מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת שופטים תשע"ח


בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת שופטים תשע"ח
נמסר ביום ראשון, א' באלול תשע"ח 12.8.18 | 8:30

בורא עולם אבא שבשמיים, מנהיג את העולם, את השמיים, את המלאכים, את הכוכבים ואת כל מה שיש בכדור הארץ, בני אדם, חיות ובהמות, עצים וימים, שליטה מלאה של הקדוש-ברוך-הוא. משתמש הקדוש-ברוך-הוא באיתני הטבע כדי לחנך את העולם לדרך הטובה והנכונה. מאות שנים זה לא היה מורגש, אבל משנת תש"ח (1948) כשהתחילה הגאולה בעם ישראל וממשיכה עד הרגע הזה, מרגישים כל דבר. אם בני האדם חושבים שהעולם מתנהל רגיל בטבע ואין מנהיג - טעות חמורה בידיהם. הם לא מספיק משכילים להבין את העולם, איך הוא נברא ואיך הוא חי וקיים.
הכל מתחיל בקדוש-ברוך-הוא, הכל מסתיים מהקדוש-ברוך-הוא והבחירה בידינו לבחור טוב או רע, לבחור בברכה או בקללה, ובורא עולם מאיר לאדם לדעת מה טוב ומה רע. אדם יודע מה טוב ומה רע ובכל זאת לפעמים בוחר ברע, אם כדי לקצר דרכים ולצאת מהר מכל מיני בעיות. בסוף יוצא שהדרך העקומה היא הדרך הכי ארוכה.
חמאס, זרע עמלק. אין בהם אמונה, לא דעת, לא חוכמה ולא תבונה. הם נלחצים כשצה"ל מפציץ מקומות מיוחדים והם צועקים 'הפסקת אש', כמו שהיה בעשר המכות במצרים, פרעה מתעקש – מקבל מכה, מתעקש – מכה, עד שבאה מכת הבכורות וגמרה אותו לעולמים. ישראל מתנהלת עם החמאס בכפפות של משי. יש לזה סיבות רבות. מִשחקים, מחבואים, תוקפים ובורחים, בלונים, החמאס מכין עצמו כל פעם מחדש, מתעצם ושוב מתחיל להפריע. מה שהממשלה וצה"ל עושים זה הדבר הכי טוב: מפוצצים ומפציצים מהאוויר מבלי שחיילי צה"ל יכנסו רגלית. המלכודות שהכינו היום הן פי-מאה מהמלכודות שעשו לפני 4-5 שנים במבצע צוק איתן.
עם ישראל צריך לסמוך על הממשלה שעושה עבודתה בנאמנות לטובת צה"ל ולטובת עם ישראל. ממשלת ישראל, הקבינט, המוסד והשב"כ חכמים גדולים מאוד, הם יודעים בדיוק מה הם עושים.
ברצועת עזה יש הרבה טילים, נשק ופצצות בתוך המנהרות מתחת לאדמה, שמגיעים דרך מצרים, דרך מדבר סיני, דרך סירות דייגים ודרך משאיות עם חומרי חבלה. להיות ערניים מול החמאס. חיילי צה"ל - להיות ערניים ועוצמתיים בבסיסים הצבאיים, לא להגיד 'לי זה לא יִקרה'.
אזרחי ישראל, לסמוך על ממשלת ישראל, משרד הביטחון וצה"ל, הם יודעים יותר מכל אזרח, מה טוב ביותר לעשות. לתת להם לעבוד בשקט.
מצרים כאילו רוצה שיחות להפסקת אש, יש לה אינטרס. סיסי יודע שישראל מגינה ושומרת עליו ועוזרת למצרים כלכלית, מדינית ועוד בהרבה תחומים. גם ארה"ב עוזרת למצרים ולכן סיסי מוכן לפעול להפסקת אש.
חמאס לא מעניין אותם כלום, ממשיכים עם המנהרות לחפור ולחפור ולחפור. חושבים שישראל חוששת מכל הטילים והתחמושת שיש להם, חיים באשליות. ישראל עושה טוב את החשבון שלה, מתי להילחם ומתי לעצור. לא בגלל החמאס ולא בגלל שום דבר אחר.
תורכיה, הקדוש-ברוך-הוא מפיל להם את הכלכלה עד הרצפה, מסבך ומסכסך ביניהם.
איראן גם כן, הקדוש-ברוך-הוא מפיל להם את הכלכלה עד הרצפה ומסבך ביניהם.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לעולם כולו: 'הזהרתי ואני מזהיר עוד פעם: כל מי שפועל נגד ארץ ישראל הקדושה ונגד היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, הקדוש-ברוך-הוא מפרק אותם לחלקים, הורס להם את המדינה, נותן להם מחלות וצרות, הורס להם את החיים, מסבך אותם עם השכנים ועם עצמם והורס להם את הכלכלה. הקדוש-ברוך-הוא עושה כך לתורכיה. הורס אותה כבד, כדי שיום אחד יבואו ויבקשו עזרה וסיוע מארץ ישראל ואז כולם ידעו בעולם מי זה הקדוש-ברוך-הוא.
בסוריה ימשיך ההרג והמרד ולא יעצור. אי אפשר גם לעצור את זה. כמויות הדם רבות ביותר וזה לעולמים.
נסראללה וחיזבאללה, הפסיקו להעריך אותם. עזבו את נסראללה הרבה אנשים, הפסיקו להעריך אותו. הוא מלא כסף, מלא כסף! כולם הרגישו שהם עובדים אצלו, פועלים שלו. נסראללה סתם נובח, הוא אפס אפסים. הפסיקו להעריך אותו גם בגלל שצה"ל מפוצץ את כל הנשק והתחמושת שמגיעים מאיראן או ממקומות אחרים. יש לנסראללה תחמושת ישנה שאין בה כל ערך. כל חתול יבוא היום שלו...
