מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת כי-תצא תשע"ח




בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת כי-תצא תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ח' אלול תשע"ח 19.8.18 | 8:30

אבא שבשמיים בחודש אלול, חודש הסליחות, מחכה ומצפה, שומע ומקשיב לכל תפילותיהם של עם ישראל. שמחתו של בורא עולם שעם ישראל שמחים ומתכוננים לראש השנה, יום הכיפורים וסוכות, מתקרבים לאביהם שבשמיים וכל אחד ואחד מתקן את עשרת הדיברות. כל יהודי ויהודי, לבוא לתפילות ולקבוע עיתים לתורה. זה חודש מיוחד ועל כל אחד ואחד להגיע לסליחות כדי לכפר על כל השנה שעברה, להידבק בקדוש-ברוך-הוא ולפתוח שנה חדשה, כי ראש השנה קובע מה יהיה בשנה הבאה לכל היהודים, לכל הגויים בעולם, לארצות, לים וליבשה, לחיות ולבהמות. מי ייוולד לעולם וכמה ייוולדו בעולם, כמה ילכו מן העולם וכמה יישארו בעולם. רוצה הקדוש-ברוך-הוא שעם ישראל יידעו ויבינו: משיח חי בדורנו ובארצנו ובכל רגע ורגע יכולה להיות התגלות משיח צדקנו בפרהסיה!
עם החמאס לא יהיה שלום. לחשוב על כל צעד וצעד שעושים איתם, כי הם מזרע עמלק. הטומאה הקשה ביותר בעולם מתנגשת עם הטהרה הגדולה ביותר - היהודים.
לחמאס ולפלסטינים יש תיאבון אין-סוף, הם רוצים חלקים ועוד חלקים מארץ ישראל. לעולם לא ישכון שקט ושלום בינינו לבינם. תמיד 'הב-הב', רוצים עוד ועוד. לא יפסיקו למשוך ולרצות דברים טובים ואדמה מארץ ישראל. זרע עמלק.
צה"ל לא להיות בשאננות. יש עוד מנהרות מרצועת עזה לכיוון ישראל, להמשיך לחפש. הם רוצים להגיע לחיילים, לחטוף חיילים חס ושלום, כדי להשפיל אותם. לוקחים מלט וברזל – הכל למנהרות.
אבו מאזן, בגלל שלא מתייחסים אליו, יעשה יותר גרוע מגרוע. יפגע ביהודים ויעשה פיגועים ובלאגן, כדי שגם הוא והפלסטינים יקבלו 'נתח מהעוגה' שישראל רוצה, חס ושלום, לוותר לחמאס. שלא יזכו לזה לעולמי עולמים ושיסתלקו מן העולם. עוד מעט משיח ייצא לאור ויסלק אותם ואת כל המפריעים ליהודים שגרים בארץ ישראל. אין בהם אמונה.
מצרים, כל מה שסיסי עושה, זה בגלל שישראל עוזרת למצרים ומגינה על השלטון והכל בסתר. מעט בגלוי. יש שיחה בארבע עיניים עם מנהיגי מצרים. סיסי מקבל הרבה כסף מארה"ב, הוא יודע שעדיף שלום עִם ישראל יותר מכל דבר טוב בעולם.
תורכיה תמשיך ליפול וליפול, לא יעזור כלום. ארדואן נמצא בגאווה גדולה מאוד, חושב שהוא משחק עם תינוק. לא יודע שארה"ב יכולה לרסק ולפרק אותו ועוד הרבה מדינות.
סוריה תמשיך להילחם וההרג יימשך. המלחמות ביניהם יימשכו. לא יהיה שלום ביניהם. הנקמה היא עזה מאוד, נקמה לעוד מאות שנים. רק בתקשורת מספרים סיפורים ומשקרים על העולם. לא יהיה שלום.
חיזבאללה ונסראללה מתנגח בישראל. אין לו יכולת. פעם הייתה לו משענת מסוריה, עיראק ואיראן. היום אף אחד לא תומך בו. צה"ל מפוצץ את כל הטילים והתחמושת שמגיעים מכל מיני מקומות, או שהמורדים מפוצצים או דאע"ש או כל מיני גנבים בדרך.
מזרח ירושלים, חברון וכל האזור מסביב רוצים לפגוע ביהודים. מצאו פטנט חדש, פוגעים ביהודים ואומרים, זה חולי נפש, זה לא בכוונה, בטעות. שיטה חדשה.
ירדן, המלך בבועה, לא יודע מה לעשות, לא יכול לדבר. יש מסתננים סורים, עיראקים, פלסטינים ודאע"ש בכל ירדן. לא יכול לעשות כלום. מחכה אולי תהיה מדינה פלסטינית, חס ושלום. יושב בשקט ולא מתערב, מפחד שיהרגו אותו.
איראן תהיה מתחת לקרקע, הולכת ומתה. תהיה מהפכה. מעלימים את האזרחים שלהם. הכל יתפוצץ כמו חומר נפץ. תשעים אחוז מהאיראנים רוצים שלום עִם ישראל. רק השלטון שלהם, ממשפחת נסראללה וחיזבאללה, רוצים להרוס את העולם. האיראנים האמיתיים רוצים חיים מודרניים, לא לחיות חיים עתיקים של פעם. איראן, טומאה בתוך טומאה, בסוף הכל יתפוצץ להם בפנים.
ארה"ב, לטראמפ אין חוכמות, הוא לא מאיים, הוא מְבצע. כל מה שאומר – עושה. עשה ועושה. מעניינת אותו ההצלחה של ארה"ב ולא שלו. טראמפ רוצה להצליח והקדוש-ברוך-הוא מוליך אותו צעד-צעד.
רוסיה, פוטין רוצה כלכלה טובה. יש לו יחסים טובים עִם ישראל וגם עם מדינות ערב. הוא אוהב את ישראל יותר מכולם ומעריך את ישראל בשקט. פוטין - אם יגעו בו, ישתולל. אם לא יגעו בו, לא ישתולל.
צפון קוריאה, אם לא יזרמו עם ארה"ב, הרעב יאכל אותם. כל מי שזורם עם ארה"ב, עם טראמפ, עוזרים לו ומצליח.
באירופה יש שנאה מול היהודים, שנאה שהולכת ומתגברת מיום ליום, שנאה שמכפילה את עצמה יום-יום. אזרחים, שוטרים וחיילים שונאים ורוצים לפגוע ביהודים שגרים בחו"ל, מגרשים אותם לארץ ישראל ואומרים להם: 'בגללכם אנחנו סובלים, תסתלקו מפה'.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל היהודים שגרים בחו"ל: 'פעם הגנתי ושמרתי עליכם, עכשיו לא מגן ולא שומר. תבואו דחוף, תעלו דחוף לארץ ישראל הקדושה, פה אני אגן ואשמור עליכם. צריכים לבוא דחוף לארץ ישראל. לא לחכות. אם אתם מתמהמהים ומחכים – לא אשמור ולא אגן עליכם, אתם תהיו בסכנת חיים. הזהרתי אתכם'.
כל מי שנוגע במדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא נותן לו 'כדור של אש תבערה' והורס את אותה מדינה. כל מדינה שהיא נגד ישראל, הקדוש-ברוך-הוא נותן לה את ארבעת איתני הטבע, כדי שלא תפריע לישראל.
בורא עולם מבקש ומצווה את ממשלת ישראל ליישב יישובים בנגב, בגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון ובנימין, מדבר יהודה, בערבה ובקעת הירדן. באים עולים חדשים ויעלו עוד בהמוניהם, צריך להכין להם בתים מראש. מבקש הקדוש-ברוך-הוא להפסיק לגור בטבור הארץ, תפסיקו לבנות במרכז הארץ. לפזר יישובים בכל ארץ ישראל.
בישראל הכלכלה הטובה בעולם. להפסיק להתנגח בממשלה, תפסיקו לחפש אשמים וכיסאות לשבת. כל ישראל יהודים, צריך אחדות ושלום, אין לנו מדינה אחרת. לא רק שאין מדינה אחרת, אלא ששבעה וחצי מיליארד בני אדם בעולם הולכים לגרש ולזרוק את היהודים מאירופה וארה"ב ומכל המקומות ולשלוח אותם לארץ ישראל. רוב העולם מוסלמים. תראו את זה עין בעין, סבלנות. הכל כתוב. תשמרו את המסר הזה.
להיות מלוכדים ובורא עולם מעל כולם. לקיים את עשרת הדיברות ושתהיה אהבת חינם בעם היהודי.
עוד פעם מבקש בורא עולם מכל היהודים בחו"ל, לבוא לגור פה בארץ ישראל. יש מקום לכולם בארץ ישראל. ארץ ישראל זה אבא ואמא. לגור בארץ הקודש זה כבוד של כל יהודי.
בחגים הבאים לקראתנו, ראש השנה, יום הכיפורים וסוכות – יהודים, להישאר בארץ ישראל. אין בעולם מקום יותר קדוש מארץ ישראל! ואין בעולם צדיקים מעל אברהם, יצחק ויעקב, והאמהות ורחל אמנו. אין מעליהם בעולם, לא מגיעים לאחוז אחד מכוחותיהם. לא רק זה, בורא עולם מבקש, שהיהודים שגרים בחו"ל הם שיבואו לבקר בקברי הצדיקים בארץ ישראל ובכותל המערבי. שיבואו לתור בארץ ישראל, לראות איזו ארץ מיוחדת ולבוא לגור כאן.
הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן, על היהודים שגרים בארץ ישראל.
רוב תאונות הדרכים, נגרמות מרשלנות של נהגים.
צריך להיזהר מאוד מאוד מערבים בעלי תעודת זהות כחולה. מסוכנים מאוד.
הורים, לשמור על הילדים מהתבוללות, שתיה חריפה, סמים והימורים.
יימשכו שריפות ורוחות קשות, סערות וצונאמי, שיטפונות, התפרצויות הרי געש ורעידות אדמה.
'משיח חי בדורנו, בארצנו' - לומר שלוש פעמים ביום, בשביל להעיר את הנשמות בעולם. בעולם למעלה ובעולם למטה שומעים כל מילה ומילה שקשורה למשיח. כשאומרים 'משיח חי בדורנו ובארצנו' זה נותן תזוזה למטה ולמעלה. רוב העולם יודעים בוודאות שיש משהו בישראל, לא יודעים להסביר, לא יודעים איך זה עובד 'משיח', איך אדם פשוט, בוחר אותו הקדוש-ברוך-הוא ועושה ניסי ניסים. הכל הולך לכיוון גילוי משיח. גם משיח מחכה, בהמתנה כמו כל עם ישראל להוראות של בורא עולם. יש למשיח תוכניות של בית המקדש השלישי, משיח מתגלה ובמקביל בונה את בית המקדש השלישי! לא מחכה יום אחד!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

תגובות

רשומות פופולריות