מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת בלק תשע"ט


בס"ד
נמסר ביום ראשון, ד' תמוז תשע"ט (7.7.19) | 8:30

כוחו של בלק היה כוח הכישוף, כוח חומרי, וכוחו של בלעם רוחני, כוח הדיבור. בלק ראה שלעם ישראל יש כוח רוחני חזק שאי אפשר להתגבר עליו ואם רוצים לפגוע בהם, אפשר רק באותו כוח עצמו - באותה עוצמה רוחנית שיש לעם ישראל. "ויאמר מואב אל זקני מדין עתה ילחכו הקהל את כל סביבותינו כלחוך השור את ירק השדה" (במדבר כב, ד). בלק מתייעץ עם יועציו ומחליט להשתמש בכוחו של בלעם לקלל את עם ישראל.
משה רבינו היה גדול בנבואה מצד הקדושה והטהרה, ובלעם היה מצד הטומאה. היום אין כוח ככוחו של בלעם, אבל יש משיח חי וקיים מצד הקדושה והטהרה.
בלעם רצה לקלל את עם ישראל ולפגוע בהם בכוח הדיבור.
לעמלקים היה כוח כישוף, בכוח הזה יכלו להפוך אדם לבעל חיים. כשאמר הקדוש-ברוך-הוא לשאול המלך להמית את עמלק, אנשים ונשים, צאן, בקר וחיות, הפכו העמלקים את עצמם לצאן ובקר ושאול, שלא שמע בקול הקדוש-ברוך-הוא, לא הרג את בעלי החיים. חמאס של היום הוא מזרע עמלק.
מה הסיבה שאתונו של בלעם מוזכרת כל כך הרבה פעמים? הרי זה רק בעל חיים. אלא שאשתו של בלעם התנגדה שילך לקלל את עם ישראל ולא נתנה לו ללכת. ומכיוון שכוחו של בלעם היה מאשתו והוא היה חייב להיות בשלמות איתה כדי לקבל את הכוח העצום לקלל, הפך אותה בכוח הכישוף לאתון. זו האתון המוזכרת בתורה. זו האתון שראתה דברים שבלעם לא ראה. "ותרא האתון את מלאך ה' ותלחץ אל הקיר ותלחץ את רגל בלעם אל הקיר ויוסף להכותה" (שם כב, כה). האתון שברה את רגלו של בלעם ממש, גרדה את רגליו בקיר וישבה עליהן. "ותרא האתון את מלאך ה' ותרבץ תחת בלעם ויחר-אף בלעם ויך את האתון במקל. ויפתח ה' את פי האתון ותאמר לבלעם מה עשיתי לך כי הכיתני זה שלוש רגלים" (שם כב, כז-כח).
גם היום יש כוח כישוף בעולם אבל לא כמו שהיה לבלעם. הרבה מהכוח הזה ירד ונשאר כוח כישוף חלש מאוד.
יש בעולם הרבה מתקשרים ומתקשרות שמתעסקים בקפה, קלפים וכדו'. טעות גדולה מאוד ליהודי ללכת אליהם, טעות חמורה ביותר ליהודי ללכת למקומות שהם מכוח הטומאה. הם יודעים מעט מן העבר אבל לא יודעים עתיד. כדי לשקר צריך קודם כל להגיד דבר אמת. הם אומרים דרך כוח הטומאה דבר אמת אחד, השני שקר, שלישי אמת, רביעי שקר. כששומעים מהם דבר נכון, חושבים שהם כמו נביאים, שיש להם, חס ושלום, רוח הקודש ומאמינים להם. הם מספרים שסבא או סבתא שלהם מדברים איתם, או המלאך גבריאל - שקר וכזב! לא המלאך גבריאל, ולא מלאכים אחרים, לא סבא ולא סבתא. בזמן שהם עושים יוגה והרפיה, נכנסת בהם רוח רעה שמטיילת בעולם ומחפשת גוף להיכנס אליו. הרוחות מתחפשות ומדברות בקול של סבא וסבתא שלהם והם מאמינים. אין דבר כזה בעולם! רק גויים משתמשים ברוח רעה ובטומאה. אי אפשר לסמוך עליהם. אומרים דבר אמת אחד בהתחלה, אתה מאמין שהם יודעים עליך הכל ואתה נסחף אחריהם ונופל בבוץ. הם מדביקים את היהודי בכוח טומאה קשה ביותר.
