מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת נשא תשע"ח.



בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת נשא תשע"ח.
נמסר ביום שני, ז' בסיוון תשע"ח | 8:30 | 21.5.18

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא נתן מתנה גדולה לעם ישראל, את התורה. בחר מכל העמים את עם ישראל שאמרו 'נעשה ונשמע'. התורה היא כוח קיום העולם, כוח חַיוּת העולם, הכוח לִחְיות בעולם הזה ובעולם הבא ולהיות במעגל הראשון. בתורה יש כוחות לכל מה שצריך גוף האדם, נשמתו, רוחו ונפשו. כסף, בריאות, שלום-בית – מכוח התורה. חוכמה בינה ודעת מעל כל אדם בעולם – מלימוד התורה.
בזמן לימוד תורה יש פעילות פיזית בגוף האדם, פעילות של המוח. לימוד התורה מכניס את מוח היהודי לכושר של זיכרון, קליטה והבנה, חוכמה בינה ודעת, הגנה ושמירה. זה העם היהודי ששונה מכל עם בעולם, בזכות התורה והחיבור שלו עם הקדוש-ברוך-הוא דרך התורה והנשמה.
נתן הקדוש-ברוך-הוא במעמד הר סיני את עשרת הדיברות. אם מקיימים את עשרת הדיברות ולומדים תורה – זו שלמות בכל. אם לומדים תורה ולא מקיימים את עשרת הדיברות – לא עשו כלום, זה יותר גרוע מגרוע כאילו, חס ושלום חס ושלום, גוי לומד תורה, חס ושלום.
אם יש לאדם מידות רעות והוא לא מקיים את עשרת הדיברות, הוא הולך נגד התורה, כי התורה היא עשרת הדיברות. אף אחד לא יכול לשנות את התורה או להפריע לתורה.
בחג שבועות, חג מתן תורה, כל עם ישראל שלמדו תורה, כל אחד וכוחותיו - יבורכו מפי עליון.
כל מה שקורה בעולם, גוג ומגוג ותוהו ובוהו, זה אך ורק בחו"ל, הכל בחו"ל. שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, שריפות, רוחות קשות, סיבוכים של מדינות בתוך עצמן, מלחמות של מדינות בתוך עצמן - הכל בחו"ל. הקשה ביותר למדינות העולם - שהולכות נגד ארץ ישראל הקדושה, שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל הקדושה, או לפגוע בארץ ישראל הקדושה באדמת הקודש וביהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה - בורא עולם לא ירחם עליהם. יכה אותם בעשרת המכות ויכפיל פי-עשר את עשר המכות בכל מקום שילכו נגד ארץ ישראל הקדושה. המדינות שיתמכו בישראל ויעבירו את השגרירות שלהם לירושלים עיר הבירה של ישראל, יהיה להם צינור של ברכה, מירושלים לארצם.
הקדוש-ברוך-הוא עושה לנו ניסי ניסים ופלאי פלאות, בסוריה ובכל מקום בעולם.
צה"ל הוא הצבא החזק ביותר בעולם, יש לו צינור ישיר מבורא עולם. ישראל מתפתחת מדעית, טכנולוגית, מְפַתחת סטרטאפים ופטנטים. בורא עולם אומר ליהודים שגרים בחו"ל: 'אל תשחקו איתי. אל תתמהמהו. מאירופה להגיע ישר לישראל ולא לאף מדינה אחרת. אני, הקדוש-ברוך-הוא נותן פרנסה לכל אדם בעולם. אני מעשיר ומוריש, אני מחייה וממית'.
יהודים שחיים עם גויים - לגייר אותם דחוף, לא יהיו הזדמנויות כשיתגלה מלך המשיח בפרהסיה.
צה"ל לא להיות בשאננות, במיוחד בירושלים המזרחית. חיילים וחיילות כשאתם מתעייפים בשמירה או במצב אחר, תבקשו שיחליפו אתכם. כשחייל נכנס לשאננות ולהרגל זה מסוכן. חיילי צה"ל, תהיו תמיד ערניים כדי שתהיו מוגנים ושמורים.
הקדוש-ברוך-הוא מזהיר, מעיר ומאיר את עיניהם של צה"ל, השב"כ, המוסד וממשלת ישראל – להיזהר להיזהר להיזהר מכל הערבים בעלי תעודת זהות כחולה. חלק גדול מהם מהווים את הבעיה הקשה ביותר מכל הבעיות הקשות עם הערבים בארץ ישראל. הם כאילו תושבי ארץ ישראל בעלי תעודת זהות כחולה, והם מעבירים מידע ועושים את הצרות הקשות ביותר בתוך ארץ ישראל. הם מעבירים מידע רב לרצועת עזה, ג'נין, חברון, שכם ומזרח ירושלים, תמורת כסף רב. בשביל כסף הם ימסרו גם את עצמם. הם הסכנה הקשה ביותר בתוך עם ישראל.
ובכל זאת, בורא עולם אומר, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם ולא לסמוך על הנס, לא להגיד 'לי זה לא יקרה'.
מלך ירדן כאילו נגד ישראל כדי שלא ייצא דופן מכל העמים שנגד ישראל. מחכה לטראמפ, שימצא לו פתרון למיליוני הפליטים.
מצרים, הנשיא סיסי מקשיב לדברי ישראל. סיסי סוגר את הדרך ממדבר סיני למצרים, על ידי בדיקות כבדות ביותר. הוא לא נותן לדאע"ש, למוסלמים הקיצוניים ולחמאס לפגוע במצרים ובסכר אסואן. סיסי יודע שאם הם יכנסו, יהיה בלאגן גדול במצרים והממשל יכול ליפול. יש רעב במצרים, חצי ממצרים רעבים ללחם. סיסי ישקיע מאמצים גדולים בכלכלה, יותר מאשר בביטחון.
תורכיה, ארדואן מברבר ומקשקש לחינם, כדי שלא יחשדו בו שהוא עם דאע"ש, שנשלט על-ידי דאע"ש שמכתיב לו מה לעשות. ארדואן לוקח אנשים ומעלים אותם, מחפש כבוד. המצב הכלכלי בתורכיה מסובך ומבולבל, אין שקט לא ביום ולא בלילה. תורכיה לפני נפילה כללית.
לאיראן לא יעזור כלום. פוחדת פחד מוות להפריע לישראל ישירות, אבל שולחת זרועות זרועות מכל הכיוונים כדי להפריע לישראל. הקדוש-ברוך-הוא מסבך את צבא איראן עם עצמו. הנשים האיראניות עושות חַיִל באיראן. הן עושות הפגנות קשות ביותר נגד השלטון כי הן יודעות ופוחדות על ילדיהן. יודעות שלשלטון באיראן אכפת רק מעצמו ומהכסף, הוא לא כשר, לא נקי ולא מרחם על העם האיראני. נשות איראן, תמשיכו להפגין וחזק יותר בהרבה ערים באיראן. אתן בדרך הנכונה והקדוש-ברוך-הוא עוזר לכן להפיל את השלטון. כל דבר צריך השתדלות בטבע ויש עזרת שמיים.
סוריה מרוסקת, קורסת, נהרסת ונחרבת, לעולם לא יהיה סדר. המוסלמים רוצים כולם לנצח.
רוסיה, לפני שצה"ל עושה פעולה כלשהי בסוריה - משתף את פוטין. פוטין יודע שהעם המוסלמי מטורף וטיפש. פוטין יודע שהקדוש-ברוך-הוא עִם היהודים, אז לא מתערב. הוא רוצה נוכחות במזרח התיכון ורוצה למכור נשק ותחמושת למדינות ערב. פוטין עושה ניסיונות על סוריה, בודק עליה כל מיני פצצות למיניהן.
ארה"ב, טראמפ מעניינת אותו רק ארץ ישראל. ארץ הברכה, ארץ השפע, הארץ ממנה יוצאים הַחַיוּת והטוב לעולם. טראמפ יודע שהיהודים בישראל זה המוח הנושם, החי והפועם בעולם כולו.
אירופה וכל תושביה יעשו את טעות חייהם אם יתמכו באיראן ולא ילכו עם ארה"ב בעניין האטום. הממשל האיראני נוכל ורמאי, רוצה ליצור פצצת אטום ולשלוט על כל אירופה ומדינות אירופה עוזרות לו, הן פותחות לאיראן דרך כדי שבסופו של דבר תשלוט בהן. הממשל האיראני מזויף.
אנגליה, צרפת וגרמניה, כדאי לכן מאוד להקשיב לטראמפ, יש לו את כל הידע על מה שקורה באיראן, לטובת העולם. אתם באירופה – יש לכן ידע אפסי לדעת מי זאת איראן. אז תשמעו בקול טראמפ ויהיה טוב לכם ולעולם.
