מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א לפרשת מטות-מסעי תשע"ח


בס"ד


מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת מטות-מסעי תשע"ח
נמסר ביום ראשון, כ"ה בתמוז תשע"ח 8.7.18 | 8:30

ריבונו של עולם אבא שבשמיים ובארץ, אב הרחמים, מרחם על כל בריותיו. כל מה שקורה בעולם הזה בלי ידיעתנו, בלי שליטתנו ובלי הבנתנו - הכל בידי הקדוש-ברוך-הוא, הוא המנהיג בכדור הארץ ובשמיים ובכל מה שנמצא על כדור הארץ: ים, יבשה, בני אדם, חיות ובהמות, ציפורים, דגים ועצים, זהב, נפט, גז, עצים, סלילת כבישים, בניית בתים, הריסת בתים, מלחמות, סכסוכים, פעילות איתני הטבע, רעידות אדמה, אש, רוחות קשות, שיטפונות, חום וקור, חיים וההפך, פרנסה, לידות. מה שרשמנו פה הוא בהשגחתו האישית של הקדוש-ברוך-הוא. אף בשר ודם או מלאך לא מנהל את העולם, כי אבא שבשמיים הוא ברא את העולם וכל מה שיש בו והוא מנהל אותו בדרך הטובה שצריכה להיות, מנהל אותו לטובת ארץ ישראל הקדושה והיהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה.
רעידות האדמה שהיו בצְפון ארץ ישראל בשבוע האחרון, באו כדי להרעיד את העם, את בני ישראל, שייצאו מהתרדמת. לא כל דבר מובן מאליו, ובאו כדי להרעיד את ליבם של היהודים לחזור לאבינו שבשמיים, כדי שיבינו שלא לעשות דברים שמכעיסים את אבא שבשמיים.
הקדוש-ברוך-הוא לא נתן לנו שבת בחינם - נתן את השבת כדי שנקיים ונשמור אותה. הקדוש-ברוך-הוא לא הורס את מדינות ערב לחינם - הורס אותן כדי שיהיה טוב לאדמת הקודש ארץ ישראל ושיהודים יחיו בכבוד, בשמחה ושלום ויהיו מוגנים ושמורים, כדי שילמדו תורה ויתפללו. בורא עולם עושה הכל בעולם לטובת העם היהודי שגרים בארץ הקודש, כי דרך קיום עשרת הדיברות, תפילות ולימוד תורה - העולם חי וקיים. כדי שהעולם יהיה חי וקיים, עוזר הקדוש-ברוך-הוא ליהודים שגר בארץ ישראל הקדושה בלבד, שיהיה להם טוב, שתהיה להם פרנסה טובה כדי שילמדו תורה, יתפללו, יעשו מעשים טובים ויקיימו את עשרת הדיברות. מגן ושומר עליהם, כי בזכותם העולם קיים.
היהודים שגרים בארץ ישראל צריכים להבין זאת - אין מקרה ואין חינם. צריכים להודות לקדוש-ברוך-הוא ולהכיר בטוב שהוא מגן ושומר ונותן לנו לִחיות בכבוד בארץ ישראל הקדושה.
אדמת הקודש בארץ ישראל הקדושה היא חלק רוחני מהשמיים שהתלבש באדמת ארץ ישראל, זה פתח השמיים וזה מתאים ומותאם ליהודים בלבד לגור באדמה הקטנה הזו, כדי לקיים את ארץ ישראל ואת העולם כולו.
