מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת במדבר תשע"ח


  
בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת במדבר תשע"ח
נמסר ביום ראשון, יום ירושלים, כ"ח באייר תשע"ח 13.5.18 | 8:30

אבינו מלכנו, אבא שלנו, של היהודים ושל כל העולם. היום, יום ראשון, נותן הקדוש-ברוך-הוא גשם, גשמי ברכה לכל ארץ הקודש. זה יום מיוחד, יום ירושלים - אורו של עולם, אורו של ישראל ואורו של עולם. יש צינור של אור מעל ירושלים עד לשמיים, שהאור הגנוז נמצא בו והאור הזה מפיץ אור לכל ארץ ישראל ולכל העולם ומחייה אותו. הגשמים של היום, כ"ח באייר תשע"ח - גשמי ברכה, זה יום מיוחד לעם ישראל!
מחר פתיחת השגרירות בירושלים! הקדוש-ברוך-הוא מגלה לצה"ל את המנהרות בזמן. הקדוש-ברוך-הוא עוזר לצה"ל לפעול, לעשות ולהצליח בכל משימה! דברים לא מובנים, דברים מיוחדים! כל האויבים שמפריעים, בורא עולם מכה את כולם ומכניע אותם בלי שירגישו בו.
עם ישראל הולך מחַיִל אל חַיִל, מאותו זמן שהייתה למדינת ישראל יום-הולדת 70 שנה! היו שלושה יסודות ועכשיו יש ארבעה יסודות! מיום ההולדת ה-70 ועד אין-סוף, ועד גילוי משיח בזמן הקרוב, כל דבר טוב, מבורך ומצליח וימשיך להצליח ליהודים שבארץ הקודש. עַם ישראל שגרים בארץ ישראל, יפסיקו לסבול! יום-הולדת 70 של ישראל - נגמר התיקון מתחילת העולם! עם ישראל היהודים שגרים בארץ ישראל יפסיקו לסבול ויהיה רק טוב וטוב, והטוב הזה יתפשט לכל העולם וכל העולם ישתחווה ויכרע ברך לארץ ישראל הקדושה! שגרירות ארה"ב תהיה בירושלים, אחריה ירצו כולם להעביר את השגרירות לירושלים, כי הבינו שמארץ ישראל שגרים בה היהודים ויש בה את ירושלים - העולם חי ונושם ומתברך. רוצים צינור מירושלים – שגרירות - כדי שתהיה לכם ברכה בכל ארץ וארץ.
בעולם כולו תוהו ובוהו וגוג ומגוג, חוץ מארץ הקודש. ארץ ישראל השלמה, הַבריאה, הטהורה, והקדושה הולכת מחַיִל אל חַיִל עד אין-סוף. העולם, חוץ מישראל, יקבל חבטות ומכות קשות ביותר מארבעת איתני הטבע וסכסוכים בתוך מדינות – כדי לגרש את היהודים מאירופה, ארה"ב, אפריקה ואסיה, שיבואו לגור בארץ ישראל הקדושה, זה מקומם. כל היהודים מארץ ישראל השליחים בחו"ל בתפקיד, יהיו מוגנים ושמורים, ייסעו לשלום ויחזרו בשלום. האחרים שגרים בחו"ל, שמחוברים לחומר ולכסף ולא רוצים לעלות לארץ ישראל - הם בסכנה. הם מפריעים לקדוש-ברוך-הוא בעניין גאולה ומשיח.
משיח נמצא, פועל ועובד בלילה וביום. מוטרד למה עם ישראל לא מבינים את כוחו של הקדוש-ברוך-הוא. עם כל הניסים והנפלאות שעושה להם, חלק מהם לא מבינים. להבין - הכוונה לקיים את עשרת הדיברות, להיות יהודי טוב הנוהג בדרך ארץ קדמה לתורה ואהבת לרעך כמוך - זה כל התורה.
היהודים בשמאל מחזירים את היהודים מהימין בתשובה. והימין מנסה להחזיר את השמאל בתשובה. צריכים לשמוח בעם ישראל בארץ הקודש בכל שניה ובכל רגע, על כל הטוב שנותן הקדוש-ברוך-הוא. ההפרעות שיש בכמה מקומות בארץ ובגבולות, זה כדי שעם ישראל יתעורר. שלא יכנסו לשאננות ויעשו מעשים לא טובים וכדי שידבקו בקדוש-ברוך-הוא.
לא מובן מאליו כמה הקדוש-ברוך-הוא נתן צינור לכל חיילי צבא-הגנה-לישראל לחיל-הים, האוויר והיבשה. נתן להם ידע, חכמה, בינה ודעת.
רק שנבין, פוטין, טראמפ ונתניהו - מלאך מדבר דרכם והם לא מרגישים כלום. לב מלך ביד ה'. המלאכים מדברים ביניהם ומנהלים את העולם.
