מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א ערב ראש השנה תשפ"א

 

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

ערב ראש השנה תשפ"א

נמסר ביום ראשון, כ"ד אלול תש"ף (13.09.20 08:30)

 

במשך כל השנה, נותן בורא עולם את הבחירה החופשית לאדם להתנהל כרצונו ונותן, בכל שנה ושנה, מאז בריאת העולם, את ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות והושענא רבה, בהם בודק בורא עולם מה עשו בני האדם במשך השנה. כל השנה מחכה בורא עולם לבני האדם, לא מפריע להם להתנהג כרצונם ונותן להם הזדמנות לעשות תשובה. כשמגיע חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות וראש השנה, אנשים מעצמם רוצים לחזור בתשובה. בראש השנה דן בורא עולם את בני האדם, בארץ ובעולם ומחליט מי לחיים ומי ההפך, מי לפרנסה טובה ומי ההפך, מי יקנה בית, מי יקבל את זיווגו ולמי ייוולדו ילדים. פעם בשנה עושה בורא עולם סדר, חיכה שנים-עשר חודשים ואז בודק, אם יש שינוי טוב - תבוא ברכה, אם אין שינוי לטובה – תהיה השנה הבאה קשה ומיוסרת, כל אחד בהתאם לתשובתו ורמת הידבקותו בקדוש-ברוך-הוא. האדם עצמו קובע מה יהיה לו בעולם ואיך תיראה השנה שלו.

משיח צדקנו קיים וזה יהיה ואין חזרה, ירצו לא ירצו. הקדוש-ברוך-הוא מחובר למשיח, הקדוש-ברוך-הוא מחובר לשכינה, ומשיח מחובר לעם ישראל ומחובר לקדוש-ברוך-הוא. קודשא בריך הוא ושכינתיה הם אחד ועם ישראל אחד. משיח מחובר לעם ישראל, כל נשמות עם ישראל מחוברות ל'יחידה', לנשמתו של משיח, ובורא עולם מדבר דרך ה'יחידה', דרך משיח תחתון לעם ישראל.

הצדיקים והמלאכים בשמיים, עסוקים מאוד בהכנות להושיע את עם ישראל, הכנות שיצא משיח צדקנו לאור בפרהסיה גמורה. מכינים למעלה ואחר כך זה יורד למטה כי קודם ברא הקדוש-ברוך-הוא את השמיים ואחר כך ברא את הארץ. משיח נמצא! ירצו לא ירצו, הוא יצא לאור, במוח או בכוח, בזמן שקבע הקדוש-ברוך-הוא, בדור הזה, בזמן הזה!

אנשים בארץ ישראל במבוכה, מבולבלים, לא יודעים מה אמת ומה שקר, כולם בוכים, כואבים ומיואשים בתוך עצמם, שואלים איפה הקדוש-ברוך-הוא? איפה הניסים, איפה הנפלאות? אנשים חולים ומיוסרים, נגיף הקורונה מאיים, המצב הכספי קשה, הממשלה חולה ולא מתפקדת, יש מריבות בין השמאל והימין, הימין והשמאל, מנסים להפיל אחד את השני ולא מטפלים בנגיף הקורונה. אחרי פסח, הפסיק הקדוש-ברוך-הוא את הנגיף בארץ ישראל, היו אפס נדבקים, אבל הבחירה בידי האדם - האנשים החזירו את הנגיף. לא להאשים את הקדוש-ברוך-הוא ולא להאשים את הממשלה, האחריות מוטלת על כל אדם ואדם, מהקטן ועד הגדול, דתי ולא דתי, כולם אשמים. עלינו להיות אחראים למעשינו. אם העם לא יציית ולא יזהר, הנגיף הזה יהיה כמו הר געש. במקום בו יש נגע - לגדוע אותו. יש לחץ אטומי בגלל החגים, אפילו הרופאים מתנגדים לסגר. מאה ועשרים חברי הכנסת מתעניינים רק בבחירות, בחירות, בחירות. זו לא ממשלת אחדות, זו ממשלת הרס ושנאת חינם וכולם נפגעים, צה"ל, אזרחי ישראל והנגיף מתפשט בגלל שנאת החינם של הממשלה וחברי הכנסת.

עם ישראל מחכה לחגים כדי להתנקות ולהזדכך ולהתפלל לבורא. הסגר שרוצים לעשות בחגים, ימנע מעם ישראל להתפלל לבורא עולם בראש השנה, יום הכיפורים וסוכות. אסור לעשות סגר! זה לא ישנה כלום, לא יעזור, הכל יישאר כמו שהוא. אנשים צריכים לקחת אחריות, להתרחק אחד מהשני, לשמור על הניקיון ולחזור בתשובה שלמה. אחת הסיבות לנגיף, שהיהודים יחזרו בתשובה והעולם יחזור בתשובה.

הערב-רב התערבב יותר מדי חזק עם חלק מהיהודים. כשיש לאדם טומאה, מתבלבל לו הראש. מתעסקים בשטויות ומריבות בגלל ההתבוללות. מתעסקים עם דובאי ואיחוד האמירויות בגלל ההתבוללות. אומר בורא עולם: מדובאי לא יצא כלום! כל מה שעושים בדובאי הוא לרעת ישראל, שום דבר שם לא לטובת ישראל. יש להם תוכניות רעות ובישראל מתלהבים מהמכוניות, הבניינים והקו האווירי לדובאי כאילו גילו את גן עדן.

איחוד האמירויות רוצים רק לקחת טכנולוגיה מישראל, לקנות חלקים מארץ ישראל, מפעלים ומקומות ורוצים את ההגנה של ארה"ב וישראל מפני האיראנים שרוצים לכבוש אותם.

נסראללה לא ישתוק, יש לו טינה ומזימות רעות נגד ישראל. הוא מוכן למות העיקר לבצע את זממו בשביל הכבוד העצמי שלו. הוא רוצה לפגוע בישראל, רוצה לעשות פיגוע ראווה חס ושלום נגד עם ישראל. אין לו זכות קיום בעולם הזה. יימשכו הפיצוצים והשריפות בלבנון עד בלי די.

חמאס זרע עמלק. לא להאמין להם. רוצים להרוס את ארץ ישראל, לא אכפת להם מכלום רק כסף וכסף. מזרח ירושלים אין להם רחמים, יש שנאה. הם חושבים שאם יפגעו בישראל יהיה להם רווח גדול בשמיים, משרפות יהיו להם בשמיים, ישרפו אותם.

איראן יתפשט בהם נגיף הקורונה עוד ועוד. הקורונה בישראל עדינה יותר, הקורונה באיראן ובעולם כולו אכזרית. באיראן הקורונה הכי אכזרית.

טראמפ עושה הכל עם איחוד האמירויות כדי לעלות לנשיאות לעוד ארבע שנים. אומר לו בורא עולם: 'אין בעיה, רק אל תיגע בסנטימטר מאדמת הקודש. אם תיגע בסנטימטר אחד בגלל השלום הזה - לא תהיה עוד ארבע שנים'.

מי שהולך נגד ישראל - הולך נגד הקדוש-ברוך-הוא! מי שמדבר לשון הרע על היהודים - מדבר לשון הרע על הקדוש-ברוך-הוא ועל אדמת הקודש ובורא עולם יכה אותו.

מצרים כרגיל כמו שהיא, ככה ככה.

סוריה נהרסת מיום ליום.

עיראק אותו דבר.

ירדן מחכה לאיחוד האמירויות כדי לקבל את הנתח שלה.

תורכיה היא 'פצצת זמן'.

האנטישמיות בעולם אוכלת את היהודים, האנטישמים מתרבים כמו חיידקים.

המסתננים מאפריקה והמוסלמים אוכלים את כל אירופה וישלטו בה.

כל מדינה שמפריעה לעם ישראל, שרוצה לקחת חלקים מאדמת הקודש וללעוג לעם היהודי שנמצא בארץ הקודש, הקדוש-ברוך-הוא יפריע ויפגע בה קשה מאוד, גם בנשיא ובראש הממשלה שלה.

העולם כולו תוהו ובוהו, שריפות, שריפות, שריפות, רעידות אדמה, שיטפונות, יהיה צונאמי, התפרצויות הרי געש - בגלל שהולכים נגד ישראל. אדמת הקודש שייכת לאבא שבשמיים! לא לאף אחד!

הכלכלה של ישראל טובה מאוד, יש עבודה לכולם, לא חסרה עבודה. לא לתת כסף לאנשים שלא חסר להם, לתת רק לנזקקים שאין להם, לרחם על המבוגרים ומשפחות ברוכות ילדים.

מה שנשאר לגילוי משיח זה 'כמה מטרים' לידכם! ליד כל יהודי ויהודי! משיח חי בפשטות, לא חסר לו כלום, עושה חסד לעם ישראל, מתפלל על עם ישראל ומבטל גזרות, לא מחפש כבוד, עבד ה' נאמן להחזיר את כל עם ישראל בתשובה ולהפסיק את הטומאה מן העולם.

כשעם ישראל יהיו בענווה וכנועים לקדוש-ברוך-הוא, יקבלו פרנסה וטוב מהקדוש-ברוך-הוא.

להיזהר מהתבוללות, לגייר בני זוג גויים כדי שתהיה המשכיות לעם ישראל.

רואים את עיני המפגינים בהפגנות, אלה לא עיניים של יהודים כי רוב המפגינים הם לא יהודים. העולם כולו מתבדח, צוחק ולועג למפגינים בישראל ואומר אלה היהודים החכמים מכל אדם? אלה היהודים שממציאים פטנטים? אלה היהודים הקדושים והטהורים שמדברים עם הקדוש-ברוך-הוא? אלה היהודים שכל העולם פוחד מהם? כל העולם לועג לכם.

בורא עולם אומר ליהודים בחוץ לארץ לעלות דחוף דחוף לארץ ישראל! הגויים סולדים מכם, שונאים אתכם. עוד מעט יתנפלו עליכם כמו שאריות מתנפלים על איילות. בואו לישראל! תתחילו לטפל בדרכונים שלכם במטרה להגיע לישראל - תהיו מוגנים!

שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל!



 

 

 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות