מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת עקב תש"ף


בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת עקב תש"ף

נמסר ביום ראשון, י"ב אב תש"ף (02.08.20 08:30)

 

"והיה עקב תשמעון את המשפטים האלה ושמרתם ועשיתם אותם ושמר ה' אלוקיך לך את הברית ואת החסד אשר נשבע לאבותיך" (דברים ז, יב) אומר רש"י: את המצוות הקלות שאדם דש בעקביו תשמעון.

יהודי צריך להקפיד על כל דבר ועל כל מצווה קלה כבחמורה. אדם לא יודע מה ערכן של המצוות, לכן לא יגיד זו גדולה וחשובה וזו קטנה. לא יגיד לא צריך ברכה על גרעין קטן. לא לזלזל במצוות וברכות. בשתי מילים של עידוד, גם בטלפון, יכול אדם להציל יהודי שנמצא במצוקה וייאוש. מבחינתו זה כלום אבל בשמיים זה נקרא הצלת חיים. כמו כן החטאים, לא ימדוד אדם את העבירות על פי שכלו ויגיד 'זה חטא קטן ולא משמעותי'. הוא יכול לעבור עבירה קטנה לדעתו, בלי לדעת שבשמיים זו עבירה קשה מאוד. אדם צריך להיזהר מאוד בעבירות כי יצר הרע מסית אותו לעשות עבירה 'קטנה' שגדלה בתוך הגוף ואחר כך הוא לא יכול לצאת מזה. לא לזלזל בשום עבירה, לא לעשות עבירות וחטאים בכלל. מצוות שאדם חושב שהם כלום, יכולות להיות הצלת נפשות. לכן לא יזלזל אדם בשום מצווה או מעשה טוב, ויחטוף כל מצווה הבאה לידיו. כמה שיותר מצוות, יותר ברכה. לא לזלזל לא במצוות ולא בעבירות. עושים 'מצווה קטנה' והיא יכולה להיות מעשה גדול מאוד. אנחנו היהודים עושים את המקסימום בכל מצווה, והקדוש-ברוך-הוא ממשיך מהמקום שעצרנו.

אדם מתייחס לייסורים בעולם הזה כקללות. במחשבתו אלה קללות, אבל הקללות האלה הופכות לברכות.

כל המתעסקים בקלפים וקפה, חוטאים ומחטיאים את בני האדם. הם עוזבים את הקדוש-ברוך-הוא ועובדים אלוהים אחרים וזה מכעיס מאוד את בורא עולם.

הפרשת חלה תעשה כל אישה בביתה לכבוד שבת, כמו נרות שבת, כדי להביא ברכה לביתה. אם הכמות גדולה, תתחלק עם שכנותיה. זו מצווה מהודרת, הבית יהיה מבורך. לא באמצע השבוע, באולמות ברחבי הארץ, בתופים ובמחולות עם 'מומחיות' להפרשת חלה. יש מספיק מאפיות בארץ שמפרישות חלה. אם נשים רוצות להתכנס, יזמינו אשת רב שתיתן שעור תורה ויקראו תהילים. זה מה שרוצה מאיתנו בורא עולם, רוצה לשמוע את הקול שלנו, את הלב שלנו, התפילה והתהילים שלנו.

החמאס, הפלסטינים, החיזבאללה וכל המתנגדים לישראל, רוצים לחטוף חיילי צבא הגנה לישראל. חלק מערביי ישראל רוצים לעזור להם. הם רוצים לבזות את חיילי צבא הגנה לישראל, לחטוף לצורך התמקחות. חיילי צה"ל, לנסוע רק ברכבות ואוטובוסים או עם אדם שמכירים אותו במאה אחוז!

חיזבאללה ונסראללה המשוגע הזה, רוצה נקמת דם. מוכן למות ולנקום.

האיחוד האירופי יקבל מכות קשות שלא חלם, כי מעביר כסף להפגנות בארץ ישראל, כדי להרוס את העם היהודי. כל המדינות המפריעות לעם ישראל, יקבלו מכות שלא חלמו, מכות קשות, אחת אחרי השנייה. בורא עולם יפגע בהם ישירות דרך משיחו. משיח גוזר והקדוש-ברוך-הוא מקיים.

אנחנו בתקופה של משיח צדקנו, רוב העם בישראל מכיר אותו וחצי עולם מכיר אותו. יודעים שיש משיח ורוצים אותו, גם הם רוצים לחיות. היהודים רוצים משיח עכשיו! בורא עולם אומר אנחנו מקווים שלא יהיה, חס ושלום, כמו בזמן נוח שצחקו, לעגו ולגלגו לו והסוף היה לא טוב. בורא עולם אומר לכם יהודים: אסור ללעוג לעניין משיח וגאולה! יש גבול ללעג ולצחוק, לכל דבר יש סוף. משיח יצא בדור הקשה הזה, בורא עולם הקדים את התגלותו כי הדור נהיה מסובך, הדור נהיה בעייתי, אין לא ממשלה ולא כנסת, הלימודים בעייתיים, הקורונה בעייתית, משרד החינוך בבעיה עם הילדים, יש הרבה סמים, התבוללות, שתיה חריפה, הימורים והרבה פשע. שלח בורא עולם משיח עכשיו! גילה אותו לעם ישראל ויתגלה בשלבים עוד יותר חזק, כדי להציל את הדור ואת העולם כולו! העם צריך לבקש מהקדוש-ברוך-הוא משיח ולפרסם את המשיח. אין תקופה אחרת, עכשיו זה הזמן של משיח לצאת! הוא אחרון! הוא אחרון ולתמיד!

אנו עם ישראל, עם אהוב ומיוחד. בורא עולם רוצה שנהיה מלוכדים ומאוחדים, כי בורא עולם אוהב את ילדיו. לבקש משיח כדי שיהיה די לצרות.

יש ערב-רב ושדין יהודאין שממשיכים להפריע ולסכסך בין הימין והשמאל, כדי להרוס את ארץ ישראל, שמדינת ישראל לא תהיה בשליטת היהודים. רוצים שארץ ישראל תהיה בשלטון גויים. זו הסיבה להפגנות, לא בנימין נתניהו ולא גנץ, זו סיבה למסיבה. כדאי להיות ערניים, להפעיל שכל ולהבין מה כל ההפגנות וההפרעות האלה. לא להקשיב לצד השלישי שמפריע ועושה פילוג בעם היהודי.

בורא עולם אומר יש בית משפט ויש שופטים, תנו להם לעשות את העבודה שלהם, אל תפריעו להם. אתם לא שופטים, אתם בני אדם שרוצים להפיל את השלטון כדי לתת אותו לגויים.

הממשלה צריכה להתלכד ולהתאחד דחוף! דחוף! כדי שכל הבעיות והקשיים יפתרו בתוך שבוע ימים! כשיש אחדות, אין שנאה, אין מלחמות כבוד וכסאות. חייבת דחוף להיות אחדות בכנסת ישראל כדי שהכלכלה תהיה יציבה ולא תהיה נפילה לאזרחי ישראל.

אם נהיה באחדות, באגודה אחת ולב אחד, נציית להוראות בלי לזלזל, נגיף הקורונה יעלם.

להפסיק את ההפגנות, הן עושות הרס כלכלי בישראל, נזק בלתי הפיך לכלכלה ולחברה. אין בהן תועלת רק בזבוז כסף ושנאת חינם לחינם.

בכל העולם כולו, בכל העולם כולו, בכל העולם כולו, הכלכלה הולכת ונהרסת מיום ליום. לא מבינים מה נגיף הקורונה עושה בעולם, לא מצליחים לפתור את הבעיה הזאת. גם כלכלית הם מואסים זה בזה, אין להם אמונה. לעם היהודי יש אמונה בקדוש-ברוך-הוא.

השנאה בחו"ל מתגברת עד אין סוף, כל יום יותר גרוע כי זה מהלך אלוקי. היהודים בחו"ל לא רוצים להאמין, יפסידו. בורא עולם אמר ליהודים לעלות לארץ ישראל!

הקדוש-ברוך-הוא נענה למי שמבקש רחמים על עצמו ועל עם ישראל. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לשמוע כל יהודי שמתפלל ומדבר אליו. הקדוש-ברוך-הוא שומע את המצוקה ואת הצרה של האדם, לא לחסוך. אצל הקדוש-ברוך-הוא קובעת כוונת הלב של היהודי. כשיהודי מבקש בקשות מעומק הלב, בלי כעס, תלונות והתמרמרות, מקבל הקדוש-ברוך-הוא את בקשתו.

ליהודים בחו"ל יש הרגשה טובה של סיפוק הנפש הבהמית על ידי החומר. הנפש הבהמית שמחה והנפש הטהורה בוכה, הרוח הטהורה בוכה והנשמה הטהורה בוכה. ליהודים הגרים בישראל יש סיפוק לנפש הטהורה. הנפש הטהורה שמחה, הרוח הטהורה שמחה, והנשמה הטהורה שמחה, והנפש הבהמית בוכה ועושה ייסורים לאדם, עד ביאת המשיח. זה ההבדל.

כשמשיח יתפרסם בארץ הקודש עוד ועוד ועוד ויתגלה חזק בפרהסיה, יפסקו הפציעות והמוות, יפסקו הצרות והבעיות בעם ישראל, תהיה פרנסה לכולם, אחדות, אהבה ושלום, וכל העולם ישתחווה לארץ הקודש! כל העולם יאמין בקדוש-ברוך-הוא ובמשיח עבדו! לא יהיו עוד מהומות מול ישראל, לא הפגנות בישראל, ולא מלחמה בין ימין ושמאל, כולם יהיו ימין. תהיה תפילה אחת, כולם יהיו שכם אחת וכתף אחת לבורא עולם! זה בקרוב! עם ישראל יפסיק לסבול!

משיח פועל ועובד בעם ישראל, בכוננות, מחכה כל רגע להוראות של בורא עולם!


תגובות

רשומות פופולריות