מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת חוקת תש"ף

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת חוקת תש"ף

נמסר ביום ראשון, כ"ט סיון תש"ף (21.06.20 08:30)

 

"ויבואו בני ישראל כל העדה מדבר צין בחודש הראשון וישב העם בקדש ותמת שם מרים ותקבר שם" (במדבר כ, א).   

מרים עזבה את העולם בשנת הארבעים לצאת בני ישראל ממצרים, איתה עזבה גם הבאר והתחילו העדה מתלוננים על משה ואהרון שיתנו להם מים. חטא העגל, הצרעת שקבלה מרים שדברה במשה, המרגלים שהוציאו דיבת הארץ וגרמו לארבעים שנות מדבר, מחלוקת קורח ועדתו שנבלעו באדמה, מאתיים וחמישים ראשי הסנהדראות שנשרפו, את כל אלה עברו בני ישראל, ועדיין לא למדו ועדיין מתלוננים, כאילו כל ארבעים השנים במדבר היו לחינם. השעבוד במצרים לא עזר מספיק, העם לא רצה ללמוד ולהיכנס לרוחניות. אמר בורא עולם למשה "קח את המטה והקהל את העדה אתה ואהרון אחיך ודיברתם אל הסלע לעיניהם ונתן מימיו" (שם כ, ח). באר מרים הוציאה מים מהאדמה שהיו זורמים ועוברים לכל אוהל ואוהל, ללא צינורות וברזים. עכשיו אומר בורא עולם למשה ואהרון להוציא מים מן הסלע. גוש סלע שמוציא מים, דברים בלתי אפשריים, הזויים. כאב מאוד למשה שאחרי כל כך הרבה שנים עם ישראל לא השתנה, כעס ואמר "שמעו נא המורים המן הסלע הזה נוציא לכם מים וירם משה את ידו ויך את הסלע במטהו פעמיים ויצאו מים רבים ותשת העדה ובעירם" (שם כ, י-יא). הקדוש-ברוך-הוא אמר למשה לדבר עם הסלע והוא הכה אותו, פעמיים. בפעם ראשונה לא רצה הסלע לתת מים ובפעם השנייה הוציא מים כדי למנוע חילול ה'. אמר בורא עולם "יען לא האמנתם בי להקדישני לעיני בני ישראל לכן לא תביאו את הקהל הזה אל הארץ אשר נתתי להם" (שם כ, יב). העם לא היה מוכן ומשה לא היה בעוצמתו הרוחנית כדי לדבר אל הסלע. העם ירד לעולם החומר ויהושע בן נון החליף את משה רבינו.

בורא עולם, לפני הכל, רוצה שנאמין. נתן לנו בורא עולם כלים, את התפילות והתורה, כדי לקרב אותנו אליו שנאמין בו. בורא עולם נתן לעם היהודי נשמה, שאין לגויים, רוח קדושה ונפש קדושה, כדי שנידבק בו. נתן הקדוש-ברוך-הוא את כל הכלים הדרושים, את עשרת הדיברות, תרי"ג מצוות, שלוש תפילות ביום, לימוד תורה וקביעת עיתים לתורה, כדי שנידבק בו. לכן אי אפשר להאשים את הקדוש-ברוך-הוא בשום דבר. אם אנחנו לא מצליחים, אם יש לנו בעיות, אנחנו אשמים בכל. הקדוש-ברוך-הוא אף פעם לא אשם. הקדוש-ברוך-הוא ברא את העולם הזה כדי שיאמינו בו, גם שלא רואים ולא שומעים אותו. להאמין בקדוש-ברוך-הוא זה לקיים 'נעשה ונשמע'! כשטוב מודים לבורא עולם וכשרע מודים לבורא עולם. כשמודים על הטוב מקבלים טוב על טוב וכשמודים על הרע, יגמר הרע ויבוא טוב במקומו.

משיח בן דוד נמצא בשלב מתקדם מאוד! הכל פתוח לפניו והכל טוב! נמצא בשביל הנכון, בשביל הזהב של המלוכה בחסד וברחמים על עם ישראל! עוד שלב ועוד שלב ועוד שלב. שלבים של הקדוש-ברוך-הוא בשמיים הם שונים מהשלבים פה בארץ. יש דיונים בשמיים בקשר למשיח צדקנו שיתפרסם בפרהסיה הרבה יותר מהר ואנחנו מתפללים ומבקשים עד שיחליט הקדוש-ברוך-הוא.

