מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת תרומה תשע"ח


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת תרומה תשע"ח
נמסר ביום ראשון, כ"ו בשבט תשע"ח 11.2.18 | 8:30

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא אסף את רוב היהודים מכל מדינות ערב, אסף את רוב היהודים מאפריקה, ומודיע הקדוש-ברוך-הוא לשאר היהודים באירופה ובארה"ב: 'כדאי לכם להגיע דחוף לארץ ישראל הקדושה, כי ארץ ישראל הקדושה, מוכנה לקבל את כל היהודים שבעולם בחזרה'. בארץ ישראל לא חסר דבר. בארץ ישראל האדמה הכי טובה בעולם, היהודים הכי טובים בעולם, הכלכלה הכי טובה בעולם, הטכנולוגיה הכי טובה בעולם, צה"ל הכי טוב בעולם, בתי-כנסת וישיבות הכי טובים בעולם, הנוף הכי טוב בעולם. כל זה בארץ ישראל, כי אותה בחר הקדוש-ברוך-הוא. אז כדאי לכל היהודים בעולם, לעלות בהמוניהם, ליישב את הנגב מיליון יהודים, את הגליל המערבי מיליון יהודים, רמת הגולן מיליון יהודים, יהודה, שומרון ובנימין עוד מיליוני יהודים, בקעת-הירדן והערבה עוד מיליוני יהודים. זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא וכך יהיה!
ימשיכו השיטפונות בעולם, רעידות האדמה, שריפות ורוחות קשות, עצים גדולים ייעקרו ממקומם. ימשיך הגוג ומגוג ותוהו ובוהו מחוץ לגבולות ארץ ישראל, עד שאחרון היהודים יבוא להתיישב בארץ הקודש. כל המדינות והארצות שפועלות נגד ארץ ישראל ושרוצות לקחת חלקים מארץ ישראל - הורס אותן בורא עולם, מסכסך ביניהן ומוריד עליהן את עשר מכות מצרים.
בארץ ישראל הקדושה אסור ליהודים לעשות הפגנות. שנאת-חינם ומלחמת אחים, דיבורים בתקשורת שעושים סכסוכים ושנאת-חינם - לא יוצא מזה כלום. אנשים יכולים לקפוץ באוויר ולדבר לשון הרע, אבל בסופו של דבר, הקדוש-ברוך-הוא קובע מה יהיה. מחשבותיו של בורא עולם הן לא מחשבותינו ותכניותיו לא תכניותינו. אז תרדו מהעץ כולם ותנו לחוק, למשטרה ולשופטים לפעול, לעבוד ולעשות סדר בדרכם. האמת תצא לאור לא דרך הפגנות ושנאת-חינם, לא דרך סכסוכים ולא בחסימת כבישים - את זה הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה. יש חוק, יש משטרה, יש שופטים ובתי משפט.
הכלכלה של ישראל היא הטובה ביותר בעולם.
למרות החום  – גשם יירד בשפע בזמן הקרוב.
בגבולות ישראל יש לפקוח עיניים, יכול לעוף טיל בטעות - להיות ערניים. צה"ל צריך לעשות הגנות בצפון ובדרום.
במדבר סיני, מצרים וסיסי נלחמים בדאע"ש והדבר היפה ביותר שהחמאס נהפך לדאע"ש.
בורא עולם אומר: אסור לרחם על האכזרים! אסור לרחם על החמאס והפלסטינים כי הם לא רוצים שלום, הם רוצים לפגוע באדמת הקודש וביהודים. כל הכסף שהם מקבלים, מאות מיליונים, הולך למנהרות ולתחמושת נגד ישראל ומה שנשאר - המנהיגים לוקחים לכיסם.
אבו מאזן נוכל, שקרן ורמאי. הוא לא רוצה שלום. הוא בכבודו ובעצמו שולח את כל הרוצחים לפגוע ביהודים ומממן משכורות למשפחותיהם.
מצרים, סיסי עובד בשקט. היום טוב לו להיות נשיא על מצרים, הוא שמח בחלקו. כל מי שבא להתחרות בו - פתאום נעלם. סיסי נלחם בסיני רק לאינטרס האישי שלו, כדי שחמאס, דאע"ש והקיצוניים לא יגיעו אליו, לא בשביל ישראל בכלל. אבל הקדוש-ברוך-הוא מסובב ועושה שיהיה לטובת ישראל. במצרים אין אוכל, הרעב מתגבר.
