מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת שמות תש"ף



בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת שמות תש"ף
נמסר ביום ראשון, ט"ו טבת תש"ף (12.1.20)

"ואלה שמות בני ישראל הבאים מצרימה את יעקב איש וביתו באו" (שמות א, א). כל מקום שגלו ישראל גלתה עמהם השכינה וכן בגלות מצרים. שום מצב, ולו הקשה ביותר לא יכול היה להוריד את יעקב למצרים, רק בנו האהוב יוסף, שהיה מלך על מצרים והבטיח לאביו חיים טובים. רק כך ירד יעקב שידע שזו גזרה שגזר הקדוש-ברוך-הוא בברית בין הבתרים.
"וימת יוסף וכל אחיו וכל הדור ההוא" (שם א, ו). יעקב היה שלם שבאבות ועומד היה להימצא בגלות, אבל מתוך שהיה צדיק, נתעכב הדין ולא ירד בעולם. כל ימי יעקב, לא היה דין על העולם והרעב התבטל, כמו בימי יוסף. וימת יוסף וכל אחיו וכל הדור ההוא - שבעים נפש. "ובני ישראל פרו וישרצו וירבו ויעצמו במאוד מאוד ותמלא הארץ אותם" (שם א, ז), כך התחילה גלות עם ישראל במצרים. "ויקם מלך חדש על מצרים אשר לא ידע את יוסף" (שם א, ח), לא הכיר אף אחד והתחיל לשעבד את עם ישראל. אמר פרעה: "הבה נתחכמה לו פן ירבה והיה כי תקראנה מלחמה ונוסף גם הוא על שונאינו ונלחם בנו ועלה מן הארץ" (שם א, י).
עם ישראל ירד לשעבוד של מאתים ועשר שנה. יוסף הוריד את עם ישראל למצרים ובזכות יוסף גם יצאו ממצרים ובא משה רבינו לגאול אותם. צדיקים במיתתם נקראים חיים. יוסף הצדיק גם הוא היה חי במיתתו, ארונו היה טבוע במי היאור ונשמר במים טהורים, וכוחותיו החזקים הגנו על בני ישראל מן הזימה. אחרי עשר המכות, כשמשה רבינו בא לגאול ולהוציא את בני ישראל ממצרים, לא היו יכולים לצאת בלי יוסף וכשהוציאו את ארון יוסף ממצרים, יצא גם עם ישראל.
עם ישראל עברו מאתים ועשר שנים של ייסורים קשים כדי לזכך ולטהר את הנפש, להכין אותם להיות יהודים ראויים, זכים וטהורים, להיות האור של העולם. יהודים הם אורו של עולם.