כל עוד לא יתמידו באהבת חינם בארץ הקודש, יאהבו זה את זה, ירחמו זה על זה, לא יקנאו, לא יתגאו, יתקנו את המידות הרעות, כל עוד לא יקיימו 'סור מרע ועשה טוב', נגיף הקורונה ישתולל. בהתפרצות הראשונה, עם ישראל נכנס לפחד והיו מלוכדים, אוהבים, עוזרים ומתפללים והרבה חזרו בתשובה. עכשיו איבדו כיוון, לא רוצים לציית להוראות משרד הבריאות, מפרים את ההנחיות, כאילו החודשיים וחצי האחרונים היו סתם. אומר בורא עולם לעם ישראל: הבאתי את הקורונה כדי שתחזרו בתשובה, לא כדי שתנוחו בבית ואחר כך תחזרו בשאלה. לכן הגל התפרץ. הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל ילדיו: למה חזרתם אחורה? למה חזרתם אחורה? הייתה קורונה, חזרתם בתשובה, הייתה בכם אהבת חינם, חסד, נתינה, למה הפסקתם את זה? זה נגמר כמו חלום! מה קרה לכם? בפסח עשיתי לכם ניסים ועכשיו, בפעם השנייה, אכוון את נגיף הקורונה למי שצריך. תתאמצו מאוד ללכת לפי החוקים ולהתחזק ביראת שמיים. הקדוש-ברוך-הוא משגיח ועוזר ליהודים, אבל נתן בחירה חופשית. אם מבינים - מה טוב, אם לא – מפסידים. אם לא רוצים לשמוע בקול הקדוש-ברוך-הוא, אם לא עושים רצון ה', יש ייסורים קשים מהנגיף. אם לא שומרים מרחק, הנגיף נדבק וזה מסוכן מאוד לחיים. כל מי שלועג לקדוש-ברוך-הוא וחושב 'לי זה לא יקרה', הוא בסכנה. בורא עולם אומר: נתתי מהלומה של קורונה בעולם כולו, מהלומה שלא קמים ממנה. מבקש מהיהודים בישראל ובעולם להיכנע אליו. הקדוש-ברוך-הוא אומר: עזרתי לכם לחזור בתשובה. פתחתי לכם תלם חדש כדי שיהיה לכם יותר קל לחזור בתשובה ולהידבק אליי.

כל העולם מתעסקים בקורונה, מסובכים בחולי מפה ועד אינסוף. בחו"ל יש משחית עוד מעט הם ירגישו את זה יותר קשה על בשרם.

ממשלת ישראל, תפסיקו לתעתע ולעשות צחוק מאזרחי ישראל. להפסיק את התוכנית של טראמפ כי היא לא נקייה! שישים-שבעים אחוז מהתוכנית לטובת הפלסטינים ורק שלושים אחוז לטובת ישראל. את זה בורא עולם לא רוצה. מי שחושב שהוא חכם יותר מהקדוש-ברוך-הוא, יש לו מלחמה עם בורא עולם.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל מדינות העולם שרוצות לפגוע, לרמות או להתנקם בישראל, אני אחריב אתכם! אל תגעו לי בארץ הקודש וביהודים שגרים בישראל! יחריב אותם הקדוש-ברוך-הוא!

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שלמות בארץ הקודש. הממשלה צריכה להיות רצינית ולא להתנהל לפי 'שמור לי ואשמור לך'. תפסיקו לזלזל באדמת הקודש! תפסיקו לזלזל באזרחי ישראל! נבחרתם לשרת את מדינת ישראל! למרות הכל, ישראל נמצאים בעליה רוחנית גבוהה מאוד, כלכלה גבוהה מאוד וישראל היא המקום הכי טוב בעולם לחיות ולגור ויש פרנסה אין סוף ורוחניות גבוהה.

נסראללה חיזבאללה אפילו אם ימות מרעב, לא יוותר. הוא רוצה להוכיח שהוא מנהיג גדול על כל מדינות ערב. רוצה להפתיע את ישראל.

החמאס לא מוותרים. תמיד יהיו טילים, הם משחקים איתנו, זה חלק מהמחלה שלהם להתעלל בעם ישראל. אסור שישראל תהיה כנועה לחמאס. ישראל יכולה לשתק את החמאס בעשר דקות.

האיסלאם כבשו את כל אירופה, הם שולטים באירופה. הם יכבשו גם את ארה"ב. כל ההפגנות בארה"ב, אירופה ובכל מקום, זה לא נוצרים ולא יהודים, זה איסלאם.

