מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת קורח תשע"ח



בס"ד


מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת קורח תשע"ח,
נמסר ביום ראשון, כ"ז בסיוון תשע"ח 10.6.18 | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא מסתכל ממרומים, מסתכל ומביט, מביט ומסתכל על כל כדור הארץ שבנה, מעשי ידיו ושואל את העולם, את כל שמונה מיליארד האנשים בעולם: 'אתם לא מבינים שבחרתי את העם היהודי, את עם ישראל, את ארץ הקודש, מדינת ישראל של היהודים? אתם לא מבינים שבזכות היהודים שגרים אך ורק בארץ הקודש, העולם הזה חי וקיים? שאת כל האור שבעולם, את כל הטוב שבעולם אתם מקבלים מארץ ישראל הקדושה, מאדמת הקודש ומהיהודים שגרים בארץ ישראל, שלומדים תורה ומתפללים בארץ ישראל? אתם לא מבינים שכשאתם נגד ארץ ישראל, נגד העם היהודי שגר בארץ ישראל, הכל מתהפך עליכם? מתחילת העולם כתוב במקורות, שבחרתי בעם היהודי מכל העמים! אוהב את היהודים בלי תנאי! אוהב את היהודים אהבת נצח, לעולמים!'
גם אם אני מביא דין או כאב בעולם - זה מרחמים, כדי להביא את העולם לתיקונו וכדי לגאול את העולם מייסוריו. שיהיה עולם של שלום ואהבה, ללא הרג וללא מלחמה. מהיהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה והשלמה, תתחיל הישועה לכל העולם.
היהודים שגרים בחו"ל מכעיסים את הקדוש-ברוך-הוא. אחרי חורבן בית ראשון ושני, גירש הקדוש-ברוך-הוא את היהודים לַגלות וכל זמן שלא הייתה ארץ הקודש, מדינת ישראל קיימת, חיה ופועלת - גרו היהודים בחו"ל. בשנת תש"ח (1948), קמה מדינת ישראל הקדושה וחייבים כל היהודים לעלות. בורא עולם אומר: לא צריך את העזרה שלכם ליהודים שגרים בארץ ישראל. נגמרה העזרה של היהודים מחו"ל לארץ הקודש. תבואו ותעלו דחוף לארץ ישראל ומפה תפרנסו את ארץ ישראל והכלכלה של ישראל תתעצם עד בלי די! גם בלעדיכם הכלכלה של עם ישראל התעצמה וגדלה מאוד.
לא צריך את עזרת היהודים שגרים בחו"ל כדי להשפיע על טראמפ ופוטין או על כל נשיא אחר בעולם. הם לא רואים אתכם ממטר ולא עושים לכם חשבון. אף אחד מהנשיאים בעולם לא טיפש, מלאך מדבר מגרונם. כשהגיע אליעזר עבד אברהם, ללבן, לקחת את רבקה לאישה ליצחק, מלאך ה' דיבר מתוך גרונו של לבן כדי שיסכים לעניין זיווגו האמיתי של יצחק.
חבל על הזמן של היהודים שגרים בחו"ל, הם לא משמחים את הקדוש-ברוך-הוא. בכל מקום בעולם, חוץ מארץ הקודש ארץ ישראל, יש סכנה ליהודים, רוצים להכחיד, להרוס ולהרוג אותם.
בגרמניה תתגבר האנטישמיות נגד היהודים בצורה מחרידה. גם בכל אירופה וגם בארה"ב.
איטלקים גרים באיטליה, יוונים ביוון, תורכים בתורכיה, רוסים ברוסיה. יהודים – לעלות לארץ הקודש דחוף! תפסיקו לשחק ולתעתע בקדוש-ברוך-הוא כאילו 'אין כמוכם'. לא נכון. לעזוב את הכסף ואת החומר ולעלות לארץ הקודש. יהודים שגרים באירופה - המוסלמים, המסתננים והאנטישמיים 'אוכלים' אתכם יום יום. בורא עולם ירים את ידו מהגנה עליכם, כי אין לו זמן, צריך לגאול את עם ישראל ולפרסם את משיח עבדו בפרהסיה. אל תפריעו לקדוש-ברוך-הוא. חבל.
בני ישראל, עם ישראל, לא רצו להיכנס לארץ ישראל. שלחו מרגלים. לא האמינו באדמת הקודש, לא האמינו בארץ ישראל הקדושה ולא האמינו לקדוש-ברוך-הוא שאמר להם שהארץ טובה, ארץ זבת חלב ודבש, רצו לבדוק בעצמם. עשו תרגיל, התהפכו כדי לא להתיישב בארץ הקודש. כעס עליהם הקדוש-ברוך-הוא מאוד, המית את המרגלים במיתה משונה ואת כל העם הפנה למדבר לארבעים שנה. המית במדבר סיני את כל העם הממורמר והמתנגד לאדמת הקודש, ארץ ישראל.
היום, כל היהודים שנמצאים מחוץ לגבולות ישראל, שגרים בחו"ל, באו בגלגול של דור המדבר ומתקנים את ההתנגדות של עם ישראל ששלחו מרגלים ולא רצו להיכנס לארץ הקודש. היהודים בחו"ל מתקנים את דור המדבר, לכן הם צריכים לעלות דחוף לארץ ישראל ולתקן את התיקון שלהם.
הקדוש-ברוך-הוא ימשיך את פעילות איתני הטבע, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, שיטפונות, אש וגופרית, רוחות קשות, בעלי חיים ישתגעו, אסונות טבע מכל מיני כיוונים, אסונות במטוסים, רכבות, אוניות ומכוניות. את כל זה ועם כל זה - הקדוש-ברוך-הוא עושה את זה ברחמים גדולים. יש גבול לכל דבר.
יהודים - מקומכם בארץ הקודש! ארץ ישראל מוגנת ושמורה מכל דבר. השריפות שיש – אלה חשבונות של בורא עולם ואין לאף אחד להתערב בזה, רק להתפלל שתתבטל הגזירה הזו.
הקדוש-ברוך-הוא שואל את כל העולם: אתם מבינים למה לא נוגעים ולא מתעסקים עִם ארץ הקודש, מדינת ישראל ועִם היהודים שגרים בה בארץ הקודש בלבד? כל מדינה שתפריע – תחטוף מכות קשות וכל מדינה שלא תפריע ללא אינטרס – יהיה לה טוב.
אם גוואטמלה רוצה להעביר את השגרירות לירושלים וחוטפת מכות, רעידות אדמה והתפרצויות הרי געש - זה חשבונות של הקדוש-ברוך-הוא, לנסות את העולם ולנקות את העולם. אז מה אם הם רוצים להעביר את השגרירות לירושלים? האם זה אמיתי? האם זה אינטרס? האם זה שיקרי? האם הם רוצים לרמות את ירושלים? לגנוב את הקדושה מירושלים? אנחנו נסמוך על הקדוש-ברוך-הוא שכל מה שעושה - יודע בדיוק, יותר מכל אדם, למי המוות ולמי החיים, למי ההרס, למי ההרג ולמי ההגנה והשמירה. בבקשה לא להתערב. כל אחד שמתערב - שיתקן את מידותיו ויהיה בן-אדם. שיחזור בתשובה במקום להתמרמר ולחקור את הקדוש-ברוך-הוא למה ולמה. הקדוש-ברוך-הוא לא טועה אף פעם ולא ייטעה לעולמים. כל מה שעובר אדם בעולם הזה, הוא אשם בכל, הכל מדויק. אנחנו אשמים בכל, הקדוש-ברוך-הוא רק מציל ומטיב כל הזמן.
כל מי שנלחם נגד היהודים בארץ ישראל הקדושה, נלחם נגד רצונו של הקדוש-ברוך-הוא, שבחר ביהודים שנמצאים בארץ ישראל. הם לא נלחמים נגד היהודים בארץ ישראל, הם נלחמים נגד הקדוש-ברוך-הוא. אז הקדוש-ברוך-הוא יביא עליהם מכות קשות ביותר. הקדוש-ברוך-הוא יְכַלֶה מן העולם את מי שהולך נגד ארץ ישראל. כי הקדוש-ברוך-הוא רוצה אהבה ושלום, חסד ורחמים. שלא יהיו מלחמות ויהיה שלום ואהבה בעולם הזה.
מצרים, זורמים המון ממצרים לרצועת עזה. שליש מהתושבים ברצועה הם פלסטינים מהרצועה, ושני-שליש באים ממצרים. לכן ברצועה עזה רעבים ללחם. גם במצרים מעל שישים אחוז רעבים ללחם.
חמאס - זרע עמלק. לא מעניין אותם כלום, רק תאווה, ראווה וכסף לקחת לכיסם ולילדיהם. לא אכפת להם מאדמת הקודש. עושים שריפות כדי לקבל כסף מכווית, קטאר ואיראן, עושים כמה שריפות ומקבלים כמה מאות מיליונים. זו העבודה של החמאס, לא אכפת להם מאדמת הקודש, לא אכפת להם מכלום. החמאס הפלסטינים והג'יהאד ביחד, כסף כסף וכסף. הכל הצגה אחת שלמה, שקר אחד גדול.
