מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת בלק תשע"ח



בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת בלק תשע"ח
נמסר ביום ראשון, י"א בתמוז תשע"ח 24.6.18 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, מאריך אף עד גבול מסוים. הקדוש-ברוך-הוא מאוד רכושני כלפי ילדיו היהודים ולא אוהב שפוגעים בהם. מי שפוגע ביהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה אדמת הקודש, ומתנגח עִם עַם ישראל שגר בארץ ישראל הקדושה, לא משנה אם הוא אדם פרטי, ראש ממשלה או כל אדם אחר בעולם או אם זו מדינה, הקדוש-ברוך-הוא מזהיר אזהרה ללא תנאים: אם ירצו לפגוע ביהודים שגרים בארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא, ללא שום אזהרה, ינחית עליהם הנחתות קשות ביותר, כולל את עשר המכות שהיו במצרים. אנחנו בדור מתקדם והמכות יהיו לפי הדור הזה.
מדינת ישראל, ארץ ישראל ארץ הקודש והיהודים שגרים בה, לא צריכים להיות מאוכזבים מכל מה שקורה בעולם מול ארץ ישראל והיהודים שגרים בארץ ישראל. כל המדינות שבעולם צריכות את ארץ ישראל ואת עזרת היהודים שגרים בארץ הקודש. למרות שמאיימים בכל העולם - בורא עולם ימחק להם את האיומים ויהפוך אותם לשלום ואהבה. למרות ששורפים בארץ ישראל - הכל יתהפך עליהם וגם הערבים יקבלו שריפות. המוסלמים שגורמים לשריפות, מידה כנגד מידה לא פסקה מן העולם - הם יִשָרְפו, וגם יהיו להם שריפות בלי סוף.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל 'אל דאגה ילדיי, הכל יתחדש ויהיה כפל כפליים יפה טהור וטוב'. השריפות, השנאה הקשה של הפלסטינים, החמאס והמוסלמים, באים להעיר את היהודים שצריכים להפסיק להאמין בהם. להפסיק להאמין בחמאס ולהפסיק להאמין בכל הסובבים אותם, כי הם רק רוצים לחסל ולהרוס את ארץ הקודש, ואת היהודים שבה. הם לא רוצים שלום. זו סתם שנאת חינם ובצע כסף.
חלק מהגויים מגלים עכשיו את האמת שלהם, את השנאה שבלב. יהודים - לא להתבייש ולא להיות יפי-נפש. עם ישראל לא להגיד 'אני מודרני'. הרבה דורות לא הקשיבו לקדוש-ברוך-הוא, והקדוש-ברוך-הוא מתעתע ופוגע במי שלא מעריך את היהדות.
כל מדינה וכל עם – כבודו במקומו. העם היהודי מקומו בישראל. עם מובחר, עם סגולה שיש לו את הכוחות מבורא עולם ומסוגל לכל דבר, יש בו הכל. יש מדינה בעולם שיש בה גשם כל השנה, יש מדינה שיש בה חום כל השנה, מדינה שיש בה סוג מסוים של ירקות, מדינה שיש בה סוג מסוים של פירות, סוג מסוים של עצים, סוג של נשק מסוים או סוג של ים, ומה שיפה שבארץ ישראל - יש בה תמצית של כל מה שיש בעולם כולו, מכל המדינות. יש בארץ ישראל סתיו, חורף, אביב וקיץ, יש את כל הפירות הכי טעימים בעולם, את כל הירקות הכי טעימים בעולם, את הנשק והתחמושת הכי מתקדמים בעולם, מדענים הכי טובים בעולם, רופאים הכי טובים ויש עוד אין-סוף. ישראל היא תמצית של כל מדינות העולם. בארץ הקטנה הזו נמצאים תמצית של משאבי הטבע, נפט, גז ועוד והכל בקטן. קטן אבל עם ברכת ה'! הקטן הזה מבורך ולעולם לא ייגמר.
המקומות הקטנים בארץ ישראל מבורכים ולא יגמרו לעולם. המקומות הגדולים בחו"ל – נגמרים. עם ישראל וארץ ישראל הקדושה - המקום הקטן ביותר בעולם והמקום החזק ביותר כי ברכת ה' - ברכת הקדוש-ברוך-הוא באדמת הקודש וביהודים. לא הכמות היא העיקר, העיקר האיכות. ברכת ה' באיכות של עם ישראל. כל דבר קטן בארץ ישראל לא נגמר לעולם, בגלל הברכה שיש בו.
מדינת ישראל קיימת שבעים שנה, משנת תש"ח (1948) עד עכשיו. שבעים שנה של מדינת ישראל זה כמו קיום של אלפי שנים. כן, ארץ ישראל קיימת אלפי שנים בעולם. ההייטק, הרפואה, המדע, הכל קטן וכולם רוצים להידבק, לשאוב ולקחת מארץ ישראל הקדושה. כמו באסם של יוסף הצדיק, שאסף תבואה לשנה אחת והברכה שהייתה באסם הספיקה לו מעל שבע שנים. עד עכשיו נמצאת הברכה, מוסתרת. כדוגמת פח השמן, כמו טיפה ברחם שממנה גדל עובר, איברים ועצמות ונולד לאוויר העולם, כמו שמאַיִן בורא הקדוש-ברוך-הוא עולמות. ברכת ה' בארץ הקודש מדינת ישראל! ברכת ה' חלה אך ורק על היהודים בארץ ישראל בלבד!
