מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א ערב יום הכיפורים תשפ"א

 


בס"ד

 

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א

ערב יום הכיפורים תשפ"א

נמסר ביום ראשון, ט' תשרי תשפ"א (27.09.20 08:30)

 

יום הכיפורים תשפ"א - ימים גדולים מאוד! הקדוש-ברוך-הוא הוא שמחליט מה יהיה ומה לא יהיה. דיבור של הקדוש-ברוך-הוא: שכל יהודי ויהודי יהיה כפוף ביום הכיפורים ויזעק לביאת המשיח! כי בלי ביאת המשיח העולם לא מתקיים כשורה, הוא הולך ונהיה כמו מגדל בבל, סיבוכים ותסבוכות ובכל רגע יותר גרוע. זה עושה צער גדול בשמיים כי לא עושים את מצוות ה'. לא עושים את רצונו של הקדוש-ברוך-הוא, רק מפריעים והפרעות, שמאל נגד ימין וימין נגד שמאל, מגדל בבל. עם ישראל צריכים להיות מאוחדים. מי שהוא יהודי - יש לו לב רחמן. אסור לכם לעשות כרצונכם בארץ הקודש, ארץ ישראל, שנתן הקדוש-ברוך-הוא לעם היהודי לפיקדון! זו לא בחירה, זה ציווי, כדי לשמור עליה מכל רע, מכל נזק, שלא יקחו ממנה סנטימטר, אסור! את ארץ הקודש לא לתת לאנשים זרים! אך ורק לעם היהודי! בלבד!

 ביום הכיפורים יכול כל אחד להתפלל כיכולתו. צריך לקבוע את סדר מקום התפילה מראש, כדי שלא יהיו בלבול, כעס, התמרמרות ותלונות. כל אחד ימצא את פינתו כדי שהתפילה תעלה לשמיים, כמו הבכי הפנימי של יצחק, כשעקד אותו אביו על המזבח, היה לו בכי של שמחה פנימית. ביום הכיפורים המיוחד הזה, בשנה הזאת תשפ"א, גם לכם יהיה בכי של שמחה של יום הכיפורים! למרות שיום כיפור הוא יום גדול מכל ימות השנה, יום הכיפורים הזה המיוחד, יהיה עוד יותר גדול מכל ימי הכיפור שהיו עד היום הזה - חיבור בין עם ישראל לקדוש-ברוך-הוא - מלא! זה יום שהילדים הולכים לאבא שבשמיים, מבקשים ממנו מחילה וכפרה. בורא עולם אוהב את ילדיו, עושה את כל הקשיים כדי שילדיו לא יתפזרו ולא יתבוללו, כדי שימשיכו להיות עם מובחר מאברהם אבינו ועד עכשיו, לכן נתן לנו את התורה בהר סיני, כדי שלא נשכח את בורא עולם והתורה.

עם ישראל, היהודים, זו הפנינה של הקדוש-ברוך-הוא! עם מובחר ומיוחד! השמחה של בורא עולם כשרואה אותם איך הם מקיימים את עשרת הדיברות ואת רצון ה', זו השמחה של בורא עולם, אב הרחמים.

ביום הכיפורים הזה, חייב כל יהודי ויהודי לבקש מבורא עולם את משיח צדקנו. יהודי שמחובר ליהדות ולמסורת יבקש את משיח צדקנו עכשיו ברחמים! הקדוש-ברוך-הוא מאמין בילדיו, עם ישראל, בתפילות שלהם ביום הכיפורים הזה המיוחד, שיבקשו את מלך המשיח בשעת הנעילה! שיבקשו את מלך המשיח בשעת הנעילה! זה העיקר שבעיקרים!

כל הצדיקים שנמצאים בשמיים, כולם ערוכים לבקשות ותפילות עם ישראל מול בורא עולם, בכדי לזרז את יציאתו של מלך המשיח צדקנו בפרהסיה! שהאור הגנוז ו'היחידה' יהיו מחוברים אליו במלואם! בורא עולם נתן למלך המשיח בארץ ישראל את שבעת המפתחות שיהיה לו את הכוח מעל הטבע לפעול לרצון ה'! אין תחליף לו ולא יהיה לו תחליף לעולמים! נחתם בשמיים ויחתם בארץ בזמן הקרוב! לנצח נצחים לדורי דורות!  

תכתבו ותחתמו לחיים טובים וארוכים!

תגובות

  1. גמר חתימה טובה . ומשיח במהרה אמן

    השבמחק
  2. גמר חתימה טובה נכתב ונחתם בכל השערים והספרים הטובים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות