מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א שביעי של פסח תש"ף נמסר ביום ראשון, י"ח ניסן תש"ף (12.04.20 08:30)

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
שביעי של פסח תש"ף
נמסר ביום ראשון, י"ח ניסן תש"ף (12.04.20 08:30)

בורא עולם נתן לנו את חג הפסח, כדי שנזכור את יציאת מצרים. נתן לנו שבוע ימים כדי שנלמד על הניסים והנפלאות שעשה הקדוש-ברוך-הוא לבני ישראל במצרים, עשר המכות, יציאת מצרים, קריעת ים סוף, שנזכור את זה משנה לשנה עד שיתגלה מלך המשיח בפרהסיה. טוב להתמקד, בחג הפסח ובחול המועד, ביציאת מצרים ובניסים והנפלאות שעשה הקדוש-ברוך-הוא, ללמוד ולהבין את זה היטב. צריך להבין שהחגים שנתן בורא עולם מטרתם לימוד מהות החג ותיקון המידות, לא טיולים בהרים ובגבעות. עכשיו אף אחד לא יוצא כי יש קורונה, אז כולם ישבו וילמדו מה זה פסח, ילמדו על עשרת המכות, יציאת מצרים וקריעת ים סוף, כל מה שקרה לעם ישראל וכל הניסים והנפלאות שעשה הקדוש-ברוך-הוא במצרים.
אנשים מחכים לפורים כדי לטייל ולבלות, אבל בפורים הייתה גזרת שמד על עם ישראל והיה צריך, חס ושלום, להעלם מן העולם. בזכות אסתר המלכה ומרדכי היהודי, ובטח ובטח בזכות הקדוש-ברוך-הוא, התהפך הכל, תלו את המן ועשרת בניו, ועם ישראל ממשיך לחיות עד היום הזה. זה חג הפורים. את זה צריך לזכור ועל זה צריך ללמוד, לא שום דבר מעבר לזה. כך בכל החגים. חנוכה שגם הוא ניסים ונפלאות, סוכות, ראש השנה ויום הכיפורים שנתן לנו הקדוש-ברוך-הוא כדי לכפר על העוונות והחטאים. כל החגים והצומות של עם ישראל יש להם חשבון גדול מאוד בשמיים, יש בזה תיקון שורש העניין בשמיים. החגים והצומות לא נועדו להעביר את הזמן ואסור לשכוח את מה שקרה באותו זמן.
למרות כל מה שעם ישראל עובר עם הקורונה, זו טיפה אחת ממה שקורה בעולם כולו. הקדוש-ברוך-הוא מראה לנו ונותן לנו להרגיש מעט מאוד ממה שקורה בעולם, כל העולם תוהו ובוהו. בארץ ישראל יש קורונה בגלל אנשים שבאו מחו"ל והדביקו בישראל. למרות המצב, הפרנסה בישראל לא תיעצר. בסופו של דבר יֵצא רק טוב מההסגר, כרגע עוד לא רואים את הטוב, אבל בסופו של דבר יֵצא מזה רק טוב. מקיימים את עשרת הדיברות במלואן. אוהבים זה את זה ללא אינטרס. מעריכים את החיים ומעריכים זה את זה ללא אינטרס. רגישות לכל אדם ורחמים על כל יהודי ללא אינטרס. יותר נתינה, חסד ועזרה לזולת ללא אינטרס. אהבת חינם ללא אינטרס. תפילות ביחיד מכל הלב ללא אינטרס, יש אינטרס אחד ויחיד - להידבק בקדוש-ברוך-הוא.
הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל היהודים יתלכדו ויהיו שמחים. לא להיות שאננים, לנהוג לפי הוראות משרד הבריאות, החוק והמשטרה והקורונה תעבור מהר מישראל. בארץ ישראל יש שליטה טובה על הקורונה.
היהודים בארץ ישראל מדברים רק אמת. הרופאים, האחיות ומשרד הבריאות עושים את כל המאמצים להציל כל יהודי ויהודי וכל אדם ואדם שגר בארץ ישראל.  
כל מדינות העולם לא אומרות את האמת בעניין כמות החולים והמתים.
סין רוצה להמשיך להפעיל את המשק כדי שלא תיפול הכלכלה, לכן אומרת שהמחלה נעצרה פה ונעצרה שם, אבל אנשים בסין ממשיכים לחלות ולמות בלי הפסק.
העולם נמצא בתוהו ובוהו ממש כמו בזמן המבול רק בכיוון אחר. אנשים לא מאופסים, מבולבלים וכולם מאשימים זה את זה. במקום לבדוק ולמצוא פתרון לבעיית הקורונה, לבעיות החולי והכלכלה, ממשיכים להאשים זה את זה.