ירדן, מיליוני פליטים אוכלים אותה, גונבים, הורסים ופוגעים ועושים נזקים קשים.
ארה"ב, טראמפ שמח מאוד שזיכה אותו הקדוש-ברוך-הוא להכריז על ירושלים שהיא עיר הבירה של ישראל. הוא איש חכם מאוד, נבון ופיקח מאוד. הבין מיד מי הם אבו מאזן, החמאס והפלסטינים, הבין שהם מזויפים ושאין מה להתעסק איתם כי הם לא רוצים שלום.
כמו שאומות העולם הכריזו על הקמת מדינת ישראל בתש"ח (1948), כך זכה טראמפ לתת מתנה ולהכריז על ירושלים בירת ישראל. זו מתנה גלויה לארץ הקודש ארץ ישראל והוא יבוא על שכרו מריבונו של עולם. נשיא ראשון ויחיד שיצא בכל כוחותיו להודיע מול כל העולם שירושלים היא בירת ישראל, ולא יחזור בו לעולם!
רוסיה אינטרסנטית לא קטנה, שומרת על כלכלתה בעשר אצבעות, מוכרת תחמושת ונשק לכל מדינות ערב.
סוריה תמשיך להימחק. אנחנו נגיד כל שבוע שהיא תימחק - והיא תמשיך להימחק. זה הבוץ וההרס של כל מדינות ערב, שיֵהרסו בתוך סוריה.
צפון קוריאה, קים מחפש סולם לרדת מהעץ. הוא התחבר לדרום קוריאה כדי לקבל נפט ודלק, לסחור איתם. בגלל השיגעונות שלו הוא לא יודע איך להיות בענווה.
תורכיה, כל יום גרוע מאתמול. סיבוכים בתוך סוריה וכל יום נהרגים הרבה תורכים והרבה סורים, כורדים ואיראנים, הרבה. ודאע"ש, מדליק את האש כל הזמן.
חיזבאללה ונסראללה מנסה לאגור נשק ותחמושת. המוסד, השב"כ וצה"ל לא נותנים לו, מפוצצים והורסים לו את הכל. נסראללה יודע שאם רק ינסה לעשות משהו נגד ישראל – חיזבאללה יימחק מן העולם, ונסראללה יימחק בתוך הבונקר שלו. צה"ל יודע בדיוק איפה הוא ויש טילים שיכולים להגיע לבונקר שלו, לעומקים שלא חשב עליהם. בליבו הוא יודע את זה. אז שיפסיק לנבוח ולבלבל את הראש, שיישב בשקט.
לבנון רוצה להיות כמו אירופה.
איראן פוחדת פחד מוות מישראל. הפלא הגדול שקורה באיראן שהמהפכה תהיה דרך נשים. הנשים ייגרמו למהפכה באיראן, זה יקח קצת זמן וזה ייקרה בקרוב. נשים יעשו מהפכה באיראן!
צרפת נאכלת בלי מלח ונשלטת ע"י מוסלמים ומסתננים. היהודים עושים את טעות חייהם שהם נשארים שם. צרפת וכל אירופה יהפכו למוסלמים, יגרשו אלפיים - יבואו מאה אלף. התאווה והתיאבון מתפשטים לכל המוסלמים בעולם.
בכל זאת, בורא עולם אומר ליהודים: 'אתם רוצים לשמח אותי? תעלו לארץ ישראל הקדושה שאני נמצא בה'. הקדוש-ברוך-הוא מזכך ומנקה את כל כדור הארץ מכל הטומאה, הטינופת, הרוע וההרג, מקים עולם חדש של אהבת-חינם, בו היהודים חיים לעולמים.
הגויים יודעים שיש משיח בארץ ישראל הקדושה, איש אלוקים צדיק. בכוח הטומאה שלהם הם יודעים. כמו שידעו על מושיען של ישראל בזמן משה רבנו - אותו דבר עכשיו. הערבים המוסלמים יודעים, דרך כוחות הטומאה שלהם, שיש משיח שבא לגאול את ארץ ישראל והעולם כולו, וזה מפריע להם מאוד. כמו שהיה בזמן פרעה במצרים - כך עכשיו.
משיח עובד ומגן ביום ובלילה. ביום – בסתר, בלילה - בגלוי.
הצדיקים, אבות אבותינו, אלה שאנחנו מכירים ואלה שאנחנו לא מכירים, כולם מתקבצים אצל הבבא סאלי בשמיים, זועקים וצועקים שבורא עולם יוציא בפרהסיה את מלך המשיח בגלוי לארץ ישראל ולעולם כולו!
הקדוש-ברוך-הוא תקע בשופר ממרכז הים התיכון לכיוון ארץ ישראל הטהורה והקדושה! הוא התחיל הראשון ועוד מעט, בקרוב, יהיו תקיעות שופר משמיים וארץ! זה חיבור גדול בין שמיים וארץ!

תגובות

רשומות פופולריות