מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א פרשת כי תבוא

 


בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

פרשת כי תבוא

נמסר ביום ראשון, י' אלול תש"ף (30.8.20)

 

"והיה כי תבוא אל הארץ אשר ה' אלוקיך נותן לך נחלה וירשתה וישבת בה ולקחת מראשית כל פרי האדמה אשר תביא מארצך אשר ה' אלוקיך נותן לך ושמת בטנא והלכת אל המקום אשר יבחר ה' אלוקיך לשכן שמו שם" (דברים כו, א-ב). לא נתחייבו עם ישראל בביכורים עד שכבשו את הארץ וחלקוה (רש"י שם). את ראשית הפירות משבעת המינים מביאים ביכורים לבית המקדש כדי לחנך את האדם להכיר בטוב שנתן לו בורא עולם ולא להיות כפוי טובה.

בזמן בתי המקדש הראשון והשני, עבדו וגידלו את כל תוצרת הארץ במאמצים והביאו לבית המקדש. כשיקום בקרוב בית המקדש השלישי, אדם לא יעמול כמו שעומל עכשיו, כי את הכל ייתן לו בורא עולם בלי כל מאמץ. כשלא יהיה יצר הרע בעולם הזה, הרבה דברים ישתנו, לא תהיה שמש וחום שיזיקו לגידולים, יהיה עולם אחר שישלוט בו האור הגנוז. אם אין יצר הרע בעולם, לא יהיה אדם כפוי טובה, גאוותן או שקרן. אדם יקיים את עשרת הדיברות בקלי קלות ובלי כל מאמץ, יצר הרע לא יפריע לו, ואז יהיו דברים אחרים ודרך אחרת לכבד את בית המקדש.

היום אדם צריך להכיר בטוב שנתן לו הקדוש-ברוך-הוא ולהודות לה' כל הזמן ועל כל דבר, על שזכה לקום בבוקר, שנסע וחזר בבטחה, שמתפרנס וחי בכבוד, שיש לו בית, משפחה וילדים. חייב אדם שתהיה תמיד תודה בפיו על המעט ועל הרב, שלא ישכח אף פעם להגיד שהכל מהקדוש-ברוך-הוא.

בשמיים למעלה הכל מוכן ומזומן! מחכים לחיבור שמיים וארץ! הכל נמצא בפעילות. משיח תחתון התחבר למשיח עליון, משיח עליון ירד למטה ומתחברים שלב אחרי שלב. ניתק בורא עולם את הטבור של המשיח, שיהיה לו חופש לפעול ולעבוד! כל מי שעיניו בראשו, שהוא רוחני ומאמין בקדוש-ברוך-הוא, נמשך מעצמו לכיוון מלך המשיח.

כל הצדיקים והמלאכים נמצאים בכוננות סופית! בורא עולם נתן להם את כל הסימנים והם העבירו אותם לבני אדם בארץ. הקדוש-ברוך-הוא העביר סימנים ומסרים למי שצריך, השבוע והיום, יש כאלה שכבר קיבלו קודם, לדעת בדיוק מי זה מלך המשיח, כדי להוציא את האנשים מהספק, לעורר אותם, לתת להם ביטחון, וכדי להשתיק את המפריעים. עכשיו שמיים מחכים לארץ! שבארץ יהיו מוכנים ויבקשו ויזעקו שרוצים משיח! בורא עולם רוצה שיבקשו משיח בארץ, לא רוצה בכח. במתן תורה קיבלו עם ישראל את התורה למרות ההפרעות של הערב-רב. גם עכשיו יש ערב-רב שמפריע, יש 'שדין יהודאין' ששמים מסיכה ומתחפשים לדתיים, רואים שהפנים שלהם לא נקיות, במיוחד אלה שמרכלים ומדברים לשון הרע, הנחש מדבר מגרונם.

כשיהיה חיבור שמיים וארץ, ארץ ושמיים - נשמח ונרקוד הללויה! אף יהודי לא יסבול עוד! ואף גוי בעולם לא יוכל לעשות צעד שיפריע לעם ישראל! לעולמי עולמים! כשמשיח יפעל מלא עם משיח עליון, אף חייל צה"ל לא יפגע! אף יהודי לא יפגע! יהיו חיים ארוכים ליהודים לעולמים! כשבא בלעם לקלל, הפך למברך. הפך אותו הקדוש-ברוך-הוא לקוסם כמו בלק. כך גם עכשיו לפני התגלות משיח. כל מי שהלכו נגד המשיח, כל החוזרים בתשובה לפני התגלות מלך המשיח, יתחברו יותר מאלה שמחכים שנים על גבי שנים לרגע המיוחל בו יתגלה משיח צדקנו.

משיח צריך להיות טהור, קדוש, זוהר, תמים ונקי כי זה תהליך אלוקי, לכוון את הבשר-ודם. הקדוש-ברוך-הוא אוהב לכבד את הבריות שתהיה להם הבחירה, שיבחרו את המשיח. בורא עולם רוצה שכשיבוא משיח יקבלו אותו בשמחה ובאהבה, לא בכאב וכעס. הקדוש-ברוך-הוא לא עובד עם כעס רוגז וכאב. שום דבר לא יוצא מכעס, רוגז, תלונות והתמרמרות, רק כאב גדול.

משיח נמצא, שמח בייעוד שנתן לו הקדוש-ברוך-הוא, פועל, עובד ושמח. הקדוש-ברוך-הוא מכוון אותו, מחזק אותו, מלמד אותו תורה ומלווה אותו, זו בחירה של בורא עולם ולא בחירה של האדם.

כבר לפני בריאת העולם היו לקדוש-ברוך-הוא חוקים לבחירת המשיח. הקדוש-ברוך-הוא בחר משיח שהוא אדם נקי כפיים, לא תארים, תעודות או דרגות. בחר אדם ענו, פשוט וצנוע מול אדם ומול בורא עולם. משיח אין בו כעס ולא חמדנות, מקיים את עשרת הדיברות במלואן. בכל דור ודור בודק בורא עולם משיח, ובדור הזה מצא את משיח עבדו המתאים מכל הדורות שהיו וגם היהודים בדור הזה מתאימים שיצא משיח עכשיו. כולם יכולים לדעת איזה ניסים ונפלאות קורים בעם ישראל בזכות בורא עולם ומשיח עבדו.

חייבים להחזיר את החיילים הנעדרים הביתה! צה"ל לא מפקיר חיילים בשטח, אף חייל! הסבל והייסורים של ההורים קשים מנשוא, צריך לעשות הכל כדי להחזיר את הנעדרים הביתה!

בממשלת ישראל לא יודעים מה להחליט, מגדל בבל ותוהו ובוהו. לא יודעים איך לטפל בנגיף, חלק מהאזרחים מאמינים וחלק לא.

ממשלת ארה"ב בפעולתה עם איחוד האמירויות, דואגת לאינטרס שלה בלבד, כדי לנצח בבחירות לעוד ארבע שנים.

איחוד האמירויות רוצים לגנוב את הפטנטים, השיטות והדרך של עם ישראל. מעניין אותם המדע והידע של ישראל.

הפלסטיניים והחמאס זרע עמלק. לא אכפת להם מאף אחד. אין שינוי המון שנים, הרוע יוצא להם מהעיניים, הפה והאוזניים.

ברצועת עזה בעיה קשה, הם לא מסכנים. רוב תושבי רצועת עזה באו ממצרים.

באיראן תוהו ובוהו, רעב כבד, נגיף כבד, צרות צרורות. הם מסובכים עם עצמם, אם ימשיכו להפריע לישראל הכל יתגבר עוד.

בעיראק אותו דבר.

לא להאמין לשקט בגבול הצפון. חיזבאללה נסראללה מחכה לתחמושת וטילים מיוחדים שצריכים להגיע מאיראן. חלק כבר הגיעו, מתאמנים ובודקים אותם כדי לתקוף בהם. שיתפוצצו עליהם! שחרבם תבוא בליבם!

המוסלמים ממזרח ירושלים והגדה המערבית, עושים פיגועים ואומרים שהם חולי נפש. פטנט חדש. הרופאים שלהם נותנים אישורי בריאות לחולי נפש לעשות רישיון נהיגה, ועל הבריאים אומרים שהם חולי נפש. מחלקים מכתבים איך שרוצים, גם את התעודות שלהם קיבלו בדרך לא דרך.

הפליטים אוכלים את צרפת, האיחוד האירופי וכל אירופה. מיליוני מוסלמים זורמים לאירופה, טיפין-טיפין, ובסוף השנה רואים מיליונים. תוך זמן קצר ביותר המוסלמים ישלטו בכל אירופה.

האנטישמיות בחו"ל כבדה מאוד, מתחילים להתאכזר ליהודים באירופה, ארה"ב, אמריקה הצפונית והדרומית ואוסטרליה. אנטישמיות קשה מנשוא, הכל הפך גלוי, התקשורת לא מפרסמת.

אין צורך לצאת בחגים מחוץ לגבולות ישראל, מי שיוצא לוקח סיכונים. יש לנו את מערת המכפלה, קבר רחל אמנו שאין מעליהם בעולם. יש את הכותל המערבי - אין מעליו בעולם. יש המון צדיקים שקבורים בארץ ישראל, ישני עפר - אין מעליהם בעולם.

הרבה יהודים עולים לישראל, חלק בסתר, חלק בגלוי ומעניין שיש כאלה שמתביישים לעלות לארץ ישראל. הם לא יודעים שארץ ישראל היא אמא ואבא שלהם ורק היא תציל אותם.

הכלכלה בארץ ישראל בסדר גמור ותהיה הכי טובה בעולם.

ממשלת ישראל לא עוזבת אף אזרח ישראלי בגלל הנגיף, נותנת כסף למי שצריך. יש המון אזרחים שהיו להם בעיות כספיות עוד לפני הנגיף ועלו על הגל של הנגיף כדי להתרומם.

כל אמא בישראל תשמור על בנותיה. יש בנות שלא יודעות מה מותר ומה אסור. לשמור על הבנים והבנות משתיה חריפה, סמים, הימורים והתבוללות.

איתני הטבע, אש, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, רוחות וצונאמי ימשיכו לפעול.

ישראל מוגנת יותר מכל מקום בעולם. בכל העולם קורים דברים קשים ביותר.

בישראל המציאו את התרופה הכי מועילה בעולם נגד הנגיף.

הקדוש-ברוך-הוא לא עוזב את היהודים לעולם! הקדוש-ברוך-הוא כל יום מציל את עם ישראל!

 

 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות