מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת תזריע מצורע תש"ף


בס"ד


מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת תזריע מצורע תש"ף
נמסר ביום ראשון, כ"ה ניסן תש"ף (19.4.20 08:30)

הקדוש-ברוך-הוא הוא שקובע את מין היילוד, זכר או נקבה. הקדוש-ברוך-הוא מכוון ליהודים, למוסלמים, לנוצרים, לבעלי החיים, העופות, הדגים, לכל הברואים, כמה זכרים ייוולדו וכמה נקבות. הקדוש-ברוך-הוא יודע את העתיד ועל פי זה מכוון שיהיה איזון. אם בורא עולם לא היה מכוון את מין העובר, לא היה איזון בין זכרים לנקבות והיו בעיות בזיווגים. בורא עולם מכוון את המינים לפי העתיד או שנענה לתפילתו של יהודי שמבקש ומתחנן לבן או בת. האדם לא קובע. אם הוא לא מבקש, הקדוש-ברוך-הוא מכוון לפי הצורך. רק בורא עולם יכול לכוון את מין העובר כדי שיהיה בדיוק מה שצריך בעולם. אם רואה בורא עולם שבעוד עשר שנים יהיה מחסור בחלב או בשר, מכוון מבעוד מועד שיהיו הרבה פרות לחלב או לבשר. אם רואה שיחסרו עופות, או כל דבר אחר, מכוון בורא עולם שלא יחסר כלום בעולם הזה, כי הפרנסה בידי הקדוש-ברוך-הוא. יש מלחמות בעולם וחס ושלום יהרגו הרבה בנים, מכוון בורא עולם עשרים שנה קודם, שייוולדו הרבה בנים להשלים את החסר.
תנוח דעת כולם ויבינו שהכל מתחיל מהקדוש-ברוך-הוא ומסתיים מהקדוש-ברוך-הוא. אין אדם נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן מכריזים עליו מלמעלה.
אסור ליהודים להתבולל. יהודים צריכים להתחתן רק עם יהודים כדי להמשיך בעולם הזה את השורש של היהודים בהם בחר הקדוש-ברוך-הוא. אם יהודים חיים עם בני זוג גויים, עכשיו הזמן לגייר אותם. לא למשוך יותר, אין זמן.
בליל הסדר שעברנו, שמח מאוד בורא עולם. כמעט בכל בית בו גרים יהודים, חגגו את ליל הסדר. אבא ואמא לבד, סבא וסבתא לבד, הילדים עם משפחותיהם, כמעט בכל בית חגגו. מיציאת מצרים ועד עכשיו, ליל הסדר הזה הוא הראשון שהייתה בו שמחה גדולה מאוד לקדוש-ברוך-הוא! כולם חגגו וקיימו את ליל הסדר לפי ההלכה ולפי רצון ה' בדיוק. כולם, ברצון או שלא ברצון. בורא עולם ירד לכל בית ובית, דתיים או לא דתיים. בורא עולם ירד לכל בית יהודי שקיים את ליל הסדר, לשמוע את התפילה ביחידות, את קריאת ההגדה ואת הבקשות של כל יהודי ויהודי! אל יכאב לכם!
נמצאים בעידן של משיח, זמן של התגלות מלך המשיח. אומנם יש מלאך משחית בעולם, אבל הוא נמצא בחו"ל לא בישראל. בורא עולם נמצא בישראל, מגן ושומר. מלאך משחית בחו"ל לא מבדיל בין אדם לאדם. בזמנו הביא הקדוש-ברוך-הוא מבול על העולם, הפך את סדום ועמורה והיו הרבה מלחמות. היום, לא רוצה בורא עולם להביא דברים קשים על העולם, לא רוצה שישראל תסבול.
