מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א ליום כיפור - האזינו תשע"ט


בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
ליום כיפור - האזינו תשע"ט
נמסר ביום ראשון, ז' בתשרי תשע"ט 16.9.18 | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא הכין את ראש השנה, הסליחות ועשרת ימי תשובה, כדי שילדיו לא יהיו מובכים ומבוישים מולו ביום הכיפורים. בסליחות מבקשים מהקדוש-ברוך-הוא רחמים ומזדככים, בראש השנה מתפללים לקדוש-ברוך-הוא, תוקעים שופר, מתחרטים ומתביישים מבורא עולם ומבקשים שירחם עלינו, יסלח וימחל לנו וכך גם בעשרת ימי תשובה. בזמן הסליחות, בראש השנה ובעשרת ימי תשובה, נותן הקדוש-ברוך-הוא ליהודים מחשבה לחזור בתשובה וכשמגיע יום הכיפורים, עם ישראל הורידו כבר 50% ויותר מהקליפות והעומס שהיה עליהם. הם נכנסים ליום הכיפורים בביטחון מלא ובאומץ, כי עשו תשובה ויותר קל להם לצום ולהתפלל לקדוש-ברוך-הוא. ביום הכיפורים יש לאבא שבשמיים חיבה מיוחדת לילדיו היהודים.
בפורים אנחנו חוגגים ושמחים והקדוש-ברוך-הוא מחייך משמיים.
ביום הכיפורים הקדוש-ברוך-הוא שמח שילדיו חוזרים בתשובה, כורעים ברך ומשתחווים אליו. ביום הכיפורים הקדוש-ברוך-הוא נַעֲנָה לעם היהודי בחיוב. שמחתו של הקדוש-ברוך-הוא שבניו נכנסים ליום הכיפורים ומוחלים בליבם זה לזה. נכנסים ליום הכיפורים בנקיות-הלב ובמחילה זה לזה. כשאנחנו מוחלים זה לזה, בטח ובטח שהקדוש-ברוך-הוא ימחל ויסלח לנו. הקדוש-ברוך-הוא מנקה ומזכך את היהודים ביום הכיפורים והופך את לב האבן ללב בשר, מוריד מעלינו את הקליפות של כל השנה, את כל הטעויות של הרוע, הקנאה, השנאה, התחרות והגאווה. את כל הדברים הטובים שעשינו זוקפים בשמיים לזכויותינו.
החיים והמוות בידי הקדוש-ברוך-הוא בלבד. העובר נולד, הנשמה מתחברת אליו ומוקצב לכל אדם הזמן בו הנשמה תסיים את תפקידה בעולם הזה. כל מי שעוזב את העולם לפני זמנו, או שבא לתיקון או שבא להשלים תיקון של נשמות קודמות.
יש שחוזרים בתשובה בראש השנה ויום הכיפורים, נדבקים בקדוש-ברוך-הוא, מקיימים את עשרת הדיברות ומאריכים שנים רבות על רבות. שמחתו של הקדוש-ברוך-הוא לראות את ילדיו כפופים ומשתחווים לו ביום הכיפורים, מתוך עומק ליבם ללא חששות וספקות, הקדוש-ברוך-הוא מרפא אותם ומאריך ימיהם לשנים רבות וטובות והגזירות הרעות מתבטלות.
כשיהודים מרחמים ומוחלים זה לזה, יש להם כוח להתקרב יותר ויותר ולהידבק בקדוש-ברוך-הוא. כשיהודים משתחווים לקדוש-ברוך-הוא ביום הכיפורים, הקדוש-ברוך-הוא ישתבח שמו לעד, מברך כל אחד ואחת לפי מה שהכינו לכבוד יום הכיפורים, לפי מה שעבדו ועמלו במשך ימי הסליחות, ראש השנה ועשרת ימי תשובה. לפי הזיכוך של כל יהודי ויהודייה, מברך אותם הקדוש-ברוך-הוא, כל אחד ואחת לפי מה שמגיע בדיוק. פעם בשנה מרכז הקדוש-ברוך-הוא את כל נשמות עם ישראל לבדוק ולחבק אותם. הקדוש-ברוך-הוא מלטף את ילדיו וכל השירים והמנגינות המיוחדות נשמעים בשמיים, מרככים את הרוח והנפש, והנשמה מחברת ביניהם לשנה הבאה.
