מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת בחוקותי תשע"ח



בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת בחוקותי תשע"ח
נמסר ביום ראשון, כ"א באייר תשע"ח 6.5.18 | 8:30

ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אבא של שמיים וארץ, אבא של היהודים ובורא כל העולם, כל מה שברא בעולם הזה - ברא לכבודו. בורא עולם רוצה שהעולם הזה יהפוך לטהור וקדוש. העולם הרע, עולם של הרג, זימה, שוחד, גניבות ורמאות, הולך להיגמר ולהיכחד. בשבוע הזה, בהמשכו, ירגישו את זרועו של הקדוש-ברוך-הוא שהולך להגביר את המכות למכות הקשות ביותר שהיו אי-פעם: שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות וסופות, סכסוכים וסיבוכים בתוך מדינות וביניהן, סיבוכים בטיסות ובמטוסים, ברכבות ובאוטובוסים, הים ישתולל. בורא עולם אומר: 'קֵץ לרוע שבעולם, העולם הולך להפוך לעולם של שקט ושלווה, אהבה ושלום, חיים בריאים, טובים וארוכים, וליהודים חיים לעולמי עולמים. הקדוש-ברוך-הוא מבקש ומבקש בכל לשון של בקשה מכל היהודים שגרים בחו"ל, שהם לא בתפקיד מטעם מדינת ישראל, שהם לא בתפקיד שמחייב אותם להיות שם - לעלות דחוף לארץ ישראל הקדושה! בלי שום חשבון של כסף, פרנסה או מקצוע. לעזוב דחוף דחוף את ארצות הגויים בלי להתמהמה, בלי להסתכל אחורה, רק קדימה ולבוא לגור בארץ ישראל הקדושה, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון ובנימין, מדבר יהודה, ערבה ובקעת הירדן.
הקדוש-ברוך-הוא מתרה ומזהיר שהולך לתת מכות קשות ביותר בחו"ל ולא יוותר. מחוץ לגבולות ארץ ישראל יהיה תוהו ובוהו וגוג ומגוג והקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שהיהודים שגרים בחו"ל ייפגעו. זה מתחיל השבוע וימשיך ויתגבר עד בלי די. בורא עולם לא מחכה עוד. חיכה אלפי שנים, הקים את ארץ ישראל הקדושה בשנת תש"ח (1948), חיכה עוד שבעים שנה ולא מחכה עוד! מתחילת השבוע הזה ובהמשך עד בלי די, ייראו את המכות הקשות ביותר של הקדוש-ברוך-הוא אך ורק בחו"ל. לכן, מזהיר ומתרה הקדוש-ברוך-הוא ביהודים להתקפל משם, בלי לעשות חשבון לכסף. לברוח כל עוד נשמתם באפם ולבוא לגור בארץ ישראל הקדושה, שארץ ישראל הקדושה היא המקום המיועד ליהודים.
מחוץ לגבולות ארץ ישראל, מתחיל הקדוש-ברוך-הוא מהשבוע הזה, בגדול, לתת הנחתות קשות למי שמתנגד לקיום ארץ ישראל הקדושה: אסונות טבע, מכות טרור ומכות של תסבוכות. מי שלא יכירו או לא רוצים להכיר בארץ ישראל הקדושה - יחטפו מכות קשות ביותר. הקדוש-ברוך-הוא כרת ברית עם היהודים שיגורו בארץ ישראל. גויים שגרים בארץ ישראל, חלק מהם נמצאים בארץ ישראל כדי לשרת את היהודים בזמן שמשיח ייצא לאור בפרהסיה. הגויים שבארץ ישראל יצטרכו לעשות את העבודות של מדינת ישראל.
היהודים בארץ ישראל יהיו עסוקים בלימוד תורה ובתפילות. היהודים בארץ ישראל יכוונו את ארץ ישראל ואת כל העולם כולו. שידע כל העולם: ישראל סגרה שבעים שנה, ביניהם ארבעה יסודות, ואף אחד בעולם לא יכול לעשות משהו נגד ארץ ישראל הקדושה!
הקדוש-ברוך-הוא אוהב את ישראל, את היהודים שגרים בארץ ישראל וירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל. כל מדינה בעולם שעיניה בראשה, מקימה שגרירות בירושלים. מי שלא רוצים להקים שגרירות בירושלים, מי שמתנגדים לארץ ישראל, ייכנס בהם פחד, חרדה, רעדה, חלחלה ואֵימה. לא יהיה להם לא יום ולא לילה. בסוף, כל העולם יבין שהם חיים בזכות ארץ ישראל הקדושה.
איראן חיה בפחד, שולחת זרועות זרועות. יש בתוך מפעל האטום אנשים שהם לא של איראן. הכל מסובך ובסופו של דבר הם יגרמו למפעל הזה להתפוצץ בתוך עצמם ויפגעו המון אנשים באיראן. זה נקרא "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה".
יד אלוקים מדריכה את ישראל במדע, בטכנולוגיה, בכל ההמצאות והסטארט-אפ ובתפקידים חשובים ביותר בעולם, זה מהקדוש-ברוך-הוא. כל מי שלא מאמין ולא יאמין בארץ ישראל הקדושה וביהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה - יקבל מכות והנחתות קשות שעוד לא חלם עליהן.