בזמננו, הקדוש-ברוך-הוא נותן לאדם דברים קשים והם שבונים אותו. אנחנו מתחנכים בבתי הספר ובבית הורינו, אבל הקדוש-ברוך-הוא המחנך העליון. כל הדברים הקשים, הרעים כביכול, הלא מבורכים ולא מוצלחים, כל הכישלונות - מאת ה' ומטרתם לבנות את האדם ולהפנות אותו לדרך הישרה והטובה, לדרך חיים חדשה. את זה עושה הקדוש-ברוך-הוא יום יום.
בורא עולם נותן ליהודים חוכמה ובינה, חשיבה ויכולת להמציא פטנטים, להמציא כל מיני כלי נשק מיוחדים כמו שהמציאו את הלייזר המיוחד נגד בלונים, טילים ועוד. יהודים הם ממציאי הפטנטים הגדולים בעולם כי יש להם נשמה דרכה הם מקבלים הארה מהקדוש-ברוך-הוא.
אף אחד לא יכול לפגוע בארץ ישראל הקדושה, ארץ ישראל מוגנת ושמורה.
הגשמים שירדו בארץ ישראל אלה גשמי ברכה, אלה מים חיים ומים שיש בהם סכנה. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. אדם לא ייקח סיכון, לזה יש בעלי מקצוע. אדם יעשה את מירב ההשתדלות לעזור במה שהוא יכול. הגשם מנקה מחלות ומשמח לבב אנוש.
הכנרת תמיד מתמלאת. באר מרים נמצאת בכנרת אז המים מתוקים וטהורים ותמיד יהיו מים בכנרת. בישראל הכל טוב, הכלכלה טובה, הכל טוב.
השנאה והקנאה בתהליך הבחירות, באה מהתבוללות. אנטישמיות יש בעולם כולו וגם בישראל. צריכים לרדת מהשנאה והקנאה, אסור להפחיד ולאיים על אנשים בשום עניין, לא פוליטי ולא ממשלתי, לא טינה ולא שנאה, אסור.
יהודי שאוהב את הקדוש-ברוך-הוא - לא שונא יהודי אחר ולא ייקח את החוק לידיו. אסור להעציב יהודים, אסור לשנוא אותם ולקנא בהם, הקנאה מוציאה את האדם מן העולם. חברי הכנסת צריכים לתת דוגמה לעם ישראל ולעולם כולו. כשהגויים רואים שחברי הכנסת אוכלים זה את זה ואין ממשלה בישראל, הם פוגעים הרבה יותר חזק ביהודים בחו"ל וגם בתוך ארץ ישראל.
הקדוש-ברוך-הוא רוצה ימין! להיות ימניים זה לא לתת אף סנטימטר מאדמת ארץ ישראל, לבנות ולתמוך בכוללים וישיבות, להקים מקוואות ולדאוג לנזקקים. כשעם ישראל רואה את המחלוקות בין מפלגות הימין והשמאל ובתוכן, לא יכול לסמוך עליהן, לא רוצה לבחור בהן ומחפש מפלגה אחרת. כשמפלגות הימין כולן יהיו מאוחדות ומלוכדות, הקטנות והגדולות – כולם יבחרו בהן. העם רוצה מפלגות רציניות, לא מפלגות קטנות ומפוזרות, רוצה ימין אחד שלם. אם המפלגות הימניות יתחברו למפלגה אחת - תקום ממשלת ימין יפה.
מערבולת הבחירות בכנסת, כולה אגו. רוצים להפיל את הימין, רוצים ללכת נגד בורא עולם.
האנטישמיות קשה מאוד בחו"ל, חייבים לעלות לארץ ישראל. יש עבודה בארץ ישראל הקדושה לכל יהודי שהוא יהודי אמיתי.
חמאס לא להאמין לו. הם ממשיכים לחפור מנהרות, מבריחים נשק ותחמושת יחד עם איראן דרך הים ומדבר סיני. צריך לשים לב בגבולות.
איראן מבריחה נשק לחמאס דרך הים ודרך מדבר סיני. פוחדת פחד מוות מהיהודים ומצה"ל. החמאס ברצועת עזה הוא אחת הזרועות של איראן. תהיה באיראן רעידת אדמה קשה שתשתק אותה לעולמים.
חיזבאללה, נסראללה שקע בתוך עצמו, ראשו שקע בין הכתפיים.
כל מי שירים את ראשו בעולם - יפגעו בו.
מצרים חיה טוב עם ישראל ועם ארה"ב.
לירדן יש שקט מישראל, הכל סמוי בגלל מלך ירדן. יש בתוך ירדן המון מחבלים, מסתננים ומטורפים. סוריה נמעכת ונמעכת.
