מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"אפרשת תצוה תש"ף

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת תצוה תש"ף
נמסר ביום ראשון, ה' אדר תש"ף (01.03.20, 08:30)

"ואתה תצוה את בני ישראל ויקחו אליך שמן זית זך כתית למאור להעלות נר תמיד" (שמות כז, כ). 
להדלקת המנורה בבית המקדש דרוש שמן זית זך כתית. שמן כתית הוא שמן שהופק מכתישה במכתשת ולא מטחינה בריחים. כדברי רש"י: "הזיתים היה כותש במכתשת ואינו טוחנן בריחים, כדי שלא יהא בו שמרים". בכתישה יוצאת הטיפה הראשונה שמתאימה להדלקת המנורה "ואחר שהוציא טיפה ראשונה מכניסן לריחים וטוחנן, והשמן השני פסול למנורה וכשר למנחות". 
הטיפה הראשונה היוצאת מכתישת הזית, יוצאת מסוננת ומזוככת, זכה וטהורה ומתאימה להדלקת המנורה, "להעלות נר תמיד" שתהא שלהבת עולה מאליה (רש"י). השמן היוצא מטחינת כל הזית, מכיל שמרים, שאריות, קליפות ולכלוך, גם אם לא נראים לעין, והשלהבת לא תעלה מאליה, תהיה שלהבת לא חלקה, יהיו כמו ניתוקים שיפריעו לבערה, כאילו יש בה בועות אויר. שמן זית זך כתית למאור שנוצר מאיסוף הטיפה הראשונה של כל כתישה, מדליק שלהבת שעולה מאליה, ללא קצרים, שבבים, הפסקות, קליפות ורחשים, עולה יפה מהמנורה ועד השמיים למעלה, זכה וטהורה. 
בבחירות של העם היהודי בארץ הקודש, רוצה הקדוש-ברוך-הוא שהימין יעלה. לא משנה מי יהיה ראש ממשלת ישראל, העיקר שהימין יעלה. לא לחרוג מהימין. ה' ציווה אותנו ההלכות והדינים ועשרת הדיברות. הקדוש-ברוך-הוא ציווה, לא אדם, ואם הקדוש-ברוך-הוא ציווה חייבים לקיים. ארץ ישראל זה ימין, ימין ה' עושה חיל, אין ולא יהיה משהו אחר. לאט-לאט מכוון הקדוש-ברוך-הוא את הימין. 
כל אנשי הצווארון הלבן חשבו שלא יגלו אותם - גילו את כולם ועוד כמה ימים לפני הבחירות, כדי שהעם יתפכח וכדי שלא יהיו בחירות בפעם ברביעית. למרות שהבחירה בידי האדם, הקדוש-ברוך-הוא מאיר לנו פנים ומראה לנו את הדרך הנכונה לטובתנו. תנו עוז לה'! 
הגשם בארץ ישראל מלא חיים חדשים, בריאות ואריכות ימים, ניקה את ארץ ישראל מרוב המחלות באוויר וביבשה. הגשם שטף את ארץ ישראל וכל היהודים היו כמו במקווה-מים לכבוד פורים ופסח. בישראל לא חסר כלום. טוב ושמח לישראל. ישראל עשירה, כלכלה טובה ופרנסה טובה בשפע. מדינת ישראל היא אחת המדינות שנותנת לאזרחיה בשפע, מטפלת באזרחיה ונותנת לכל אחד מה שמגיע לו. 
היהודים בארץ ישראל ובעולם שכחו שהקדוש-ברוך-הוא מנהל את ארץ ישראל, נמצא בארץ הקודש והשכינה בארץ הקודש.
חשבו שמצאו תרופה לקורונה אבל ייקח להם זמן. את התרופה ימציאו היהודים בארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא נתן ליהודים הגרים בארץ ישראל להמציא פטנטים ואת התרופה לקורונה. הקדוש-ברוך-הוא נותן לכל חולי – תרופה. הקדוש-ברוך-הוא מביא מחלה כדי שיחזרו בתשובה, להעיר את העולם שיבינו שבלי הקדוש-ברוך-הוא אין פתרון. אם הקדוש-ברוך-הוא לא מושיט את ידו - אין פתרון. 
צדקה מצילה ממוות. נתינת צדקה, תרומות ומעשרות - מצילה אותנו ממחלות קשות, דברים קשים ומוות. כשאדם חוזר בתשובה, הוא מתרפא. כל יהודי שמרחפת מעליו עננה מסוכנת ונותן צדקה, תרומות ומעשרות שמצילים חיים - מצילים אותו משמיים. עושה טוב, חוזר אליו טוב. מציל נזקקים ולומדי תורה מעוני, נותן להם חיות - הקדוש-ברוך-הוא נותן לו חיות, מחייה אותו. מידה כנגד מידה, מה שעושה מקבל חזרה, אין משחקים. 