האנטישמיות בעולם מתגברת מיום ליום. רואים את העיניים שלהם, את ההתנהגות שלהם מול כל יהודי ויהודי. זה מפחיד. המוסלמים באירופה מתרבים ורוצים לפגוע ביהודים בחו"ל והטעות שלהם שהם לא עולים לישראל. במקום להבין שאם יש הפרעות לקיים ברית מילה, ואם פוחדים ללכת עם כיפה על הראש, אלה סימנים שצריך להגיע לארץ ישראל - הם נלחמים על ריק וטוחנים מים מול המוסלמים. בסופו של דבר המוסלמים והאנטישמיות יפגעו בהם קשות. יהודים נלחמים אך ורק על אדמת הקודש בארץ ישראל. תעלו לישראל, אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא. אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא, לא כדאי לכם. יום יגיע והקדוש-ברוך-הוא לא יגן עוד על היהודים בעולם, רק על היהודים שגרים בארץ ישראל. כי הגיע זמן גאולתכם. בארץ ישראל תהיו מאושרים ושמחים, פרנסה לכולם, מוגנים ושמורים.
קים, נשיא קוריאה מתנדנד. הכסף נגמר לו בגלל האטום שיָצר. פעם הוא רוצה שלום ופעם מלחמה. מלחמת אטום בעולם לא תהיה לעולם.
חיזבאללה ונסראללה ימשיכו להילחם ביניהם. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה, מנהיגיהם יהרגו את עמם ועמם יהרגו את עמם.
הים סוער וסוער ומשתולל, רוצה לכסות את כל הטומאה בעולם. כל העולם, הדומם החי והצומח, רוצים שקט ושלווה, רוצים לנשום את האוויר הנקי, הזך והטהור. נמאס לכולם מהטומאה והלכלוך. הקדוש-ברוך-הוא לא יוותר לאף מדינה שתלך נגד ישראל, יפגע בהם בכל איתני הטבע. יבוא יום, וכל העמים יהיו כפופים לעם ישראל וירצו עזרה מהיהודים שגרים בארץ ישראל.
השריפות בישראל – נגרמות על-ידי אנשים או בטעות או חבלה בכוונה.
בירושלים עיר הבירה של ישראל יתרבו כמו פטריות השגרירויות של כל מדינות העולם. אחד ימשוך את השני. הם רוצים צינור קדוש לירושלים, לבית המקדש השלישי. ירושלים היא התחלת קיום היהודים, מתנה ליהודים, לחבר את ירושלים עִם היהודים.
כמו במעמד הר סיני, שקיבלנו את עשרת הדיברות, עמדו בני האדם, החיות והבהמות, הים, העצים, הרוחות וכדור הארץ, לא נעו ולא זעו, חיכו לשמוע את קולו של בורא עולם במעמד הר סיני, את הברקים והקולות, לשמוע את עשרת הדיברות במתן תורה - כך היום, מחכים למעמד כזה כדי לקבל פני משיח בפרהסיה! בזכות התורה, נכנסים לעולם חדש!
הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יהיו מאוחדים ומלוכדים. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לתת מתנה שמחכים לה מתחילת העולם – משיח צדקנו. מתנה עם חיים לעולמים. הקדוש-ברוך-הוא נותן במוחם של הגויים בעולם, להבין מה זה ירושלים עיר הבירה של ישראל. ירושלים היא עיר הבירה של היהודים ואף אחד בעולם לא יכול להפריע. אם היו העמים יודעים, עם מי הם נלחמים, היו מפסיקים. אתם נלחמים נגד הקדוש-ברוך-הוא. היהודים יודעים ולא יודעים מה זה משיח. עם ישראל הוא עם קשה עורף, רוצים הוכחות חותכות. הנוצרים יודעים שיש משיח. הערבים המוסלמים משתוללים מול ישראל, כי יודעים שהם יהיו עבדים של ארץ ישראל הקדושה ושל היהודים בארץ ישראל. הם נלחמים כמו חיה פצועה.
משיח פועל ועובד בארץ ישראל, עשרים וארבע שעות. כל הפעולות, הניסים, הנפלאות והפלאים שקורים בארץ ישראל, בצה"ל ולכל היהודים בארץ ישראל – דרך בורא עולם, דרך משיח. לא להתמהמה ולא להתייאש. עברנו את חג שבועות שכל עם ישראל מלאים תורה עד אין-סוף, כל אחד והיכולות שלו. שמח בהם בורא עולם ומוסיף ומוסיף עוד עוצמה לארץ ישראל, ליהודים בארץ ישראל ולגילוי משיח בפרהסיה!


תגובות

רשומות פופולריות