היהודים שגרים בחו"ל צריכים לברוח משם דחוף! דחוף במיוחד כרגע לברוח מאירופה ומאפריקה. לא להגיד 'לי זה לא יקרה'. בזמן הקרוב, בורא עולם יסיר במאת האחוזים את ההגנה מכל היהודים שנמצאים מחוץ לגבולות ארץ ישראל. שלא יבואו בטענות. בורא עולם בודק לב וכליות ויודע במדויק בכל מקום שיש יהודים, בכל קהילה או קבוצה, מי נמצא שם מאינטרס ומי לקידוש ה'. אז למה לעבוד על הקדוש-ברוך-הוא ולשקר לו. לא יכולים. לפרק הכל, לקחת את כל ספרי התורה מכל בתי הכנסת בעולם ולעלות איתם לארץ הקודש! אל תחכו. אל תתחככו עם הקדוש-ברוך-הוא. אל תפעילו כוחניות מול בורא עולם, הוא ינצח אתכם. חבל להפסיד חיים בגלל כסף או עקשנות חומרית.
בארץ ישראל הקדושה - גן עדן ליהודים בלבד. גן עדן אצל הקדוש-ברוך-הוא זה לא חומר ולא כסף. כסף וחומר עושים אותך כלוא, שפוט ועבד לחומר.
ממשלת ישראל וצה"ל, לא להאמין לאף אחד בעולם. רוב העולם מוסלמים ורוצים שכל העולם יהפוך למוסלמי. ככה הם חושבים שינצחו את בורא עולם. מגדל בבל. המוסלמים רוצים לכבוש את כל העולם שיהיה שייך להם, הם לא יודעים שבזכות ארץ ישראל והיהודים שגרים בארץ ישראל - הם חיים, נושמים ואוכלים.
לממשלת ישראל אסור לפחד מאף מדינה בעולם, מאף נשיא, ראש ממשלה או אדם אחר ולא מהאיחוד האירופי. כל מה שמדינת ישראל מתכננת לבצע - תבצע בלי לעשות חשבון לאף אחד.
אין תקנה לרצועת עזה, אין פתרון לְעולם למוסלמים, הפלסטינים, הג'יהאד והחמאס, הם רוצים מלחמה ולהשמיד את היהודים.
יהודים שנמצאים בארץ ישראל צריכים לשמוע רק לקדוש-ברוך-הוא, לקיים את ציווי ה' ואת עשרת הדיברות, כדי להמשיך את גחלת היהדות. אין תחליף ליהודים.
אנחנו נמצאים בתקופה מבולבלת, תקופה שבה משיח צריך לצאת בפרהסיה, תקופה של גאולה. בכל הספרים הקדושים כתוב על התקופה הזאת.
ליהודים בחו"ל אין הגנה כמו שיש ליהודים בארץ ישראל, הגנה רוחנית והגנה פיזית. הקדוש-ברוך-הוא מגן ומקיף את גבולות ישראל.
הקדוש-ברוך-הוא הבטיח בזמן נוח והמבול, שלא יחריב את העולם ונותן סימנים, רעידות אדמה ושיטפונות, כדי לעורר את בני האדם לחזור בתשובה, ויחזרו בתשובה! למה? כי בורא עולם לא מעורר דברים שאין בהם תועלת. אם בורא עולם עשה רעידות אדמה בצפון ארץ ישראל - זה עורר והרעיד את ליבם של מיליוני יהודים לאבינו שבשמיים.
יהודי חייב לקיים את עשרת הדיברות, להשתדל לקיים אותם, להתפלל וללמוד תורה. מי שקשה לו ולא יכול – שיקיים 'דרך ארץ קדמה לתורה', שיקיים 'ואהבת לרעך כמוך – זו כל התורה'. שמחתו של הקדוש-ברוך-הוא שיהודים אוהבים זה את זה ומוחלים זה לזה.
מצרים, סיסי על הכוונת. שישמור על עצמו. המוסלמים לא אוהבים אותו, מתחילים לדבר חזק לרעתו. הם לא יודעים שמצרים רעבים ללחם. סיסי עושה הכל כדי למצוא פתרון שיהיה אוכל ולחם למצרים. סיסי עושה את כל ההשתדלות להציל את מצרים. סיסי רוצה להרחיק את דאע"ש, את המוסלמים הקיצוניים ואת חמאס ממצרים. סיסי הכי מתאים למצרים. העיקר שבעיקרים – שלא יחשוב ולא ילך נגד ארץ הקודש. אם ילך נגד, אם יעשה קומבינות ופטנטים בסתר נגד ישראל – חייו בסכנה. הוא תלוי בארץ ישראל. ההגנה שלו – ארץ הקודש. התנאים לכך – אהבה ושלום עם ארץ ישראל.
ירדן, המסתננים והפליטים עושים את כל הפטנטים והקומבינות כדי להיכנס לארץ ישראל דרך רמת הגולן. יש ניסיון גדול לארץ הקודש, לכנסת ולצבא. המסתננים רוצים להיכנס, רוצים שיפתחו להם שערים ויכנסו עשרה-עשרים ואחר כך יגיע למיליונים. ברוך ה' שהממשלה חזקה ומבינה ולא נותנים להם להיכנס.
חיזבאללה ונסראללה וסוריה לא בדעה אחת. סוריה עסוקה לחסל את האנשים בסוריה, לא תצליח. ימשיכו להילחם עד לחורבנה של סוריה כליל. לא תהיה הפסקת אש.
נסראללה וחיזבאללה חשב שיש לו שליטה וראה שכולם בועטים אותו - חזר לקונכיה שלו. אין לו כוח. הוא מזיק למדינות ערב ולא מועיל. צה"ל מפוצץ כל תחמושת ונשק שמגיעים מאיראן, דרך תורכיה ודרך הים, בכל דרך שהיא ומכל כיוון. נחזור ונאמר: יש לנסראללה תחמושת ישנה שלא כל כך יעילה.
למוסד, השב"כ וצה"ל אין מתחרה בעולם! לא היה ולא יהיה! באמת מגיע לצה"ל, למוסד, לשב"כ ולמשטרת ישראל - כל הכבוד!
תורכיה, הכלכלה מתחת לרצפה. ארדואן מביא את כלכלני העולם והם מקלקלים יותר משמכלכלים. יד ה' בדבר להעסיק אותם למטרות שלהם. אף אחד לא יכול לעזור להם. דאע"ש שולט בארדואן.
עיראק, אין יסוד ולא היה יסוד, אין עמוד שדרה, אין דין ואין דיין.
טראמפ מנסה לעשות סדר בעולם. טראמפ אומר 'לא הערכתם אותי נכון, אני אעשה שלום בעולם. לא אתן לאף אחד בעולם לנצל את ארה"ב לחינם'.
רוסיה, מעניין אותה למכור נשק ותחמושת. פוטין שמח שצה"ל יחסל את כל האיראנים שנמצאים בסוריה. רוסיה מחזרת אחרי ארצות המזרח התיכון ומדינות ערב, כדי למכור נשק ותחמושת.
קים הבטיח לטראמפ ולא עושה בדיוק. עושה מה שאפשר והעיקר לא להרגיז את טראמפ. העיקר, ממלחמה גרעינית עולמית - להתחלת שלום אחר.
חמאס ממשיכים עם הבלונים והעפיפונים. צה"ל חייב להגיב, עין תחת עין, שן תחת שן. צה"ל לא רוצה להחריף את המצב. חמאס ממשיכים לחפור מנהרות עשרים וארבע שעות.
אבו מאזן, חייו קצרים. כל מה שעושה – לא שומעים לו, לא מכבדים אותו ולא מתייחסים לדיבורו, כי יודעים שהוא גנב. יודעים שגונב את כל הכסף שמקבלים מכווית, קטאר וממקומות אחרים. גם את משפחתו מרמה.
מזרח ירושלים פנים יפות - בתוך תוכם רוצים לפגוע ביהודים. חלק עם עזות וחלק 'שחקנים' בלי עזות. במסגד מלמדים אותם איך לפגוע בעם ישראל.
ממשלת ישראל צריכה להזדרז ולקבל את העולים החדשים, להזמין אותם, לפתוח להם דרך כדי ליישב מיליון יהודים בנגב, מיליון יהודים בגליל המערבי, מיליון יהודים ברמת הגולן, מיליון יהודים בשומרון ובנימין, ביהודה ובערבה ובבקעת הירדן. לעודד עלייה ולהבטיח שיהיה להם טוב בארץ ישראל – ויהיה להם טוב בארץ ישראל! אדמת הקודש לא הפקר, זה ביתו של הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא אמר לבני ישראל כשיצאו ממצרים: 'אמרתי לכם שהארץ טובה, לא להתווכח איתי'. לא רצו להיכנס. שלחו מרגלים. הרג את המרגלים במיתה משונה וסובב את כל העם שלושים ותשע שנה במדבר. קבר את כל הדור הישן במדבר כי לא רצו להיכנס לארץ הקודש וגם הוציאו דיבה על ארץ הקודש. אדמת הקודש לא הפקר, זה ביתו של הקדוש-ברוך-הוא. לדבר על מדינת ישראל רק טוב, להקים התיישבויות דחוף. די לבנות במרכז הארץ.
כל אירופה מתמלאת מוסלמים, מסתננים ואנטישמיות. ליהודים אין מקום באירופה. חייבים להתרות ולהזהיר את היהודים שיעלו דחוף לארץ ישראל, הם חיים בסכנה מתמדת וקשה.
כל אבא ואמא ילמדו את ילדיהם, מה אסור ומה מותר. אסור שתייה חריפה ואסור הימורים, אסור סמים ואסור להתבולל.
משיח נמצא, קיים בארץ הקודש. אדם רגיל, עובד ופועל להגן על ישראל ולהחזיר את כל עם ישראל בתשובה. הקדוש-ברוך-הוא נותן לו כוח להמשיך. דרכו, דרך משיח עוזר ומגן על ישראל. להקשיב לדבריו של הקדוש-ברוך-הוא, לקיים הלכות ולקיים את עשרת הדיברות, אז תהיה הצלחה, שמחה ופרנסה וחיים ארוכים, דעת, תבונה וחכמה. כל העולם יונק מעם ישראל, זה לא בא מהאוויר. כל הידע שיש בעולם הזה, הטכנולוגיה, הסטארט-אפ והפטנטים - הכל בא מאנשי תורה, הגמרא והזוהר, מזה מתפתח העולם, זה הסוד של התפתחות העולם. משיח נשמתו מסתובבת בכל ישראל, מגן ושומר על כל היהודים בישראל.
המלחמות, פעילות איתני הטבע והזעזוע בעולם, הם כדי להיצמד לקדוש-ברוך-הוא וכדי להיות במעגל הראשון עם משיח צדקנו. כל היהודים חייבים לחזור לארץ ישראל!
יהודים בארץ ישראל ובחו"ל צריכים להבין שיש משיח בארץ ישראל! אדם פשוט ורגיל, לא שייך לאף מגזר, כל המגזרים שייכים לו והוא שייך לכל המגזרים. אין עֵדוֹת, הוא חבר של כולם. אין אצלו הבדלים של צבע, עדה, חכמה ובינה, כולם יהודים. צריכים לחזור בתשובה ולהידבק בקדוש-ברוך-הוא. להיות מוכנים למעגל הראשון בזמן הקרוב. להיות מוכנים להתגלות מלך המשיח בפרהסיה. לא להתמהמה. להאמין לכל מה שכתוב פה, כי אלה דברים נקיים ללב של היהודים כדי להציל אותם. להסיר ספק מליבכם, מה שכתוב זו אמת לאמיתה. מי שלועג - שיחשוב פעמיים, שיבדוק מא' עד ת' שלא יהיה לו לעג ותקלה עם הקדוש-ברוך-הוא.


תגובות

רשומות פופולריות