מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת בהעלותך תשע''ח



בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת בהעלותך תשע''ח,
נמסר ביום ראשון י"ג בסיוון, 27.5.18 | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא, אבא של היהודים ושל העולם כולו, מעורר את כל העולם בכל מקום ומקום, נותן לכל מדינה מה שמגיע לה בדיוק כדי לעורר אותה, דרך איתני הטבע, דרך הכלכלה או דרך סיבוכים וסכסוכים. נותן לכל מדינה, לפי מה שמגיע לה - טוב או רע.
בארץ ישראל הקדושה, במדינת ישראל, מעורר את היהודים כדי שיבינו שיש גאולה ומשיח ושהעולם הופך להיות חדש. את היהודים שמתעקשים להישאר בחו"ל, מעורר, מזיז ומְנַעֵר כדי שיעלו לארץ הקודש - המקום השמור והמוגן ביותר בעולם, מקום קטן שיש בו עוצמה אינסופית, מעצמה רוחנית, מעצמה כלכלית ומעצמה צבאית! למה בארץ ישראל? כי הקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ הקודש, מגן ושומר על גבולות ארץ ישראל, מפרק את כל מדינות ערב והורס אותן, מפרק והורס את כל המדינות שהולכות נגד ארץ הקודש ונגד היהודים בארץ הקודש, אך ורק בארץ הקודש. העולם נמצא במתח גדול. האנשים בעולם מרגישים שצריך משיח, שמחדשים את העולם - זה העניין של גאולה ומשיח. כולם מחכים למשיח. כל העולם נמצא בבלבולים, סיבוכים ואסונות טבע, כל תוכנית שמתכננים, מתקיימת רק ב-10%. הנשמות של היהודים והנפשות של הגויים מרגישות שצריך לקרות משהו בעולם, כאילו כדור הארץ איבד כיוון, כאילו כדור הארץ לא מתפקד. מעל 7 מיליארד בני אדם בעולם כולו, מרגישים שיש טלטלה, זעזוע בעולם שהולך ומתקדם מיום ליום. מבינים שהולך לקרות משהו, מהקדוש-ברוך-הוא.
כוח הטומאה מתאבד. הכוונה לאנשים שיש בהם כוח הטומאה ויצר הרע והם שונאים את היהודים או שונאים את הקדושה והטהרה. הם מתאבדים, נהרסים ומתכלים מן העולם.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל ולעולם כולו: 'את כל העולם הזה בראתי ויצרתי לכבוד ילדיי היהודים, שילמדו תורה, יתפללו אליי ויבנו את בית המקדש השלישי'. עם ישראל עולה ומצליח מיום ליום וצף מעל הים. עם ישראל מצליחים בכל דבר, ימשיכו להצליח בכל דבר ויקבלו את המתנה הטובה ביותר. קיבלו מתנה - את התורה, והמתנה הבאה - משיח שייצא בגלוי בקרוב. אין אחורה! משיח עובד ופועל. גדולי התורה וכל בני האדם, כל אחד לפי כוחו והבנתו, לזעוק לקדוש-ברוך-הוא שימליך את מלך המשיח! לא לשתוק, את מה שיודעים להעביר גם לאחרים, כדי לחבר עוד יהודים תמימים שלא יודעים מה קורה בעולם ובארץ ישראל.
יהודים יקרים, שלא יבלבלו אתכם ואל תתבלבלו, משיח הוא בשר ודם. הקדוש-ברוך-הוא ברא אותו בשר ודם כדי שכולם ירגישו ויראו פנים מול פנים את מלך המשיח צדקנו. אם לא היה בשר ודם, אף אחד לא היה יכול לעמוד מולו ולהתקרב אליו. משיח הוא בשר ודם, נולד בארץ ישראל, יש לו בית, הוא נשוי ויש לו בנים ובנות, אדם פשוט ועניו וע"י תפילותיו ובקשותיו לקדוש-ברוך-הוא, הוא מגן ושומר על עם ישראל, על חיילי צה"ל, מפרק את מדינות ערב - הכל דרך הקדוש-ברוך-הוא.
כל היהודים להתלכד ולהתאחד, להאמין, להעריך את עצמם שהם יהודים, להעריך את היהדות, את התורה והתפילה. כל הגויים בעולם, שבעה וחצי מיליארד, מקנאים ורוצים להיות כמו היהודים. יש דרך לא קלה להתגייר.
היהודים בעם ישראל רוצים משיח וגאולה, זה לא מוסתר. יש מלחמה בין הערבים ליהודים, הם נלחמים כמו עשיו ויעקב ברחם רבקה ורוצים לקחת את השליטה בעולם. הקדוש-ברוך-הוא אומר להם: 'לא יעזור לכם כלום. אני בחרתי את היהודים מכל באי-עולם, הם המעטים בעולם והחזקים מכולם במדע, בכלכלה, בביטחון, בטכנולוגיה, בהמצאת פטנטים, בהכל. בארץ ישראל הקדושה, יש שפע בכל, לא יהיה רעב לעולם. יש בה מים, אוכל, הגנה, טהרה וקדושה'.
בגלל הקנאה נלחמים הגויים בעולם נגד היהודים שנמצאים בארץ ישראל ומחוץ לארץ ישראל. הם מקנאים ביהודים שהם מחוברים לקדוש-ברוך-הוא ומצליחים בכל דבר. כל הגויים בעולם חושבים שבגלל ישמעאל ועשיו, יש להם זכות אצל הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל העולם: הייתה בחירה חופשית לכל העולם, לקבל את התורה ולקיים את עשרת הדיברות. כולם התנגדו ולא רצו לקבל על עצמם, חוץ מעם ישראל שאמרו 'נעשה ונשמע'. לא שאלו מה כתוב בתורה, בלי לבדוק אמרו 'נעשה ונשמע'. הם בחרו בטוב, בקדוש-ברוך-הוא, בלי שאלות. נשמותיהם התחברו לקדוש-ברוך-הוא והקדוש-ברוך-הוא בחר את היהודים מכל העמים בעולם הזה, כי הם קיבלו את התורה ואת עשרת הדיברות.
גוג ומגוג ותוהו ובוהו - מחוץ לגבולות ישראל.
חיילי צה"ל צריכים להיות ערניים. צריכים להסביר להם איך להגן על עצמם, כי הם לא יודעים מספיק מה מותר ומה אסור. חיילי צה"ל הם רחמנים בני רחמנים ולא רוצים לטעות, חס ושלום. גם בגבול רצועת עזה לא להיכנס לשאננות. צה"ל מגלה כל פעם מנהרה והורס אותה, ימשיך לגלות מנהרות ולהרוס אותן.
אנא ממך הקדוש-ברוך-הוא, תגן ותשמור על חיילי צה"ל! כל בודקי המנהרות צריכים לעבוד 24 שעות מסביב לשעון, כי הם רוצים להפתיע, חס ושלום את חיילי צה"ל דרך אחת המנהרות. חיילי צה"ל - להיות ערניים בשמירה בכל בסיס. כל קול ששומעים או תזוזה או משהו לא ברור – לבדוק היטב. חלק מהערבים שנמצאים בארץ ישראל, בעלי תעודת זהות כחולה, עושים הפרעות קשות ביותר בארץ ישראל ומחוץ לגבולות ארץ ישראל. הם מחממים גם את מזרח ירושלים והגדה המערבית. יש ראשי נחש שמלמדים חלק מהערבים להילחם בנשק קר, ומלמדים אותם את שפת הגוף, כדי לבלבל וכדי שלא יחשדו בהם.
השגרירויות ימשיכו לעבור לירושלים ללא הפסקה. מחכים שיירגעו הרוחות וימשיכו להעביר שגרירויות לירושלים. גם משרדי הממשלה - לעבור לירושלים, גם את זה מבקש הקדוש-ברוך-הוא.
אירופה מוצפת במוסלמים ובמסתננים ושוקעת. ערים שלמות דוברות ערבית. השלטונות באירופה, בגרמניה, אנגליה וצרפת, פוחדים להתקרב לערים בהן יש מוסלמים ומסתננים שמדברים ערבית. המסתננים והמוסלמים אוכלים מהר מאוד את אירופה. יהודים, לברוח משם, בעל-כרחם ונגד רצונם, אך ורק לארץ ישראל! אך ורק לארץ ישראל!
תורכיה ממשיכה ליפול ולהתרסק. אצל הקדוש-ברוך-הוא - מידה כנגד מידה לא פסקה מן העולם. נגעו בישראל בגלל ה'מרמרה' ולקחו כסף מישראל - הקדוש-ברוך-הוא יהרוס להם את הכלכלה וישמיד אותה.
האירופאים אמרו שישראל גזענית, בגלל המוסלמים והסודנים - מידה כנגד מידה הקדוש-ברוך-הוא מילא את אירופה במוסלמים ובמסתננים. בורא עולם מזהיר את כל מדינות העולם: 'אל תיגעו לי בארץ הקודש וביהודים שנמצאים בארץ הקודש. אל תגידו שלא אמרתי לכם'.
איראן מסתבכת עם עצמה. בזמן שהחיילים האיראנים יראו שנהרגים להם המון חיילים, בגלל טיפשות ההנהגה האיראנית, שזורקת את החיילים למות, הם יתעשתו ובסוף יתהפכו על המשטר האיראני. הנשים האיראניות ימשיכו לעשות הפגנות קשות, הן יילחמו נגד השלטון. החיילים האיראנים לא הולכים מרצונם לסוריה, כי הם צריכים להגן רק על איראן ולא על סוריה. השלטון האיראני מפעיל על החיילים כוח ואיומים ללכת לסוריה. אזרחי איראן ממורמרים וכואבים מהשלטון העקום והטיפש. בסוף כל החיילים יתהפכו ויילחמו נגד השלטון.
סוריה נחרבת, נהרסת, מתרסקת וקורסת. אין פתרון.
לכל טייס ישראלי יש מלאך משמיים שמלווה אותו ומכוון אותו, כוח עליון שומר על הטייסים ועל כל חיילי צה"ל והם ישמרו על עצמם - לפני הכל. טייסים יהודים, מלאך מלווה אותם עד סוף המשימה ובחזרה לבסיס. כל העולם מִתְפעל מצה"ל.
חשוב מאוד לראות שהכל בסתר, הסמוי מן העין יש בו ברכה. ענווה - לפני הכל. צריך גם ללמוד ולהתרגל להודות לקדוש-ברוך-הוא, כי מה שקורה לא מובן מאליו, זה ניסי-ניסים.
רוסיה אוהבת את ישראל. גם פוטין אוהב את ארץ הקודש ואת היהודים בארץ הקודש, אבל רוצה למכור נשק ותחמושת למדינות ערב. זו הפרנסה שלו. צה"ל עושה הרבה פרנסה לרוסיה כשמשמיד את כל הטילים. המפעלים מייצרים טילים מחדש ומוכרים למדינות ערב, לאיראן ועוד.
ארה"ב אוהבת את היהודים שגרים בארץ ישראל. היום כולם יודעים שטראמפ חכם ונבון מאוד, שיש לו הבנה וידע, והוא יודע בוודאות שהקדוש-ברוך-הוא נמצא עם היהודים שגרים בארץ ישראל. מלאכים מדברים מגרונם של טראמפ ופוטין. לב מלך ביד ה'.
צפון קוריאה, קים הוא אדם פגיע מאוד, יש לו פתיל קצר, רגישות יתר וקשה לו לוותר. למרות הכל, אם ירצה או לא ירצה - יהיה הסכם. לא הסכם של מאה אחוז, אבל יהיה הסכם, כדי למנוע מלחמה גרעינית.
סין, יפן וכל המדינות רוצות שלום בין ארה"ב לקים. קים לא יכול לאיים על ארה"ב, כי ארה"ב בתוך שעה תגמור את כל קוריאה. יש מרגלים במפעלי האטום של קים וגם במפעלי האטום באיראן. מרגלים אלה יכולים לשתק את כל מערכת המִחשוב של הטילים ולהשבית את כל הטילים שלא יפעלו.
מצרים, סיסי הולך בין הטיפות. שומר על היחסים עִם ישראל ושומר על עצמו לכן לא יוצא עם זה בגלוי, הוא יודע שישראל שומרת עליו. יש רעב כבד במצרים. סיסי רוצה שארה"ב תזרים לו כסף.
ירדן, עבדאללה מחכה שארה"ב תציל אותו מכל המסתננים ורוצה שהבדואים יבואו אליו.
חמאס ממשיכים לחפור מנהרות 24 שעות. כל התוכניות שלהם לחטוף חס ושלום, חיילי צה"ל. הם עכשיו חיה פצועה. אין להם מתאבדים. אין הסכם איתם, לא להאמין להם.
אבו מאזן, רגל אחת בחוץ. יש בעיה קשה, החברים שלו רוצים להרוג אותו לפני זמנו. הם נלחמים על הכיסא-הספה שלו.
חיזבאללה ונסראללה חשבו שכשאיראן תבוא לסוריה, יהיו להם המון טילים ותחמושת. אבל יצאו קירחים מכל הכיוונים.
תודה לקדוש-ברוך-הוא ותודה וכל הכבוד לחיילי צה"ל! כל מה שבא מאיראן, טילים ופצצות, רכבים ובני אדם איראנים - צה"ל מפוצץ ומשמיד.
איתני הטבע ממשיכים להשתולל בכל העולם, חוץ מישראל. שיטפונות ורוחות קשות, סערות, התפרצויות הרי געש ורעידות אדמה. העולם חוטף מכות קשות וימשיך לחטוף מכות קשות, עד שבזמן הקרוב יתגלה מלך המשיח בפרהסיה. מזג האוויר המשתנה בישראל הקדושה, פעם חום ופעם קור - להגיד ליהודים שהקדוש-ברוך-הוא שולט פה ונמצא איתם קרוב אליהם! הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכולם יחזרו בתשובה ויקיימו את עשרת הדיברות. אין שמאל וימין, כל היהודים להתאחד ולהתאגד ולהיות בלב אחד.
כל מה שקורה בארץ ובעולם כולו באמצעות איתני הטבע - כדי ליידע את עניין משיח שצריך לצאת בפרהסיה. כל עם ישראל תולים תקווה במשיח שנמצא, פועל ועובד, שיציל ויושיע אותם. רוב רובם מכירים אותו בארץ ובעולם ורוצים להיות קרובים אליו.
להפוך ממר למתוק, משנאה לאהבה, מרוע לטוב, מקמצן לנותן מעשרות וצדקות. לשמוח ולעשות רק מצוות ומעשים טובים. אין שמאל וימין, כולם יהודים! להיות מאוחדים ולהתכונן לקבל פני משיח!

תגובות

רשומות פופולריות