מה שעשה חיל-האוויר בסוריה, גילוי המנהרה לפני הזמן וגם שישראל זכתה באירוויזיון, שנבין בלי להתווכח בכלל - זה הכל הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו! שלא נשכח – הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו עושה את כל זה! שלא ייקח אדם את הגאווה לעצמו. הכבוד והגאווה לקדוש-ברוך-הוא. אם בורא עולם לא היה שם בפוטין מלאך לאהוב את היהודים וללכת עם היהודים, היה אומר לנתניהו 'אין לך מה להגיע לפה'. אם הקדוש-ברוך-הוא לא היה שם לנתניהו מלאך שילווה אותו בלי שירגיש, לא היה יכול להוציא מילה אחת מהפה! טראמפ שהוא כל כולו עִם עַם ישראל והיהודים בארץ הקודש, ומדבר מה שמדבר – מלאך מדבר מגרונו! אז בבקשה יהודים יקרים בכל העולם כולו, תבינו, כל אלה מלאכים שמדברים ששולח הקדוש-ברוך-הוא. אל תיקחו את הכבוד לעצמכם, אל תיקחו את הגאווה לעצמכם. לומר שהכל מתחיל מהקדוש-ברוך-הוא, הוא עזר והוא עוזר ויעזור. במאה אחוז הכל מהקדוש-ברוך-הוא ולא מבן אדם בשר ודם. אז אל לנו להתגאות בדברים שלא שייכים לנו, הם שייכים לריבונו של עולם! אנחנו נכיר בטוב, נהלל ונשבח את הקדוש-ברוך-הוא, שעוזר לצה"ל לגלות מנהרות בזמן ולחיל-האוויר להפציץ, בלי שום נזק. שמכופף את כל הנשיאים והעמים בעולם לטובת ישראל. שכל העמים רוצים להקים שגרירות בארץ ישראל. הכבוד והגאווה לקדוש-ברוך-הוא ולא לאף לאדם. הקדוש-ברוך-הוא עוזר לכלל עם ישראל. אז טוב להודות לקדוש-ברוך-הוא ולהכיר בטוב שעושה לנו, לארץ ישראל, ליהודים וגם לכל אדם באופן פרטי. כל חייל שנמצא בקרב, בחיל-האוויר, בחיל-היבשה והים, מלאכים מלווים אותם, צבאות ה' מלווים אותם. אל תדאגו, תמיד תצליחו!
את המנהרה שפוצצו בשבת, מצאו כבר קודם, היא כבר עברה את הגבול. הם רצו להפתיע אותנו היום או ביום שני בשבוע הזה, ביום חנוכת שגרירות ארה"ב. אבל הקדוש-ברוך-הוא פתח את אוזניהם ועיניהם של חיילי צבא-הגנה-לישראל דרך המכשירים וגילו בזמן, ניסי ניסים!
שיידעו כל העולם שאף אחד לא יכול לנצח את צה"ל! צבאות ה', מלאכי צבאות ה' מחוברים אליהם, מיום ההולדת ה-70 של מדינת ישראל! זה ילך ככה עד אין-סוף ועד גילוי משיח ובהמשך.
העובדים במפעלי האטום באיראן - שלושים אחוז מהם מושתלים. בזמן האמת יש להם מסוגלות לפוצץ את כל המפעל שמייצר אטום באיראן. אנשים מיוחדים שנרתמו לפוצץ את מפעל האטום, אם יוציא לאור טיל גרעיני.
איראן מתה מפחד ששלחו טילים לישראל ונפלו באדמת סוריה. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה. הם אומרים 'יד ה' בדבר'.
בארץ ישראל הקדושה אין פחד מאיראן. צה"ל להיות דרוכים ובכוננות להכות בהם, "הבא להרגך השכם להורגו". צה"ל, כל תזוזה של איראנים – לפרק ולהרוס.
רוסיה, פוטין אוהב את היהודים, יש לו ערך גדול ליהודים שגרים בארץ ישראל. פוטין אומר לממשלת ישראל: 'אל תיפגעו לי בשום חייל רוסי. אני עוצם עיניים ואתם צודקים'.
כל המוסלמים אטומים וחיים בטיפשות. אם הם היו חכמים ונבונים, לא היו מפריעים למקור הברכה ארץ ישראל.
ארה"ב, טראמפ צוחק וצוהל, לא עושה חשבון לאף אחד. טראמפ ראה שהיהודים שגרים בארץ ישראל וארץ ישראל הקדושה הם כתר מלכות וקודש קודשים. טראמפ יודע מה כוחם של היהודים. יודע שבזכות היהודים שגרים בארץ ישראל - העולם חי וקיים. טראמפ לא פוליטיקאי, הוא אוהב יושר ואמת ובא לתקן את המעוות.
מצרים, סיסי חייב לחסל במדבר סיני את כל דאע"ש, המוסלמים הקיצוניים והחמאס כי הם מתרבים ותוכניתם לפגוע לו בסכר אסואן, לפוצץ אותו ולהפיל את סיסי מהשלטון. סיסי תשמור על עצמך שלא ירעילו אותך באוכל. סיסי, תשקיע בכלכלה ולא בנשק ובתחמושת. סיסי, תיפתח להם מפעלים ומקומות עבודה במצרים. סיסי, לשנות דרך כדי שלא תהיה לך מהפכה במצרים, כי התוכניות שלהם להפוך את מצרים ולפגוע בך.
הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל העמים בעולם, מי ששונא ומתנגח בישראל – יפסיד ויכלה מן העולם.
חמאס ממשיך לחפור מנהרות, להביא ילדים רעבים, לתת להם משכורת, להשתמש בהם מול צה"ל, לפגוע בהם ולהרוס להם את החיים בגלל כסף.
אבו מאזן סופר כל הזמן את הכסף שמקבל מהתורמים, שומר לילדיו וכל פעיל שהוא מפחד ממנו – נותן לו כסף.
במזרח ירושלים, הגדה המערבית, ואזור חברון, צריכים צה"ל והאזרחים היהודים להיות ערניים. יש שם אנשים אכזריים שעושים שטיפת מוח לאנשיהם כדי לפגוע ביהודים.
ירדן, מלך ירדן יקשיב לישראל – ירוויח, לא יקשיב – ייפול.
סוריה מגרש אימונים. כל מי שרוצה יורה, מפציץ ובועט בסוריה. סוריה תיחרב מן העולם.
תורכיהארדואן עם רגל אחת בחוץ. חי בפחד שלא יהרגו אותו. הורג הרבה אנשים בתורכיה. הוא לא בריא בגופו ובנפשו, מבולבל ועושה טעויות.
איראן, מעל 90% מבני האדם שגרים שם אוהבים את היהודים. נשים איראניות – צאו בהמוניכן לעשות הפגנות, יש בכן כוח אין-סוף. אם אתן רוצות לחיות ולהציל את ילדיכן – צאו בהפגנות גדולות להפיל את השלטון האכזרי שרוצה להמית את כל איראן. אחרי שיפול השלטון יהיו לכם חיים בכבוד, חיי אושר ועושר.
מדינות אירופה מלאות צרות, עם החוזה של איראן, רוצים שאיראן תתפוצץ עם ההסכם הזה. יש להם צרות צרורות, צרות על גבי צרות עם כל המסתננים והפליטים שאוכלים אותם חיים יום-יום. גוג ומגוג באירופה.
חומת אש מגינה סביב גבולות ישראל. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מעם ישראל, להודות ולהאמין בכוחו של הקדוש-ברוך-הוא ולקיים את עשרת הדיברות.
שמחת שמיים, שימחו כל הרבנים את הקדוש-ברוך-הוא, שהתקהלו ביום שישי בכותל המערבי והודו לקדוש-ברוך-הוא. שימשיכו כך בהמוניהם יום-יום, צה"ל ינוח ודרך תפילתם ייפגעו כל העמים מסביב שרוצים לפגוע בעם ישראל.
כל דיבור אחד מעשרת הדיברות – זה ספר מלא. כל אדם יפשפש במעשיו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. הקדוש-ברוך-הוא כואב מאוד שיש התבוללות. ההתבוללות הורסת את הזיקה של היהודים. כל מי שנשואים לגויים – לגייר אותם דחוף.
טוב לרענן את המקלטים, לסדר ולנקות אותם. אומר הקדוש-ברוך-הוא: 'המקלטים ישמשו את היהודים ללימוד תורה המקלטים יהפכו לבתי כנסת. אז בבקשה מכם יהודים יקרים ממטולה עד אילת, לנקות, לטפח ולסדר את החשמל והביוב ולהכין אותם לבתי כנסת ולימוד תורה. אין פחד מאיראן ולא מאף מדינה בעולם'. איראנים שבאים לסוריה - חופרים בור קבורה לעצמם.
התמרמרות, תלונות, כעס ורוגז – מכניסים חולי לאדם בגופו. תקשיבו לקדוש-ברוך-הוא ותקבלו הכל באהבה, תקבלו את ייסורים באהבה והכל יהיה לטובתכם, לזיכוך והכנה למעגל הראשון.
משיח עובד בלילה וביום. משיח מוסתר, בינתיים מוסתר. ביום הוא כמו עַם ישראל. משיח נותן לכולם להרגיש רגיל. משיח עניו, עושה הכל לשם שמיים ולכבוד ה'. משיח עוזר לכל עם ישראל, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, לְאַחֵד את עם ישראל. רוב האנשים בארץ ובעולם יודעים בדיוק מי זה המשיח. משיח חי ונושם כמו כולם. כשכולם יודו שהוא המשיח – הכל ייפתח, יהיה שקט ושלווה והדרכה ישירה דרך משיח צדקנו לעם ישראל, לממשלת ישראל ולעולם כולו!
בישראל הכל טוב, חג שבועות יהיה טוב, ספרי התורה מחכים לליל שבועות. שמחת התורה בשבועות הזה שיבוא עלינו לטובה ולברכה תהיה כאילו בפעם הראשונה! כשיתגלה מלך המשיח צדקנו - שמחה כפולה ומכופלת!

תגובות

רשומות פופולריות