מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת צו - שבת הגדול תש"ף


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת צו - שבת הגדול תש"ף
נמסר ביום ראשון, ד' ניסן תש"ף (29.03.20 08:30)

שני בתי המקדש, נחרבו בגלל שנאת חינם, לשון הרע, רכילות וגילוי עריות, שגירשו את הקדוש-ברוך-הוא מבית המקדש. מעשים שליליים של טומאה ויצר הרע ביטלו את קדושתו של בית המקדש והשכינה עזבה. אמר להם הקדוש-ברוך-הוא: אתם גירשתם אותי מביתי, אני אגרש אתכם מארץ ישראל. היגלה אותם הקדוש-ברוך-הוא אלפי שנים עד שחזרו לארץ בשנת תש"ח (1948).
חזרו היהודים לארץ ישראל והקימו בתי כנסת ובתי מדרש, מקדש מעט, להתפלל בהם לקדוש-ברוך-הוא עד שיגיע משיח צדקנו, יגאל אותנו וייבנה בית המקדש השלישי שיהיה קבוע לעולמי-עד.
את נגיף הקורונה הביא הקדוש-ברוך-הוא לעולם. כל דבר בעולם מתחיל מהקדוש-ברוך-הוא ומסתיים מהקדוש-ברוך-הוא. אין דבר שבא לעולם הזה במקרה או בטעות. בשנה וחצי האחרונות היו לשון הרע, שנאת חינם, הקשה ביותר שהייתה אי פעם, קנאה ותחרות לפגוע ולהרוס זה את זה. חלק מחברי הכנסת רבים על הכיסאות ועל הפרסום. לא נלחמים על אדמת הקודש, הבאת עולים חדשים לארץ, לימוד תורה, בתי כנסת ומקוואות, נלחמים זה בזה לאינטרס אישי, אוהבים את עצמם ולא אכפת להם מהשני. המצב הקשה הזה הזכיר לקדוש-ברוך-הוא את אותו זמן שנחרבו בתי המקדש, שגירש אותם מארץ ישראל ופיזר אותם בכל מדינות העולם. עכשיו אמר הקדוש-ברוך-הוא: בגלל שיש גאולה ומשיח צריך לצאת לאור, אני אביא להם בכל העולם 'קורונה', נגיף שלא רואים, אני אוציא אותם מבתי הכנסת ובתי המדרש, אבטל להם את המסעדות והבלי העולם, אני אביא את כל היהודים לישראל, אני אבטל את כל הנסיעות לחו"ל ואת כל הנסיעות לחג הפסח שמתכננים אלה שמרמים ועובדים על היהודים. מיליון וחצי יהודים היו צריכים לעזוב את ארץ הקודש בחג הפסח הזה! כולם חזרו מפחד אלוקים. בדיוק כמו שהיה בבית המקדש הראשון והשני, הוציא בורא עולם את היהודים מבתי הכנסת ובתי המדרש ואמר להם: לא רוצה לשמוע אתכם. תתפללו בחוץ כמו שאבותיכם התפללו בחוץ. תשמרו הפרדה של שני מטר אחד מהשני כדי שלא תדברו לשון הרע ורכילות. בורא עולם רחמן, רחום וחנון, נתן להם להתפלל בכל מקום בארץ ישראל.
השמאל היה נגד הימין והימין נגד השמאל, ולא היה אכפת להם מעם ישראל, רצו להחריב את ארץ ישראל הקדושה בגלל אינטרס. שנה וחצי של לשון הרע, קנאה, שנאה, תחרות וגאווה. נתן בורא עולם את הקורונה, התחיל לפני פורים וחג הפסח, כדי לעשות ניקיון וזיכוך לכל היהודים בעם ישראל. הפסיקו התאוות והתועבות, פחות עשן שיהרוס את האוזון בעולם. הקורונה הביאה את האנשים בארץ ישראל לאהבה וכיבתה את שנאת החינם, הקנאה, התחרות והרכילות. עכשיו המדינה הולכת לאחדות ואהבה. 'כחול לבן' התפרקו בתוך עצמם ירדו מהעץ הגבוה ועכשיו בעזרת ה' תהיה ממשלת אחדות וימצאו פתרון לקורונה בזמן קצר ביותר. במקום להתעסק עם שנאת חינם, קנאת חינם ורכילות, יתעסקו מוחות היהודים במציאת פתרון כלכלי ומדיני ואיך לסלק את הקורונה. כשיש אהבה בין היהודים, אף אומה בעולם לא יכולה להפריע להם וגם לקורונה ימצאו פתרון. בורא עולם הביא את הקורונה לעולם והוא ייקח אותה. בורא עולם רוצה שהיהודים בעם ישראל יבינו שזה מהקדוש-ברוך-הוא ויעשו תשובה. תשובה היא לפני הכל תיקון עשרת הדיברות, דרך ארץ קדמה לתורה, ואהבת לרעך כמוך זו כל התורה. זה יסלק את הקורונה מעם ישראל.
ברוך ה' התעוררו בזמן, לפני שהיה גרוע מגרוע מגרוע. השלום בכנסת והאחדות, יפתחו בעזרת ה' אהבה, שלום ופרנסה, והקורונה תדעך מיום ליום.
אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל חברי הכנסת לזרום עם התפקידים שייתן להם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא להיכנס לוויכוחים. זו לא שעה למשחקים. יש לכם על הגב אחריות על עם ישראל. בלי שטויות של שנאת חינם, רכילות, קנאה ותחרות. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל המפריעים, לרדת מהעץ לפני שהוא יתחיל להוריד אותם מהעץ. להקים ממשלת אחדות!
כל העולם מסובך עם הקורונה, הפסיקו להיות אנושיים בעולם, הפסיקו להיות בני אדם נורמליים, הפכו לגסי רוח, בעלי גאווה ופשע, קרובים להיות כמו בזמן המבול, בזמן נוח. הקדוש-ברוך-הוא כועס וימשיך לכעוס עד שירדו לענווה ויתנהגו כבני אדם, באהבת חינם ודרך ארץ קדמה לתורה.
כל מי שתרם כסף נקי ליהודים בארץ ישראל, לנזקקים, מקוואות ולימוד תורה, יישאר לו כסף. מי שהשקיע כספים בחו"ל, בזבז וקנה בתים בחו"ל - יתחיל דחוף לאסוף את כספו לפני שיישאר בלי שקל בכיס.
היהודים בארץ-ישראל ימצאו תרופה לנגיף קורונה שנחת בעולם ולא נראה. הקדוש-ברוך-הוא לא נתן קורונה בארץ ישראל הקדושה, אלה שבאו מחו"ל הם שהדביקו בתוך ישראל. אנשים שבאו מחו"ל והתעקשו לא להיכנס לבידוד, הם שהדביקו אנשים אחרים.
עכשיו כשהתעוררו בעם ישראל, ייקחו את עניין הקורונה ברצינות ואמרנו שבפסח יהיו ניסים ונפלאות לעם ישראל, יבואו דברים טובים לעם ישראל וזה יימשך כל הזמן עד לגילוי משיח צדקנו!
אי אפשר לחלק את ארץ הקודש! זו הבטחה של הקדוש-ברוך-הוא לאברהם, יצחק ויעקב! ארץ הקודש שייכת לעם היהודי! יעלו וירדו, יעלו וירדו, לא יעזור לאף אחד כלום! בורא עולם אומר: אני פה בארץ הקודש ישראל ויהיה פה קודש קודשים!
כולם מחכים למשיח, לא רק בישראל, בכל העולם מחכים לו. מכל הבלבול והסיבוכים - צריך להתגלות משיח! לב מלך ביד ה', הקדוש-ברוך-הוא יקבע מי יהיה ראש הממשלה, לא בני האדם. משיח בפתח ואף אחד לא קובע. פעם ראש ממשלה היה קובע, היום הוא הולך לפי הרוב ולפי הבוחרים, עד שמשיח ייצא לאור.
עם ישראל להיות בסבלנות. סבלנות יש בה סבל, סבל זה ייסורים וייסורים ממרקים ומזככים את האדם מעוונות. המצב לא הכי טוב, העולם כולו מסובך עם הקורונה. ישראל עוזרת לפלסטינים להתגונן מהקורונה.
חיילי צבא הגנה לישראל תשמרו על עצמכם, לא לזלזל בעניין הקורונה. לא להאמין לפלסטינים שהם שותקים בגלל הקורונה, הם לא שותקים. הם מחפשים הזדמנויות לפגוע ביהודים.
בורא עולם נתן קורונה לעולם כדי שכל אחד ואחד יפשפש במעשיו ויעשה תשובה. עכשיו כולם בבתיהם והבעל והאישה אותו דבר, אין מאבקים על השליטה. הקדוש-ברוך-הוא לא יכול לראות שילדיו סובלים ורוצה שכל המשפחות יהיו קדושות וטהורות, שיחיו יחד באהבה ושלום ויקיימו את עשרת הדיברות.
יצא רק טוב מהקורונה! משיח יבוא במהרה!
לא נתן הקדוש-ברוך-הוא להמשיך להתפלל בבתי הכנסת. להתפלל בבתי כנסת ובבתי מדרש זה לא העיקר, העיקר הוא נקיות הלב, אהבת חינם ללא אינטרס, להיות אנשי חסד ואמת. אבותינו התפללו במדבר, בכל מקום, איש תחת גפנו ותחת תאנתו וזה מה שקורה גם היום, בלי דיבורים ולשון הרע, בלי שנאת חינם, תחרות ומלחמות, כולם מתרחקים זה מזה שני מטר. שמחה בשמיים! נגיף כזה קטן עשה סדר! מקיימים את עשרת הדיברות בצורה מדהימה! הקורונה הביאה למצב שרוב האנשים מקיימים את עשרת הדיברות בלי שירצו, בכוח, נגד רצונם. זה מה שרצו - זה מה שקיבלו.
על כל היהודים מגדול ועד קטן, נשים וגברים, דתיים או לא דתיים - לקרוא תהילים לביטול הקורונה. כל התפילות של היהודים נשמעות. פרקי התהילים כולם שווים.
הקדוש-ברוך-הוא אוהב פשטות וענווה, זה קורה כבר עכשיו וזה ימשיך לקרות כשהמשיח יתגלה. לפני שמשיח מתגלה, צריך העם להיות מוכן כמו עכשיו שמקיימים את עשרת הדיברות.
משיח מבקש מהקדוש-ברוך-הוא והקדוש-ברוך-הוא מקיים. משיח גוזר גזרות טובות על עם ישראל והקדוש-ברוך-הוא חותם על הגזרות שמלך המשיח מבקש לטובת עם ישראל!
שיהיה לנו חג פסח כשר ושמח, שהכל יתהפך לטובה ולברכה ליהודים בעם ישראל, בארץ ישראל הקדושה, ותקום ממשלת אחדות ימנית טובה כדי לסדר את הכלכלה של מדינת ישראל, לפתור את בעיית הקורונה, לעשות אחדות ושלום בעם ישראל ולהיות מוכנים לקבלת פני משיח!




תגובות

רשומות פופולריות