בסוף יום הכיפורים, בסיום הצום, נותן הקדוש-ברוך-הוא מתנה ענקית ליהודים שנדבקו והתקרבו אליו - חיים חדשים. זה חיבור של עם ישראל לקדוש-ברוך-הוא ישירות, דרך הנפש והנשמה. זו המתנה הטובה ביותר שנותן הקדוש-ברוך-הוא לילדיו היהודים אחרי יום הכיפורים.
כל מי שיכול יצום ויתפלל בלי חששות ביום הכיפורים, לקבל את המתנה לחיים טובים וארוכים, זה יום של שמחה ואושר! מי שמאמין בקדוש-ברוך-הוא בכל ליבו, נותן לו הקדוש-ברוך-הוא ביום הכיפורים 'מן', כמו מן שנתן לבני ישראל במדבר, הגוף לא ירגיש כלום. 'מן' הוא כמו אנרגיה מיוחדת שתיתן לו שמחה מיוחדת ביום הכיפורים ולתמיד.
מסיימים את יום הכיפורים ומתחילים את מצוות בניית הסוכה. חג הסוכות הוא מתנה טובה. אנחנו היהודים מסדרים לנו בית לפי בקשת הקדוש-ברוך-הוא, עד שייבנה בית המקדש השלישי. כל מי שעיניו בראשו, ויש לו חכמה בינה ודעת, מבין שצריך לשמוח ולהרגיש שהקדוש-ברוך-הוא לא עוזב את ילדיו היהודים לעולם!
הקדוש-ברוך-הוא לא חפץ במותם של הרשעים ולא של אף אדם בעולם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שיעשו תשובה ויבחרו בחיים ובברכה. דרך יושר, אמת וקיום עשרת הדיברות – אתה בוחר לך ברכה וחיים ארוכים, ודרך ההפך מזה, בדרך העקומה ואי קיום עשרת הדיברות, אתה בוחר לך קללה וקיצור חייך. לא לבוא לקדוש-ברוך-הוא בטענות, תלונות והתמרמרות, כי הבחירה בידי האדם והוא בוחר בין הברכה והחיים לבין הקללה וקיצור החיים. האדם קובע את חייו, פרנסתו וקיומו הטוב בעולם.
כל נשמות הצדיקים וגדולי התורה שנפטרו מן העולם, נשארות אצל הקדוש-ברוך-הוא ומחכות לתחיית המתים. הנשמות לא חוזרות לעולם הזה, הן יחזרו רק בזמן גילוי משיח בפרהסיה ובניית בית המקדש השלישי, כשתהיה תחיית המתים. עם תחיית המתים הראשונה יקומו גם כל חיילי צה"ל היהודים.
כל הצדיקים למעלה, אלה שעזבו את העולם לפני הרבה זמן וגם אלה שעזבו בשנים האחרונות, נמצאים בקבוצות קבוצות בשמיים, מחולקים למערות מערות. בכל מערה נר דולק וצדיק וקבוצה של מתפללים שהיו בעולם הזה ועלו לעולם העליון, מתחננים ומתפללים, צועקים וזועקים שקשה להם הַהַמְתָנָה והציפייה להתגלות מלך המשיח בפרהסיה. גם האבות, רחל אמנו ולאה אמנו - כולם בוכים וגועים, זועקים וצועקים לקדוש-ברוך-הוא: 'קשה לנו הַהַמְתָנָה בשמיים ובארץ!', מבקשים שימליך את מלך המשיח בפרהסיה.
למרות שמשיח עליון נמצא אצל לאה אמנו, משיח תחתון פועל ועובד והוא בשר ודם. הנשמה למעלה, היחידה שאצל לאה אמנו, והנשמה למטה אצל רחל אמנו, התחברו מזמן. משיח תחתון מתפקד רגיל והוא גם איש אלוקים. למשיח תחתון יש צינור ישיר לבורא עולם. גם הוא מתפלל על עם ישראל, על בני ישראל ועל משיח צדקנו שייצא בפרהסיה בזמן הקרוב.
אף אחד לא יודע תאריכים. זה בדורנו, בארצנו, משיח חי וקיים, פועל ועובד להצלת היהודים ולגאולת כל היהודים. בורא עולם רואה שכולם מתחננים ומבקשים משיח. הקדוש-ברוך-הוא מסתכל על כל הנשמות ומחכה לכל הנשמות במדינת ישראל. הקדוש-ברוך-הוא צופה עלינו. משיח יודע שהקדוש-ברוך-הוא צופה מלמעלה, ומרכז את כל נשמות עם ישראל בתפילות לבורא עולם.
ההתבוללות בעם ישראל עושה הרבה בעיות. הנשמה למעלה חצויה לשניים וצריכה לרדת לתקן את חצי הנשמה שהתבוללה בגויים. למטה יש ההפרעות קשות. בני האדם, חומר וחומר, רבים ביניהם בגלל ההתבוללות, יש ויכוחים והפגנות בגלל ההתבוללות, יש שנאה בגלל ההתבוללות. שנאת-חינם באה בגלל ההתבוללות מדורי דורות, סבא של סבא של סבא. צריך גיור כהלכה בדיוק.
ארץ ישראל, ממשלת ישראל ומדינת ישראל, לא צריכה ולא זקוקה לכסף של אף מדינה בעולם. אומר לה הקדוש-ברוך-הוא ולכל היהודים שגרים בארץ ישראל: 'יש לכם היכולת לקנות את כל העולם, דרך היי-טק, טכנולוגיה, אפליקציות, סטארט-אפ, המצאות ופטנטים. אין בעולם כמו המוח היהודי שנמצא בארץ ישראל, כי אתם מקבלים ממני את הידע והמידע, את כל מה שאתם עושים בעולם – אני הקדוש-ברוך-הוא נותן לכם! כל העולם רוצים להתחבר לישראל. ישראל יכולה בזכות עצמה לעזור ולייצר לכל העולם דברים טובים ומוצלחים'.
מצרים רעבה ללחם, מבקשת עזרה מישראל בסתר. אף אחד לא יודע על זה.
חמאס ואבו מאזן אין בהם אמונה ולא תהיה בהם אמונה.
חמאס זה זרע עמלק שצריך להימחק מהעולם. שאול המלך השאיר את הצאן והבקר של עמלק, זה החמאס ובגלל זה כל הצרות עד עכשיו. אין שלום איתם.
אבו מאזן לוקח כסף ועוד כסף לכיסו ונותן כמה פרוטות לעוזרים. לא מעניין אותו השלום ולא ירושלים, סתם נוכלות, סתם זורע שנאה והרס בינם לבין היהודים.
טראמפ מנסה לתקן את העולם. כל עוד הוא שומר ומגן על ארץ ישראל הקדושה ועל היהודים שגרים בארץ ישראל בלבד – בורא עולם לא יאכזב אותו, לא יעזוב אותו ויעזור לו כל הזמן.
פוטין לא מעניין אותו כלום, רק למכור נשק ותחמושת ולאחוז במזרח התיכון.
באיראן יהיה רעב גדול וכבד אם ימשיכו בדרך העקומה הזו. הקדוש-ברוך-הוא יפיל עליהם רעב כבד מאוד, כי הם ממשיכים לאיים בעקיפין על עם ישראל היהודים שגרים בארץ ישראל.
עיראק מתה ולא תקום. אין דין ואין דיין.
סוריה ממשיכה להתדרדר, שנאת-החינם לא תיגמר. ההפך, היא תתגבר ותתגבר עד בלי סוף. יד ה' בדבר.
חיזבאללה ונסראללה לא יכול בלי איראן ואיראן לא יכולה לעזור לו. הוא נובח כמו חתול, וישן כמו עכבר.
ירדן רוצה מִגרשים לשים בהם את הפליטים והמסתננים. לא תקבל כלום. הפליטים יאכלו אותה ולא יהיה להם שלום לעולם.
תורכיה תמשיך להתדרדר ולהתדרדר, כי פעלה נגד מדינת ישראל.
אירופה מלאה מוסלמים, דאע"שים ומסתננים שטורפים אותה. אירופה תהפוך מוסלמית.
מזהיר הקדוש-ברוך-הוא: כל מדינה, נשיא או ראש ממשלה בעולם, שילך נגד ארץ ישראל הקדושה, שרוצה לקחת חלקים, אפילו ס"מ אחד מאדמת הקודש – דמו בראשו!
נגמר הסבל של עם ישראל! נשאר לחכות למלך המשיח שיצא בפרהסיה!
צה"ל, לשים לב למנהרות, הם ממשיכים לחפור בקצב מטורף, יש מנהרות שצה"ל עוד לא גילה.
כל חיילי צה"ל להיות ערניים, בבסיסים ובכל מקום. להיזהר ממפגעים, ילדים ונערים בני 12-14 שמזלזלים בהם, שיכולים לדקור חיילים, שוטרים או אזרחים. להיות ערניים ולפקוח עיניים.
יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, שתייה חריפה, סמים והימורים.
אסונות טבע, אש ורעידות אדמה, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, אסונות במטוסים, אוניות, מכוניות, רכבות ואוטובוסים ימשיכו וימשיכו, ובשנה הזו יוכפלו בכפל כפליים מכופל, וימשיכו להרוס ולבלבל. הקדוש-ברוך-הוא נשבע שלא יהיה מבול, אבל בגלל כעסו, מביא בורא עולם אסונות טבע שהם פחות או יותר 10% מהמבול.
בישראל הכל טוב ויהיה רק טוב ויותר טוב ומטוב. פרנסה טובה, השכלה טובה, כלכלה טובה והמונים חוזרים בתשובה שלמה, כי קיבלו חכמה בינה ודעת להבין שיש מלך לעולם.
תהיה שנה של עליית עולים חדשים בכמויות אדירות. כמו שיהודים עזבו את עיראק, איראן, את כל מדינות ערב ומדינות אפריקה, ועלו לארץ ישראל, חלק הלכו לאירופה ולארה"ב, כך הקדוש-ברוך-הוא מפרק את כל מדינות אירופה בהן יש יהודים, כדי שיברחו משם. הקדוש-ברוך-הוא מציע להם הצעה יפה: 'אל תיסעו לארה"ב לגור שם, תבואו לגור בארץ ישראל ואני אמחל לכם על הכל. אם לא תגורו בארץ ישראל – יהיה לכם אבק וצרות צרורות שעוד לא חלמתם עליהם ואחר כך תברחו לארץ הקודש בבושה וכלימה. לא רק אתם, גם כל היהודים שגרים בארה"ב. אנשי החומר ותאוות החומר, את כולם אני אגרש מארה"ב ומאירופה שיבואו לגור בארץ ישראל הקדושה'. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'אני רוצה את ילדיי בארץ הקודש, לא בחו"ל. אני בחרתי להם מדינה, אדמה קדושה, את המקום הכי טוב בעולם, הכי טהור וקדוש, להקים את בית המקדש השלישי בארץ ישראל. ואני צריך שיגורו פה בארץ ישראל!'.
השנה, הקדוש-ברוך-הוא לא הולך לוותר לאף אחד. יכולים לרשום ולזכור את זה טוב!
כל יהודי ויהודייה שקוראים את המסר הזה ויקשיבו לה' ויעשו את רצון ה' – לא יפסידו! יהיו במעגל הראשון ויזכו לחיים ארוכים לנצח נצחים!
שנה טובה, יום כיפור מבורך ומוצלח לכל עם ישראל, שיתמלאו כל בקשותיכם לטובה ולברכה. גמר חתימה טובה, תכתבו ותחתמו לחיים טובים ולשלום, לשנה חדשה וטובה!


תגובות

רשומות פופולריות