מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת יתרו תש"ף

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת יתרו תש"ף
נמסר ביום ראשון, י"ד שבט תש"ף (09.02.20 08:30)

"וישמע יתרו כהן מדין חותן משה את כל אשר עשה אלוקים למשה ולישראל עמו כי הוציא ה' את ישראל ממצרים" (שמות יח, א). אומר רש"י: מה שמועה שמע ובא? את ניסי הניסים ופלאי הפלאים של בורא עולם בקריעת ים סוף, מלחמת עמלק ועשרת המכות. כל העולם שמע את מה ששמע יתרו, בלי תקשורת, צלמים ורשתות חברתיות. כל צבא מצרים טבע בים סוף, ורק פרעה ניצל - כי באותו רגע האמין בקדוש-ברוך-הוא ואמר 'מי כמוך באלים ה' '. בורא עולם הציל אותו בזכות האמונה וכדי שיחזור למצרים ויספר על הניסים הגדולים שראה בעיניו, איך נחלק הים לשנים-עשר שבילים ובני ישראל עברו ביבשה בתוך הים ואיך חזר הים לאיתנו וסגר על כל צבא מצרים, מרכבותיו, סוסיו ופרשיו. פרעה שניצל ממוות, רץ למצרים, כינס את כל שריו ואת כל מנהיגי מדינות העולם וסיפר להם על הניסים והנפלאות. בתחילה לא סיפר להם על עשר המכות, התחמק כי חשב שגם הם יכולים לעשות דברים כאלה מכוחו של הסיטרא אחרא, אבל אחרי שראה בעיניו את ניסי קריעת ים סוף, הבין שיש בעולם כוח שהוא מעל כל הכוחות שהוא הקדוש-ברוך-הוא. זו הייתה מעין תשובה, הוא האמין והתחיל לפרסם את הקדוש-ברוך-הוא בעולם. חלק מהאנשים האמינו, חלק לא האמינו, חלק צחקו כי אי אפשר היה להוכיח.
היום אנשים חכמים ומשכילים וקל להוכיח שניסים קורים. אמנם אין ניסים כמו שהיו במצרים ולא רואים ניסים בעיניים, אבל יש מצבים מסוכנים שלפני שמתרחש אסון משתנה פתאום הכיוון והאסון לא מתרחש, אלו ניסים ונפלאות.
יתרו שהיה ראש הכמרים בעולם, שמע כמו כולם אבל הבין וידע שיש מלך לעולם - הקדוש-ברוך-הוא. הוא התגייר, חזר בתשובה, גייר את כל אנשי עירו שיאמינו בקדוש-ברוך-הוא וזכה שנקראה פרשה על שמו כי האמין ופרסם את הקדוש-ברוך-הוא בעולם.
בורא עולם רוצה שאנשים יחזרו בתשובה ואוהב את החוזרים בתשובה מאוד. החוזרים האמיתיים, שחוזרים מכל הלב, שהופכים בבת אחת מקצה לקצה, מגיעים אל מתחת לכיסא הכבוד.
הקדוש-ברוך-הוא נמצא בעולם כולו, בשמיים ובארץ, אבל ממוקד בארץ ישראל. אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא. ארץ ישראל שייכת לקדוש-ברוך-הוא ולא לאף אחד בעולם הזה, לא לממשלת ישראל ולא לאף אומה בעולם. אדמת הקודש שייכת אך ורק לקדוש-ברוך-הוא. בלבד!
כמה טוב הקדוש-ברוך-הוא! רחום וחנון מצד אחד ודין מצד שני. מביא בורא עולם וירוס לעולם שלא רואים אותו, כדי שילמדו כולם לקח, יחזרו בתשובה, יצעקו ויזעקו 'אין כמוך באלים הקדוש-ברוך-הוא!'
הקדוש-ברוך-הוא מראה לעם ישראל כמה הוא אוהב אותם, מעריך אותם, מלטף אותם, מגן עליהם ושומר על ארץ ישראל ועל היהודים שגרים בארץ ישראל. בורא עולם רוצה שכולם יחזרו בתשובה שלמה.
בסין מגיעות המחלות והצרות כי הם לא מקיימים שום דיבר מעשרת הדיברות, עושים הכל הפוך מעשרת הדיברות, הפוך על הפוך. לא זו בלבד שקנו את 'תנובה', הם רוצים לקנות עוד מפעלים ופטנטים מארץ ישראל. בורא עולם, אבא שבשמיים אומר: בגלל שהם ועוד מדינות נוגעות לי בארץ ישראל, בגלל שנשיאים וראשי ממשלות נוגעים לי בארץ ישראל, אני אפגע בהם קשות! אל תגעו לי בארץ ישראל הקדושה וביהודים שנמצאים בארץ ישראל הקדושה! הופך עליהם הקדוש-ברוך-הוא כל מיני נגעים וצרות, סיבוכים ותסבוכות. הופך עליהם את איתני הטבע, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, אש ושריפות, אוניות טועות, מטוסים נופלים, רכבות סוטות מהמסילה, רעידות אדמה, עוד שריפות, רוחות קשות, ים סוער וצונאמי, בנינים יפלו ויתפרקו - אל תגעו לי בארץ ישראל הקדושה וביהודים שנמצאים בארץ ישראל! ארץ ישראל הקדושה מאירה את העולם ונותנת חיים לכל העולם! לא מרמים את ישראל ולא מאיימים על ארץ ישראל ועל היהודים בישראל!
