מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת משפטים תש"ף


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת משפטים תש"ף
נמסר ביום ראשון, כ"א שבט תש"ף (16.2.20)

"ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם" (שמות כא, א).
נתן בורא עולם לעם ישראל את עשרת הדיברות בהר סיני ומיד לאחר מכן הביא בפניהם את המשפטים, כדי שידעו מה דינו של אדם שיעבור עליהם ולא יקיים אותם. שלא יחשוב אדם שהוא חופשי, שהקדוש-ברוך-הוא יוותר לו. פרשת משפטים באה להזהיר את היהודי שאם לא יקיים את עשרת הדיברות, אלה יהיו התוצאות, בעולם הזה ובעולם הבא.
הקדוש-ברוך-הוא בחר את היהודים והיהודים בחרו את הקדוש-ברוך-הוא באומרם 'נעשה ונשמע' בהר סיני, לכן יהודי לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, הקדוש-ברוך-הוא מלך ואנחנו עבדיו, הקדוש-ברוך-הוא אבא ואנחנו ילדיו. מה שעושה האדם בעולם הזה, חוזר אליו, עושה טוב – חוזר טוב, עושה רע - חוזר רע. ליהודי אין עתיד כי הוא עצמו יוצר את עתידו על פי מעשיו. הקדוש-ברוך-הוא נתן ליהודים את התשובה ועל ידי התשובה יכול יהודי לשנות את עתידו מקצה לקצה. יהודי שנמצא במקום הכי נמוך וקשה, יכול להפוך את הגזירה הרעה לטובה על ידי תשובה, קיום עשרת הדיברות, תפילות, לימוד תורה ומעשים טובים. בכל עניין.
לכן אומר הקדוש-ברוך-הוא בפרשה "מכשפה לא תְחיֶה" (שם כב, יז). אסור ליהודים ללכת לכל מיני מכשפים ומגלי עתידות למיניהם, כי ליהודי אין עתיד. אדם שהולך עקום ולא מקיים את עשרת הדיברות - עתידו יהיה עקום. מגלה עתידות הוא מכח הטומאה ויכול להגיד דבר או שניים נכונים והשאר לא. הנביאים הטהורים כמו משה רבנו, נביאי הדור או משיח צדקנו, יודעים את העתיד האמיתי והנכון ברוח הקודש אבל אין להם רשות לגלות אותו כדי שהיהודי יתאמץ לחזור בתשובה. מעשים טובים יוצרים עתיד טוב, מעשים לא טובים יוצרים עתיד לא טוב, הוא עצמו קובע. יהודי בעצם מנהיג את עצמו, אם רוצה שיהיה לו טוב - שלא ייתן שוחד, לא יגנוב, לא ינאף, לא ירמה, לא ירצח, לא יפגע באנשים, לא ישקר, לא יחמוד, ישמור שבת ויכבד את הוריו ללא אינטרס. עשרת הדיברות הן לטובת האדם, לא לרעתו. כל מה שאדם עושה בעולם הזה הוא מקבל בחזרה, נותן צדקה ומעשרות - תהיה לו פרנסה כל חייו, מעשר – יתעשר. בורא עולם מנהיג את העולם בדרך הטבע ורוצה שאנשים יתנהגו וילכו בדרך הישר. נתן לבני האדם את הבחירה החופשית לבחור בין טוב לרע ורוצה שיבחרו בקדוש-ברוך-הוא כמו שאברהם גילה את הקדוש-ברוך-הוא, כמו שמשה רבנו גילה לבני ישראל את הקדוש-ברוך-הוא וכן הלאה, בכל דור מגיע שליח משמיים, איש אלוקים שמציל את הדור. ביקש בורא עולם ממשה רבנו לקרב ולחבר את בני ישראל אליו, וכך בכל הדורות יש מנהיג או שניים שמחברים את היהודים לקדוש-ברוך-הוא. בדור הזה האחרון, דור של גאולה ומשיח, יש הרבה גדולי תורה שמרביצים תורה, מחזירים בתשובה, מזכים את הרבים, ויש משיח צדקנו שפועל ועובד.
