מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת משפטים תשע"ח


בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת משפטים תשע"ח
נמסר ביום ראשון, י"ט בשבט תשע"ח 4.2.18 | 8:30

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל, וכואב לו על היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל ולא עולים לארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא מַעֲלֶה רף גבוה ומגביר את הסיבוכים והבעיות בכל מדינות העולם, חוץ מארץ ישראל הקדושה והטהורה שגרים בה היהודים. אומר הקדוש-ברוך-הוא: 'בארץ ישראל הקדושה, לא יִקרה כלום! המקום הכי מוגן בעולם זו ארץ ישראל הקדושה, המקום הכי טוב בעולם זו ארץ הקודש!'.
בורא עולם מסבך את סוריה, חיזבאללה ולבנון, את הכורדים והמורדים, את הירדנים בתוך עצמם והתורכים בתוך עצמם, את עיראק, איראן ואת כל אירופה מסבך הקדוש-ברוך-הוא. גוג ומגוג - מחוץ לגבולות ארץ ישראל. תוהו ובוהו - מחוץ לגבולות ארץ ישראל. תקראו טוב, תקשיבו טוב: זה יתחזק בעוצמות גדולות ואדירות שלא היו לפני כן, כדי שיידעו כל העולם שלא מתעסקים עם ארץ הקודש! ארץ ישראל זו אדמתו הקדושה של הקדוש-ברוך-הוא ושל עם ישראל. כל ארץ או מדינה, קבוצת בני אדם, אגודה או עמותה כלשהן בעולם, שרוצות לפגוע ולקחת חלקים מארץ ישראל - יהרסו ויתפרקו לחלקים חלקים ויהיו להן אסונות כבדים. בורא עולם אומר להם: 'נגמרו המשחקים! כל מדינות העולם יתכופפו וישתחוו לארץ ישראל הקדושה, כולם יתהפכו לטובת ארץ ישראל הקדושה וכולם ירצו לעזור לארץ ישראל הקדושה! או בכוח או במוח – כולם יבצעו את דְבר ה'!'
הקדוש-ברוך-הוא הבטיח ומבטיח – לא יִקרה לארץ ישראל כלום, שום נזק ושום דבר רע. בעולם יהיו אסונות טבע, התפרצויות הרי געש ושריפות, שיטפונות, צונאמי, רעידות אדמה, מחלות, התנגשויות בין מטוסים, התנגשויות בין אוניות, סיבוכים בנתיבי טיסה, התנגשויות בין רכבות, בעלי חיים יתבלבלו בים, ביבשה ובאוויר.
כל חברי הכנסת והשרים תהיו מלוכדים ומאוחדים, ללא שום אינטרס לעצמכם, אלא אך ורק לארץ ישראל ולעם ישראל! אסור חס ושלום, להשוות את השואה למסתננים או לכל דבר אחר שקורה. המסתננים צריכים לעזוב את ארץ ישראל, על-פי החוק ולחזור לארצותיהם, זו לא גזֵירה משמיים.
ארה"ב ורוסיה מתחרות ביניהן. רוסיה אוהבת את ישראל בשקט ובסתר, כדי שלא תפסיד את מכירת הנשק למדינות ערב.
טראמפ לא עושה חשבון לאף אחד, הוא מודרך מלמעלה ובא להעיר את כל היהודים בארץ ובעולם. הוא נלחם בפרהסיה ובשמחה גדולה מאוד. כל כך דואג לארץ ישראל, כל כך אוהב את אדמת הקודש, כל כך דואג לירושלים, כל כך דואג להמשיך לפתח את ארץ ישראל, כל כך דואג שיעלו היהודים מהעולם לארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכולם: טראמפ דוגמא לכל העולם, על כל הדאגה שלו לארץ הקודש, כי טראמפ יודע שארץ הקודש ארץ ישראל, היא מקור הברכה של כל העולם ומי שיתעסק עם ארץ ישראל, להרע לארץ ישראל לאדמת הקודש, אדם או מדינה - יחולו עליהם כל הקללות וכל עשרת מכות מצרים.
הערבים המוסלמיים אוכלים את כל אירופה, אוכלים אותה חיה. רוצים להרוג את כל הנוצרים ולשלוט באירופה. במקביל, ייקחו את בתֵי היהודים שגרים באירופה ובכל מקום, חוץ מארץ ישראל, להתיישב בהם. יזרקו אותם מהבתים בקרוב מאוד, בקרוב מאוד. זה לא צחוק, תתעוררו יהודים! לפני שתמצאו את עצמכם ברחוב.
חמאס ממשיך לחפור מנהרות בקצב אש, חופרים, חופרים, חופרים. החמאס, הפלסטינים, הג'יהאד וכל הכנופיות ברצועת עזה ובמזרח ירושלים, עושים כולם יד אחת. הקדוש-ברוך-הוא נתן לערבים שמפריעים לארץ ישראל את דאע"ש, כדי למרר ולהרוס להם את החיים.
עיראק קרועה לגזרים, הכל מותר שם. העיקר להרוג.
צפון קוריאה, קים משתולל עם כל התחמושת ובקרוב הכל ייפול לטמיון. קים גדל בלי ערך, המחשבות שלו פזיזות מאוד. הוא אוהב לשחק, כי בילדותו הפסיד את משחקי הילדות ורוצה להראות שהוא חזק ולא פוחד. אין לו הבנה מה זה טוב ומה זה רע.
בסוריה לא יעזור כלום ולא יהיה פתרון לעולם. הקדוש-ברוך-הוא מקשה את ליבם של הסורים, כדי שימשיכו במלחמות. הקדוש-ברוך-הוא מקשה את ליבם של הסורים, התורכים, החיזבאללה, הכורדים והמורדים, כדי שייחלמו ביניהם עד אין-סוף, בכדי שלא יפריעו לארץ ישראל הקדושה.
בטהרן המפגינים והמפגינות מתרבים ומתרבים ויוצאים בגדול בכל איראן, כדי לתת חופש וחירות לכל אזרחי איראן, להפיל את המשטר שרוצה להביא לאסון ולהשמיד את איראן מעל פני כדור הארץ. אזרחי איראן הטובים רוצים לחיות, לא רוצים מלחמות, הם רוצים לחיות בשלום עם כל העולם. השלטון האיראני, ייפול ויתרסק בזמן הקרוב, ימשיך לקבל מכות קשות, את עשרת המכות מהקדוש-ברוך-הוא.
תורכיה, הקדוש-ברוך-הוא נתן לארדואן במוחו שילחם בסוריה עם הכורדים, המורדים והחיזבאללה, שיהיה להם שם גוג ומגוג.
ירדן, אין מוח ואין כוח. נמאס להם מהפליטים ומהמסתננים שאוכלים את ירדן חיה, לא יודעים איך להיפטר מהם. מחכים. לא תקום מדינה פלסטינית.
מצרים, סיסי רוצה להוכיח שהוא נשיא חזק וכל מי שרוצה להִתחרות בו - נעלם. סיסי לא יודע מספיק שהקיצוניים רוצים לחסל אותו דחוף. אם לא ישמור על מעמדו ואם לא יהיה בשלום עם ממשלת ישראל, לא יחזיק מעמד.
חיזבאללה ונסראללה, מצייץ כל פעם, מאיים ונכנס בחזרה לבונקר שלו. בקרוב הקדוש-ברוך-הוא ייתן לו מכה קשה לעולמים.
המוסד, השב"כ וצה"ל, עוקבים אחרי כל תחמושת שמגיעה מאיראן וממקומות אחרים ומפוצצים אותה בדרך, שלא תגיע לחיזבאללה.
אבו מאזן בפחד ובפאניקה, נהיה מבולבל. חשב שאם יצעק ויבכה וידבר בזיוף, יגידו 'איזה מתוק הוא'. אף אחד לא מאמין לו. כולם רואים את הזיוף ואת השקרים שלו, ולכל מדינה יש את הצרות שלה.
הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים בארץ ישראל: בבקשה מכם, להפסיק את ההפגנות בין היהודים. זה גורם לשנאת חינם ולא יוצא מזה כלום. לתת לבתי המשפט לשפוט בדרך הטובה, תנו לחוק לפעול. הקדוש-ברוך-הוא שונא הפגנות של יהודים עם יהודים.
הורים, לשמור על ילדיכם מהימורים, סמים, שתיה חריפה והתבוללות. כמה שאפשר להציל - להציל.
בורא עולם אומר לעם ישראל: בבקשה, תשמרו שבת כהלכתה. שבת היא מקור החיים והברכה. כשלא ישחקו כדורגל בשבת, תהיה לנבחרת ברכה והצלחה בכל העולם. כשמחללים שבת, מפסידים בכדורגל ומפסידים במסעדות, כל עסק שעובד בשבת – מפסיד. בורא עולם עבד שישה ימים וביום השבת 'ויִנפש', עצר הכל ונח. רוצה בורא עולם שילדיו ינוחו בשבת וייתן להם ברכה לכל השבוע בשפע.
ימשיך לרדת גשם בארץ ישראל הקדושה, למרות שיש חום ואמרו שיהיה חם, הקדוש-ברוך-הוא יביא גשם אחרי החום. ימשיך לרדת גשם ותהיה שמחה גדולה בעם ישראל. בישראל הכל בשפע עד בלי די.
יהודים, כל הצדיקים היהודים שנפטרים מן העולם בארץ ישראל הקדושה ועולים למעלה לשמיים, נותנים כוח מהשמיים פה למטה לארץ ישראל, מצטרף עוד כוח בשמיים וכולם ביחד בתפילה לקדוש-ברוך-הוא, שמשיח יתגלה בפרהסיה, בקרוב מיד. הבבא סאלי נמצא בשמיים במערה עם כל הצדיקים, מתקבצים כולם במערה ומתפללים לבורא עולם, לקדוש-ברוך-הוא, לגילוי משיח בפרהסיה.
משיח עוזר לעם ישראל, מגן על עם ישראל וכל יום מתחזקים עוד אנשים ונשים שמבינים מה זה משיח. רואים שהכל קורה בעולם ויודעים מה זה גאולה ומשיח. משיח ממשיך לפעול ולעבוד, להציל את עם ישראל יום ולילה. הקדוש-ברוך-הוא מנווט אותו להצלת ישראל. הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל – 'אין מעצורים, ואין דרך חזרה להתגלות מלך המשיח בפרהסיה

תגובות

רשומות פופולריות