מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת קורח תש"ף

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת קורח תש"ף

נמסר ביום ראשון, כ"ב סיון תש"ף (14.06.20 08:30)

 

"ויקח קורח", רש"י: לקח עצמו לצד אחד להיות נחלק מתוך העדה, לעורר על הכהונה (במדבר טז, א).

הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב מחלוקות. הזימה והתאווה משכיחים מהאדם את הקדוש-ברוך-הוא, מצד החומר, והמחלוקת מרחיקה את האדם מהקדוש-ברוך-הוא, מצד הרוח. כשיש מחלוקת ואין אחדות, אין לנו חיבור לקדוש-ברוך-הוא, הקדוש-ברוך-הוא לא איתנו. כשיש מחלוקת, שנאת חינם ורוע, נשארים בודדים ובדיכאון. אף אחד לא יכול לשמוח כשהוא במחלוקת. אף אחד לא יכול לשמוח כשהוא בודד. אף אחד לא יכול לצאת מהדיכאון אם הוא לבד, בלי חברים. אף אחד לא יכול להצליח אם הוא לבד.

בורא עולם נטע בעולם הזה כוח של אחדות בעם ישראל. כשיש אחדות מצליחים בכל. כשאין אחדות מפסידים הכל. אין ברכה כשאין אחדות. אין ברכה כשאין שלום בית. אין ברכה בדבר לא שלם. אין ברכה כשאנשים דואגים לעצמם ולא אכפת להם מאחרים. הברכה תחול כשיהיה לאדם אכפת מאחרים.

בעם ישראל צריך שתהיה נתינה, חסד ואהבת חינם, להיות מוכנים לקבלת משיח בפרהסיה. משיח יצא בקרוב מאוד! יוצא בשלבים, מתפרסם שלב אחרי שלב ומתגלה בעם ישראל. משיח לא מתגלה פתאום בפרהסיה ופתאום תחיית המתים, מלך המשיח מתגלה בשלבים. התחיל כבר מזמן וימשיך להחזיר את עם ישראל בתשובה, מביא את כל היהודים לישראל ויבנה את בית המקדש בעבודה עברית.

משיח נמצא עם כל הצדיקים למעלה, מחכים למשיח עליון, ליום הגדול! כל הצדיקים מחכים ליום הגדול! קרוב מאוד! האור הגנוז נמצא אתו קבוע ועוטף את מלך המשיח!

עם ישראל, לא להיות שאננים ולא אפתיים בעניין נגיף הקורונה. אנחנו הבאנו אותו שוב. כדי שתעבור הקורונה מהר, צריך לציית להנחיות וועדת הקורונה, לשמור מרחק זה מזה וללכת עם מסכות במקומות שצריך, כדי למנוע הידבקויות. המסכה מגינה עליך ועל חברך. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. הקורונה באה מחו"ל, לא מישראל.

תוכנית המאה של טראמפ, הממשלה רוצה להתקיים בכל מחיר ומשתפת פעולה עם התוכנית. אסור שבאסור שבאסור שתהיה מדינה פלסטינית! לבדוק כל דבר לגופו ולעומקו. לעשות הכל לטובת מדינת ישראל! לא לטובת הערבים ולא לטובת הגויים. לא לפחד מאף אחד. תחליטו ובורא עולם יחתום אחריכם!

כל המעצמות הגדולות פועלות על פי אינטרס, כל מדינה פועלת על פי האינטרס שלה. בורא עולם אומר לכל המדינות: כל מדינה או ארץ שתפעל באינטרס על גב מדינת ישראל ועם ישראל, בכל עניין, תראו עין בעין איך בורא עולם מביא עליה את מכות מצרים וכל מכה יותר קשה מהקודמת. אומר בורא עולם: הנה הוזהרתם! חיזבאללה, נסראללה המשוגע הזה, רוצה להתנקם בגבול הצפון. להיות ערניים. הוא רוצה לעשות נקמה מתוקה לעם ישראל בגבול הצפון, לא מעניין אותו אם אחר כך ימות.

אומר בורא עולם, כמו שמשמידים את הנשק והתחמושת של איראן בסוריה, צריכים גם להשמיד את הנשק והתחמושת של חיזבאללה ונסראללה בלבנון, שמכוון לגבולות ישראל.

בכל ארצות ערב מבולבלים, לא יודעים מה זאת תוכנית המאה של טראמפ.

אף אחד לא עושה טובה לישראל. ישראל צריכה להתפתח ובגדול ולא לוותר על אף סנטימטר. חבל על אנשים שיפגעו מזה קשות. פעם בורא עולם לא היה מעניש במקום, עכשיו מעניש במקום או תוך שבוע! במקום או תוך שבוע! במקום או תוך שבוע!

כל העולם יונק וחי בזכות ארץ ישראל, בזכות היהודים שגרים בישראל.

הכלכלה של ישראל מתפרסת וגדלה כמו מעיין מים, לא תיגמר לעולם. לא צריך לדאוג לכלכלה של ישראל. לא לפחד. יש צבא טוב שמחוברים אליו מלאכים משמים. יש ממשלה טובה. חברי הכנסת והשרים לרדת מהגאווה, תהיו בענווה אז הכל יהיה מצוין. כל חברי הכנסת יהיו בענווה וימלאו את תפקידם כראוי - לא יחסר כסף בקופת המדינה והקורונה תעלם מישראל.

ישראל המציאה את החיסון הראשון בעולם נגד הקורונה ובקרוב מאוד הוא יצא. היהודים ממציאים פטנטים כל הזמן, עיקר העיקרים שיהיו מאוחדים מלוכדים. למה צריך לקיים את עשרת הדיברות? כשמקימים את עשרת הדיברות, נושרות הקליפות ויכולים להתאחד ולהתלכד.

בירדן הכלכלה על הפנים.

במצרים הכלכלה על הפנים.

בחמאס הכלכלה על הפנים.

בסוריה הכלכלה על הפנים.

בתורכיה כלכלה על הפנים.

באיראן הכלכלה על הפנים, על הפנים, על הפנים ויתחילו להרגיש את הרעב הכבד כי העם לא עושה מספיק. הקדוש-ברוך-הוא לא יחכה הרבה זמן.

עם כל זה, ישראל עוזרת לחלק ממדינות ערב. כמה שישראל קטנה, היא עושה חסד עם העולם.

יהודים שגרים בחו"ל, אמרנו לכם מזמן, הסברנו לכם מזמן, נגיד עכשיו עוד פעם ונקווה שלא נצטרך להגיד שוב כי נראה אתכם כבר בארץ ישראל: האנטישמיות, המשטרה והצבא בכל רחבי העולם ילכו נגדכם! יהודים יקרים בארה"ב, אמריקה הדרומית והצפונית, אירופה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה, האנטישמיות בעולם כולו, הצבא והשוטרים ילכו נגד היהודים! שמונה מיליארד אנשים בעולם יתגבשו ויתאחדו דרך וואטסאפ, פייסבוק ודואר אלקטרוני, לעקור את כל היהודים מחו"ל! אתם רוצים להמשיך לחיות באשליות? על חשבונכם. לעלות לישראל דחוף! פה אמא ואבא ופה תהיה ההגנה שלכם!

כל הגנבים, כל השקרנים, כל אנשי הזימה, כל הבוגדים והבוגדות, כל העושים רע בעסקים או בינו לבינה, כולם יתגלו במערומיהם.

אנשים יתחילו לשלם על חילול שבת. הקדוש-ברוך-הוא הפסיק להאריך אף על השבת. להעביר את הכדורגל ליום שישי או ראשון וגם דתיים יבואו לראות כדורגל, מי שרואה.

לשמור על הילדים מסמים, שתיה חריפה, התבוללות והימורים.

פרנסה תהיה לכולם, צריך רק לעבוד, לא כולם רוצים לעבוד.

משיח מתקדם צעד אחר צעד, מתקדם קדימה חזק! מוליך את עם ישראל ושמח ומאושר מעם ישראל! משיח עושה צעד ובורא עולם מלווה אותו ומוציא אותו לאור!

מהתחלת העולם בורא עולם מעצב ובונה את מלך המשיח! מעצב אותו עד שיגלה אותו לעולם כולו!

 

 

 


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות