מהקדוש-ברוך-הוא ויש כאלה שעדיין רדומים ולא מבינים שיש כוח עליון שמניע את העולם, הקדוש-ברוך-הוא.
האמונה, להאמין בדברים שלא רואים - יש בה כל הפתרונות לאדם היהודי להצליח בעולם הזה. כל בני העולם צריכים להתחזק בקדוש-ברוך-הוא לעובדו ולקיים מצוותיו. להיות ביטחונם בו, שייתן להם כל צורכם. כשאדם מתחזק ביראת שמיים, הוא יכול לשים את בטחונו בקדוש-ברוך-הוא שייתן לו כל מה שהוא צריך.
המנהרות שעשו חיזבאללה ונסראללה בלבנון מול ישראל, אם חס ושלום לא היו עולים על זה, היו הורגים המון יהודים ולוקחים שבויים. הקדוש-ברוך-הוא עשה נס! כמעט שבע שנים הם חופרים וחופרים וחופרים, השקיעו שם המון כסף, מיליארדים. השקיעו שם הרבה ציוד והמון אנשים מתו שם. חודש לפני שמפעילים את המנהרות - מפתיע אותם הקדוש-ברוך-הוא ומגלה את המנהרות לעיני כל העולם! צה"ל גילה את המנהרות! הקדוש-ברוך-הוא כיוון את התזמון הנכון ביותר, נכנס בנשמותיהם של אנשי ביטחון שיידעו שזה הרגע לגלות את המנהרות ולפוצץ אותן. אנשים בצפון צעקו ובכו כי שמעו כל הזמן רעשים מכיוון המנהרות. כל העולם ראה איך הבטון והמלט שהזרימו למנהרות, יוצא מהבתים שלהם, מהמקומות בהם התחילה חפירת המנהרה. הכל כדי שהעולם יראה כמה חיזבאללה ונסראללה הם אכזריים ורעים. אז שבע שנים היה שקט מחיזבאללה ונסראללה, הם היו עסוקים במנהרות. הקדוש-ברוך-הוא נתן להם להיות עסוקים במנהרות, לשים את כל זמנם וממונם שם וכשנכנסו כמה מטרים לכיוון ישראל - התגלה הכל לישראל ולעולם כולו!
טראמפ לוקח את חייליו מסוריה. אנחנו לא סומכים על אף מדינה בעולם, לא על האמריקאים ולא על אף מדינה אחרת.
צה"ל הצבא החזק ביותר בעולם, חֵילות היבשה, הים והאוויר. התחמושת של צה"ל שמייצרים בארץ ישראל - אין לאף אחד בעולם. הטילים שיש בארץ ישראל, שישראל מייצרת - אין לאף אחד בעולם. והקדוש-ברוך-הוא שנמצא עם היהודים בארץ ישראל - אין לאף אחד בעולם! מקום קטן מאוד בעולם והכי חזק בעולם, הוא הלב והמוח של העולם והקדוש-ברוך-הוא נמצא איתו – אין לאף אחד בעולם!
כל מדינה או ארץ, ראש ממשלה או נשיא, שירצו לפגוע בארץ ישראל הקדושה, באדמת הקודש, לקחת חלקים מארץ ישראל, או לפגוע במסחר או בכלכלה של ארץ ישראל, או ביהודים שגרים בארץ ישראל - בורא עולם יפגע בהם באותו רגע. המנהיגים יקבלו מכות קשות ומחלות בגופם, סכסוכים, סיבוכים, הפגנות קשות ואסונות טבע קשים במדינתם. יש ענן אש עוטף ומגן בגבולות ישראל.
אבו מאזן, הפלסטינים וחמאס לא רוצים שלום, שקרנים. הם ממשיכים לחפור מנהרות מרצועת עזה וממשיכים עם התוכניות שלהם לפגוע בעם היהודי. מספרים סיפורים בתקשורת - הכל שקרים ורמאות.
איראן עושה פנים יפות לחמאס ולחיזבאללה. המצב שלה קשה מאוד כלכלית, מדינית וחברתית עד שתהיה מהפכה. איראן - הכל גאווה. איראן זה אפס אחד גדול, היא כלום. כל התחמושת, הנשק והחיילים שלה – אפס אפסים. איראן קונה תחמושת מרוסיה ונותנת לחיזבאללה.
חיל האוויר, המוסד והשב"כ אין להם תחליף בעולם כולו! בורא עולם שולח מלאכים עם המטוסים הישראלים, עם הטייסים הישראלים היהודים שמלווים אותם בכל משימה ומשימה. אם חס ושלום יש סיכון מעבר ליכולת המיוחדת, מתערב הקדוש-ברוך-הוא אישית ומלווה הקדוש-ברוך-הוא את הטייסים שלנו אישית! חיל האוויר נכנס לסוריה, פירק את כל הטילים שלהם והם לא עשו כלום.
הממשלה שנפלה - רצו להפיל את הימין. חשבו שהימין לא יעלה עוד פעם - אז הימין יעלה עוד פעם! ירצו או לא ירצו, הימין יעלה עוד פעם וחבל להם לבזבז עוד כסף על הבחירות. אלה שהפילו את הממשלה רוצים תפקידים בכירים. לא יקבלו. בורא עולם קובע מי יהיה ראש ממשלת ישראל הבא. אם עד אותו זמן לא יגיע משיח.
לא להתלהב מחברי הכנסת החדשים ומאלו שנרשמים להיות חברי כנסת או שרים. לא להתלהב מהיופי והחכמה שלהם, להתלהב רק מלב האדם שהוא אמיתי, נקי ורציני לשמור על אדמת הקודש, ללכת בצד ימין ולשמור על הקדושה והטהרה של ארץ ישראל. עם זה ללכת, כי שם הקדוש-ברוך-הוא נמצא! חבל לבזבז סתם כסף על כיוונים אחרים.
ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, חשוד או לא חשוד, עושה ועשה עבודת קודש לעם ישראל בעולם כולו. הקדוש-ברוך-הוא חנן אותו בשפה יפה, בתבונה, דעת וחכמה, לטפל ולעזור לעם ישראל. רוב חברי הכנסת יש בהם גאווה, שנאת חינם ולשון הרע כדי להפיל את הכנסת, את הימין. הימין יעלה עוד פעם! אל תבזבזו הרבה כסף.
סגרו לפלסטינים את הכסף, עלו עליהם שהם משקרים, מרמים ולוקחים את הכסף לעצמם, אז הם עוזבים את רצועת עזה ולבנון ועוברים לגור באירופה. רוב האנשים בעזה באים ממצרים.
באים לאירופה מרצועת עזה, לבנון, סוריה, ירדן, עיראק אפריקה, מגיעים ונוחתים באירופה באלגנטיות, בלי כוח ומלחמה ולאט לאט מתבייתים באירופה.
מצרים, סיסי משחק אותה יודע ולא יודע. עכשיו גילו מנהרה שבאה ממצרים לרצועת עזה. סיסי, כדאי לך ועדיף לך לסגור את המנהרה שבאה ממצרים לרצועת עזה, לפני שיגיעו אליך הקיצוניים והחמאס לפגוע בך ישירות. סיסי הוא בחור טוב וחכם, טוב למצרים ולכל העולם.
ירדן, מלך ירדן במצב נואש, לא יציב, נמצא בלחץ נפשי, קשה לו ולא יודע מה לעשות. מה שכן, יודע מלך ירדן, שאבו מאזן והחמאס רוצים לכבוש את ירדן. שיהיה להם לבריאות.
טראמפ איש חכם, נבון ופיקח, ממולח, עובד בדרך הטובה והנכונה והוא צודק בכל. הוא יודע שהעם היהודי שגר בארץ ישראל הוא עם מיוחד. הוא יודע שעם ישראל זה הכוח הרוחני של העולם שמניע את העולם. לב מלך ביד ה'. הקדוש-ברוך-הוא, בחר את טראמפ להיות נשיא ארה"ב כדי לעזור ולבוא לקראת ארץ ישראל הקדושה.
רוסיה, מעניין אותה רק למכור נשק ותחמושת. לפני שישראל תוקפת בסוריה, רוסיה מעודכנת מאוד בכדי שהחיילים הרוסים יזהרו.
תורכיה, ארדואן כישלון גדול. נכנס לבלבול, מנסה כאילו לעזור לערבים, נובח ונובח ולא יכול להסתדר עם עמו.
הנשיא והממשלה של איראן, ארדואן והממשלה שלו, פשוט הורגים כל מי שרוצה להפיל אותם.
עיראק רוצה שארה"ב תגן ותשמור עליה, אבל עושה הצגות כאילו היא לא רוצה את ארה"ב, כי פוחדת מאיראן.
באירופה ימשיך התוהו ובוהו עם דאע"ש, האנטישמיות, המסתננים, הפליטים והאסונות. יבואו מלבנון, רצועת עזה, סוריה, תורכיה, ירדן ועיראק לכבוש את כל אירופה. יש מלא אדמה באירופה, יש מלא מזון ואוכל באירופה, יש מלא מכוניות באירופה. אירופה תחזור אלף שנה אחורה ותהיה פרימיטיבית. לאט לאט.
כל מי שרוצים להפריע לישראל ולקחת חלקים מישראל, מקבלים מכות כמו במגדל בבל. נותן להם בורא עולם להתבלבל ולהסתבך בינם לבין עצמם. כל מי שמצדיק את הפלסטינים, החמאס וחיזבאללה, מקבל מהקדוש-ברוך-הוא הנחתות קשות ביותר, גם דרך איתני הטבע. איתני הטבע פוגעים בכל המקומות בעולם שמפריעים לעם ישראל.
סוריה תמשיך לחטוף מהלומות וכל מדינה שתגיע לסוריה תסתבך. אין תַקָנָה ולא תהיה תַקָנָה. כל המדינות שמגיעות לסוריה מתרסקות.