הקדוש-ברוך-הוא מרחיק אותנו מכל רע. הקדוש-ברוך-הוא מעיר אותנו ואומר: מי לה' אליי! מי שלא הולך בדרכי ה' ולא מקיים את עשרת הדיברות נמצא בבעיה כי הסיטרא אחרא, רוח רעה ועין הרע מפריעים לו בדרכו בעולם הזה. הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על האדם אבל יש דרך לקבל זאת. הקדוש-ברוך-הוא נותן עוד הזדמנויות לחזור בתשובה. בקריעת ים סוף הציל הקדוש-ברוך-הוא את פרעה שעשה תשובה בכמה מילים, אמר 'מי כמוך באלים ה' ' והקדוש-ברוך-הוא הציל אותו ממוות ונתן לו לצפות מה קורה בעולם, כדי להעריך את ה' ולפרסם אותו בעולם. 
מחלת הקורונה מקורה ממאכלים לא כשרים ולא נקיים. כשאוכלים אוכל לא כשר יש הרבה חיידקים ווירוסים שלא חשים בהם אבל גורמים לנזק גדול. פעם זה לא היה, אבל היום יש הרבה יותר ערבובים ובלבולים במאכלים. לפעמים לא קורה כלום ופתאום יוצא חיידק בעייתי. כדאי להקשיב לקדוש-ברוך-הוא ולקיים את עשרת הדיברות, לטובתנו, אנחנו יהודים!
תוכנית המאה לא מוצאת חן בעיני ארצות ערב, הם לא רוצים שלום, רוצים לפגוע ולהרוס את ארץ ישראל ואת היהודים שבה. 
ברצועת עזה גדלה האוכלוסייה. רוב תושבי הרצועה באו ממצרים. כדאי לכל הבאים ממצרים לחזור דחוף למצרים! לטובתם! שימצאו להם פתרון לנתק אותם מישראל. יש מנהרות ענקיות ממדבר סיני לרצועת עזה, שם עוברים ושבים ואין מי שיפריע. הכל שוחד וכסף.
בתורכיה תהיה מהפכה. המלחמה ממשיכה עם סוריה. סוריה לא תוותר לארדואן. מהפכה תהיה לאט לאט, לא יהיה שקט בתורכיה.
חיזבאללה, צה"ל שומר בגבולות מול לבנון וכל מה שמפריע צה"ל מטפל.
בסין הכלכלה תיפול בחודשים הקרובים ואף אחד לא יתקרב לסין. בכל אזור סין וסביבותיה - הקורונה אוכלת את יושביה. ימשיכו הסיבוכים. 
טראמפ חייב לעבוד קשה, בלי כעס ורוגז, כדי להוכיח לעמו בנועם, בחוכמה, בינה ודעת, מי הוא ומה הוא עושה למען עמו והעולם. טראמפ עשה דברים טובים וטובים מאוד. המתחרים שלו שונאים אותו שנאת חינם, קנאים, מקנאים בהצלחותיו. צריך להתפלל שטראמפ יעלה כי כל כולו עוזר לעם ישראל.
פוטין העיקר מוכר נשק ותחמושת.
בירדן מחכים. הכל דייסה, צפוף.
מצרים אוהבים את ישראל, סיסי אוהב את ישראל. ישראל עוזרת לו עם דאע"ש והמחבלים למיניהם בסיני, שלא יפריעו להצלחתו.
סוריה יד ה' בדבר.
איראן נתן להם בורא עולם קורונה והם עסוקים בה, כל הזמן יראו שחורות. הרבה אנשים והרבה בכירים באיראן מתו ולא מגלים. עושה את זה בורא עולם כדי שיפסיקו להפריע לעם ישראל וליהודים בישראל. משיח מטפל במנהיגים.
האנטישמיות תמשיך ותתגבר חזק יותר מחזק, עכשיו היהודים יבינו שצריך לעלות לארץ ישראל.
כל מדינה ומדינה שמפריעה ורוצה להפריע לישראל, תהיה בתור להיות כמו סוריה בדיוק, לא פחות ולא יותר. הנה הוזהרתם, אל תבואו אחר כך לבכות. 
איתני הטבע - אש, רעידות אדמה, שיטפונות, סערות, התפרצויות הרי געש, סיבוכים, תאונות במטוסים, אוניות, מכוניות ורכבות, דברים משונים יקרו בעולם. כל אלה שהולכים נגד ארץ ישראל, ה BDS-ואחרים, כולם יבואו וישלמו בחייהם. 
מי שעושה טעויות, במיוחד המנהיגים, מקפיד עליהם הקדוש-ברוך-הוא כי הם דוגמה ומופת לעם ישראל. כמו שמקפיד הקדוש-ברוך-הוא על צדיקים כחוט השערה, כך גם על המנהיגים. 
