מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת תולדות תשע''ט




בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת תולדות תשע''ט,
נמסר ביום ראשון, כ"ו בחשוון תשע"ט (4.11.18) | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא מנהיג את כל העולם והכל מתנהל בהנהגתו, למרות הבחירה החופשית שנתן לאדם הראשון ולחווה מאז תחילת העולם. אדם וחווה חטאו, לא שמעו לציווי הקדוש-ברוך-הוא וחווה הביאה מוות לעולם. עד היום הזה אנחנו מתקנים והבחירה החופשית ממשיכה. הקדוש-ברוך-הוא מתערב בבחירה בלי ידיעתנו, מתערב מא' עד ת', בים, ביבשה, באוויר ובאש, ביהודים ובבני האדם, בחיות, בבהמות. למי שלא יודע, הקדוש-ברוך-הוא מתערב גם בבחירות למועצות ולעיריות בלי שאנשים ירגישו שמתערב. כולם יודעים שהקדוש-ברוך-הוא יושר ואמת ויפעל רק לטובת העיר ולטובת האזור. לב מלך ביד ה'. בחר את טראמפ ואת פוטין, בחר את ראש ממשלת ישראל והכל מתנהל על-ידי בורא עולם בלי ידיעתנו.
אנחנו מצווים לבחור בדרך הטובה והישרה, הטהורה והקדושה. נבחר עקום – נפסיד. נבחר את היושר והאמת, הטהרה והקדושה – נרוויח. זו הברכה. נבחר עקום - נקבל את הקללה. נבחר בדרך הישרה - נקבל את הברכה.
עשיו מכר את הבכורה ליעקב אחיו בלחם ונזיד עדשים. לא רק זה, גם "ויבז עשיו את הבכורה..." זאת אומרת שעשיו לא רק מכר את הבכורה, אלא גם זלזל בה וביזה אותה. עזבה אותו הבכורה סופית, ועברה ליעקב. הבכורה זו הברכה. עשיו הלך לכיוון הקללה, הרוע, השנאה, ההרג והשקר ויעקב לקח את הבכורה שהיא הברכה. יעקב לקח את העניין הרוחני, להווה ולעתיד. אנחנו נלמד מזה לבחור בברכה.
כל מה שקורה בעולם, אלה סימני משיח שצריך לצאת בפרהסיה. האבן שנפלה מהכותל, לא נפלה סתם, היא מודיעה משהו – גאולה ומשיח. הנחש שהיה בקיר הכותל המערבי, לא היה על הרצפה, לא גילו אותו פתאום באיזו פינה, הוא היה באמצע הכותל בגובה מסוים, מול כולם. מצלמים ורואים אותו בישראל וכל העולם כמעט. הנחש בא לסמל משהו. נחש הוא שליח של הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'הנחש עשה את כל הבעיות לחווה ולאדם הראשון'. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכולם: 'מה עדיף, לזחול כמו נחש ולהתנהג כמו נחש, או להיות בטהרה, קדושה ומלכות והידבקות בקדוש-ברוך-הוא לגאולה ומשיח? הבחירה בידיכם'. הראה הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל במקום קדוש ביותר – נחש, כמו שנתן לאדם וחווה את הטוב ביותר ובחרו בנחש. כולם יודעים, נחש בגימטריה שווה משיח. משיח = 358 = נחש. משיח נגד נחש, זה נגד זה. יש לכם בחירה, או משיח או נחש.
גאולה יש משנת תש"ח (1948). משיח צריך כל רגע להתגלות בפרהסיה. תשובה מלאה, הפיכה ממר למתוק, משנאה לאהבה, מרוע לטוב, מגניבה וגזל - להחזיר גניבות וגזלות ולתת מעשרות וצדקות, לקיים את עשרת הדיברות, לקבוע עיתים לתורה, להתפלל 3 תפילות ביום - כל אלה יתנו לכם כוח וכניסה למעגל הראשון עם משיח צדקנו.
נכון, הגאולה ברחמים, אבל ברחמים יש ניקיון. הקדוש-ברוך-הוא מתחנן לעם ישראל, תידבקו בי ותאמינו בי, לזה בראתי אתכם, לזה באתם לעולם – להאמין בקדוש-ברוך-הוא שלא רואים ולא שומעים אותו. בגלל זה אתם יהודים ויש לכם את כל הכלים להכיר את הקדוש-ברוך-הוא ולהרגיש בלב, בנשמה ובמוח.
אם הייתה בשרה אימנו אמונה ולא הייתה צוחקת כששמעה את המלאך מבשר שיהיה לה היריון, לא היה קורה לה כלום ולא הייתה מתה בזמן העקידה. שרה הייתה צדיקה והייתה לה רוח הקודש, והייתה בחוסר אמונה אלפית השנייה, אבל מקפיד הקדוש-ברוך-הוא עם צדיקים כחוט השערה. הקדוש-ברוך-הוא אמר: "כי ביצחק יִקָרֵא לְךָ זָרַע" והייתה צריכה להאמין במאת האחוזים בלי שום ספיקות, אפילו של אלפית השנייה. למרות ששמעה שאברהם הלך עם יצחק לזבוח זבח או קורבן, ושמעה ממקום כלשהו שהלך להקריב אותו, הייתה צריכה להאמין שלא יקריב אותו ושיחיה, לא הייתה מתה.
זה היה הניסיון האחרון של שרה, להאמין שיצחק חי וקיים וייצא ממנו זרע. הניסיון האחרון של אברהם להקריב את בנו – הניסיון העשירי. הניסיון של יצחק להקריב את עצמו באהבה ובשמחה לקדוש-ברוך-הוא. אברהם המאמין הגדול ביותר בעולם ויצחק מכבד ההורים יותר מכל אחד בעולם, זה כוח האמונה.
הנחש שהיה בכותל, מה יש לו לחפש בין הסלעים? איך הגיע נחש לכותל? הקדוש-ברוך-הוא שלח את הנחש: או שאתם בוחרים במלכות, בגאולה, במשיח ובקדוש-ברוך-הוא, או שתהיו זוחלים.
משיח נמצא וכל הסימנים מעידים על זה. הגויים מדברים על המשיח ויודעים שיש משיח.
משיח נמצא בדורנו! הוא אדם רגיל, אוכל רגיל, חי רגיל, יש לו אשה וילדים, בלי שום תארים, לא פרסומות ולא יחצ"נים, ענווה ופשטות ועזרה לעם ישראל 24 שעות ביממה. הפשטות שלו והענווה שלו זה מה שמבלבל את כולם. משיח נושם כמו כולם ומתלבש רגיל. אם הייתה הגאולה בדין, בורא עולם היה מוריד מלאך והיו נשארים שש מאות אלף איש בכל העולם וכולם יהודים. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים יחושו וירגישו את מלך המשיח כמו אדם רגיל, לא שיברחו ממנו ויפחדו ממנו, שישמעו בקולו. אבל הוא לא אדם רגיל. הוא רגיל לבני האדם, אבל מחובר לקדוש-ברוך-הוא 24 שעות, מתנהל ומתנהג רגיל ולא ירגישו שום שינוי בתגובותיו הגופניות. אדם פשוט שלא מחפש כבוד. הנשמה של המשיח מורכבת מחלקיקים ומניצוצות של נשמות היהודים וכל הניצוצות והחלקיקים של כל נשמות היהודים, מחוברות לנשמה אחת - היחידה, למלך המשיח צדקנו ולקדוש-ברוך-הוא. בזכות נשמתו של משיח צדקנו ופעולותיו של משיח צדקנו, אנחנו עַם ישראל מוגנים ושמורים. אין הליכה לאחור. אשרי מי שזכה ומכיר אותו או ראה והכיר אותו וידע בליבו שזה משיח, הוא יהיה במעגל הראשון. המתנגד, הלוואי ויהיה במעגל השביעי.
תקשיבו טוב עַם ישראל: יבוא יום וקרוב היום שמשיח בן דוד צדקנו, יסתכל לבני אדם, ליהודים בפנים ודרך פניו ועיניו של משיח צדקנו, כשיהודי יסתכל על פניו ועיניו של המשיח, הוא יידע בדיוק מה לתקן בליבו ומחשבותיו, ללא דיבורים. מלך המשיח יעביר דרך העיניים למבט של היהודי, מה לתקן בדיוק והוא יידע מה לתקן בדיוק. תקבל ברכה דרך מבטו של משיח, שיתמלאו כל משאלות ליבך לטובה ולברכה.
משיח בן דוד יהיה מוקף כולו זהב רוחני, ולא יוכלו לגעת בו ולהתקרב אליו. האור הגנוז עוטף אותו, אור זהב עוטף אותו וכל יהודי שיתקרב ירגיש ברוחו שהוא נדחף לאחור. היום הזה קרוב, שמחה גדולה לעם ישראל וכולם יהיו קרובים לקדוש-ברוך-הוא. כולם יהיו שמחים שנתן להם את מלך המשיח שחי בדורנו להגן על היהודים ועל ארץ ישראל הקדושה!