כשאדם עושה הרפיה ויוגה ולא נרדם, הוא מנתק את הנשמה והרוח מהגוף, ורוח רעה שחולפת באזור, נדבקת בגופו. הרוח הרעה מתחפשת ומספרת לו סיפורים ושקרים ואומרת לו: 'אני סבא שלך, סבתא שלך, אני המגן שלך, אני השליח והמדריך שלך'.
אנא מכם יהודים יקרים, במקום לחפש את כל הדברים האלה, תקיימו את עשרת הדיברות ותדבקו בקדוש-ברוך-הוא, הוא יעזור לכם פי מיליון מכל הדמיונות האלה. עתידו של יהודי תלוי בו עצמו, בבחירה החופשית שלו. הכל תלוי בו. אם יבחר בדרך הטובה והנכונה, בדרך החיים, בדרך הקדושה, ישתדל לעשות מעשים טובים ויבחר בכל בוקר איזה טוב יעשה היום - זה ייתן לו עתיד טוב. יהודי שילך למגלי עתידות למיניהם, מתקשרים, רמאים וגנבים, הוא לא יתחבר לקדוש-ברוך-הוא, לא יעבוד את הקדוש-ברוך-הוא ויהיה לו שחור משחור. יהודי יקר, רק הקדוש-ברוך-הוא יעזור לך!
אם נוסעים לקברי צדיקים, צריך להתפלל על כלל עם ישראל. אדם שהולך להתפלל על עצמו, ישמע אותו הצדיק רק אם יעשה תשובה שלמה. ואם כבר הולכים לקברי צדיקים - רק בארץ ישראל ובמיוחד במיוחד לאבות ולאימהות, הם לפני הכל. כי בתפילת שמונה-עשרה, שהיא עיקר התפילה, מוזכרים האבות בברכה הראשונה, שום צדיק אחר לא מוזכר, ואם מזכירים אותם שלש פעמים ביום בתפילה וגם בברכת המזון, זה אומר שהם הכוח המוביל העליון על הכל. אז למה לנסוע לקברי צדיקים בחו"ל? אין צורך. כתוב גם בזוהר הקדוש ובספרים הקדושים שחולייה מעמוד השדרה של הצדיק, עצם הלוז, מתפרקת, מתגלגלת דרך מחילות ומגיעה למערת המכפלה. כמו יעקב שהשביע את בנו לקבור אותו ליד אבותיו ולא באדמת מצרים הטמאה.
הפרשת חלה לעשות ביום שישי בלבד, לכבוד שבת. קבוצות של נשים יעשו הפרשת חלה ביחד בביתן ויתחלקו בחלות. לא עושים הפרשת חלה באמצע השבוע, כמו שלא מדליקים נרות שבת באמצע השבוע. זה נקרא 'חלות שבת' לא 'חלות חול'. אפשרי רק לאשת רב העיר או הקהילה, שמלמדת כלות צעירות להפריש חלה. אבל לא הפרשת חלה לצורך עסקים! אסור לעשות עסקים בכוח התורה, הקדושה והטהרה. מזלזלים בכבוד ה', אדם בסכנת חיים בגלל זה!
אסור שתהיה מלחמת אחים בין יהודים! בלי כל אבחנה, בלי חוכמה, בינה ודעת. ההפגנות שהיו של העדה האתיופית, רק 20-30% מהם היו אתיופים, 80% מהם היו מעמים אחרים, גויים, סודנים, אנשים שלוחצים ומסיתים את האתיופים התמימים שלא יודעים מי נגד מי. כל אחד יבוא הזמן שלו, הקדוש-ברוך-הוא מחכה לכולם, לא יוותר לאף אחד, כל אחד יקבל את המנה שלו בדיוק. יהודים יקרים לא לעשות הפגנות, זה מכעיס את הקדוש-ברוך-הוא. בהפגנות שהיו בשבוע שעבר, נהרסו מאות חתונות, רופאים לא הגיעו למחלקות בזמן, הרבה חולים עזבו את העולם, נשים בהיריון, דברים קשים ביותר ומלמעלה לא יסולח. לשבת לדבר עם מנהיגי מדינת ישראל, לא להפריע לתנועה, לא להפריע לבני אדם. טורח ציבור הוא עוון גדול מאוד. להפריע לתנועה של בני-אדם, לחסום כבישים, להטריח אנשים שיושבים שעות ברכב, רעבים, צמאים, צריכים נוחיות, זה עוון גדול מאוד מאוד! צריך לקבל אישור להפגנה ולעשות הפגנה מול משרדי הממשלה ומנהיגי העם. אסור לאף אחד לחסום כבישים, זה עוון גדול מאוד ולא יסולח משמיים! אין סיבה שמצדיקה חסימת כבישים. אנשים חוזרים הביתה, אנשים מבוגרים, אנשים חולים שמחכים לישועה, הריונות, רופאים ועובדי בתי חולים, אנשים שצריכים לנסוע לחו"ל, יולדות. הרבה חולים נפטרו, חתונות ושמחות התבטלו, הרבה דברים.
כל המפלגות הימניות, מצווה אתכם הקדוש-ברוך-הוא להתלכד! די להילחם על הכבוד ועל הגאווה, תלחמו על הימין שיצליח ויעלה. כל הימניים להתלכד ביחד עם הליכוד. לא משנה מי יהיה ראש המפלגה, זה לא קובע כלום.
איראן מאיימת דרך הגרעין. עוקבים אחריה. יודעים כל מה שקורה באיראן בכל דקה ודקה. איראן בפחד כי סוריה נמחקת מיום ליום.
ארה"ב נתנה אישור מיוחד לישראל לפוצץ את המפעל באיראן, אם יהיה צורך. ולא רק ארה"ב, עוד כמה מדינות נתנו אישור לישראל שאם חס ושלום יקרה משהו, מותר לישראל ללכת להפציץ את הכור הגרעיני באיראן.
אסיה אם לא יזרמו עם ארה"ב, ירעבו ללחם.
אסור לממשלת ישראל לרחם על החמאס. לא להגיע איתם לשום פשרה. הם רמאים אין פשרה איתם, הם צוברים כוח ועוד כוח כדי להפתיע את ישראל. הם לא רוצים שלום. למה הם מתחזקים עוד ועוד? כי ישראל זורמת איתם, מה שהם רוצים 'קחו'. ישראל חייבת להפסיק את המתנות האלה לפתח, לחמאס ולפלסטינים, גם חברון, מזרח ירושלים, ג'נין, שכם ועוד. הם משקרים, הם לא רוצים שלום, רוצים להילחם עם עם ישראל.
מצרים ממושמעת לארה"ב ולישראל, מקבלת כסף, מקבלת שמירה והגנה ומשתיקה כל פעם את החמאס. סיסי מקבל תקציב טוב. סיסי איש חכם ונבון, מעדיף כסף טוב כדי לפרנס ולכלכל את מצרים ולא להסתבך ולהרוס את כל מצרים.
ירדן מחכה לתוכנית המאה. מוצפת מסתננים ופליטים שאוכלים אותה יום יום.
באירופה המוסלמים והמסתננים מתפשטים בצורה אדירה, איומה ומפחידה על כל אירופה.
איטליה עוד מעט הופכת כולה למוסלמים.
חיזבאללה נסראללה מתנפח מול ישראל. צה"ל עוקבים אחריו יום יום. לא יכול להרים את הראש.
סוריה הייתה מעצמה חזקה מאוד לחבר את כל החוליות בין איראן, חיזבאללה, לירדן, מצרים, רצועת עזה. עכשיו נשברה החולייה וסוריה נאכלת מיום ליום להסתלק מן העולם. אם סוריה הייתה בכוחה כמו לפני כמה שנים, היו למזרח התיכון פנים אחרות, פנים עקומות מאוד מאוד והרס בלי סוף. תמיד יהיה בה הרג והרס ושפיכות דמים. זו החלטה של הקדוש-ברוך-הוא ואין מערערים. כעס כבד של הקדוש-ברוך-הוא על מה שעשו במלחמת יום כיפור ליהודים, והצעקות של חיילי צה"ל נשמעות בשמיים עד עכשיו! כבר כמה שנים סוריה משלמת ותשלם עד שתכלה. בורא עולם לא מוחל ולא סולח ומחסל את הנהגת הסורים כי התנהגו כמו חיות טרף.
תורכיה בהיכון, במתח ופחדים, לאט-לאט יעלה שלטון חדש. דאע"ש שולט בארדואן וארדואן מאבד כיוון.
עיראק אין שליטה, כלום.
כווית, סעודיה וקטאר לטובת ארה"ב. הם רוצים להיות אירופאים ולא אכפת להם מהפלסטינים, חמאס, ג'יהאד ולא מכל הפרימיטיביים האלה.
האנטישמיות בחו"ל קשה ביותר, מתגברת מאוד מיום ליום, לא מרפים, רק מפריעים כל הזמן בכל המדינות. יום יום מכים את היהודים, מרביצים להם, מגרשים אותם, מתעללים בהם בחו"ל וזה לא יחלוף, רק ילך ויתגבר עד שיגיעו למצב שהמעשים שלהם מול היהודים יתגברו ויהיו יותר אכזריים. הכלכלה בישראל בסדר גמור. שישחררו את הבנייה וייבנו בלי סוף. צריכים להגיע מיליוני יהודים לישראל וצריך בתים. לא לעצור את הבנייה בישראל! ארץ ישראל, ארץ הצבי, גדלה בסנטימטר כל יום. כמו תינוק ברחם אימו שגדל מטיפה קטנה לגוף ועצמות, כמו גרעין קטן באדמה שגדל לאקליפטוס ענק, כך גם ארץ הקודש! ארץ הקודש גדלה בסנטימטר עגול בכל יום.
בעולם כולו ימשיכו שיטפונות, צונאמי, רוחות קשות, שריפות, רעידות אדמה, כל מיני אסונות טבע, תאונות מטוסים, מכוניות, רכבות, העולם איבד את הכיוון.
בורא עולם מבלבל את כל העולם, עושה מגדל בבל כדי שידבקו במשיח.
הורים לשמור על ילדיכם מהתבוללות, סמים, שתיה חריפה והימורים, אל תוותרו להם!
אומר הקדוש-ברוך-הוא, כל הרוע, הסיבוכים, לשון הרע ושנאת החינם בארץ ישראל, כל הערים המסובכות והסיבוכים בכנסת בין מאה ועשרים חברי הכנסת, כל הייסורים והבעיות, אלה קליפות שיורדות ומציפות את מלך המשיח שייצא לאור! כל הדברים הקשים ביותר שקורים עכשיו, החושך הלא ברור הזה לפני האור, דוחף, מעלה ומרים את מלך המשיח להתגלות בפרהסיה! כולם, כל בית ובית, צועקים וסובלים ייסורים קשים. כולם, ללא יוצא מן הכלל, עשירים ועניים, חולים ובריאים. כל הלחץ הזה, צרות על גבי צרות, לא יודעים מה ילד יום, שנאת חינם, רוע, סיבוכים, הפגנות קשות, ממשלה מבולבלת, נתן להם הקדוש-ברוך-הוא מגדל בבל, מחלות, צרות וייסורים - כל אלה קליפות שיורדות משמיים ודוחפות את המשיח שייצא לאור! כולם צועקים ורוצים משיח שייצא בפרהסיה. מי שיצעק וידבר ויבקש מבורא עולם מליבו, בבית, ברכב ובכל מקום שייצא משיח לאור - תהיה לו הזכות להיות במעגל הראשון. משיח פועל ועובד ודואג לכל מדינת ישראל. מחכים לראות אותו בפרהסיה. כשייצא בפרהסיה העולם יתהפך לטובה ולברכה! ייצא משיח לאור בפרהסיה - יהיה שקט ושלווה! זה החושך החזק לפני האור הגדול!





תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות