בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת שלח-לך תשע''ח,
נמסר ביום ראשון, כ' בסיוון תשע"ח (3.6.18) | 08:30

אבא שבשמיים, בורא העולם הזה, ברא את כדור הארץ ואת כל מה שיש בתוכו, בני-אדם, בעלי-חיים, עופות, בהמות וחיות. ברא את היהודים מעל כולם ובחר בהם לנהל את העולם בדרך של הקדוש-ברוך-הוא, דרך משיח צדקנו שיתגלה בפרהסיה בזמן הקרוב. דרך משיח ודרך עם ישראל ינהל הקדוש-ברוך-הוא את העולם כולו ויהיה טוב ליהודים ולכל יושבי העולם, מי שיישאר. ליהודים יהיו חיי עולמים לעדֵי-עד.
איתני הטבע בשליטת בורא עולם בלבד ופועלים לפי הוראות הקדוש-ברוך-הוא, שיטפונות איפה שצריך, שריפות איפה שצריך בעולם, התפרצויות הרי געש, רוחות קשות וסערות, סופות ורעידות אדמה, סכסוכים בתוך מדינות ובין מדינות.
כל העולם כולו, חוץ מארץ ישראל הקדושה והיהודים שגרים בה, איבד את ההגה, אין שליטה, הכל מסובך, הכל מבולבל, הולך ונעלם העולם הרע. כולם מלשינים על כולם, הרוע מכלה את עצמו, קֵץ וסוף לרע שבעולם. לא יהיו מלחמות ולא יהיה הרג, יהיה רק טוב לכל בני העולם. זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא. כל מדינה ומדינה שתלך נגד ארץ הקודש, מדינת ישראל, אם ישירות ואם בעקיפין, או שירצו לקחת חלקים מארץ הקודש - יחטפו מכות קשות ביותר שלא יוכלו לקום מהן. בורא עולם אומר: ארץ ישראל, המקום הקדוש וטהור ביותר בעולם שחיים בו היהודים - אסור לקחת ממנו חלקים. ההפך הוא הנכון, צריך להגדיל את ארץ ישראל הקדושה כדי שיהיו טהרה וקדושה בכל העולם. לא מקטינים את הטוב - מגדילים את הטוב.
הקדוש-ברוך-הוא מראה לכל העולם שברא, איך רוסיה וארה"ב אוהבות את מדינת ישראל, מגינות ונלחמות בשביל ארץ ישראל. בכל העולם מסתכלים איך שתי המעצמות, רוסיה וארה"ב, מגינות ושומרות על ארץ ישראל.
רוסיה עבדה בשקט מול ישראל, עכשיו יותר בגלוי. רוסיה יודעת שאם לא תוציא את האיראנים מסוריה, הם יגנבו וייקחו את כל הטילים המשוכללים של הרוסים, זה יעבור לארה"ב או למדינות אחרות שהן נגד רוסיה. זה יחליש את רוסיה מאוד ולא תוכל להגן על עצמה. פוטין פוחד שהנשק והתחמושת יפלו לידי עמים אחרים שהם נגד רוסיה.
כל העולם יודע שאסור להתעסק עִם העם היהודי שגרים בארץ ישראל הקדושה בלבד. מתחילת העולם עד עכשיו, כל מי שניסה ללכת נגד היהודים, נהרס, נעלם, נהרג ומת.
ארה"ב, טראמפ ממשיך לקיים את העזרה לעם ישראל. טראמפ בכעס, איך החמאס עושה רע והעולם שקט ורדום. טראמפ רוצה לנטרל את החמאס סופית. טראמפ לא אוהב אנשים ערמומיים, נִבזים, גנבים, משחדים ונוכלים, שלא מבדילים בין זקן לילד בגלל התאווה לכסף וממון, לְכבוד ולזימה. טראמפ ימצא פתרון איך לסלק את החמאס, כדי שלא יציקו לעם ישראל.
עם ישראל יש בו טכנולוגיה הכי טובה בעולם, פטנטים, סטארט-אפ וצבא הכי טוב בעולם. הם הכי חכמים ונבונים בעולם, יש בהם תורה ותפילות שֶמֵחַיִים את העולם כולו. בזכות התורה והתפילות של עם ישראל היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, שמתפללים מארץ ישראל הקדושה - העולם חי וקיים! ישראל מעל כל הגויים בעולם.