משיח חי וקיים! משיח חי וקיים! כל צעד ודיבור שלו, חותם למטה - חותמים למעלה! גוזר למטה - גוזרים למעלה! כל מילה שהוא מבקש מבורא עולם – מתקיימת! לפעמים חושבים שזה לא מתקיים, לא נכון, סבלנות וזה יתקיים! לקדוש-ברוך-הוא יש זמנים ועיתים משלו, לא שוכח כלום. הקדוש-ברוך-הוא מעביר מסרים דרך המשיח ולא ישירות לאדם. לאדם נותן הקדוש-ברוך-הוא רמזים בדרך הטבע, לא בדיבור. אם היה מסר מבורא עולם ישירות לאדם, אף אחד בעולם לא היה נשאר חי. 
לזה ברא הקדוש-ברוך-הוא את משיח עבדו, איש אלוקים, שיהיה 'שובר גל'. משיח מסנן ושובר את הגל שרק הוא יכול לקלוט ולקבל. רק משיח עבדו יכול לקלוט ולסנן את קולו של בורא עולם בתוך מוחו וגרונו לדבר דרכו. כדי שאנשים לא יפגעו מהקדוש-ברוך-הוא, נתן משיח לעולם, בריאה מיוחדת כדי להציל את העולם, לדבר דרכו, דרך גרונו, ונתן לו כוחות עצומים במחשבה ובדיבור, דרך נשמה לנשמה, דרך ה'יחידה'. אי אפשר שהקדוש-ברוך-הוא יפנה ישירות לבני אדם, הם יפגעו. יש לו משיח עבדו שדרכו, דרך נשמתו, מדבר הקדוש-ברוך-הוא, מגרונו של המשיח, ממחשבתו. משיח מקבל הכל מהקדוש-ברוך-הוא, ממנו אין לו כלום. משיח מפיץ ומפרסם את כל דיבורו של הקדוש-ברוך-הוא, בכל מקום ומקום. זה תפקידו של המשיח, להעיר כל יהודי ויהודי ולשמח כל יהודי ויהודי. כל מי שעיניו בראשו, יהיה כפוף לבורא עולם. כל מי שלא רוצה - בחירה שלו. טוב או רע – בחירה שלו. 
משיח צדקנו צועד לכל מקום ומקום בארץ-ישראל, מפיץ דברי אלוקים חיים כדי שאף יהודי לא יכשל ולא ייפול. יש תקשורת משוכללת וגם לעולם כולו מפיץ דברי אלוקים חיים, בתמימות ובפשטות. יהודי לא יכשל ולא ייפול וישמור על היהדות של עם ישראל שלא תהיה התבוללות, שעם ישראל לא יתבוללו ולא יתפוררו. שלא תהיה התפוררות בעם ישראל. אנחנו עם מיוחד. 
לכל יהודי יש תפקיד וייעוד. אם הוא מתבולל מתפורר תפקידו, אין מי שיעשה אותו ולאנשים אחרים יש עבודה קשה יותר. בורא עולם רוצה שיעשה את ייעודו. אצל בורא עולם כולם שווים, מי שמקיים את עשרת הדיברות נהיה שווה בין שווים, חוץ ממשיח שנמצא בדרגה גבוהה יותר מכל אדם על פני האדמה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל יהודי יאזין לדברי אלוקים חיים, שיראו שהכוח מהקדוש-ברוך-הוא. 
בחגים שלפנינו, פורים ופסח, תישארו בארץ ישראל, המקום מוגן ושמור על ידי הקדוש-ברוך-הוא, בכבודו ובעצמו שומר ומגן עלינו. כדאי לכל יהודי לחשוב פעמיים, החיים שווים את כל הכסף שבעולם. את החיים לא קונים בכסף. תחגגו פורים ופסח עם הקדוש-ברוך-הוא, ישמח איתכם בארץ-ישראל. הקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ ישראל כל החגים, לא יוצא מארץ ישראל. למרות שעוטף את כל העולמות ונמצא בכל מקום ומקום, ארץ ישראל היא המקום החביב שלו, המקום היקר לו מכל דבר, אדמת הקודש והיהודים שגרים בארץ ישראל. 
זה יהיה פסח מיוחד, שלא רק שיהודים לא יצאו מארץ ישראל, גם יבואו יהודים מחו"ל לחגוג בארץ ישראל הקדושה!
משיח פועל ועובד! משיח חי וקיים! בקרוב מאוד מאוד יתגלה, יש כל הסימנים המובהקים והבולטים! צריך לצפות לגאולה ולמשיח, מי שלא מצפה לגאולה ומשיח לא מאמין בקדוש-ברוך-הוא!

תגובות

  1. מה יקרה לכל היהודים שנמצאים החול עקב עבודה ממשלתית שלא יכולים להגיע לארץ בגלל תפקידם? האם יש להם הגנה ושמירה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות