מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת בשלח תשע''ח



בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת בשלח תשע''ח
נמסר ביום ראשון, ה' בשבט תשע"ח (21.1.18) | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, עושה בעולם כולו - מחוץ לגבולות ארץ ישראל הקדושה - גוג ומגוג ותוהו ובוהו. אסונות טבע, סופות קשות, שריפות קשות, רעידות אדמה קשות, רוחות קשות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש ואסונות באוניות, במטוסים ורכבות, באוטובוסים ומכוניות, ואסונות ברכבלים. ביחד עם זה, עושה סיבוכים וסכסוכים כמעט בכל מדינה, עושה הכל כדי שהיהודים יברחו משם ויעלו לארץ ישראל הקדושה. וכל זה למה? כי כל ארץ שמפריעה ליהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה - תחטוף מכות קשות ביותר. הקדוש-ברוך-הוא מבלבל את השפה שלהם, את הדיבור שלהם וככה הם מסתבכים עם העולם.
בארץ ישראל הקדושה הכל טוב מאוד. נדל"ן בונים בשפע, כבישים בשפע, עבודה בשפע, הגנה ושמירה לכל היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, ובכל זאת צריך לקיים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.
מדינת ישראל בת 70 שנה! המספר 70 הוא לא סתם מספר, זה מספר שהקדוש-ברוך-הוא אוהב, יש בו דברים טובים. בשנת 70 למדינת ישראל, יִקרו דברים טובים לעם ישראל!
הגשם שירד ויורד בארץ ישראל - גשמי ברכה, גשמי ניקיון ובריאות, גשמי פרנסה ושמחה, גשמים שמגרשים ומשמידים את כל החיידקים והווירוסים מארץ ישראל.
הבטיח הקדוש-ברוך-הוא למרים אחות משה ואהרון, שהכנרת תמיד תתמלא מים. יחסר מים – תתמלא חזרה במים, לעולמי עולמים! הכנרת היא חַיוּת לארץ ישראל הקדושה, יש בה ברכת ה'. הכנרת - ים קדוש! בירך הקדוש-ברוך-הוא את מרים: הכנרת, תהיה לדורי דורות! הקדוש-ברוך-הוא משגיח על הגשם שיורד בארץ ישראל - גשמים מבורכים!
במצרים יהיו סופות קשות וגשמים לא מבורכים, גשמים לא של שמחה, גשמים של כאב ובעיות. דאע"ש משגע את סיסי, דאע"ש משגע את החמאס. דאע"ש הם שליחים שנשלחו מהקדוש-ברוך-הוא להפריע למפריעים לעם ישראל שגרים בארץ ישראל. המוסלמים הקיצוניים כועסים, הם בשיגעון על סיסי. במצרים אין מה לאכול, במצרים עצובים, נראים ממש עבדים, אין שמחה, נפשם שבורה, הם בדיכאון עמוק, אין אוכל ואין פרנסה, אין מים, אין חַיוּת.
חמאס ימשיך לחפור מנהרות. כל עוד לא מנקים את 'ראש הנחש', ימשיך לחפור.
תודה לקדוש-ברוך-הוא בשם כל עם ישראל, בשם כל היהודים, שנתן במוחם של המדענים להמציא את הפטנט הזה - המכשירים שמגלים את המנהרות! כל בוקר צריך להודות לקדוש-ברוך-הוא על המכשיר הזה, שבזכותו לא יוכלו לחטוף חיילי צה"ל, לחטוף שבויים, חלילה, כדי שלא לבייש את עם ישראל.
אבו מאזן והחמאס פועלים שניהם ביד אחת, במטרה לפגוע ביהודים שגרים בארץ ישראל. שניהם מתכננים איך לרמוס ולפגוע בישראל, רוצים רק כסף וכסף. לא אכפת להם בכלל מירושלים, הם רוצים רק להרוס ולהרוג.
הקדוש-ברוך-הוא מקשה את ליבם של הערבים והמנהיגים שלהם, שיתעקשו על דברים שוליים וטיפשיים, כדי שאף מדינה בעולם לא תבין מה הם רוצים, וכולם יתנערו מהם ולא יאמינו להם.
בעיראק ממשיכות ההתאבדויות והמתאבדים למיניהם, אין דין ולא יהיה דיין.
ירדן, המלך ביקש מישראל להתנצל כדי שלא תהיה מהפכה בירדן. לכן ישראל התנצלה ותפצה אותם בכסף.
כל העולם זקוקים ליהודים שגרים בארץ ישראל בלבד, אם זה בביטחון, אם ברפואה, אם בהגנה ושמירה ואם בפרנסה.
באירופה, המסתננים והמוסלמים עושים ויעשו נזקים קשים ביותר. אירופה תהפוך לאפר ואבק, המוסלמים והמסתננים ישלטו בה. כדאי ליהודים לברוח משם! עוד פעם מזהיר אותם הקדוש-ברוך-הוא. עוד שבוע עבר, ומזהיר אותם לברוח משם, כי יתחילו לפצוע ולהרוג יהודים. אל תחכו לנס!
תורכיה וסוריה, יהיו ביניהם סכסוכים קשים ביותר.
סוריה תמשיך להיות מושפלת והרוסה. הקדוש-ברוך-הוא לא מוותר לסוריה על שעינו והרגו חיילי צה"ל במלחמת יום כיפור. אז יהיו סיבוכים וסכסוכים בין תורכיה וסוריה, כל עוד שממשיכים להפריע לארץ ישראל הקדושה. מי שמפריע – חוטף מכות קשות מהקדוש-ברוך-הוא.
איראן, המפגינים יגבירו עוד מעט את הפגנות, תגבורת גדולה מאוד, פי כמה וכמה וכמה, בגלל שנרצחו המון איראנים שבויים. הקדוש-ברוך-הוא מסנוור את עיניהם של אנשי השלטון, מבלבל אותם, הם כותבים דברים שקריים וזה יביא להם התקוממות ומהפכה בטבע, מאליו.
רוסיה, פוטין לא מתערב לטוב ולרע, העיקר למכור תחמושת ונשק. לא רוצה שאף אחד יהיה מעליו, מארצו או מחוץ לארצו.
ארה"ב, טראמפ כבר התחיל וממשיך לתכנן את העברת השגרירות לירושלים, הקדוש-ברוך-הוא מכוון אותו. הקדוש-ברוך-הוא מקשה על הערבים שמפריעים לישראל, הם מנבלים את פיהם ודיבורם, רוצים לפגוע ופוגעים בעם ישראל, אז טראמפ מטפל בהם. ירצו או לא ירצו – שגרירות ארה"ב תקום בירושלים!
איך שהִקשה הקדוש-ברוך-הוא את לב פרעה במצרים, כך מקשה את ליבם של כל הערבים והמנהיגים שלהם. הם משתגעים בתוך עצמם, מתגרים בישראל ובארה"ב ומסתבכים - והמכה תגיע.
משיח איש האלוקים, שבחר אותו הקדוש-ברוך-הוא. נתן הקדוש-ברוך-הוא חזיונות לרבנים וכבר התחילו לדבר ולצייץ. רב אחד פָּתַח פֶּתַח, אזר כוח, אומץ וביטחון ודיבר מה שדיבר. הוא נתן כוח שיוכלו אחרים, שיש להם את הזכות וקיבלו את החיזיון - לפרסם במי בחר הקדוש-ברוך-הוא למשיח עבדו ולעם ישראל, למרות שמשיח פועל ועובד, מנטרל את כל הטומאה מעם ישראל, נותן שמחה, הגנה ושמירה לעם ישראל. משיח תפקידו לעשות שלום והגנה בגבולות ישראל, ולעזור לעם ישראל!
יהודים יקרים, זו התקופה וזה הזמן לגילוי משיח! היו הרבה תקופות וחלפו, ועכשיו זה הזמן, רציני ביותר! מדינת ישראל בת 70 שנה, אצל הקדוש-ברוך-הוא המספר 7 מסמל דברים טובים. העלייה לארץ ישראל היתה פעם מוגבלת וסגורה, והיה קשה להגיע לארץ ישראל - היום העלייה פתוחה לכל היהודים בעולם לעלות לארץ הקודש והבחירה בידי אדם. הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים בחו"ל: 'אני מתעקש אִתכם, מחכה לכם וכל רגע יכול להפסיק לחכות לכם, כדי לְזַכות אתכם להיות במעגל הראשון עם היהודים שגרים בארץ ישראל! אני הקדוש-ברוך-הוא אומר לכם, אני נותן לכם מכות בחו"ל דרך הגויים, להציק לכם כדי שתעלו לארץ ישראל, כדי שתהיו במעגל הראשון'.
יהודים יקרים, נשאר לנו לשמוח ליום המיוחל! רב אחד דיבר בפרהסיה ובבירור. אמרנו שהקדוש-ברוך-הוא יפריע להם עד שידברו ויגידו כל מה שראו בחיזיון. כל היהודים מחכים ליום המיוחל להיות במעגל הראשון עם משיח צדקנו לעולמים!


תגובות

רשומות פופולריות