ירדן, המלך עבדאללה לא מדבר, משלב ידיים, מחכה להצעות מארה"ב. אין לו יכולת לדבר אל עמו. הפליטים והמסתננים התרבו מאוד מאוד ועוד מעט, קרוב היום שיהיה להם רוב בשלטון בירדן.
אירופה נמצאת בחנק מהפליטים והמסתננים, אין להם תשובות מה לעשות איתם. הפליטים והמסתננים מועכים אותם, גונבים אותם, רוצחים ואונסים אותם, לממשלות באירופה אין שליטה. אירופה נתנה לתורכיה מאות מיליוני דולרים כדי שיחזיקו את הפליטים ואת המסתננים אצלם, ארדואן שיחרר את כולם ואת הכסף לקח.
ארה"ב, הנשיא טראמפ רוצה לתקן את העולם. הוא איש שלום ואוהב שלום, חלק אוהבים אותו, חלק אוהבים את תוכניותיו וחלק מתהפכים לאויבים. בסוף הטוב ינצח. טראמפ נבחר על-ידי הקדוש-ברוך-הוא, בא לעשות סדר ושלום בעולם.
רוסיה לא מתלהבת מהתוכניות שלו, זה פוגע לה בכלכלה. פוטין נלחץ ולא מוכן להתחבר לתוכניותיו של טראמפ.
צפון קוריאה לא מדייקת עם ארה"ב, לא מדייקת בהחלטות שסיכמו עם טראמפ. טראמפ יודע היטב שהם לא אמיתיים, העיקר שיש שקט באזור. קים לא יודע מספיק שארה"ב יודעת על כל צעד ושעל שלו, כל נשימה ונשימה, איפה הוא נמצא בכל שנייה ושנייה ומה הוא עושה. אם היה יודע אולי היה משנה את דעתו לטובה.
אבו מאזן אין לו ערך, לא שומעים אותו, לא רמאללה, לא מזרח ירושלים ולא כל האזרחים שתמכו בו פעם. לא מעריכים אותו.
מזרח ירושלים, ליבם לא נקי מול היהודים, חלק מהם אכזריים מאוד. יהודים צריכים להיזהר מאוד, מהפועל הפשוט ועד הפועל הראשי. יהודים להיזהר מהם מאוד מאוד מאוד, יש להם תוכניות לפגוע קשה ביהודים במזרח ירושלים.
ימשיכו אסונות הטבע, שריפות ואש, רוחות קשות, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, הגלים בים יתפרצו החוצה. אין רוגע, לא יודעים מה קרה בעולם, אבל העם היהודי חייב לדעת שאת זה עושה הקדוש-ברוך-הוא, מְנַעֵר את כל העולם, מְנַעֵר את הטומאה מהעולם ומעורר ואת כל העולם ואת עם ישראל בתשובה, זה אך ורק לגילוי משיח בפרהסיה.
הורים שישמרו על ילדיהם, מהתבוללות, שתיה חריפה, הימורים וסמים.
משיח נמצא, כל היהודים יודעים שכל מה שקורה, זה מהקדוש-ברוך-הוא לעניין גאולה ומשיח.
בקרוב מאוד מאוד יגידו ארה"ב, אירופה, אפריקה ואסיה פה אחד: 'כל הצרות שיש לנו זה בגלל היהודים שגרים בתוכנו וחיים פה אצלנו. אנחנו בצרות וקשיים מהאש, מהרוח ומהמים, בסיבוכים וסכסוכים בכלכלה ובביטחון, בגלל היהודים שגרים באדמתנו'. כל הארצות והגויים על פני כדור הארץ יגידו ליהודים: 'תסתלקו מפה! לכו לארצכם, לארץ מולדתכם, לארץ ישראל. אנחנו סובלים בגללכם'. זה יהיה אחד מפלאי עולם! כמו סיפורו של יונה הנביא שזרקו אותו מהאוניה - והים שתק.
משיח חי וקיים בדורנו, עובד ופועל. נשאר לכל אזרח יהודי לבקש 'משיח חי בדורנו' שלוש פעמים ביום בוקר, צהרים וערב. לבקש ולומר 'משיח חי בדורנו' - בביטחון מלא. אין אחורה. משיח נמצא ופועל, חי וקיים, עוזר ופועל. כל יהודי יש לו זכות להיות במעגל הראשון וְלִחיות לחיי עולמים. לבקש 'משיח חי בדורנו' - שלוש פעמים ביום.
כל האימהות בשמיים מחכות בתופים ומחולות וריקודים. אומרות – הגיעה השעה, השעה הגיעה! הגיעה השעה, השעה הגיעה! מחכים ומצפים.
הקדוש-ברוך-הוא בהרף-עין מסדר הכל ואנחנו מחכים. אסור לשאול ולהתחכם עם בורא עולם באיזה שעה, מתי, באיזה יום ובאיזה חודש. לא שואלים שאלות. מבקשים מבורא עולם שימליך את מלך המשיח בפרהסיה. רובם יודעים מי זה המשיח. לבקש מהקדוש-ברוך-הוא ללא תחכומים, להישאר תמימים. יבוא היום, פ ת א ו ם, בהרף-עין, כולם יידעו. זה הזמן? – כן! הזמן קרוב ביותר? – כן! עם ישראל יגידו 'נעשה ונשמע'. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שנגיד 'משיח חי בדורנו'. שכל היהודים יבקשו שמשיח ייצא בפרהסיה, במקביל – הרוב מכירים אותו!


תגובות

רשומות פופולריות