הקדוש-ברוך-הוא כועס על כל העולם והמשחית נמצא בכל העולם חוץ מארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא רוצה להוציא את נגיף הקורונה מישראל. יחזרו לשגרה בהדרגה ומהר. הקדוש-ברוך-הוא נתן לעם ישראל להרגיש טיפ-טיפה ממה שמרגישים בעולם, מה זה מלאך משחית, מה זה קורונה.
בממשלה לא יודעים אם יש אחדות או אין אחדות, לא יודעים מה זה אחדות. בנימין נתניהו הוא איש חכם ונבון ואסור להם לעשות לו עוול. כל זמן שלא עמד למשפט, הוא נמצא בהמתנה, לא יודעים אם זכאי או לא. אסור להאשים יהודי בלי משפט וצדק כי לא יודעים אם העדים דוברי אמת או שקר. זו הסיבה לבלבולים בממשלה, עד שיפסיקו לפגוע באנשים חפים מפשע, במיוחד בבנימין נתניהו. שיפסיקו לפגוע בבנימין נתניהו ולעשות לו עוול, הוא יהודי שנבחר על ידי בורא עולם להיות ראש ממשלת ישראל. אין צדיק שלא יחטא, אין חבר כנסת אחד שלא חטא ואין אדם בעולם שלא חטא. כולם חטאו וכל אחד חושב שחטאו קל ביותר וחטא חברו הוא הקשה ביותר.
הקדוש-ברוך-הוא נתן לאהרון הכהן את תפקיד פיטום הקטורת והדלקת המנורה. בניו, נדב ואביהוא, שמעו את דברי משה, הקדימו את אביהם והלכו להקריב את הקטורת באומרם שמשה ואהרון מבוגרים. לא הגיע להם להקריב את הקטורת, זה לא היה זמנם, לא היו ראויים לכך ונשרפו במקום.
הקדוש-ברוך-הוא נתן לממשלה להתערבב ביניהם עד שיגיעו לאמת. הקדוש-ברוך-הוא קובע מי יהיה ראש הממשלה. אנחנו היהודים נלך לפי התורה וההלכה ואף אחד לא יקח לידיו את המשפט נגד נתניהו. גם אם מישהו ממפלגה אחרת היה באותו מצב.
כל היהודים נמצאים באווירה של התרגשות, של משהו לא רגיל שקורה באוויר, ברוח, לא כמו בכל יום. יש שינוי בכל רגע ורגע, בכל דבר ודבר. זה זמנו של משיח להתגלות. נמצאים בדורו של משיח להתגלות, רוח ה' מרחפת. אין אחורה. יש התקדמות צעד אחר צעד ועוד צעד לגילוי מלך המשיח. זה לא יעצור, כל יום עוד צעד קדימה לגילוי מלך המשיח, כל דקה, כל שנייה, כל רגע ורגע. למרות כל הקושי והייסורים בציפייה ליום הגדול, ליום המיוחל לבני ישראל, זה בידי בורא עולם, הוא יחליט מתי תהיה השנייה להמליך את מלך המשיח! אין אחורה, אנחנו בדרך הנכונה עם גאולה ומשיח!
לישראל יש כוח אלוקי, יש לה תרופה ויש לה טיפול לקורונה ותפיץ אותו לכל העולם. כשירצה הקדוש-ברוך-הוא להפיץ את התרופה, יפיצו אותה למדינות אחרות. בינתיים לומדים את התרופה בישראל עד שתפעל במאה אחוז.
החמאס מתחנף לישראל באמצעות השבויים, בגלל הקורונה. ממר יצא מתוק. הערבים והחמאס יודעים שהיהודים רחמנים יותר מכל העמים וכשהם רואים אדם במצוקה הם עוזרים לו. הם יודעים שהיהודים, צה"ל וממשלת ישראל יצילו, עד כמה שאפשר, גם את כל הערבים והנוצרים מהקורונה.
ארצות-הברית לא סגרה את גבולותיה למטוסים ואוניות וכל התיירים שהגיעו הפיצו את הנגיף ומגפת הקורונה נמצאת שם בצורה קשה ומחרידה. טעות בשיקול דעת. הם לא האמינו שתגיע אליהם בצורה כל כך קשה.  כך בכל המדינות.
איראן, אם תעביר תחמושת דרך לבנון לסוריה, צה"ל יפוצץ.
צה"ל לא שאנן, נמצא בכוננות וערנות ופוגע במה שצריך לפגוע, בדיוק.
בורא עולם נתן לכל עמי העולם באירופה, אסיה, אפריקה, ארצות הברית, אמריקה הצפונית והדרומית, להתעסק עם הקורונה שיעזבו את אדמת הקודש, את ארץ ישראל הקדושה והיהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה.
כל מדינות העולם מבקשות עזרה מהעם היהודי, וישראל עוזרת.
כל העולם נמצא בפאניקה ופחד מהידרדרות כלכלית, אין להם אפשרות להתקיים.
בארץ ישראל הקדושה הכל טוב והכל יהיה טוב! יש עזרת שמיים! הקדוש-ברוך-הוא איתנו! הכל יחזור לקדמותו בגדול! רק חייבים לשמוע להנחיות משרד הבריאות והממשלה בעניין הקורונה. יצייתו להנחיות במדויק - היא תלך ותעלם. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. כל אחד יקח על עצמו לשמור על הכללים ברצינות רבה.
אנשים הבאים מחו"ל, מלבנון, סוריה, ירדן ומצרים, מהאוויר, היבשה והים - חייבים להיכנס לבידוד! אם לא יכנסו לבידוד, יכולים חס ושלום, חס ושלום, להגביר שוב את המחלה.
יצייתו להוראות - תלך הקורונה ותגמר מיום ליום.
כל העולם נמצא בבלבול ופאניקה, פחד מהמתים, לא יודעים איך לעצור את המגפה הזאת. מה ילד יום, מה יהיה, הכל בידי הקדוש-ברוך-הוא בלבד, תהליך אלוקי.
הרופאים והאחיות בארץ ישראל, עושים את כל ההשתדלות וכל המאמצים להציל כל יהודי ויהודי והקדוש-ברוך-הוא קובע את החיים וההפך.
מרגישים ימי משיח. נמצאים בבלבול, מחכים מה חדש, מה יהיה, מתי נשמע קול שופר. עליות וירידות במזג אוויר, הממשלה מסובכת, שמור לי ואשמור לך. מקווים שתקום ממשלת אחדות, אין ניקיון כפיים. כל חברי הכנסת, ליכוד וכחול-לבן, לא באים באמת לאחדות, הם באים בעקיפין ולכן דברים לא נסגרים. בעזרת ה' שיסגרו הדברים. אמרנו שהכל ייעצר כשתקום ממשלת אחדות, גם כך רוצה בורא עולם לעצור את הקורונה בישראל. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שהיהודים בישראל יפגעו מהקורונה. הקדוש-ברוך-הוא רואה את הכאב והייסורים של עם ישראל ומרחם עליהם.
כל מדינות העולם נעצרו, נעצר להם השעון מהבלבול. אין התקדמות, לא יודעים איך תיעלם הקורונה הזאת שבתוכם.
בדור האחרון הזה לפני גילוי משיח, עוברים ניסיונות קשים של אמונה. הדור האחרון הוא תכלית העולם, תכלית הבריאה! עיקר העבודה עכשיו - התחזקות באמונה חזק חזק חזק! לעמוד בעוצמה אדירה ולא לוותר על האמונה! במיוחד בזמן הקשה הזה, שעברנו את חג הפסח ומשיח עוד לא התגלה, הוא יתגלה! לא ליפול. לחזור לביטחון, לעבור את הניסיונות, לסמוך על הקדוש-ברוך-הוא שלא שכח אותנו, לא עזב אותנו ולא יעזוב אותנו ולהמשיך לבקש ממנו את מלך המשיח! אין חזרה! אין אחורה! משיח בדרך לצאת! משיח נמצא בארץ ישראל פועל ועובד מחכה להוראתו של בורא עולם!




תגובות

רשומות פופולריות