משיח צדקנו נמצא ויש הוכחות. הרבה גדולי תורה ומקובלים מדברים על המשיח שנמצא וקיים ועל התקופה שהיא תקופה של גילוי משיח אחרון. משיח קיים ומחכה להוראות בורא עולם. גם בורא עולם מחכה. בורא עולם לא רוצה להביא משיח בקלי קלות. הרוע, השנאה והקנאה בכל מקום בעולם, המחלות, גוג ומגוג בחו"ל, פעילות איתני הטבע, אש, גופרית, רעידות אדמה, רוחות קשות וסופות, תאונות - מכל זה צריך לצאת משיח. מה שקורה בממשלת ישראל, "מאה וארבעים" חברי כנסת מבולבלים ומסובכים שלא נלחמים עבור אדמת הקודש שלא ייקחו ממנה אף סנטימטר, לא נלחמים על תמיכה בכוללים, בתורה, מקוואות, תפילות והבאת כל יהודי העולם לארץ, הם נלחמים על הכבוד, הגאווה, הכיסא, הפרסום, המטוס ושומר הראש. מכל התסבוכת הזאת ייצא משיח בפרהסיה! משיח עובד ופועל, מברך את עם ישראל פותח אופקים טובים לעם ישראל, מה שאומר קורה, מגן על עם ישראל מכל מיני מפריעים - עבודת קודש להאיר את עיניהם של עם ישראל בשם ה'. זה מה שרוצה הקדוש-ברוך-הוא ממשיח עבדו.
אומרים בשמיים, אם כולם היו עשירים ובריאים, חיים כמו מלכים בעושר וכבוד בבתים מפוארים, בלי הפרעות של הפלסטינים והעולם, אז למה צריך משיח?! אם הכל טוב למה צריך משיח?! לכן נותן בורא עולם מהלומות וייסורים קשים כדי שירצו ויבקשו לקבל פני משיח צדקנו.
עשרת הדיברות הם לטובת הנשמה, הרוח, הנפש והגוף של היהודי, ואם מקיימים אותם טוב לגוף, לבריאות, למוח ולשכל, לשלום בית, לאהבת חינם, להגנה ושמירה, טוב להכל ולכולם. המקיים את עשרת הדיברות הוא המודרני והמלומד ביותר שעושה לטובתו, לטובת חייו ומשפחתו. מי שלא מקיים הוא הפרימיטיבי שנשאר בעולם התוהו ובוהו שהיה בתקופת נוח, עולם של פשע שעשו הפוך מעשרת הדיברות וגרמו שבורא עולם הביא את המבול והחריב את העולם. גם אם למד אדם שניים, שלושה וארבעה תארים, אם הוא לא מקיים את עשרת הדיברות ויושב בבית הסוהר על שוחד, גניבה, ניאוף, רמאות ונוכלות – לא למד כלום ונשאר פרימיטיבי. 
כל יהודי ויהודייה יחקרו בתוך ליבם ומוחם ויבינו מה זה עשרת הדיברות וכמה טוב לאדם לקיים אותם. הקדוש-ברוך-הוא רחמן וטוב ומעביר לילדיו רק דברים טובים. לקיים את עשרת הדיברות זה פשוט, לאכול כשר, לימוד תורה ותפילות זה לטובת היהודי, זה לא עושה לו רע.
הקדוש-ברוך-הוא טוב ומטיב, עושה רק טוב כדי שיהיה שלום, אהבה, בריאות וחיים ארוכים. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לסיים כבר עם חטא אדם וחווה, רוצה לסלוח ולמחול לעם ישראל ולכן נותן את עשרת הדיברות כדי לעזור לנו לחזור בתשובה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה להמליך את מלך המשיח, לבנות את בית המקדש השלישי, רוצה לסיים סופית עם חטא אדם הראשון ולהפסיק את הייסורים בעולם. רוצה עולם חדש, עולם של טוב, עולם שאין בו מוות, עולם שאין בו פצועים, עולם שאין בו בתי חולים, רופאים ואחיות, אין בו מתים, אין חיידקים ומחלות, עולם של שלום. זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא וזה יהיה! ירצו לא ירצו, זה יהיה בדור הזה! הדור הזה זכה!
