מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת מטות-מסעי תש"ף

בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת מטות-מסעי תש"ף

נמסר ביום ראשון, כ' תמוז תש"ף (12.07.20 08:30)

 

"וידבר משה אל ראשי המטות לבני ישראל לאמר זה הדבר אשר ציוה ה' איש כי ידר נדר לה' או השבע שבועה לאסור אסר על נפשו לא יחל דברו ככל היוצא מפיו יעשה" (במדבר ל, ב-ג).

ליהודים יש נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל וכשיהודי מדבר מכל הלב, נשמעת בקשתו אצל הקדוש-ברוך-הוא. דיבור מעומק הלב הוא דיבור שמתחברים בו נפש, רוח ונשמה. כשנפש רוח ונשמה מחוברים, הכבד, הלב והמוח, זו שלמות וכשיש שלמות, שומע בורא עולם. יהודי שלומד, מתפלל, מבקש או עובד מעומק ליבו, זה חיבור שמיים וארץ. גם נדר, הבטחה ושבועה יכולים לצאת מעומק הלב בזמנים של מצוקה או שמחה.

בורא עולם לא אוהב שמבטיחים ולא מקיימים. כדי שלא יהיה עולם של שקר ורמיה, צריך לקיים כל הבטחה, נדר או שבועה, שיהיה סדר בעולם.

מצווה שנעשית בסתר, בענווה וצניעות זו מצווה מהודרת, מצווה שלמה. אם אדם מקיים מצווה שלא בצניעות, שלא לשם שמיים, המצווה נחלשת ואינה שלמה. אם אדם נותן צדקות ומעשרות בסתר, יש בזה שלמות - כי הקדוש-ברוך-הוא שלם והוא בסתר. מה שלא נעשה בסתר ובענווה, יש בו גאווה ושתלטנות, 'תראו אותי אני פה', אין שלמות. מה שנעשה בסתר יש בו ענווה, צניעות ושלמות.

זו תקופה יפה בעם ישראל, לא קלה. למרות הכאב שיש לנו מהקורונה, הקדוש-ברוך-הוא מלמד אותנו איך לתקן את אופיינו ואת התנהגותנו עם הסובבים אותנו. 'דרך ארץ קדמה לתורה' 'ואהבת לרעך כמוך' זו כל התורה. תיקון המידות וקיום עשרת הדיברות, זו כל התורה! אם אדם מתפלל, לומד תורה ולא מקיים אותה, כל מה שלמד - לחינם, חילול ה'. נתן הקדוש-ברוך-הוא את נגיף הקורונה הכנה לגאולה, כדי שכל אחד, בעולם כולו, יפשפש במעשיו ויתקן את מידותיו, כדי להיות במעגל הראשון. זו בשורה טובה!

תפילה בקבוצות שאפשר, מכל הלב, מביאות לגילוי משיח בפרהסיה, זה קרוב מאוד! משיח בן דוד בפתח הדלת! תם ונגמר העולם הישן! עולם החומר, עולם הגנבה, הרמאות, הנוכלות, הניאוף, הבגידה והשוחד – מת, נגמר! העולם לא כמנהגו נוהג. הרע נגמר והכל הולך להשתנות מיום ליום. העולם לא חוזר לעצמו, לא יחזור להיות כמו שהיה, העולם יהיה כמנהגו כמו לפני חטא אדם הראשון! גאולה ומשיח וחיים ארוכים לעולמי עולמים! ההרגלים הרעים ילכו ויתמעטו, יש התחדשות ועולם חדש יבנה. העולם הישן הולך ומשתתק והעולם החדש הולך, מתחדש ומתפתח. סגירת דלת של העולם הישן. נפתחת לנו דלת חדשה - ומשיח בן דוד בפתח הדלת! יש בשורות טובות לעם ישראל!

אם יהודי קיבל הארה וחידושים משמיים, ברכה. אבל אם שמע דברים מפי אחרים ואומר אותם בשינוי בשם עצמו, זו לא מצווה, זה עוון גדול. חידושים אלו הארות שנותן בורא עולם לאנשים מעולמות שנרדמו בשמיים, כדי להדליק את המקומות החשוכים והרדומים. בורא עולם רוצה שנקיים 'דרך ארץ קדמה לתורה' 'ואהבת לרעך כמוך', כדי להיות ראויים בעולם הזה ולפני הקדוש-ברוך-הוא. להפסיק לפגוע ולרמות אנשים, להפסיק ללעוג לאנשים נקיים וחפים מפשע. כל מי שיפגע ברעהו, בעולם הזה, יקבל את העונש שלו באותו יום, יפגעו בו חזרה, לא משנה אם הוא דתי או לא, יהודי או לא. בזמן שיש, חס ושלום, מלחמה - כולם חברים ואחים. כשהייתה ההתפרצות הראשונה של הקורונה, היו כולם אחים וחברים, עכשיו פתאום כל אחד לעצמו. כשכל מדינות ערב משותקות והרוסות ואין איום, אז יש שנאת חינם בעם ישראל. צריך להביא מלחמה כדי שתהיה אהבת חינם?! לא!

אם חברי הכנסת לא יכנסו לרצינות, אם לא יחזרו לעצמם ויעשו תשובה שלמה של אהבת חינם ביניהם, חסד ואחדות - תיפול הממשלה והם יהיו בדרך לבחירות חדשות וחבל!

המצב כאילו שקט מול הפלסטינים והחמאס בדרום, חיזבאללה ונסראללה בצפון ובמזרח-ירושלים. כולם מכינים טילים. יש טילים מוכנים לירות מכל הכיוונים. אסור לנו להיות שאננים ולהאמין בשקט הקיים, זה שקט שלפני הסערה. צה"ל והממשלה, אל תהיו שאננים!

חיילי צבא הגנה לישראל, תשמרו על עצמכם מנגיף הקורונה. מי שישמור על עצמו יהיה מוגן, מי שיזלזל, לא יהיה מוגן.

למרות המצב, הכלכלה של ישראל טובה ושמורה. יש יהודים כואבים שאין להם פרנסה ויש יהודים שחיים בכבוד. הממשלה צריכה לעזור ולדאוג למי שפרנסתו נפגעה מהקורונה. הממשלה צריכה לדאוג לילדיה! אי אפשר להשאיר אותם כך! יחד עם זאת, אין מה להתלונן על הממשלה בגלל הנגיף, להפגין ולסגור כבישים, זה אסור שבאסור. צריך לדבר עם הקדוש-ברוך-הוא, הוא הביא את הנגיף, לא הממשלה, לא גנץ ולא נתניהו. תדברו עם מי שהביא את הנגיף! עם ישראל צריכים להיות מאמינים וקשובים לבקשתו של הקדוש-ברוך-הוא אז לא יאונה כל רע.

איראן תמשיך לקבל שריפות יום יום. אם יום אחד לא קיבלה, תקבל למחרת בשביל יומיים. בכל פעם שאיראן תרצה להתנגח עם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא ייתן לה מכות של קורונה, רעב, שריפות ופיצוצים. זה ימשך עד שאיראן תשבר, תעשה תשובה ותאהב את ארץ ישראל. כל עוד לא יחזרו בתשובה מול ישראל, יימשכו המכות הקשות ביותר. את בורא עולם לא יכולים לנצח. הם יגבירו - יגביר עוד יותר, כך גם לכל מדינה אחרת בעולם.

מצרים, עיראק וכל מדינות ערב מחכות לתוכנית המאה, שלא תתקיים.

בעניין תוכנית טראמפ, לא להיכנס לפאניקה, לעשות מה שטוב לעם ישראל ולא לפחד מאף עם בעולם. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה את התוכנית הזאת כי יש בה טוב וגם רע. אסור ליהודים בארץ ישראל להיכנע לארה"ב או לעמים אחרים, הם צריכים אותנו ולא אנחנו צריכים אותם! ישראל מחייה את כל העולם בתורה, תפילות ומעשים טובים, בפטנטים וסטארטאפים.

יש שחושבים שאם תקום מדינה פלסטינית הם יהיו מתורבתים, ההפך הנכון, לא תהיה תרבות ולא יהיו מתורבתים, יהיה גרוע יותר מגרוע כי יהיה להם ביטחון, כמו שאי אפשר להפסיק אריה באמצע האוכל. הם צאצאים של זרע עמלק. אין להם רחמים על בני אדם, הם לא רוצים שלום, רוצים להרוס את ארץ ישראל ולזרוק את כולם לים. לא יצליחו.  

לבנון חיזבאללה ונסראללה ילחמו ביניהם, יאכלו זה את זה. יהיה לנסראללה מרד בצבא שלו.

למצרים יש אינטרס, שותקים.

לירדן יש אינטרס, שותקים.

תורכיה רוצים להילחם בגבול כלשהו.

האנטישמיות בעולם רודפת ורודפת ורודפת, הודפת והודפת והודפת את היהודים בצורה מחרידה. לא יישאר ליהודים כלום, רק לעלות לישראל.

הישראלים, לחזור לישראל דחוף. מבטיח בורא עולם: לא תהיו עשירים! ארץ ישראל זה הבית שלכם, יש בה רק טוב וטוב וטוב! ישראל מייצרת כל מוצר, כל מוצר שמבקש האדם יש ביכולתה של ישראל לייצר. בישראל המציאו ויצרו את התרופה לקורונה, עדיין לא מפיצים בצורה מסחרית, עד שתהיה פעילה ומועילה, מרפאה ומבריאה.

איתני הטבע ימשיכו לפגוע באנשים שעל פני כדור הארץ.

כל יהודי או יהודיה החיים עם גויים שיגיירו את בני זוגם.

למשיח הכל מתוכנן, הכל נמצא ופתוח. משיח בן דוד בפתח הדלת! רק משיח בן דוד שיצא יפתור את בעיית הקורונה ובעיות הממשלה. הבלבולים והתוהו ובוהו זה בשביל משיח צדקנו, משיח בן דוד שיצא בפרהסיה! כל יום נפרסת פרוסה ועוד פרוסה, עד שיצא בפרהסיה מלאה! בזמננו, בימינו, בדורנו ובאזורנו! אין אחורה! זה בדור שלנו! למרות הקורונה בישראל, צריכים היהודים לשמוח עד השמיים!

יהודים יקרים, דתיים ולא דתיים, תתפללו ותבקשו שהקדוש-ברוך-הוא ירחם עלינו. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לשמוע את ילדיו כנועים אליו, מתפללים אליו.

משיח לא ירד משמיים. יהיה גאולה ברחמים והמשיח קרוב לצאת לאור! משיח בן דוד בפתח הדלת! אלה בשורות טובות! משיח זה איש אלוקים, יצא לאור ויעשה את כולם זכים ונקיים כמוהו בלי יצר הרע בגוף!

משיח בן דוד בפתח הדלת! בשורות טובות!


 

 

 

 


תגובות

רשומות פופולריות