יהודים שגרים באירופה: לברוח משם כמו מאש! עוד מעט לא תוכלו למכור את הבתים וגם לא לברוח משם. כדאי לכם להקדים לפני שיקדימו אתכם המכות הקשות! אירופה תיהרס וזה לא עוד המון זמן. אז לעלות דחוף לארץ ישראל מאמריקה הצפונית והדרומית, מקנדה, אירופה, דרום אפריקה ואוסטרליה.
יהודים יקרים שגרים בחו"ל, לא לשמוע בקול ראשי הקהילות שלכם שאומרים לכם לא לעלות לארץ ישראל. כתוב בכל מקום בתורה, בפרושים, בזוהר ובקבלה שהקדוש-ברוך-הוא קורא לעם ישראל היהודים להגיע מחו"ל לארץ ישראל. אלה שמתנגדים, אלה שלא נותנים לקהילות להגיע לארץ ישראל - עושים פשע, חטא גדול מאוד שישלמו עליו! לא לשמוע להם. לבוא ולעלות לארץ ישראל, מצווה גדולה לעלות לארץ הקודש. הגיע זמן גאולתם של ישראל משנת תש"ח (1948).
מה שקורה עכשיו זה בדיוק מה שקרה עם המרגלים שנשלחו לארץ הקודש. הם הביאו דיבת הארץ רעה וכל העם בכו וצעקו שהם לא רוצים לבוא לארץ ישראל. כך בדיוק קורה עכשיו. המרגלים אלה האנשים שמשכנעים את היהודים בעולם: 'אל תעלו לישראל'. הם משכנעים אתכם להישאר שם בגלל שהם מקבלים המון כסף וחיים על חשבונכם, על חשבון הקהילות בחו"ל. גאולה ראשונה ואחרונה - אותו דבר, רק שהפעם יש את ארץ ישראל שמוכנה לקבל את כל היהודים בעולם.
טוב להודות לה' על גשמי הברכה שנתן למדינת ישראל, לארץ הקודש. הכנרת מתמלאת הרבה יותר ממה שמודיעים בתקשורת. מבקש בורא עולם להגיד כמה הכנרת מתמלאת, להגיד את האמת! מה שמודיעים זה לא נכון, הם לא מדייקים. צריכים להגיד את האמת כדי שיהיה עוד מים בכנרת. אסור לשקר כי זה מרגיז את הקדוש-ברוך-הוא, הוא מביא מים. צריך להגיד את האמת, שהכנרת מתמלאת במים הרבה יותר ממה שהם כותבים. לדייק בכמה מתמלאת הכנרת - אז יהיו מים בלי סוף.
משיח עובד בלילה וביום עִם עַם ישראל. כל עוד משיח לא התגלה בפרהסיה, ימשיך המוות בעולם. בזמן שמשיח יתגלה - יפסיק המוות ליהודים. הקדוש-ברוך-הוא אוהב שמבקשים ממנו ומתחננים לפניו ובוכים, כמו לאה וכמו בני ישראל ששמע את נאקתם, שמע את הבכי והכאב שלהם ושלח את משה לגאול אותם. גם עכשיו הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יתחנן ויבכה לקדוש-ברוך-הוא שישלח את מלך המשיח בפרהסיה. לא יפסידו מהבכי הזה כלום. מי שיבכה ויתחנן לבורא עולם שישלח את המשיח - הוא יזכה להיות במעגל הראשון ויחיה לעולמים.
משיח צדקנו נמצא בדורנו עובד ופועל והוא אחרון. אין עוד משיח, אין עוד המשכיות. בכל דור נמצא משיח ובדור הזה המשיח מוכן ומקבל עליו לעשות הכל מהקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל, בלי שום התנגדויות, באהבה ובשמחה.
הרבה אנשים התחילו לדבר על המשיח בלי לחשוש. אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד לגילוי משיח ואין חזרה. הקדוש-ברוך-הוא הבטיח מההתחלה, דור הולך ודור בא ועכשיו משיח אחרון נמצא, מושלם, אין לו עוד מה לתקן! כל המשיחים שהיו תיקנו ותיקנו ותיקנו, אחרון מוכן לפעולה לפי הוראות של בורא עולם, בעוצמה אדירה! משיח עובד חזק, לא מרים ידיים ולא מרפה, לא מתלונן, לא מתמרמר ולא אומר 'התעייפתי'. למרות כל הקשיים מכוחות הסטרא אחרא וכוחות הטומאה שבעולם, נלחם עם כולם ולא מתייאש להחזיר את עם ישראל בתשובה. מתמודד חזק עם כל ההפרעות מכוחות זרים, מכוחות הטומאה ושדין יהודאין. כך רוצה הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא איתו ומלווה אותו 24 שעות. בקרוב ייצא בפרהסיה. הקדוש-ברוך-הוא בסתר ועוד בסתר ויש כאלה שלא רואים כלום. למרות זאת, מי שעיניו בראשו וחכם ומבין, יכול לראות בפשטות את עניין המשיח והגאולה!

תגובות

רשומות פופולריות