לצבא-הגנה-לישראל יש צינור אלוקי שמכוון את כל חיילי צה"ל, גם מגן ושומר עליהם וגם מכוון אותם בכל מקום בארץ ובעולם. הקדוש-ברוך-הוא ציווה את ארץ ישראל, ארץ הקודש, אך ורק ליהודים - אדמה טהורה וקדושה, פתח השמיים וזה לא ישתנה ולא ישנה לעולמי עולמים. כמו שבאיטליה גרים איטלקים, בתורכיה תורכים ובצרפת גרים צרפתים.
סוריה לא יעזור לה כלום היא תיהרס כליל. כולם מתאמנים בסוריה, היא כמו כדור פינג פונג, כל מדינה שבאה, נותנת לה בעיטות קשות והולכת. אף אחד לא בא ללטף אותה. העם הסורי הוא האכזרי ביותר בעולם.
הקדוש-ברוך-הוא עושה הכל כדי שיהיה שקט בגבולות ישראל.
חיזבאללה ונסראללה מת מפחד. הוא מחפש אם יש אנשי מוסד בבונקרים ובמקלטים שלו, מפחד שיהרגו אותו. אל תפחד שיהרגו אותך, אתה תמות לבד.
עיראק הרוסה ואין יסוד, מגדל בבל, כל המפלגות במחלוקות, עמוד שידרה שבור.
במצרים רעב כבד מתפשט. קיצוניים, דאע"ש וחמאס רוצים לפגוע בסיסי, דאע"ש רוצה לפוצץ את סכר אסואן מיידית. סיסי המנהיג הכי טוב למצרים, צריך לשמור על עצמו כל הזמן. כל שבועיים להחליף את האנשים סביבו, לבדוק את האוכל שלא ירעילו אותו. הוא הטוב ביותר למצרים. סיסי יתאמץ - יתקן את הכלכלה במצרים. להשקיע בכלכלה ולא בביטחון.
אבו מאזן חושב שבדיבורו ולשונו החלקלקה, לשון הנחש, יהפוך את כולם נגד ישראל.
ישראל לא אוהבת מלחמה ולא רוצה מלחמה, לכן לא מפציצים. העפיפונים - יִמָצֵא להם פתרון טוב. המוח היהודי - יש לו פתרון לכל דבר.
תורכיה, ארדואן עושה רעש בדיבור. הוא שבור ורצוץ, כפוף, כאוב, פוחד ומסובך. אין לו כוח, אין לו מוח, נמצא מנופח ומרחף.
ארה"ב צמודה לישראל חזק. טראמפ שמח לראות את עוצמתה של ישראל ורואה שכל העולם מתייעצים עם היהודים. יודע שהיהודים, עַם ישראל אוהב שלום ורודף שלום.
פוטין אוהב את היהודים בעקיפין. רוסיה מתפרנסת ממכירת נשק ותחמושת שמוכרת לעמים.
צפון קוריאה, קים ראה שכולם נגדו וירד מהעץ הגבוה. מנסה לעשות שלום למרות הנשק והתחמושת, פוחד על עצמו יותר מאשר על אחרים. מנסה לעשות שלום באזור שלו ובגבולות שלו ולעשות את התוכניות שלו בשקט. אחר כך ירים ראש ויאיים עוד פעם.
ירדן מקבלת עזרה וְהַכְוָנָה מישראל, ישראל מגינה עליה, מיליוני פליטים אוכלים ודוחסים אותה.
מזרח ירושלים, הגדה המערבית, חברון, שכם וג'נין, חלק מהאנשים שם אכזריים ביותר. יש להם נשק פרימיטיבי ונשק משוכלל, חלק בעלי תעודת זהות כחולה שמבלבלת את כולם.
יהודים יקרים, לא לתת לילדיכם להתבולל בגויים. לשמור אותם מסמים, שתייה חריפה והימורים. חבל עליהם - מלח הארץ.
רוב תאונות הדרכים בארץ ישראל נגרמות בגלל טלפונים ניידים, הודעות סמס וואטסאפ, הגורמים לקצר את חייהם של בני האדם או לפצוע אותם. אין לאן למהר, הממהר מצטער, הפזיזות מהיצר הרע.
מזג האוויר בארץ ישראל - הכל מהקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא מעורר את עם ישראל ואומר להם: אני פה שולט. תאמינו בי. אני אבא שלכם.
יהודי יקר, סמוי מן העין יש בו ברכה. אנשים במתח עד שייצא משיח צדקנו. הקדוש-ברוך-הוא אומר: כולם יודעים מי זה המשיח ולמה שותקים?! אם לא ייצאו בקריאה גדולה כל גדולי ישראל - הקדוש-ברוך-הוא ייתן להם בינה ודעת ואמונה בחזיונות, לבקש את מלך המשיח ולדבר מי זה המשיח, גם נשותיהם יעזרו להם לקבל ביטחון ואמונה. הַהַמְתָנָה היא הדבר הקשה ביותר. כשאדם צריך לזכות ומחכה - יקבל מהקדוש-ברוך-הוא ישירות.
המצפים והמחכים, לא להתייאש - זה רצון ה'. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שייפסקו לעם ישראל כל הייסורים והכאבים. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהמשיח יתגלה בשמיים ובארץ, שבשמיים מכוונים ועוזרים לו להתגלות. משיח עובד עשרים וארבע שעות, גם כשהוא נח, גם כשישן, גם כשעובד. גם 'היחידה' עובדת, גם משיח תחתון עובד וגם משיח עליון עובד.
הקדוש-ברוך-הוא נתן הוראה לגילוי משיח! מחכה הקדוש-ברוך-הוא שיבואו מהרבנים ומאנשי התורה הגדולים ויבינו ויבקשו: 'רוצים משיח צדקנו'. ימשיכו לקבל חזיונות. אין פרימיטיבי ואין מודרני, עולם מתנהג כמנהגו. תודה לקדוש-ברוך-הוא על כל הטוב שנותן לעם ישראל!


תגובות

רשומות פופולריות