היהודים בחו"ל בסכנה קשה ביותר. האנטישמיות מתחזקת ומתגברת בצורה מפחידה מאוד, יבוא יום והחוק לא יפעל עוד לטובת היהודים. עוד מעט החוק בחו"ל לא יפעל עוד לטובת היהודים כי גם החוק עצמו יהיה אנטישמי! הפשע מתגבר מיום ליום והיהודים מקומם בארץ הקודש! יהודים יקרים הוזהרתם! אל תבואו בטענות ואל תגידו שהקדוש-ברוך-הוא לא הזהיר אתכם! זה הקדוש-ברוך-הוא מזהיר אתכם!
כל יהודי שמקפיד על אוכל כשר לפי ההלכה של היהודים, כשרות למהדרין, בשר כשר שנשחט כהלכה, ירקות נקיים מחרקים - לא יהיו לו שום מחלות. אם אוכלים כל מה שבא ליד והכל מותר - שלא יבואו בטענות. גדולי ישראל צריכים להסביר לכולם בישראל מה זו כשרות ומה זה אוכל כשר, מסבירים והבחירה בידי האדם לבחור כרצונו.
כל המצוות שמצווה אותנו הקדוש-ברוך-הוא הן לטובתנו, להיות עם זך, טהור ונקי, לא לטובתו. בורא עולם עוזר לנו כל הזמן. כל מי שרוצים להפריע לישראל, הקדוש-ברוך-הוא מביא עליהם צרות צרורות, סיבוכים ומחלות, הורס להם את הכלכלה ומסבך אותם עם כולם.
אנחנו נמצאים בתקופה של גילוי משיח! רוב הרבנים בישראל ובעולם רוצים משיח! רוב הרבנים בישראל וגדולי התורה מרגישים את רוחו ונשמתו של משיח מרחפת ומסתובבת בתוך ארץ ישראל! מרגישים את כוחו של משיח ואת הפעולות שעושה בארץ ישראל ובעולם כולו! בורא עולם מדבר מגרונו! אין חזרה, זה דור אחרון לתיקון העולם! העולם תוקן! אדם הראשון תוקן! הדור הזה מלחמתו עם הסיטרא אחרא ועובר ייסורים. כל הסובלים ייסורים, יכנסו למעגל ראשון לחיים ארוכים וטובים לעולמים!
עם ישראל להתאחד ולהתלכד לימין. להתרחק מהתבוללות. ההתבוללות גורמת לשנאת חינם, קנאת חינם, תחרות וגאווה כי זה לא אותו דם.
בשכל המודרני לא מצליחים להבין מה קורה בעולם. המצב נראה כמו סוף העולם, כמו שהעולם עומד לפני חורבן ולא יישאר בו זכר אדם. בסין יש מחלות, באפריקה יגמר האוכל, אירופה תיכבש על ידי המוסלמים ובאמריקה הדרומית והצפונית ינצח עולם הפשע. רואים שכל העולם בתוהו ובוהו וגוג ומגוג, אבל הקדוש-ברוך-הוא מודיע ליהודים: משיח בדרך לצאת! הדרך הזאת היא הדרך הכי טובה והכי מתאימה לגילוי משיח! עולם החומר נגמר ונהרס והקדוש-ברוך-הוא בורא את אורו של משיח להוציא אותו לאוויר העולם, לעשות סדר ולנקות את העולם הזה!
כולם, מהצפון עד הדרום, מצאו פטנט - לחפור מנהרות. חופרים מרצועת עזה, ממדבר סיני, מירדן, סוריה ולבנון. אין שלום איתם לעולם.
ממזרח ירושלים ימשיכו ההפרעות. מרצועת עזה ימשיכו ההפרעות. יהיו הפרעות בכל גבולות ישראל. חיילי צבא הגנה לישראל להיות ערניים ולא להתעסק עם הטלפונים הניידים, רק לצורך התפקיד. הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על כל צבא הגנה לישראל ועל האזרחים היהודים בארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא אומר למדינת ישראל להתעורר, אסור לתת אף פיסת אדמה לגויים. באים לקראתם והם עושים רע יותר מרע, רק שנאה ורצון להרוג ולפגוע ביהודים. הם לא רוצים שלום הם רוצים רק להרוס ולפגוע ביהודים, לזרוק אותם לים ולקחת את אדמת הקודש. אלה התוכניות שלהם, תתעוררו!
ממשלת ישראל צריכה להיות ימנית כי הקדוש-ברוך-הוא ימין.
חלק מהגויים בעלי תעודת זהות כחולה בישראל, מסוכנים מאוד. חלקם עוזרים לערבים שמחוץ לגבולות ישראל ועובדים איתם בשיתוף פעולה כדי לפגוע ביהודים שגרים בארץ ישראל.
איראן לא תלך נגד ישראל בגלוי, פוחדת מצה"ל ושולחת שליחים מסביב.
תורכיה תסתבך עם הגבולות שלב אחרי שלב עד שתהיה מהפכה. איראן אחריה.
סוריה ממשיכה להתמוטט.
בעיראק אין שום התקדמות לאף מקום.
ירדן מחכה לתוכנית המאה, למאתיים, לשלוש-מאות, תחכה גם עד חמש-מאות.
מצרים טוב לה, יש להם כסף, סיסי מסתדר עם כולם וחביב על כולם.
לבנון לא רוצה מלחמה.
חיזבאללה מחכה לתחמושת, נשק והוראות מאיראן, ואיראן נזהרת מאוד מלהסתבך עם ישראל.
טראמפ ממשיך לעזור לישראל ביד רמה. הקדוש-ברוך-הוא עוזר לו לסדר את כל העניינים והבעיות ויפתח לו עתיד טוב. שימשיך כך ולא ייתן סנטימטר אחד מאדמת הקודש.
פוטין רוצה לשלוט במזרח התיכון כדי למכור נשק ותחמושת. יש לו חיבה ליהודים ולארץ ישראל, הערכה לעם ישראל ורוצה שיהיה קשר טוב בין עם ישראל ורוסיה. יש תיאום בין צה"ל ורוסיה בכל מה שקורה בסוריה.
הקורונה תמשיך להתפשט ויהיו הרבה דברים קשים בעולם, עד שיפסיקו להפריע לארץ ישראל הקדושה ועד שיבוא אחרון היהודים מכל העולם לארץ ישראל.
הגשם טוב, פותח את הלב ואת המעיינות, ממלא את ים המלח והכנרת, מגרש את המחלות מישראל. מים זה חיים. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.
משיח נמצא וחשים אותו כולם, חשים דברים שלא היו פעם וקורים עכשיו. הזמן רץ, יום ראשון ופתאום שבת - אלה סימני משיח. הפרעות קשות, סבל קשה, תסבוכות בארץ, הממשלה ומאה עשרים חברי הכנסת שלא מתפקדים, שלא יודעים מי נגד מי, לא יודעים מה יילד יום, חיים באוויר על ענן ולא יודעים מה יהיה הלאה. העתיד אצל הקדוש-ברוך-הוא. בורא עולם בורא את העתיד, מכוון מה יהיה בכל שעה ושניה. רוצה הקדוש-ברוך-הוא שהימין יעלה, ירצו או לא ירצו, רוצה שמשיח יכוון את ארץ ישראל.
משיח לא יהיה הרב הראשי, לא ראש ממשלה ולא נשיא המדינה, משיח לא שייך לאף אחד רק לאבא שבשמיים.
בבחירות יעלה הימין, ירצו לא ירצו. ארץ ישראל שייכת לקדוש-ברוך-הוא והקדוש-ברוך-הוא ימין.
הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כל אנשי הצווארון הלבן במערומיהם, מנפה ומנפה ומנפה כל אדם ואדם. בורא עולם רוצה שהעולם יהיה זך ונקי כדי שמשיח יופיע ויתגלה. משיח צריך שטח נקי. אם משיח יופיע בזמן שאנשים עדיין בקליפה וטומאה קשה, הם פשוט לא יחיו, והקדוש-ברוך-הוא רוצה שכולם יחיו. לכן מגלה הקדוש-ברוך-הוא את כל הרמאות, הזימה, שנאת החינם, הקנאה והתחרות. הקדוש-ברוך-הוא מביך ומבייש את כל העושים מעשים מכוערים, לא יפים ולא טובים ומגלה אותם במערומיהם.
דיברנו בעבר שיבואו לרבנים בחלום והם ידברו על מלך המשיח. תודה לקדוש-ברוך-הוא שרוב הרבנים בארץ ובעולם מרגישים שיש משיח, מרגישים שהוא פועל ועובד, מדברים על מלך המשיח ומפרסמים אותו בכל מקום, עד שייצא לאור.
בארץ ישראל הכל טוב! יש פרנסה טובה, גשם טוב, אוכל טוב ובריא ואוויר טוב שמתאים רק ליהודים. רק ליהודים מתאים המקום הקדוש הזה! מי שרוצה להתגייר - ברוך הבא. בישראל הכל טוב! הכל כביכול תקוע אבל הכל טוב!


תגובות

רשומות פופולריות