חברי כנסת ושרים תפשפשו במעשיכם. אל תהיו שאננים, תהיו ערניים אם יש למפלגת הרשימה המשותפת, תוכניות לעלות לשלטון, חס ושלום, להיות בכנסת. תוכניותיהם לזרוק אתכם מהבתים. גם כך המצב לא הכי טוב ואם תהיה להם שליטה בכנסת הם יזרקו את השמאל ואת הימין מבתיהם. לא משנה להם שמאל או ימין, הם רוצים רק להרוס את ארץ הקודש, לכבוש את כל מדינת ישראל ולזרוק אתכם לים.
חברי הכנסת רוצים רק כיסוי בתקשורת וכבוד. מפלגות הערבים מתחזקות כשהימין והשמאל רבים ביניהם. הם מקבלים מזה הרבה כוח. רואים את היהודים רבים ביניהם ואומרים: אלה חסרי השכלה, רבים ביניהם על הכיסאות והכבוד, אנחנו חכמים מהם. שמאל וימין תתעוררו! לא לאפשר שותפות עם המפלגות הערביות. הימין והשמאל צריכים להתחבר ולהתאחד. הם עושים הפוך. אחר כך, חס ושלום, כל אחד יחפש איפה הוא נמצא.
הקדוש-ברוך-הוא קורא ליהודים בעולם כולו לעלות לארץ ישראל דחוף! אל תנסו אותי ואל תבדקו אותי! שמונה מיליארד אנשים בעולם שונאים את היהודים, אל תחשבו שזה יעבור, ההפך, עוד מעט גם השוטרים והחיילים בחו"ל יתהפכו עליכם. יהודים שנוסעים לטייל בחו"ל: האנטישמיות שם כבדה והכי קשה שהייתה אי פעם בעולם.
החולי בעולם, האש, הסופות, הגשמים והשיטפונות, רעידות האדמה, התפרצויות הרי געש, גוג ומגוג, הקטסטרופה בעולם, עשרות אלפים מתים ונהרגים מחולי ומלחמות - הכל בשליטה של הקדוש-ברוך-הוא, זה הנשק של הקדוש-ברוך-הוא, אלה עשר המכות שנותן בעולם. אנחנו בני אדם רחמנים בני רחמנים וזה כואב, אבל צריכים לשמוע בקול הקדוש-ברוך-הוא.
אם בורא עולם לא היה מחריב את סוריה, היא הייתה היום מעצמה שמאיימת על ישראל יחד עם מצרים, ירדן, לבנון, חיזבאללה, עיראק ואיראן. הקדוש-ברוך-הוא פירק וחיסל את סוריה ובכך החליש את כל מדינות ערב מסביב. תתעוררו יהודים ותבינו מה עשה פה הקדוש-ברוך-הוא! אם הקדוש-ברוך-הוא לא היה מקיים 'הבא להורגך השכם להורגו', היינו מתמודדים היום עם עשרת-אלפים טילים ביום ושום מטוס לא היה עוזר, מטוס לא יכול לעצור טילים.
להודות לה' שהגבולות שלנו נקיים, שפירק את כל מדינות ערב, ויחד עם זאת אומר בורא עולם: יהודים יקרים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. לבדוק את כל מי שבא לישראל. אנחנו עם ישראל קטן והכי חזק בעולם וצריכים להישמר.
סוריה תמשיך להימחק. התקשורת התעייפה מכל מה שקורה, שנהרגים אנשים בלי סוף ולא מפרסמים. תורכיה מתחילה עם סוריה בגבולות והכל יחזור ויתהפך על תורכיה. יש לקדוש-ברוך-הוא זמן ונותן לכל אחד את המנה שלו.
איראן מתה מפחד מול צה"ל. מנסה דרך סוריה, לבנון ומדבר סיני לשלוח תחמושת ונשק וחיל האוויר משמיד כל תחמושת שבאה מאיראן לסוריה או למקומות אחרים.
בעיראק נשאר אותו דבר.
ירדן מחכה לתוכנית המאה שלא תתקיים.
מצרים אומר הקדוש-ברוך-הוא לסיסי ולכל העוזרים שלו: אם תהיה בערמומיות ותחבולות נגד ישראל, להכין תחמושת ונשק כדי להפתיע את ישראל, מבטיח לך הקדוש-ברוך-הוא שישחרר את סכר אסואן לשטוף את כל מצרים! הנה הוזהרת! תכין תחמושת ונשק נגד מדינות אחרות מסביב מצרים, לא נגד ישראל. ישראל לא עושה מלחמות, ישראל היא מדינת שלום.
כל המנהרות מאל-עריש ורפיח לכיוון רצועת עזה, בורא עולם יהרוס אותן.
חמאס לא יירגע עם אבו מאזן עד שיקרה משהו. צריך להיזהר מאוד מהבלונים הממולכדים, זה נשק לכל דבר. אסור לתת להם להרים ראש. הם לא מִסכנים, הם עושים את עצמם מסכנים. החמאס לוקח את כל הכסף, המנהיגים שלהם מחלקים ביניהם את 'הטרף'. הם פוגעים במנוחתם של היהודים, מכניסים בהם פחד וחרדה. הם ממשיכים לחפור מנהרות מהצפון, ירדן ומדבר סיני.
טראמפ עובד בכל המרץ להמשיך לקיים את ארה"ב. הוא אוהב יושר ואמת. אנשים נגדו כי הוא אמיתי וישר והם לא רוצים לתקן את עצמם, רוצים להישאר עקומים. 
ארץ-ישראל בתקופה טובה מאוד! הגשם ניקה את כל המחלות. גשם בישראל זה כמו מקווה וכל היהודים טבלו במי הגשמים, במקווה שנתן הקדוש-ברוך-הוא. הגשם זיכך את כל המחלות בישראל.
רואים את כל הצרות שבעולם, כל העולם תוהו ובוהו והקדוש-ברוך-הוא בורא ומכין את אורו של משיח מתחת לאפם של ה'תוהו ובוהו' וה'גוג ומגוג'.
יש מים בשפע, יש שלג בחרמון, הכנרת מלאה, יש פרנסה לכולם, מה חסר? לקיים את עשרת הדיברות! זה זמנו של משיח. לבורא עולם אין נשק ותחמושת חומרית, למי שמפריע מביא אש ושריפות, סופות, רעידות אדמה, צרות ומלחמות ביניהם.
בשנים האחרונות כל אחד יכול להרגיש משיח, להרגיש את כוחו של משיח איך הוא מגן על ארץ-ישראל. מרגישים הגנה ושמירה על צה"ל ועל היהודים שגרים בארץ ישראל. הרבה הרבה ניסים ונפלאות בארץ ישראל. באים הרבה עולים חדשים, הכלכלה מתחזקת ויש עליה גדולה. בכל זאת בורא עולם אומר 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.
כל הארגונים שהולכים נגד ארץ ישראל, B.D.S והאיחוד האירופי ש'משחירים' את עם ישראל, בורא עולם ייתן לכולם, להם ולמשפחותיהם, מכות כאלה מהיום, יום ראשון. יום יום הם יחטפו מכות ויסתבכו ביניהם  שלא ידעו איפה שמאל ואיפה ימין. בורא עולם יעלים אותם מן העולם כי הם רוצים לפגוע לו בארץ הקודש, באור של העולם. הם רוצים לכבות את האור שמאיר את העולם כולו.
הם לא יכולים לכבות אותו כי בורא עולם מאיר אותו דרך מלך המשיח שיתגלה בפרהסיה בזמן הקרוב!!


תגובות

רשומות פופולריות