רוצה הקדוש-ברוך-הוא שכל היהודים בעולם יעלו לישראל, דחוף. רואים את האנטישמיות האכזרית ביותר לרצוח יהודים וזה הולך ומתגבר יותר ויותר. יש כאלה שמתעקשים להישאר בחו"ל, חבל על חייכם. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'השכינה והקדוש-ברוך-הוא נמצאים בישראל. מחוץ לגבולות ישראל – אין הגנה ליהודים, ההגנה עזבה אותם והם חשופים לרוע מהגויים'.
העשירים הגדולים יכולים לעשות עסקים בחו"ל, בתנאי שיגורו בישראל. ישראל קטנה והעולם חי ממנה. האור מעם ישראל, מארץ ישראל, הטכנולוגיה והמדע, הכל יוצא מארץ ישראל ארץ הקודש, לעולם כולו ומחייה שמונה מיליארד בני האדם. בישראל יש הגנה של הקדוש-ברוך-הוא ומשיח. ענן אש עוטף את גבולות ישראל. הקדוש-ברוך-הוא מעל כולם. יש משיח, יש ניסי-ניסים בעם ישראל.
רוב תאונות הדרכים הן תוצאה של רשלנות, מהתעסקות בטלפונים ניידים או שיכרות.
בגלל שנאת חינם בין דתיים ללא דתיים, נהרגים בני אדם. כל הדברים המזעזעים – לחזור בתשובה. לבקש מהקדוש-ברוך-הוא שימליך את מלך המשיח עכשיו!
תחיית המתים תבוא בשלבים: התגלות משיח, בניית בית המקדש השלישי ותחיית המתים בהמשך. לא יהיה מוות בזמן גילוי מלך המשיח, בשלבים, תלוי בבני האדם ובתיקונם. הקדוש-ברוך-הוא מבקש 'תאמינו בי, תהיו כנועים אליי ואני אחבק ואחזק אתכם, אעזור לכם ואציל אתכם מכל רע'. בחר הקדוש-ברוך-הוא את היהודים מאברהם אבינו. בגלל השנאה והקנאה ירדו למצרים כדי להוריד את הקליפות שיהיו נקיים וזכים.
היהודים בחו"ל מתעקשים לא לבוא לישראל, הם סובלים ייסורים קשים, פחדים וחרדות ומקבלים מכות. יהיה יותר גרוע מגרוע – עד שיעלו לארץ הקודש.
חמאס, אבו מאזן וגי'האד לא רוצים שלום, שונאים את היהודים.
חמאס לא רוצים שלום וממשיכים לבנות מנהרות. ההתמכרות שלהם, המחלה שלהם, רוצים לחטוף חס ושלום חיילים.
סוריה תמשיך להיהרס יום-יום. תמיד יהיו זוועות וצרות בסוריה ויבואו מכל העולם להילחם בסוריה.
בירדן כל הפליטים והמסתננים, אוכלים אותה. המלך שלהם נשבר. גם גילו שלמלך יש חוזה עִם ישראל והתעוררו כל השונאים, רוצים לבטל את החוזה עם ישראל.
במצרים יש רעב כבד. אם ארה"ב לא תיתן כסף למצרים, ימותו ברעב. סיסי כאילו עושה שלום, מעניין אותו הכסף למצרים. אם לא היה מתערב במדבר סיני, דאע"ש היו אוכלים אותו.
תורכיה וארדואן קפצו על המציאה של רצח העיתונאי, כמה שהם כאילו מרחמים עליו וכמה כואבים את רציחתו, ומצד אחר רוצחים אלפים בתורכיה. העיתונאי שנרצח, כאילו שכואב להם הלב... ארדואן רוצה להראות לעולם כמה תורכיה רחמנים וטובי לב. ומה האינטרס?! – לקבל כסף מארה"ב ושלא יעשו סנקציות על תורכיה. ארדואן מתחנף באלגנטיות לארה"ב. הורגים אלפים גם בסוריה.
איראן, למרות שהם נגד ישראל, יש להם כבוד לעם היהודי. מכבדים את ישראל ומצד שני, פוחדים מישראל פחד מוות. מפריעים דרך חיזבאללה, סוריה ומקומות אחרים. באיראן יודעים שישראל יכולה להגיע למפעל האטום ולפוצץ אותו. רוב האנשים שעובדים במפעל האטום, יכולים להחריב אותו בעצמם. תמות נפשם עם מפעל האטום. רובם מזויפים במפעל הזה. כל הכבוד לנשים האיראניות שממשיכות לעשות הפגנות, כדי להפיל את המשטר של חיזבאללה באיראן. המשטר הזה לא איראני, זה אנשים כמו דאע"ש וחיזבאללה. האיראנים האמיתיים הם אנשים טובים. אזרחי איראן שמחים בתהליך השלום של עומאן עִם ישראל.
בעיראק קשה מאוד.
ארה"ב, טראמפ הכי ממולח והכי סוחר, חכם גדול. יודע טראמפ שליהודים בארה"ב יש התנהגות אחרת ויודע טראמפ שליהודים בארץ ישראל יש התנהגות אחרת, וטראמפ אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה. יודע שעם ישראל, שגר בארץ ישראל, הוא עם מיוחד. יודע שכל יהודי שיעלה לארץ הקודש – יהיה יהודי מסוג אחר. כל יהודי שלא אוהב את ארץ ומדינת ישראל, הוא לא יהודי מושלם.
רוסיה, פוטין ביחסים טובים עִם ישראל. ישראל בקשר טוב מאוד עם רוסיה. מיידעים זה את זה.
באירופה, המסתננים והמוסלמים אוכלים אותה והם עוד בחיים. מלאכי חבלה נכנסו לאירופה בגלל שהם נגד ישראל ובגלל שיש שם יהודים. הם באו לגרש את היהודים מאירופה שיעלו לארץ הקודש. זה התפקיד שלהם.
צפון קוריאה בדרך לשלום עם ארה"ב ועם דרום קוריאה. בחר בחירה נכונה, העיקר שיהיה מזון ושקט בצפון קוריאה.
ממשלת ישראל, להיות נקייה ולשמור על גבולות ישראל ולא להאמין לאף אחד, מתחילת העולם – "עשיו שונא ליעקב". פתרון: רק משיח שייצא בפרהסיה.
אף אומה לא רצתה לקבל את התורה, היהודים קיבלו את התורה ואמרו 'נעשה ונשמע'. בזמן שמשיח יתגלה בפרהסיה, אף עם בעולם לא ישנא את עם ישראל ולא יהיו ייסורים וסבל ושום רוע לעם היהודי שגר בישראל.
אסונות הטבע יימשכו, רעידות האדמה יימשכו, שיטפונות יימשכו, הרי הרעש, אש ורוחות קשות. כל איתני הטבע וכל השינויים - כדי לעורר את העולם ואת ארץ ישראל הקדושה שיש גאולה ומשיח. לעשות חשבון נפש, אהבת חינם וחסד. לא צריך לחכות ליום הכיפורים כדי למחול ולסלוח, לעשות חסד, לתת צדקות ומעשרות ולחזור בתשובה. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'עכשיו, עכשיו! כל יום זה יום הכיפורים! כל יום חשבון נפש!'. יהודים יקרים תתחילו להתעורר, כל יום זה יום יום הכיפורים! לחזור בתשובה שלמה, כדי שתזכו להיות במעגל הראשון בזמן גילוי מלך המשיח בזמן הקרוב ביותר!
תוהו ובוהו וגוג ומגוג, מחוץ גבולות ישראל. ימשיכו סיבוכים בין מדינות בעולם כולו, במיוחד מדינות שילכו נגד מדינת ישראל, ישלמו כבד ביותר. מי שבעד ישראל – יצליח. מי שנגד מדינת ישראל, והיהודים במדינת ישראל – יפסיד.
מדינות העולם, אל תפחדו להעביר את השגרירות לירושלים. כולם רוצים להעביר שגרירויות לירושלים, יודעים שיש צינור של טהרה וקדושה וחיים וברכה - מירושלים לכל העולם.
בורא עולם שונא זימה ושונא התבוללות ויש לקדוש-ברוך-הוא זמן, מחכה לכל אחד בזמן שלו, והזמן רץ. מי שחי עם גויה או מי שחיה עם גוי, בבקשה מכם – לגייר אותם. או לגייר או לשחרר אותם כל אחד למקומו וכך תזכו לחיים ותשמחו את הקדוש-ברוך-הוא.
משיח פועל ועובד, משיח חי בדורנו ובארצנו. כל רגע צריך לצאת בפרהסיה!


תגובות

רשומות פופולריות