בתורכיה תהיה מהפכה, ירצו לא ירצו.
עיראק רוצה לשקם את עצמה ולא מצליחה.
לבנון רוצה שלום, הרוסה, אין דין ואין דיין. בינתיים שקט ורוגע בגבולות.
מזרח ירושלים מסוכן, יש להם הרבה סכינים.
צריך לתת גיבוי מלא לחיילי צה"ל ולא להוריד להם את המורל, עושים הכל כדי להגן על יהודים שגרים בארץ ישראל. חיילי צה"ל הם קדושים ושומרים על גבולות הקודש.
טראמפ רוצה לעזור לישראל תמיד, שליח ה'.
פוטין נהנה מכל צעד וצעד שעושה ישראל. הוא מעריך את היהודים שהם חכמים מכל אדם ויודע שאי אפשר לפגוע בהם, אם פוגעים – נפגעים.
כל אירופה תתמלא מוסלמים עד בלי די, לא יהיה מקום ליהודים, יזרקו אותם מבתיהם, גם בארה"ב. חייבים לצאת מחו"ל ולבוא ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון ובנימין, מדבר יהודה, הערבה ובקעת הירדן. יש עבודה ופרנסה ל-כ-ו-ל-ם.
הרבנים וגדולי התורה, המנהיגים בעם ישראל, צריכים לצאת בקריאה וזעקה להסביר ליהודים מה זה יהודי ומה זו יהדות והלכות של עם ישראל. להסביר כמה קשה לבורא עולם ההתבוללות כדי למנוע התבוללות של יהודים. התבוללות מבלבלת את המוח של היהודי והיהודייה. היהודים זה עם שנבחר על-ידי הקדוש-ברוך-הוא, עם מיוחד. בזכות היהודים העולם קיים.
חיים ומוות בידי הקדוש-ברוך-הוא ואף אחד לא קובע בעולם הזה, אף אחד לא יכול לעצור את הקדוש-ברוך-הוא.
הכלכלה בישראל בסדר גמור, צריך תפילות ולימוד תורה בעם ישראל.
כל איתני הטבע ימשיכו לפגוע בעולם, במיוחד במדינות שרוצות לפגוע בישראל. באותו יום שיפגעו -ייפגעו באותו עניין שרצו לפגוע.
אנשים בעולם פועלים על פי שכל גבוה מאוד ולא מאמינים בקדוש-ברוך-הוא, ירדו מהרוח, עמוק לעולם החומר.
כל הדברים המשונים שקורים בעולם, התסבוכות בכל מדינה והבלבולים שבתוך ישראל ובעולם כולו אלו סימנים שמשיח צריך לצאת. צריך להיות חושך כדי שיהיה אור, צריכות להיות הפרעות קשות בארץ ובעולם כדי שייצא ויתגלה משיח!
משיח מתפלל על גבולות ישראל שיהיו מוגנים ושמורים. תפילותיו של משיח לא חוזרות ריקם. דרך המשיח מתבצעים דברים גדולים בארץ ובעולם.
משיח חש את בוראו. משיח מדבר ישירות עם הקדוש-ברוך-הוא. נשמתו של משיח עוברת שבע פעמים בלילה על גבולות ישראל. משיח הוא אדם פשוט, ענו וצנוע, הקדוש-ברוך-הוא מצמיח אותו ישירות. הקדוש-ברוך-הוא מגדל אותו מרחם אימו. המשיח בדור הזה הוא אחרון וייצא בפרהסיה בקרוב! הקדוש-ברוך-הוא הוא המורה שלו, המכוון שלו, המגדל אותו, המגן ושומר עליו. למשיח אין תארים חומריים ולא אדם בוחר אותו, בוחר אותו הקדוש-ברוך-הוא ישירות, בחר אותו כבר! משיח לומד תורה ישירות מהקדוש-ברוך-הוא! משיח מקבל חידושים ישירות מהקדוש-ברוך-הוא ולא מאף אדם, כי אין אדם בעולם שהוא מעל משיח.
כשיתגלה משיח, הוא יכוון את ארץ ישראל הקדושה ויגן על עם ישראל בפרהסיה ומאותו רגע אף חייל צה"ל לא יפגע. משיח, דרך כוחותיו הרוחניים, מגיע לכל מדינה ומדינה להרוס אותה בלי צבא, בלי חיילים, בלי כלום. משיח דרכו היא דרך ישרה ואמיתית וחיים ארוכים לנצח של יהודים שיהיו במעגל הראשון. משיח רוצה להציל את כל היהודים. משיח זה איש אלוקים שבורא עולם מדבר דרכו.

תגובות

רשומות פופולריות