מדינת ישראל לא רוצה להתגרות ברצועת עזה. ישראל על אש נמוכה, עם יד על ההדק, רק אם אין ברירה. אם אין ברירה צריך לתקוף ולפעול. בינתיים, שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה וכל הרצועה שתעלה בלהבות. העפיפונים – ימצאו להם פתרון. יש פתרונות אבל לא סגורים לגמרי. הם מבלבלים עם עפיפונים ובינתיים ממשיכים לחפור מנהרות בכמות אדירה לכיוון ישראל. הם עשו מנהרות מסתעפות לכל מיני הסתעפויות. הם רוצים להפתיע במנהרה אחת, להיכנס חס ושלום, לפגוע או לחטוף חיילי צה"ל. זה מה שיש להם בראש. כל התוכניות שהם רוצים לעשות שיתהפכו עליהם - אש וגופרית ורעידת אדמה.
אבו מאזן שמח שהוא יושב עם עניבה בכיסא שלו ורואה את כל הערבים שעושים את הבעיות, הוא שמח שמח. אבו מאזן נחש שמדריך את כולם.
תורכיה, הכלכלה של ארדואן מתחת לקרקע. דאע"ש סוחט אותו, דאע"ש מאיים עליו. ארדואן בידיו של דאע"ש בגלל שהוא נגד ישראל. הכלכלה שלו תיהרס כולה. ארדואן בתוך תוכו 'בולע צפרדעים' ויודע שאין כמו ארץ ישראל הקדושה, שכל העולם ניזון וחי מהברכה של ארץ ישראל.
כל אלו שעושים חרם על ישראל - החרם מתהפך עליהם נגדם.
מדינת ישראל ארץ ישראל – אף אחד בעולם לא יכול לעצור אותה, היא שייכת לקדוש-ברוך-הוא.
ירדן, עבדאללה שותק בכלוב מזהב, מת מפחד מכל הפליטים, לא יודע מה לעשות. הוא מפחד שיהרגו אותו, מתייעץ עִם ישראל ומחכה לארה"ב.
בעיראק ממשיכים להפציץ, עיראק עיי-חורבות.
בסוריה ממשיך להיות רעב כבד, ממשיכה להיהרס, אסונות וסיבוכים. איראנים וחיזבאללה התחפשו לחיילים סורים ובכל רגע ורגע הם יתסבכו ביניהם, יתבלבלו ביניהם ויהרגו זה את זה. סורים יהרגו איראנים, איראנים יהרגו סורים וחיזבאללה יהרוג סורים ואיראנים.
רוסיה, פוטין אוהב את ישראל ומתאמן עם צבא רוסיה בסוריה.
מצרים, סיסי חכם, עובד בחוכמה ולא רוצה להתנגד לישראל, כי ישראל היא מקור הברכה. דאע"ש וחמאס מחכים לעשות מהפכה במצרים, חושבים שמהקיצוניים במצרים תבוא להם הישועה. הם חושבים שסיסי לא מתאים להם. סיסי נשיא מצרים הכי מתאים למצרים, לא היה כמוהו מעולם, הוא עובד במתיקות, במתינות, בעדינות ובשפה יפה כדי לא לפגוע בעמו. טיפשים האנשים במצרים שלא אוהבים את סיסי.
בעניין קים, דרום קוריאה, סין ויפן וכל המדינות סביב, שמחים שתהיה פגישה כדי למנוע מלחמת אטום.
איראן - חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה. הנשים האיראניות יפילו את השלטון שמנהל את איראן, שהוא השלטון של נסראללה וחיזבאללה. השלטון באיראן הוא לא של האיראנים, השלטון של איראן זה מחיזבאללה. איראן לא מתעסקת ישירות עִם ישראל, באים בעקיפין.
ארה"ב, מתחזק הקשר עם ארץ הקודש. טראמפ חכם ונבון, יודע מניסיונו ומבין שכל פעם שהוא תומך בישראל - יש לו הצלחה גדולה בעולם כולו, מעריכים אותו יותר ומגיע להסכמים טובים בעולם. טראמפ ראה והרגיש את הברכה מארץ הקודש. כדוגמת: המעשר מתעשר, המברך מתברך, העוזר עוזרים לו - טראמפ עוזר לישראל מכל הלב והקדוש-ברוך-הוא עוזר לו בכפל כפליים עד בלי די.
בארץ ישראל הכל טוב ובשפע. לקנות בתים בלי סוף. הנדל"ן בארץ ישראל לא ייעצר לעולם, גם עוד ארבעים שנה. יבואו מיליוני יהודים לישראל ליישב את ארץ הקודש. בורא עולם מבקש, יהודים, ליישב מיליון יהודים בנגב, מיליון יהודים בגליל המערבי, ליישב את רמת הגולן, את בנימין והשומרון, מדבר יהודה, הערבה ובקעת הירדן.
יהודים שגרים בארץ הקודש ארץ ישראל, מגלים טיפולים ותרופות למחלות חשוכות מרפא. הטכנולוגיה הכי מתקדמת בעולם, הפטנטים והסטארט-אפ - בארץ הקודש.
בישראל מתחילים לגלות שהערבים בעלי תעודות הזהות הכחולות, הם הקשים ביותר בעולם. לא כולם.
צה"ל צריך גיבוי מהאזרחים ומממשלת ישראל. אזרחי ישראל – לתת גיבוי לצה"ל!
הרמטכ"ל, לתת הוראה איך להדריך את חיילי צה"ל כדי שלא יהיו טעויות, שיהיה להם ביטחון.
מזרח ירושלים, שכם, ג'נין סביב חברון וחלק בתוך ארץ ישראל, המנהיגים שלהם מטיפים להם בשקט בשקט, מקבלים מסרונים, מעבירים זה לזה כדי לפגוע ביהודים ועל פניהם יש חיוך, אבל הוא מזויף.
באירופה הולנד, אנגליה, צרפת וגרמניה, המוסלמים והמסתננים מאפריקה הורסים את כל אירופה.
את המסתננים מישראל ארץ הקודש, צריך להוציא דחוף וחוקית. הם מתרבים בכמויות, פולשים לערים בכל מיני מקומות ומכניסים פחד וְאֵימָה למשפחות.
רצועת עזה לא יפסיקו. ימשיכו להציק, להפריע ולמרר בגבולות מול ישראל. הם מקבלים מימון, הרבה כסף ונשק המוברח דרך המנהרות. גם במשאיות שמעבירות סחורה ממדבר סיני ומכל מיני מקומות - יש נשק ותחמושת.
היהודים בגרמניה - לעזוב דחוף ומהר, ולעלות לארץ הקודש, אך ורק לישראל. הדין מתחיל לרדת על גרמניה בצורה קשה ביותר, לפרוע חובות.
יהודים, לברוח מהתבוללות, שתייה חריפה, סמים והימורים. זה הנשק של הגויים לפגוע ביהודים.
משיח נמצא גלוי, כל יום מתפרסם בארץ ובעולם. רובם יודעים בליבם מי זה, פעם כך ופעם כך, פוחדים. בורא עולם אומר ליהודים – אל תהיו בהתלבטות, משיח נמצא בדורנו! דואג, מְאַחֵד ומבטל גזֵרות מעל עַם ישראל - זה תפקידו של משיח, להחיות את ישראל.
משיח פועל ועושה ניסים ונפלאות, פועל בלילה, ענן אש סביב גבולות ישראל. מגן על כל היהודים בארץ ישראל ועושה טוב ליהודים בארץ ישראל. זה תפקידו של משיח, לזַכות את הרבים שיחזרו בתשובה. מי שמאמין במשיח עכשיו – זכה ויזכה. מי שלא, כשייראה את האור הגנוז שמולבש...
הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל: משיח צדקנו ממשיך בכל הכוחות בפעולה לעם ישראל. הרבה מדינות שהן נגד ישראל, לא יכולות להפריע לישראל כי משיח מגן. משיח מקבל חזיונות מהקדוש-ברוך-הוא וכך הוא פועל, גם ביום וגם בלילה. גם ה'יחידה' מחוברת אליו, זה משיח עליון, וגם 'מטט' מחובר אליו, גם רוח הקודש ונבואה. אין עוד הרבה זמן שמשיח ייצא בפרהסיה.
חזיונות שמגיעים לרבנים בארץ ישראל, לגדולי תורה ומקובלים, מגיעים אליהם לאט לאט, זה יתפשט ויתפשט ויתחזק להם במוחם ובליבם, וזה ייצא בפרהסיה. בורא עולם אומר ליהודים ולעולם כולו, שכשמשיח יתגלה בפרהסיה, עולם כמנהגו נוהג, כרגיל, אל תפחדו בכלל, יהיה טוב! הקדוש-ברוך-הוא מגלה את המשיח טיפין טיפין, שלא תהיה פאניקה. כשמשיח ייצא בפרהסיה, ייפסק המוות ליהודים בארץ ישראל. לא רק יפסיק המוות ליהודים, תהיה גם תחיית המתים, בית המקדש ותחיית המתים! וכל העמים יתכופפו וישתחוו לארץ הקודש, לקדוש-ברוך-הוא!


תגובות

רשומות פופולריות