כואב לקדוש-ברוך-הוא מאוד, באו מים עד נפש. הקדוש-ברוך-הוא לא מאריך-אף עוד. בורא עולם הביא את הקורונה. אף אחד לא יכול להביא נגיף שלא נראה ולפזר אותו בכל העולם. אם לא הייתה קורונה, היה העולם נחרב, בני אדם היו אוכלים זה את זה. אנשים בעולם איבדו כיוון, מזלזלים זה בזה, הגאווה התפתחה בכולם, השנאה, הקנאה והתחרות, איבדו רגש ורחמים, אכפת רק מהכסף. כל אחד רוצה שיראו אותו ויאכלו את הלב שיש לו רכב, בית וכסף. פחד בורא עולם שבני האדם בעולם הזה יתנהגו כמו חיות ויהיה צורך להביא מבול ולהחריב את העולם כמו בזמן נוח, והביא את הקורונה כדי למעט ולהקטין את הנזק, ולהחזיר את העולם לענווה, אמת ויושר ובמקביל גאולה ומשיח בפרהסיה לעם ישראל ולעולם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה לזכך אותנו שנהיה כנועים וצנועים לקדוש-ברוך-הוא. חבל לכולם על הזמן וחבל להתאמץ, השליטה בידי הקדוש-ברוך-הוא בבחירות, במחלות, במתים, בחיות, הכל בידי הקדוש-ברוך-הוא. אנחנו צריכים ללמוד תורה, להתפלל, לתקן את מעשינו ולקיים את עשרת הדיברות, זה הפתרון לקורונה. צריך להתפלל ביחיד לפי הוראות הממשלה, בורא עולם שומע היטב את היחיד. אל תתחכמו להתפלל במניין כאילו אתם יותר חכמים ומיוחדים, אתם כלום.
בעזרת ה' שבני גנץ ובנימין נתניהו יקימו ממשלת אחדות ימנית. יש בכחול-לבן קנאה גדולה מאוד בגנץ ומבלבלים לו את הראש. בעזרת ה' ייתן לו הקדוש-ברוך-הוא חוכמה, בינה ודעת. גנץ עשה צעד נבון וחכם לאחדות בממשלת ישראל, שימשיך ולא יעצור, יהיו לו זכויות בשמיים. זה זמן קשה ביותר בעם ישראל בגלל הקורונה. זה לא זמן למשחקים ולעוד בחירות שייזרקו עוד כמה מיליארדים לפח האשפה, בגלל מלחמה על כיסאות, שומרי ראש ומכוניות. לא אכפת לחברי הכנסת שהעם סובל, העם עייף וכאוב. חברי הכנסת נבחרו כדי לדאוג לארץ ישראל הקדושה ולכל היהודים בארץ ישראל הקדושה, לדאוג לכולם. לא נבחרו לחמם את הכיסאות, להופיע עם שומרי ראש ומכוניות, משכורות ופרסום. הרמטכ"ל תפקידו לנהל את הצבא. משרד הביטחון תפקידו לשמור על הביטחון. משרד האוצר - לדאוג לכסף. משרד הבריאות - לדאוג לבריאות. אלה התפקידים ולזה צריך לדאוג, לא לכסף ולכבוד. גם ראש ממשלה בישראל לא יכול לעשות כלום בלי חתימות של האנשים על כל צעד וצעד. גם הוא, כמו חברי הכנסת והשרים, צריך רוב לכל החלטה.
מחכים להתגלות מלך המשיח שיתגלה בפרהסיה ויעשה סדר.
העולם בתוהו ובוהו, אף אחד לא ישן טוב לא בלילה ולא ביום.
החמאס מפריע מידי פעם, מדבר בלי מחשבה. בעזרת ה' שיהיו חילופי שבויים.
צה"ל ערוך, דרוך ומוכן, ביבשה, בים ובאוויר. אף אחד בעולם לא יכול להתמודד מול צה"ל! צה"ל זה צבא של הקדוש-ברוך-הוא, צבא ה'!
הפלסטינים והמוסלמים בישראל ומחוץ לישראל והחמאס, צריכים את העזרה של ישראל עם הקורונה. אם לא היו פוחדים מהקורונה, היו עושים בלאגן עם טילים.
כל העולם מסובך, כולם עסוקים עם עצמם בגלל הקורונה.
בישראל דואגים שלא יחסר כלום, תהיה כלכלה טובה. יחזרו לאט לאט לשגרה, בהדרגה. ללכת על פי ההוראות. אם ילכו על פי הוראות הממשלה, משרד הבריאות ומשרד הביטחון, יהיה לכולם טוב.
כל העולם נמצא בהסגר כבד מאוד. הקדוש-ברוך-הוא בכעס על כל העולם. מי שלא מבין את זה שלא ילעג, חבל ללעוג. הקדוש-ברוך-הוא בכעס על כל העולם. רק הקדוש-ברוך-הוא יכול להביא נגיף שלא נראה וכל העולם נדבק בו. כל הכוח של ארצות העולם ירד לטמיון.
בישראל יש סבל נוראי וייסורים קשים שמכפרים, מזככים ומטהרים את היהודים, יֵצא מזה רק טוב. בישראל ימצאו את הפתרון לקורונה. בישראל יש שליטה, הכלכלה טובה, הצבא טוב, הכל טוב. למרות שבחודש האחרון היו קצת בעיות בגלל הקורונה, אבל זה יעבור.
זו תקופה של בלבול, מחשבות מוזרות ומפחידות וכולם מפשפשים במעשיהם לחזור בתשובה. זו תקופת מלכות לגלות את מלך המשיח בפרהסיה! ה' ייתן כוח לעם ישראל להתמודד. כולם בבתיהם, לא עושים כלום, מחכים לה'. ישועת ה' כהרף עין!
איראן עם קורונה כבדה, ממשיכה לנצל את משבר הקורונה העולמי ושולחת נשק ותחמושת לכיוון סוריה וחיזבאללה. אין להם דין ולא דיין, לא לב ולא כבד. אכזריות יש בהם. העולם נהרס ונחרב מהקורונה והם מתכננים איך למלא את חיזבאללה בנשק. בורא עולם לא ייתן להם. בורא עולם יגביר עוד יותר את המחלות והצרות באיראן.
שני בתי המקדש נחרבו בגלל שנאת חינם, גילוי עריות, קנאה ותחרות והשלישי יבנה באהבת חינם.
הזמן האחרון, שהיהודים סובלים קשה מאוד מהקורונה, מכפר על הדור, על הלשון-הרע, שנאת החינם, הקנאה והתחרות, הגאווה והרוע שהיו בבחירות ועכשיו. במקום להגלות את היהודים מישראל, הביא הקדוש-ברוך-הוא את הקורונה לכל העולם, לכפר. רוב היהודים שנפטרו מהקורונה, הם צדיקים שמכפרים על הדור כדי שנמשיך לחיות. לא חייבים להיות גדולי תורה.  
פסח הזה רפואה שלמה לכל עם ישראל בביטחון מלא! תהיה שליטה על החולי הזה! בעם ישראל עושים חסד, אהבה ורחמים בבני ברק, בירושלים, בכל המקומות וכל סוגי היהודים, דתיים ולא דתיים. בזמן הזה כולם שווים, אין הבדל בין חרדי, כיפה סרוגה וחילוני. כולם שווים כמו שהיה בקריעת ים סוף שכולם ביחד יצאו ממצרים.
צה"ל והמשטרה, משרד הבריאות, הרופאים והאחיות מלווים משפחות לטיפול ועזרה גדולה, אין ימין ושמאל, כולם ביחד מתאמצים להציל חיים בעם ישראל. בישראל ימצאו את התרופה לקורונה.
עם ישראל אל דאגה, לא לחשוש ולא לדאוג, משיח בדרך לצאת! זו המטרה של בורא עולם, לרכז את כל ילדיו שיתלכדו בארץ-ישראל ואחר כך תצא ישועה גדולה לעם ישראל! זו מטרתו של הקדוש-ברוך-הוא להמליך את מלך המשיח בפרהסיה! ההחלטה אצל בורא עולם, משיח בידי ה', הוא הוא קובע את הזמן, פתאום יבוא היום!
עם ישראל היהודים צריכים להתחנן לבורא עולם שיגלה את מלך המשיח! לא לחפש מי זה המשיח או להגיד למשיח לצאת. משיח יודע שהוא המשיח, דיברו אתו משמיים. משיח נמשח כבר משמיים לפני מעל עשר שנים וצריך להתגלות בזמן הקרוב בפרהסיה בעם. אחרי שיבוא אחרון היהודים האמיתיים לארץ-ישראל יכתירו את מלך המשיח בארץ-ישראל, לישראל ולעולם כולו. לא יהיה מעצור בין חזרה בתשובה של מיליוני היהודים בעולם ובין בניית בית המקדש השלישי, אין קשר להכתרה. ההכתרה תבוא בעיתה ובזמנה כשיבוא אחרון היהודים לישראל, בשלבים יבואו.
אז עכשיו כולם מפשפשים במעשיהם, כולם מתבודדים בתפילת יחיד וכל אחד ואחד יכול לבקש מבורא עולם מכל הלב והנשמה, בלי צעקות: די לנו מהצרות והמחלות, די לנו מהמחלה הזאת. שהמדענים ימצאו את הפתרון לקורונה בארץ-ישראל. להתפלל שבורא עולם ימליך את מלך המשיח עכשיו ודי לנו עם הצרות!



תגובות

רשומות פופולריות