כדור הארץ הוא כוכב מיוחד שאין כמותו בעולמות. הוא מורכב מהרבה כוכבים בשמיים, מכוכב יהלום וכוכב נחושת, כוכב שמש, כוכב זהב ומים, סוגי מתכות וסוגי אדמות. בארץ ישראל יש כל מה שיש בעולם כולו, בתמצית, בקטן, ומבורך עד אין-סוף.
הקדוש-ברוך-הוא יכול לעשות הכל, חיים ומוות בידי הקדוש-ברוך-הוא ויש לאדם את הבחירה "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". מקפיד הקדוש-ברוך-הוא הרבה מאוד על אלה שיודעים את ההלכה, על אלה שיודעים מה מותר ומה אסור בדת ישראל. מי שלא יודע שיחזור בתשובה. מי שיודע ולא מקיים, נקרא מזלזל ולא מאמין בקדוש-ברוך-הוא בכלום.
עשר הדיברות זה חוזה בין הקדוש-ברוך-הוא ליהודים. אם בחוקותי תלכו, יהיה לכם טוב עד בלי די. אם משנים את 'חוקותי', מקפיד הקדוש-ברוך-הוא על כל אדם דתי או לא דתי. הקפדה יתירה יש על האנשים הדתיים, הרבה יותר מאשר על הלא דתיים. בכל זאת, בורא עולם מחכה שיחזרו בתשובה. בורא עולם בחר את היהודים לתקן את העולם ולהחזיר את כולם בתשובה. הקדוש-ברוך-הוא בוחן כליות ולב, מדריך את האדם בדרך הטובה והאדם בוחר לאן ללכת, טוב או רע.

היהודים שבגרמניה, צרפת ואנגליה – לברוח מהר מהר מהר. למכור את הבתים בכל מחיר ולהסתלק משם מהר מאוד לפני שזה יעלה בחייכם. תבואו ותעלו אך ורק בארץ ישראל הקדושה ולא לאף מדינה אחרת בעולם.
בורא עולם מבטיח הבטחה לא חוזרת שכל היהודים שיבואו לגור בארץ ישראל ושגרים בארץ ישראל, יהיו מוגנים ושמורים מכל אדם בעולם. אתם לא מוגנים גם בארה"ב. יהודים מקומם, נשמתם ורוחם הקדושה – אך ורק באדמת הקודש. אין להם אף מקום אחר בעולם, רק ארץ ישראל הקדושה. לא לחכות, לא להגיד 'עד שזה יקרה אני אבוא בריצה', לא תספיקו. גרמניה תיגמר.
חמאס - שארית של עמלק שהשאיר שאול המלך. ישראל צריכה לעשות סוף עם החמאס, זה התיקון של ישראל, לגמור את החמאס כי הם מפריעים ליהודים. זה תיקון של שאול המלך שהשאיר שאריות מעמלק. עם ישראל מתקן עד עכשיו את עמלק. לא להאמין להחלטות החמאס - כי הכל שקר. הם ממשיכים לחפור מנהרות 24 שעות. העפיפונים הם כדי לבלבל את צה"ל ואת מערכת הביטחון כדי שלא יחפשו את המנהרות.
דאע"ש, הקדוש-ברוך-הוא הביא אותו כדי שיציקו לכל מדינות ערב ולחלק מהעולם. דאע"ש נמצא בכל פינה, לא מבחין בין ערבי, מוסלמי או נוצרי, משמיד הכל. אי אפשר לחסל אותו. יד ה' בדבר, כמו בסוריה.
ירדן, המלך במצוקה. היום החליט שצריך מדינה פלסטינית בירושלים. עכשיו הסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא כבד מאוד. עכשיו מיליוני פליטים יתחילו לאכול אותו ואת ירדן. ארה"ב לא תעזור לו.
רוסיה ראתה שטראמפ התחבר לקים ושקים עושה את רצון ארה"ב (בינתיים, שימשיך), אז פוטין מתחיל לחזר אחרי ארה"ב, שלא תיקח לו את צפון קוריאה, את המסחר.
הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה להחריב את העולם, הבטיח בזמן נֹחַ והמבול שלא יחריב את העולם. גם המנהיגים רוצים לחיות בשקט.
קים הבין ויודע שהכלכלה שלו נגמרה. לא רוצה להרעיב את עצמו ואת עמו.
הקדוש-ברוך-הוא רוצה להפוך את פצצת האטום של כל העולם לדרך טובה ולבטל את זה מהעולם. הקדוש-ברוך-הוא לא צריך אטום אם רוצה להחריב את העולם. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה להחריב. לא תהיה אינתיפאדה שלישית, לא תהיה מלחמת עולם שלישית, יש גאולה ומשיח ובניית בית המקדש השלישי.
איראן מתנפחת כמו טווס, פוחדת להילחם ישירות מול ישראל, יודעת שישראל יכולה להחריב את כל מפעלי האטום שלה. יש אנשים בתוך מפעלי האטום של איראן, שמוכנים בכל שניה לפוצץ ולהרוס את המפעלים, לפני שחיל-האוויר של צה"ל יגיע. חיל-האוויר יגיע וישלים את העבודה. חיילי הצבא האיראנים לא רגועים ולא שמחים במה שהם עושים, רע להם מאוד. הם יודעים שהם לא שייכים לסוריה ולא לאף אחד וסתם הורגים בהם בכל מקום, לחינם.
החיזבאללה לא מוצא חן בעיניו שהחיילים הסורים לא תלויים בו. חיזבאללה ימשיך במלחמה מול סוריה, הוא רוצה לשלוט בחיילים הסורים וזה יביא למלחמה ביניהם. הקדוש-ברוך-הוא מַקשה את ליבם של החיילים הסורים. הקדוש-ברוך-הוא מבלבל אותם ומסכסך את חיזבאללה ונסראללה עם החיילים הסורים. כל אחד חושב שהוא חכם יותר מהשני, מסבך ביניהם כדי שיעזבו את ישראל בשקט, כדי שעם ישראל ילמדו תורה ויתפללו בנחת.
העפיפונים, מצאו חלק מהפתרון, הכל בשקט. זה המכשיר שיפוצץ את העפיפון שיפול בתוך הרצועה. העפיפונים יתחילו ליפול בתוך הרצועה עצמה ובתוך עזה ויהיו להם שריפות. יהיו שריפות במקומות בהם גרים מוסלמים וערבים והכל יישרף להם. לא בישראל. כל רצועת עזה תעלה בלהבות.
תורכיה אבודה לגמרי, ארדואן מעלים אנשים כדי שלא יהרגו אותו. תהיה מהפכה או שארדואן ימות, ייהרג. הזמן שלו לחיות קצר. העם התורכי לא רוצה שמוסלמים ודאע"ש ישלטו בו. דאע"ש שולט בארדואן, ארדואן מקשיב להם. הכל יתפוצץ לו בפנים.
לבנון רוצה לחיות מההפקר ולחיות בשלום עם העולם.
תוהו ובוהו וגוג ומגוג ממשיך מחוץ לגבולות ישראל, מתגבר ומתגבר עד בלי די. כל שבוע יש התגברות של התוהו ובוהו והגוג ומגוג בעולם, בכל שבוע ושבוע מדינה ישראל ארץ הקודש מתחזקת, מטהרת, מתקדשת ומוגנת עד בלי די.
גשמים, שריפות, רעידות אדמה, רוחות ודברים משונים ימשיכו לקרות חזק בעולם.
יש ענן שעוטף את גבולות ישראל ומגן עליה. צה"ל ואנחנו נמשיך בדרך הטבע.
משיח שומר ומגן על צה"ל ועל האזרחים בעם ישראל. נתן הקדוש-ברוך-הוא להכיר ולהתקרב אל המשיח שעוזר לעם ישראל בסתר ובגלוי. משיח עובד יום ולילה. משיח לא שייך לאף מפלגה, לאף מגזר חרדי, הוא לא חרדי. משיח שייך לקדוש-ברוך-הוא בלבד, ללא תואר, ללא פרסומת ולא משנה מאיפה הוא בא, יש לו תואר מהקדוש-ברוך-הוא בלבד. לא שייך לממשלה, לא שייך לנשיא המדינה ולא שייך לאף מגזר.
מה שכתוב פה עכשיו זה לא משחק. מי שיזלזל, יסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא קשה. הלעג היה מזמן. גם למשה רבנו לעגו, הכעיסו אותו ולא רצו להיכנס לארץ הקודש. כל הדור הישן מת במדבר סיני, את קורח ועדתו בלעה האדמה ועוד הרבה דברים קרו.
משיח, כל נשמות עַם ישראל מחוברות אליו. שומע את כל נשמות היהודים, מתחנן לקדוש-ברוך-הוא שאף יהודי לא יפגע. כל אמא יהודייה בוכה על ילדיה ותפקידו של משיח צדקנו לבקש מהקדוש-ברוך-הוא שלא ייפגע אף יהודי, אף חייל צה"ל ואף שוטר יהודי או אנשי ביטחון, שיהיו מוגנים ושמורים!
משיח בן דוד גלוי הרבה יותר ממה שהיה, רואים אותו, אין סתר. שומעים אותו ורואים אותו, מחייכים אליו והוא מחייך לכולם ואוהב את כולם. משיח שליח ה' מושיע את כל עם ישראל, נותן להם תבונה ודעת מזכך אותם להידבקות לקדוש-ברוך-הוא. צריכים להיות מעגלים-מעגלים והקדוש-ברוך-הוא מכוון שכולם יהיו במעגל הראשון!

תגובות

רשומות פופולריות