איראן עושה הכל כדי להפריע לשקט בישראל. אם איראן תנסה לעשות משהו ישירות נגד ישראל, הם יחטפו מכות שלא חלמו עליהם, משמיים ומישראל. יהיו להם צרות עד אין סוף. הרעב משתולל כי העם לא רוצה להפיל את השלטון. אין לו כוח ולא מצליחים להפיל את השלטון.

סוריה תמשיך להיהרס ולהירקב.

ירדן מלאה מתחים ואחד יאכל את השני.   

תורכיה אין דין ואין דיין.

הים רועש וגועש. לים יש חיים משלו. יש חיים בתוך הים. הים רוצה משיח! האדמה רוצה משיח! רוצים סיום טוב לעולם וזה משיח צדקנו! כל העולם רוצה משיח. אין סדר בעולם, הכל מבולבל, לא יודעים מה ילד יום. הישועה תצא מעם ישראל! הגויים יודעים שמשיח קיים ויוצא מעם ישראל.

יהודים בחו"ל, הגויים יתנפלו עליכם ויבואו לבתיכם, בקרוב מאוד. קחו את כל ספרי התורה מבתי הכנסת ועלו לארץ הקודש! בורא עולם אומר לכם: נגמרה הגלות! אין עוד יהודים בגלות! נגמרה בשמיים העזרה ליהודים בגלות! בורא עולם רוצה את כולם באדמת הקודש! לעלות לארץ ישראל! יש כסף או אין כסף - לעלות לארץ ישראל!

למה אנשים חוזרים לחומר ולחוסר האמונה? כי בורא עולם נותן מהלומה, אחר כך מרפה וחוזרים לשגרה. חושבים שזה דבר חולף. אז נותן בורא עולם עוד מהלומה, כדי לעורר את העם ולהזהיר את העולם כי המהלומה הבאה תהיה יותר קשה מהראשונה. עד שכל עם ישראל ילכו בדרך קיום עשרת הדיברות במלואן, ידבקו בבתי-הכנסת ויהיו דתיים כולם. החרדה והפחד שיהיו בעולם, יגרמו לאנשים לפחד מהצל שלהם, ישאר להם רק להידבק בקדוש-ברוך-הוא.

לא למהר להחזיר את הטיסות מישראל לחו"ל. לא למהר להחזיר את הטיסות מישראל לחו"ל!

חייבים למצוא פתרון להוציא את המסתננים מתל אביב ומכל הארץ. יש סיבוכים קשים איתם, מחלות וצרות גדולות.

יהודים יקרים, כשיהודי מתפלל ולומד תורה, אם מבין כל מילה שקורא - בונה כתרים כתרים בשמיים. אם מתפלל בלי להבין - רק יוצא ידי חובה. ההבנה בונה.

כשיהודי מקבל הארה משמיים של חידושים בתורה, הוא פותח עולמות שהיו סגורים בשמיים, אטומים וסתומים שעדיין לא התגלו. כשמקבלים חידוש, אותו מקום בשמיים שהיה סתום, נפתח ומקבל חיות. מאז רבי שמעון בר יוחאי לא היו חידושים, עכשיו שיש משיח, יש חידושים! כל מי שרוצה לחזור על חידוש ששמע, חייב להגיד את החידוש בשם אומרו. חייב להגיד את שמו של האדם שאמר את החידוש, לא משנה אם הוא גדול בתורה או קטן בתורה, לא משנה הכובע שלו, העניבה והזקן. אם שמע חידוש, חייב להגיד אותו בשם אומרו, כדי להביא גאולה לעולם ולהביא משיח לעולם. אם אדם קיבל מתנה משמיים להוריד חידוש לעולם,  ובא אדם אחר ומספר את החידוש בסגנון אחר, כאילו הוא קיבל אותו, הוא עושה עוון גדול מאוד ופוגע בעולמות שחזרו לחיים בזכות החידוש הזה. זה מעשה של הסיטרא אחרא. להגיד חידוש בשם אומרו, אפשר גם מיליון פעם. תיזהרו יהודים מאוד!

 משיח פועל ועובד בעם ישראל, עוד מעט רוב ישראל יכירו אותו. מכירים אותו המון המון, גם בעולם מכירים אותו. משיח לא נבחר לפי הבגדים, הכובעים או המעילים, משיח נבחר למשיח כבר ברחם אימו.  הקדוש-ברוך-הוא מעצב אותו איך שהוא רוצה. העיקר שבעיקרים במשיח היא הנשמה, היחידה שמתחברת אליו. בקרוב עם ישראל יפסיק לסבול! שבוע טוב ומבורך!

 


תגובות

רשומות פופולריות