יש קנאים, עשיו שונא ליעקב עד היום הזה. טראמפ קלט והבין מי זה העם היהודי שגר בארץ ישראל וכמה שהוא חשוב לקיום העולם. לטראמפ אכפת מקיום העולם, לכן הוא מגן על מקור הברכה, מקור האור של העולם, המקור שמקיים את העולם.
תורכיה, עזבו אותה המון מדינות ובני אדם, אין לה תמיכה מאף מקום. הכלכלה שלה מתרסקת מיום ליום, אוכלים זה את זה בתוך תורכיה, אין דין ואין דיין. נדבקו מסוריה ועיראק וימשיך כך הלאה.
איראן לא תפְגע בישראל ישירות. היא שולחת שליחים ונהרגים כולם. איראן מתה מפחד מישראל. חיילים פרסיים ילכו נגד הממשל שלהם. חלק מהראשים בממשל האיראני הם מחיזבאללה, הם לא איראנים והם עושים את הבלאגן. 95 אחוז מהאיראנים אוהבים את היהודים. הקדוש-ברוך-הוא נותן כוח לנשים האיראניות להפיל את השלטון האיראני שמורעל מחיזבאללה.
במצרים ממשיך הרעב הכבד. סיסי מכיר בישראל בסתר, יודע שאם יצטרך עזרה מישראל, גם בלי שיבקש – יעזרו לו, בידיעתו ובלי ידיעתו. ישראל מגינה עליו כי סיסי הוא הנשיא הכי טוב שהיה אי פעם, איש חכם ומבין, בעל דרך ארץ וטוב לב, הוא רוצה שלום.
ירדן מחכה. לא תקבל כלום מארה"ב. רוצה להיפטר מכל המסתננים.
סוריה כרגיל, אין שינוי, אין חדשות. הולכת ונמחקת ונהרסת. אם יהיו שם איראנים או אם לא יהיו איראנים - ימשיכו להילחם שם דאע"ש, חיזבאללה, מורדים סורים וחלק מהאיראנים. לא יהיה שקט לעולם, תמיד מלחמות והרג.
צפון קוריאה – סין, יפן וכל האזור משכנעים את ארה"ב ואת קים שלא תהיה מלחמת אטום. עושים הכל בשביל השלום.
לטראמפ נשיא ארה"ב יש עזרה משמיים, הקדוש-ברוך-הוא עוזר לו כי הוא עוזר ליהודים בארץ ישראל בלבד. טראמפ ידו על העליונה, כל מה שרואה טוב לארה"ב - עושה ומבצע. טראמפ הוא הנשיא היחידי שהיה אי-פעם בעולם שלא רוצה בשביל עצמו כלום, רוצה רק לחזק את ארה"ב בעולם ולהגן על העולם כולו ממלחמת עולם אטומית.
אירופה תמשיך להסתבך עם פליטים ומסתננים מוסלמים. הם מתייעצים ביניהם איך להעיף אותם מכל מדינות אירופה, בחדרי חדרים, כדי שלא יגידו שהם גזעניים.
עיראק אין שינוי. מתה למות, מגדל בבל.
חיזבאללה ונסראללה לא יכול לעשות כלום. חשב שהאיראנים יתנו לו מאות טילים ונשק ובסוף יצא קירח מכל הכיוונים, לא נתנו לו כלום. יש לו תחמושת ישנה ופוחד להשתמש בה כדי שלא תיגמר. אין לו המשכיות של תחמושת ונשק, הכל פוצץ צה"ל.
בישראל יש נשק ותחמושת, טייסים ומטוסים. חיל הים, חיל האוויר וחֵילות היבשה – הכי טובים בעולם. לישראל יש את הטכנולוגיה הטובה בעולם ומגלה מה שקורה בסוריה ובחיזבאללה. כל מה שזז בעולם וזז בסוריה - ישראל מגלה. ישראל מוגנת ושמורה בכל הגבולות.
רצועת עזה, אבו מאזן, חמאס וג'יהאד - לא נכנעו. בגלל סיסי הם עצרו. כמו שהמשיכו אתמול בלילה כך ירצו להמשיך עוד פעם. לא להאמין להם, יש להם אלפי מרגמות. כל אחד יכול להפעיל מרגמות ברצועת עזה, לא צריך טנקים, ולא כיוונים, כלום. כל טיפש בעזה יכול לשלוח מרגמות לכיוון... חס ושלום. לא להאמין להם, לא לחמאס ולא לאבו מאזן, שקרנים.
כל הנפגעים בתאונות דרכים בישראל – מרשלנות, מטלפונים ניידים, מעצבים או מזלזול בנהיגה.
כלכלת ישראל פורחת והנדל"ן פורח. יהודים יקרים, אל תחכו שירדו המחירים, לקנות בתים בארץ ישראל הקדושה זו מצווה גדולה ביותר, זה שורש לחיים ארוכים ובריאים. שאדם שם כספו באדמת הקודש - יבורך מפי עליון.
כל העולם תוהו ובוהו וגוג ומגוג. בישראל הכל טוב. יותר טוב ומטוב. ועם כל זה – "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".
יהודים שגרים בחו"ל, חבל לכם על כל שניה ורגע שאתם גרים באדמה טמאה במקום לעלות לארץ הקודש, לאדמה טהורה וקדושה, מקום הוריכם, הקדוש-ברוך הוא, אברהם יצחק ויעקב.
ההתבוללות והסמים, האלכוהול וההימורים הם דבר קשה ביותר לנוער היהודי, צריך להזהיר אותם כמו מאש, כי הדברים האלה הורסים לאדם את אופיו ואת חייו. הוא נכנס למצב נפשי של דיכאון והפרעות נפשיות, אחר כך הוא צריך פסיכולוג, פסיכיאטר וכדורים, אין לו ערך בעולם הזה והוא מתחרט אבל מאוחר. חוסך שבטו שונא בנו. הורים, לעשות את מקסימום המאמצים האפשריים, לא בכוח פיזי, כדי לשכנע את ילדיכם לא להתבולל, לא סמים, לא אלכוהול ולא הימורים. להשקיע בהם בלימודים, בתורה, בתפילות ומעשים טובים.
מזג האוויר שמשתנה כל רגע, בכל מקום בארץ, זה רצונו של ה'. אלה לא גשמי קללה, אלה 'גשמי דיבור' של הקדוש-ברוך-הוא עִם עַם ישראל ש'הגיע זמן גאולתכם'.
הרבה אנשים מתנגדים לעניין של משיח וגאולה, יש ערב-רב, יש שדין יהודאין, יודע את זה הקדוש-ברוך-הוא. יש בעד ויש נגד. אם לא היה נגד, לא היה בעד. יש נגד כדי שיהיה בעד, ובסוף כולם יהיו בעד, ירצו או לא ירצו. נדב ואביהוא לא שמעו בקול אהרון אביהם ובקול משה רבינו, הקטירו את הקטורת ונעלמו מן העולם.
משיח מגן בלילה על גבולות ישראל. משיח אדם רגיל, יש לו אשה וילדים, עוזר לעם ישראל.
בקרוב משיח יתפרסם בפרהסיה, יהיו התנגדויות, יהיה בעד ויהיה נגד. המתנגד למלך המשיח גורלו יהיה קשה מאוד. משיח רחמן, הוא איש אלוקים, לא אוהב שאנשים נענשים או חולים ומתים. לוקח על עצמו את כל החולי בעם ישראל. רצונו של משיח שכל עם ישראל יחזרו בתשובה ויקיימו את עשרת הדיברות. משיח רוצה לעשות רק טוב לעם ישראל, זה תפקידו. משיח לא בא להרוס את העולם, משיח בא להשכין שלום בישראל ובסביבותיה. משיח לא בא להרוג - בא להחזיר בתשובה, ללכד, לשמח ולעזור ליהודים ולכל העולם, שיהיה קֵץ למלחמות ולמוות.
מי שמאמין בקדוש-ברוך-הוא ובמשיחו, שליח של הקדוש-ברוך-הוא - יצליח בכל דרכיו, יבורך מפי עליון ויפתחו לו שערי שמיים בכל. מחוסר בפרנסה - תהיה פרנסה בשפע, ממחלות - תהיה לו רפואה שלמה ובריאות, מריב וממחלוקת - יהיה שלום-בית ושלום עם השכנים, פשוט ברכה והצלחה למי שמאמין בקדוש-ברוך-הוא ובמשיח עבדו. מי שנגד ולא מאמין – יסבול ייסורים קשים, סבל שהוא התיקון שבא לתקן. זה לא צחוק וזה לא משחק, משיח נמצא ואין דרך חזרה. בלי קיומו של משיח אין עתיד לעולם - חורבן העולם. משיח חייב לצאת, זה הזמן שלו להתגלות בפרהסיה! גדולי תורה וחכמי ישראל כל מי שקיבל חזיון או התראה, חייב להפיץ כי זה מציל את העם היהודי!

תגובות

רשומות פופולריות